PDA

Bekijk de volledige versie : American pie 3 The wedding



martijnspr
12-02-2004, 17:42
Ik heb een klein vraag over American Pie 3 The wedding. Ik heb deze dvd vorige week gekocht, maar het beeld is echt lelijk. Het lijkt net of het een film is die je van internet download. Het beeld is heel donker en niet scherp en het geluid is ook slecht. Ik had dus de vraag of iedereen die deze film heeft deze problemen ook heeft. Ik kan nergens op internet iets hierover vinden.

Het is trouwens wel een leuke film.

mvg,
Martijn

Camille
12-02-2004, 19:57
Ik de DVD zelf nog niet.
Maar als het beeld en geluid echt zo slecht zijn dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel een vragen of je een nieuwe mag hebben.

fleshi
12-02-2004, 20:57
Ik heb een klein vraag over American Pie 3 The wedding. Ik heb deze dvd vorige week gekocht, maar het beeld is echt lelijk. Het lijkt net of het een film is die je van internet download. Het beeld is heel donker en niet scherp en het geluid is ook slecht. Ik had dus de vraag of iedereen die deze film heeft deze problemen ook heeft. Ik kan nergens op internet iets hierover vinden.

Het is trouwens wel een leuke film.

mvg,
Martijn

Waar heb je hem gekocht?? En als je denkt dat de kwaliteit niet zo hoort, idd meteen terug naar de winkel gaan en vragen om een nieuw exemplaar.[/list]

martijnspr
12-02-2004, 21:28
Ik heb hem gekocht bij de Albert heijn (nee nu niet gaan lachen), want daar was die goedkoper met de airmails, dus terug gaan is niet echt handig als ik niet zeker weet of de film gewoon slecht is opgenomen of dat ik misschien een slechte dvd heb gekocht.

BassFace
12-02-2004, 22:02
Ik heb op geen enkel moment problemen ondervonden met deze dvd.

Subzer0
12-02-2004, 22:16
Ik de film laatst gehuurd, maar daar was niks mis mee.

Pat
12-02-2004, 22:22
Het beeld is wel aan de donkere kant (zeker donkerder dan bij de twee andere delen) maar verder wel goed van kwaliteit - zeker niet onscherp. Het geluid is ook OK. Uiteraard zijn er geen flitsende surrounds bij dit soort film maar de sound is wel goed.

Dennis Kuijper
01-06-2005, 22:45
Heb net deel 3 gezien,vond dit toch wel de minste van de 3,er zitten veel minder grappen in dan deel 1 en 2,je ziet echt dat de koek op is met dit deel.Nietemin best een aardige afsluiter van de trilogy.