PDA

Bekijk de volledige versie : CD-WOW Vouchers and Discount Pages



Pizzo
08-02-2004, 15:35
Hello!
I'm an Italian newbie :D

Please does anybody know a link to get cd-wow vouchers or a discount page?
Thanks for help!
Regards!

Joost v.d. Ham
08-02-2004, 15:40
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634

cdwow and more... ;)

Pizzo
08-02-2004, 15:48
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634

cdwow and more... ;)

Thanks Joost!
I had some problems to use the search function... :lol:

thory
24-10-2006, 16:40
Zijn er mensen die nog met een kortingsvoucher kunnen bestellen bij cdwow? Ik had vorige week een dvd besteld met gebruik van een voucher, maar vandaag bleek dat de bestelling gecancelled was. Heb een email gestuurd naar cdwow en er werd gezegd dat ik geen bestellingen meer mag doen met een voucher. Is het hele voucher gedoe afgeschaft of zit er een limiet aan het aantal bestellingen met een voucher? Ik ga in ieder geval even zoeken waar ik nog ergens anders dvd's kan kopen.

TheGodfather
24-10-2006, 20:45
Zijn er mensen die nog met een kortingsvoucher kunnen bestellen bij cdwow? Ik had vorige week een dvd besteld met gebruik van een voucher, maar vandaag bleek dat de bestelling gecancelled was. Heb een email gestuurd naar cdwow en er werd gezegd dat ik geen bestellingen meer mag doen met een voucher. Is het hele voucher gedoe afgeschaft of zit er een limiet aan het aantal bestellingen met een voucher? Ik ga in ieder geval even zoeken waar ik nog ergens anders dvd's kan kopen.
Geen problemen hier ;)
vorige week een paar bestellingen gedaan, die zijn verzonden. En de bestellingen van een paar dagen geleden ook ;)
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar bij mij helpt `t wel: als je besteld moet je niet inloggen op je account en bij het afrekenen een ander (alternatief) e-mail adres invullen dan dat van je account. Dan wordt ie niet gecancelled. Dat werkt bij mij tenminste al een hele tijd :D

thory
24-10-2006, 23:03
Geen problemen hier
vorige week een paar bestellingen gedaan, die zijn verzonden. En de bestellingen van een paar dagen geleden ook
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar bij mij helpt `t wel: als je besteld moet je niet inloggen op je account en bij het afrekenen een ander (alternatief) e-mail adres invullen dan dat van je account. Dan wordt ie niet gecancelled. Dat werkt bij mij tenminste al een hele tijd


Bedankt, ik zal het eens proberen met een ander email adres.