PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Labels



Lanterfanter
10-02-2004, 16:39
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen. Maar ik heb vandaag
en printer gekocht waarmee ik ook CD-R een DVD-R kan printen. Maar nu wil ik dat doen maar zoek ik een site waar je dergelijke labels vandaan kunt downloaden en dan vervolgens met een programmatje op me DVD ken printen zodat me back-up bijna levensecht is.
Voor DVD-Covers zijn er genoeg sites maar voor labels kan ik ze helaas niet vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt daarvoor.

Leejow
10-02-2004, 16:52
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen. Maar ik heb vandaag een printer gekocht waarmee ik ook CD-R een DVD-R kan printen. Maar nu wil ik dat doen maar zoek ik een site waar je dergelijke labels vandaan kunt downloaden en dan vervolgens met een programmatje op me DVD ken printen zodat me back-up bijna levensecht is.
Voor DVD-Covers zijn er genoeg sites maar voor labels kan ik ze helaas niet vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt daarvoor.

Koop gewoon dvds, downloaden is zooo 2002

Lanterfanter
10-02-2004, 16:55
Ik download ze niet. Ik wil die labels die ik op me dvd schijfje kan plakken ergens downloaden.

Rob Eric Blank
10-02-2004, 17:04
DVD's downloaden......................Heb ik helaas de bandbreedte niet voor. 10GB downloaden doet volgens mij niemand!!

Leejow
10-02-2004, 17:06
Ik download ze niet. Ik wil die labels die ik op me dvd schijfje kan plakken ergens downloaden.
Label papier is in de winkel te koop, wat wil je dan downloaden, en waarom wil je ze levensecht laten lijken dan?

Lanterfanter
10-02-2004, 17:50
De originele labels wil ik graag hebben. Als jij een DVD in de winkel koopt dan is je DVD toch ook bedrukt met een plaatje van desbetreffende film?!
En dat bedrukken wil ik dus zelf doen. Maar ik moet dan wel een afbeelding hebben, snap je? Dat print ik dus dan uit en plak ik op me blanco DVD.

HdeB
10-02-2004, 18:07
DECAdry is een printprogramma voor labels e.d. Programma en labels kun je o.a. kopen bij de Mediamarkt. Ze hebben ook speciale DVD labels die permanent plakken, andere labels (cd labels) laten vaak door de warmte los.
Mooiste resultaat krijg je op labels van fotopapier (glossy), maar deze laatste zijn vrij prijzig. Gewone dvd labels kosten ongeveer € 7 voor 60 stuks. Glossy ongeveer € 14 voor 30 stuks. Andere merken zijn misschien goedkoper maar wanneer programma en labels bij elkaar horen is de print altijd goed uitgelijnd.

De plaatjes zelf kun je op internet vinden bijvoorbeeld bij cdcovers.cc

Wel alleen back-ups maken hoor, anders krijg je hier ruzie op het forum. (zie reglement)

upje
10-02-2004, 19:18
DVD's downloaden......................Heb ik helaas de bandbreedte niet voor. 10GB downloaden doet volgens mij niemand!!

Hele volksstammen doen dat hoor! Met 2Mb download gaat dat reuze snel!

Rob Eric Blank
11-02-2004, 09:19
Volgens mij downloaden de meeste mensen SVCD's.
Ja daar kan je een mening over hebben, net zoals mensen een mening hebben over de gigantisch hoge prijzen in dit land van DVD's.

Rut
11-02-2004, 10:03
Ben persoonlijk ook benieuwd naar het branden van de labels, maar dan voor mijn eigen vakantie-filmpjes die ik op een dvd heb gebrand.

Een kopie van een film komt bij mij niet in de kast!!!

Mike Cinerama
11-02-2004, 10:55
http://www.customcdlabels.com/

erg goede site, kijk maar onder rubriek movies.

voor goede software om labels te printen (als je die nog niet zou hebben) moet je kijken op www.cd-labeler.com (zeer goed proggi van HP)

Tom van den Hout
11-02-2004, 15:27
Volgens mij downloaden de meeste mensen SVCD's.
Ja daar kan je een mening over hebben, net zoals mensen een mening hebben over de gigantisch hoge prijzen in dit land van DVD's.

Denk dat de meeste mensen nog altijd divx/xvid downloaden, vanwege het grote aanbod. SVCD voor diegene die op tv willen kijken en niet te lang willen downen.
Af en toe download ik ook wel es een DVD, iig geen divx/xvid/svcd meer.

Maar daar ging het hier volgens mij niet over :P

Rob Eric Blank
11-02-2004, 15:30
Ik zag bij de Mediamarkt vandaag wel een software pakketje en labels. De exacte prijs weet ik niet meer. Misschien is dat ook een optie.
Ik download ook geen films en kopieer ze ook, ik koop gewoon. Heb daarom ook geen grote collectie. Een vriend heeft wel eens wat illegaals uit Tailand en kijk daar wel eens wat. Maar die speel ik zelf niet af.

Lanterfanter
11-02-2004, 16:34
http://www.customcdlabels.com/

erg goede site, kijk maar onder rubriek movies.

voor goede software om labels te printen (als je die nog niet zou hebben) moet je kijken op www.cd-labeler.com (zeer goed proggi van HP)

Bedankt!!!! Goede site, staat echt veel op. hier heb ik zeker wat aan!

Mike Cinerama
11-02-2004, 18:04
You're welcome

Lanterfanter
23-02-2004, 22:14
weet iemand misschien nog meer sites??? want op www.customlabels.com staan veel zelfgemaakt labels op. En ik zoek eigenlijk originele label.

Jaap Poot
23-02-2004, 22:51
probeer dit maar eens http://www.cdcovers.cc/dvd_m.php

Hier vind je een heleboel frontjes maar ook labels.

Lanterfanter
24-02-2004, 11:07
probeer dit maar eens http://www.cdcovers.cc/dvd_m.php

Hier vind je een heleboel frontjes maar ook labels.

Inderdaad heeeeeeel veel covers :D
Maar jammer genoeg kan ik de labels niet ontdekken??? Kunt u mij misschien vertellen waar die dan precies staan aub?

mvg,
Lanterfanter

Jaap Poot
24-02-2004, 11:23
BIj de meeste covers (als je er een aan klikt) zie je naast front ook cd staan, probeer maar eens.

Lanterfanter
24-02-2004, 11:51
Bedankt!!!