PDA

Bekijk de volledige versie : UX-1000 vraagje



Jerry
08-02-2004, 20:20
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een cd speler (compacte) van jvc de UX-1000 , hij is wel wat oud, heeft de EISA award gewonnen in 96-97, en ik heb een dvd speler waarin dus staat hoe je die op een versterker/receiver aansluit, (heb ik niet) nu wil ik die dvd speler aansluiten op die stereo (alleen voor de muziek, geen dolby dat zou niet eens kunnen denk ik) bij veel mensen ken dat gewoon de dvd op de stereo aansluiten ik weet alleen niet of dat bij mij ook ken, hij heeft wel van die rode en witte plugjes maar daar werkt het niet mee.
Heeft iemand een idee of tips?
(p.s. voordat er reacties komen zoals "koop een goed setje"of een receiver enz.. ik wil dit alleen voor soms de muziek aan te zetten niet voor films)

Alvast bedankt!


Jerry

Johan van den D.
08-02-2004, 20:26
Koop een goede receiver ofzo. :twisted: :wink:

Geintje.
Toch zal het zo moeten zoals jezelfs al beschreef.
Dus met die rood/witte pluggen van je speler naar de versterker en dan kan je de AUX ingang proberen.

Jerry
08-02-2004, 22:13
AUX ingang proberen.

Hoi,
Ik heb even bij google images gekeken maar ik weet nog steeds niet hoe een AUX ingan eruit ziet en of mij cd speler die heeft (handleiding ken ik niet vinden :? )
is dat ook een rode of witte tulp?

Niels Simons
08-02-2004, 22:15
aux is ook gewoon rood/wit ja.

op je stereo kan je toch selecteren wat je wilt beluisteren?(tape,tuner,cd)daar zal vast ook nog meer bij staan,bij mij was dat idd ook aux,en bv video.

als jij op zon vrije uitgang je dvdspeler aansluit ben je klaar!

succes ermee,

mazzel,niels

jeroenenagnes
09-02-2004, 04:16
Mogelijk moet hij alleen nog in het menu van de dvd-speler aangeven dat hij het geluid stereo wenst en niet digitaal via optisch/coax ?

Jeroen.

Johan van den D.
09-02-2004, 16:03
maar ik weet nog steeds niet hoe een AUX ingan eruit ziet en of mij cd speler die heeft Wat hebben de aansluitingen op je cd speler hiermee te maken ??
Je moet zowel je cd speler als je dvd speler apart op je stereo versterker aansluiten.
Of begrijp ik nu helemaal je bedoeling niet goed. :shock: en waarom wil je zowel de cd als de dvd speler als cd speler gebruiken.?

Ik mis iets vrees ik :roll:

Jerry
10-02-2004, 17:36
Bedankt allemaal,
Het is me dankzij jullie gelukt gewoon de tulp aansluitingen gebruiken (rood en wit) die ook in me cd speler steken en AUX/tape kiezen en klaar is kees!