PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Star Wars Trilogie Boxset aankondiging



Eric van Ballegoie
13-02-2004, 22:58
FOX: Star Wars Trilogie Boxset aankondiging



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1224)

Rob Technoid
13-02-2004, 23:12
En nou maar hopen dat ze snel met plaatjes van de verpakking komen, ben ik wel benieuwd naar...

Frank
13-02-2004, 23:13
Ik ben benieuwd hoe de uiteindelijke box eruit zal zien. Ik wacht in spanning af...

Mike Philippens
13-02-2004, 23:19
Mooi zo! Kunnen die 3 Hong-Kong versies eindelijk ritueel verbrand worden... :roll:

Martijn Beunk
13-02-2004, 23:29
Mooi zo! Kunnen die 3 Hong-Kong versies eindelijk ritueel verbrand worden... :roll: (6)

Ik kan niet afwachten totdat ik de box in mijn handen heb :(

(Disney)Tom Houben
14-02-2004, 09:31
Waw waw waw!!! Eindelijk :)

Martin Zuidervliet
14-02-2004, 10:04
Mooi zo! Kunnen die 3 Hong-Kong versies eindelijk ritueel verbrand worden... :roll:
Echt niet. Die zijn toch leuk om erbij te hebben? Trouwens de originele versies van de film zullen (voorlopig) niet op DVD uitkomen en die zijn wel als bootleg verkrijgbaar.

Lex v/d Moolen
14-02-2004, 10:12
Mooi zo! Kunnen die 3 Hong-Kong versies eindelijk ritueel verbrand worden... :roll:
Echt niet. Die zijn toch leuk om erbij te hebben? Trouwens de originele versies van de film zullen (voorlopig) niet op DVD uitkomen en die zijn wel als bootleg verkrijgbaar.Ik zal mijn VHS-box van de orginele films dan ook nooit wegdoen.

MiKe__LL
14-02-2004, 10:13
Ik kijk met gemengde gevoelens naar deze release. Aan de ene kant ben ik blij dat ie er eindelijk een keer is, maar aan de ander kant ben ik wat wantrouwend. Er was namelijk sprake van dat de originele trilogie een paar aanpassingen zou krijgen om het verhaal weer helemaal kloppend te maken m.b.t. de SW 1,2 en 3.

Waar ik nu 'bang' voor ben is dat ze dus in september deze trilogie uitbrengen, eind volgend jaar SW 3 en dan in 2006 met een vernieuwde set van deel 4,5 en 6 (of alle 6 delen samen), die wel aansluit op 1,2 en 3.

Richard B.
14-02-2004, 10:40
Volgens een E! Online verslag van mei 2003 voert de STAR WARS TRILOGIE de lijst aan van de, door cinefielen, meest gevraagde titels die nooit eerder op dvd werden uitgebracht.
Da's nogal makkelijk: de SW-films zijn zo'n beetje de laatste (breed bekende) films die op dvd uitgebracht worden. :lol:

Albert Kostwinder
14-02-2004, 10:54
Hopelijk wordt het een volwassen box en niet van die smalle hoesjes als bij de Indy trilogy..... Maar eindelijk Star Wars op dvd.... deed mijn hart even overslaan... :)

patrick1975
14-02-2004, 11:01
Hopelijk wordt het een volwassen box en niet van die smalle hoesjes als bij de Indy trilogy..... Maar eindelijk Star Wars op dvd.... deed mijn hart even overslaan... :)

Ow, ik vind met de Indy-Trilogy niks mis hoor!

Albert Kostwinder
14-02-2004, 11:04
Hopelijk wordt het een volwassen box en niet van die smalle hoesjes als bij de Indy trilogy..... Maar eindelijk Star Wars op dvd.... deed mijn hart even overslaan... :)

Ow, ik vind met de Indy-Trilogy niks mis hoor!

Ik ook niet hoor!, alleen had ik liever andere hoesjes gehad... die dunne vind ik niet echt lekker in de hand liggen.... voor de rest is het een top uitgave! :)

Albert Kostwinder
14-02-2004, 11:05
Waarom de Star Wars trilogy niet uitbrengen in een Millenium Falcon op statief? weer eens wat anders.... :)

Rob Technoid
14-02-2004, 12:20
Wat mij betreft mag de artwork aansluiten op ep 1 en 2, dan kun je ze alle zes straks naast elkaar op een rijtje hebben.

Harry B.
14-02-2004, 14:13
Wat mij betreft mag de artwork aansluiten op ep 1 en 2, dan kun je ze alle zes straks naast elkaar op een rijtje hebben.
Dat hoop ik ook, afwachten......

Rob Technoid
14-02-2004, 15:38
Wat mij betreft mag de artwork aansluiten op ep 1 en 2, dan kun je ze alle zes straks naast elkaar op een rijtje hebben.
Dat hoop ik ook, afwachten......

Ja, of nog beter: een box waar ze alle zes in passen, waarbij de 'open ruimte' voor delen 1 t/m 3 wordt gebruikt voor een beeldje of een andere goodie...

armanio
14-02-2004, 15:54
Volgens the Digital Bits, en het volgende is insider information en geen fan-speculatie, zullen de komende versies (die hoogstwaarschijnlijk al een aantal veranderingen ondergaan zullen hebben ten opzichte van de special editions uit 97) NIET de definitieve versies worden. Lucas blijft sleutelen en wijzigen aan de saga en op een of ander moment zouden dan alle zes films in één box verschijnen, er wordt een denkpiste genomen richting blue-ray of hd-dvd.
Niet verwonderlijk uiteindelijk, de koe moet melk kunnen blijven geven.
We kunnen ons in elk geval aan een aantal verrassingen verwachten met de release in september...

Elessar
14-02-2004, 17:19
Ja dat er meerdere releases uitkomen zal niemand verrassen :x Maar kopen doen de echte fans het toch wel. *grmbl* uitmelkers.

Martijn Veldhuizen
14-02-2004, 20:29
Ik kan inderdaad ook niet wachten om de verpakking te zien, ben reuze benieuwd.

Goteki45
15-02-2004, 11:15
Huppakeej. Komtie toch nog dit jaar :). Jammer alleen dat het "maar" 4 schijven zijn. Maar wie weet wat er op staat

Mike Philippens
15-02-2004, 13:33
Waar ik nu 'bang' voor ben is dat ze dus in september deze trilogie uitbrengen, eind volgend jaar SW 3 en dan in 2006 met een vernieuwde set van deel 4,5 en 6 (of alle 6 delen samen), die wel aansluit op 1,2 en 3.
Ik vond SW 1,2 en vermoedelijk ook 3 helemaal niets aan. Ik doe dan ook alsof ze nooit bestaan hebben. De trilogy box is ook echt het enige dat ik van Star Wars ga kopen. Die vond ik wél leuk namelijk.

Overigens ter verduidelijking aan de heren boven: die Hong Kong versie van de Trilogy die ik nu heb is een illegale Laserdisc transfer en die is niet echt van een geweldige kwaliteit. Heeft geen enkele verzamelwaarde vanwege de oplage dus is er geen reden om ze te houden. De echte Laserdisc, die worden/zijn wat waard.

marcel
15-02-2004, 15:34
De echte Laserdisc, die worden/zijn wat waard.
Nou misschien "worden" dan.
Want "zijn" is het niet veel meer waard dan de toenmalige verkoopprijs.

[edit] ff quote aangepast, sorry Mike_LL [\edit]

Marco
15-02-2004, 19:57
Wauw, heftig. Bij vanLeest is de SW trilogie in de pre-order. 30 September en een misselijke (te hoge) prijs die ik niet ga vermelden.

John Sital
15-02-2004, 20:49
...respect...

DarkTwister
16-02-2004, 11:40
Wauw, heftig. Bij vanLeest is de SW trilogie in de pre-order. 30 September en een misselijke (te hoge) prijs die ik niet ga vermelden.

Tja ik las het ook 149.99 euro voor een 4 disc box"Volgens mijn worden het goude DVDtjes.

Ps:Je kan bijna als je wilt voor 50 euro meer bij de mediamarkt de hele box van James Bond kopen voor dat geld.

Eric van Ballegoie
16-02-2004, 13:08
Van Leest heeft waarschijnlijk gewoon een 'veilige' prijs gekozen, er is namelijk nog helemaal geen prijsinformatie beschikbaar.

EDIT: Zojuist met FOX gebeld en zij bevestigen dat er nog geen exacte releasedatum of prijs is bekendgemaakt, Van Leest doet dit dus op eigen houtje.

scheur
16-02-2004, 14:09
Lekker bijdehand bij Van Leest !!!!
En met die prijs zal het tegen die tijd ook wel loslopen!!! :lol:
Neem bijv. de laatste Alien uitgave ,dat zijn negen schijfjes en daar betaal je bij de MM 'slechts' 69.90 voor :roll:

MiKe__LL
16-02-2004, 16:06
De echte Laserdisc, die worden/zijn wat waard.
Nou misschien "worden" dan.
Want "zijn" is het niet veel meer waard dan de toenmalige verkoopprijs.

verkeerd gequoot, deze uitspraak was niet van mij ;).

...en nu verder met de opmerkingen, discussies etc.

JCeasar
17-02-2004, 09:51
:!: Een eerste prijscorrectie voor de Regio 2 NL versie:

vanLeest Pre-Release is nu gezakt naar € 99,99

http://www.vanleest.nl/pages/banner.asp?BannerID=12725

Frank
17-02-2004, 09:57
:!: Een eerste prijscorrectie voor de Regio 2 NL versie:

vanLeest Pre-Release is nu gezakt naar € 99,99

http://www.vanleest.nl/pages/banner.asp?BannerID=12725

Da's nog steeds een te dure prijs.

Henk Heideveld
18-02-2004, 14:30
Eindelijk weer eens iets moois om echt naar uit te zien. Return of the King duurt nog even, dus dit is een prachtig tussendoortje (6) (y)

The Scratcher
19-02-2004, 09:27
Eindelijk weer eens iets moois om echt naar uit te zien. Return of the King duurt nog even, dus dit is een prachtig tussendoortje (6) (y)

Euhm, tussendoortje??? Deze komt pas in september uit wat dus nog wel ff duurt en dan is ROTK (ik neem aan dat je de EE bedoeld?) ook niet meer ver weg.

Henk Heideveld
19-02-2004, 13:15
Eindelijk weer eens iets moois om echt naar uit te zien. Return of the King duurt nog even, dus dit is een prachtig tussendoortje (6) (y)

Euhm, tussendoortje??? Deze komt pas in september uit wat dus nog wel ff duurt en dan is ROTK (ik neem aan dat je de EE bedoeld?) ook niet meer ver weg.
Nou, Lotr-4disc is dan nog zo'n twee ongeduldige laatste maandjes ver weg!!!! :roll:
Ik stel me zo voor: Matrix trilogie, StarWars trilogie met een fraaie afsluiting van de LOTR trilogie. Nou hebben we dan een mooi 2004 gehad of nie?????? :P :P (y)

Jeroen vS
19-02-2004, 16:34
Hopelijk wordt het een volwassen box en niet van die smalle hoesjes als bij de Indy trilogy..... Maar eindelijk Star Wars op dvd.... deed mijn hart even overslaan... :)

Ow, ik vind met de Indy-Trilogy niks mis hoor!

Ik ook niet hoor!, alleen had ik liever andere hoesjes gehad... die dunne vind ik niet echt lekker in de hand liggen.... voor de rest is het een top uitgave! :)
Dat zijn Paramount films, net als bijvoorbeeld de Godfather. Star Wars is weer van Fox, dus ik denk dat de verpakking wel anders zal zijn. Misschien inderdaad een box met ruimte voor deel 1, 2 en 3. Dat zou het mooiste zijn.

The Scratcher
19-02-2004, 17:17
Star Wars is weer van Fox, dus ik denk dat de verpakking wel anders zal zijn. Misschien inderdaad een box met ruimte voor deel 1, 2 en 3.

Dat geloof je toch zelf niet? Je hebt het hier wel over Luca$h en die zal geen één mogelijkheid uit de weg gaan om munt te slaan uit z`n geesteskindje. Dus een box met ruimte voor de andere delen kan je, hoe graag ik het zelf ook wel zou willen, gewoon op je buik schrijven! :?