PDA

Bekijk de volledige versie : Interview [DVD]



Nathan Strik
09-02-2004, 07:11
Interview [DVD]

Theo van Gogh levert met deze film een spannend psychologisch drama af.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1435)

Richard B.
09-02-2004, 08:41
Ik had nog weinig gezien/gelezen over deze film, maar deze recentie maakt me nieuwsgierig. Deze ga ik binnenkort eens huren.

Fokkeyou
09-02-2004, 15:32
Ben het volledig met Nathan eens. Met deze film nam ik voor het eerst kennis met Pierre Bokma, en zal heel Nederland voor het eerst kennis maken met een geweldig acterende Katja Schuurman. Toch is het Bokma die de show zeker steelt in deze kalme maar krachtige Nederlandse film.

Hilde
09-02-2004, 17:43
Ik ga die film eens huren. Ik vind Pierre Bokma geweldig acteren. Ik ken namelijk nog twee films waarin hij heeft gespeeld

Farley
09-02-2004, 22:10
Ik geloof dat deze DVD voor een tientje bij FRS ligt...
deze film wil ik nog wel eens zien :)

Mike Philippens
09-02-2004, 23:18
Katja weet het niet, maar ik moet haar mijn verontschuldiging aanbieden... :oops: Net als Pierre Peters in Interview had ik absoluut geen hoge pet op van Katja als serieus actrice. How wrong could I be? Na deze recensie heb ik 'm meteen maar eens gehuurd en ik kan alleen maar zeggen: aanrader! Hele goede karakterontwikkeling en gewoon heel goed geacteerd. Juist op de momenten dat je denkt dat iets 'overgeacteerd' is, klopt dat ook. Dat zijn dan de momenten waarop het karakter Katja aan het acteren is voor de journalist. Ik heb geen cinematografie gestudeerd, maar volgens mij ben je best goed als je dat kunt. Je kon goed zien wanneer de emoties 'echt' van het karakter Katja waren of als ze deed alsof.

En het is nog leuk ook. Hoe ze elkaar in de haren zitten is gewoon smakelijk om naar te kijken. Dit is dan de verdienste van Theo van Gogh (en natuurlijk Hans Teeuwen die het schreef), maar je kunt de film serieus bekijken als een echt karakterdrama, maar ook smakelijk lachen om de (donkere) humor die erin zit.

Sjonge...da's lang geleden dat ik zo aangenaam verrast ben over een film. Meestal weet je wat je kunt verwachten, maar dit was toch een soort 'dark horse' voor me. Hoewel ik Pierre Bokma wel ken, onlangs nog gezien in Cloaca (ook erg goed!) maar Katja...*zucht*...misschien ga ik wel over haar dromen... :roll:

mikerj
10-02-2004, 11:03
Dit is dan de verdienste van Theo van Gogh (en natuurlijk Hans Teeuwen die het schreef),

Even voor de duidelijkheid: Theodor Holman schreef het scenario. Naar een idee van Hans Teeuwen.

Buitengewoon goede film overigens!

Joost v.d. Ham
03-11-2004, 21:41
Goede film, helaas kan ik hem nergens vinden....:(

Nathan Strik
04-11-2004, 11:40
Goede film, helaas kan ik hem nergens vinden....:(
Hint: de grabbelbak bij de gemiddelde Free Record Shop, of het Low Budget rek. ;)

Marco Dubbeldam
09-04-2005, 23:13
Deze film heeft me positief weten te verrassen. Zowel Katja als Pierre Bokma vond ik goed acteren en wisten mij de hele film te boeien.
Leuke film om eens te kijken imo!