PDA

Bekijk de volledige versie : "Space: Above and Beyond" misschien op DVD???



MAD
15-02-2004, 12:39
Dit was in 1995 één van de coolste meest verfrissende SF series sinds Battlestar Galactica. Van de makers van The X-Files en Millennium. Mensenkolonies vechten weer voor hun bestaan nadat een buitenaards ras probeert hen te vernietigen. Oorlog in de ruimte! Zij (The Chigs) waren gemener dan de Cylons, maar de mariniers (the 58th Squadron, "Wildcards") waren ook niet mis... En de Special Effects mochten er ook zijn. Na 22 afleveringen maakte Fox er plotseling een eind aan. Waarom, dat blijft de vraag??? Het was 10x origineler dan alle Star Trek spin-offs!!! Maar goed nieuws... Met alle hype van nieuwe SF series en boxsets als X-Files en (binnenkort Millennium) die erg goed lopen, ruiken de hoge heren van Fox waarschijnlijk geld en denken er dus over om deze serie op DVD te gaan uitbrengen. Ik hoop het!


.... Also being considered for DVD release on this same basis is Glen Morgan and James Wong's Space Above and Beyond. Cross your fingers.

Voor wie even zijn geheugen wil opfrissen: bekijk dan de intro en foto's op deze website (http://web-worthy.com/saab/mov-intro.html)

chimera01
15-02-2004, 12:42
Ja ik was ook dol op deze serie en was onaangenaam verrast dat de serie gewoon stopte.
Wel een serie om aan te schaffen op dvd, mist het beeld en geluid goed zijn. Maar ja ze zijn van fox dus het zal wel goed komen.

MAD
15-02-2004, 12:44
Ja ik was ook dol op deze serie en was onaangenaam verrast dat de serie gewoon stopte.
Wel een serie om aan te schaffen op dvd, mist het beeld en geluid goed zijn. Maar ja ze zijn van fox dus het zal wel goed komen.

De serie is nog geen 10 jaar oud, dus ik verwacht een vette 5.1 mix en massa's bonusmateriaal! Zolang ze maar een nette box er van maken en niet in de vorm van een Hammerhead of zo... ;)

chimera01
15-02-2004, 14:09
HE IK VERWACHT REGELMATIG VAN ALLES EN WORDT STEEDS TELEURGESTELD, heb nu de caplock uit stom ding.

John Sital
15-02-2004, 14:28
als ie uitkomt bestel ik hem meteen, had een tijdje terug gelezen dat ie niet zou uitkomen, maar als ie er is dan hebbe hebbe hebbe!
topserie, goede verhalen, goede actie, heb hem nog wel op vhs, destijds op tv opgenomen maar kwaliteit is bagger dus hoop dat ie er snel is.

FrankGuthrie
15-02-2004, 16:27
Zeer goede serie, die om zeep is geholpen na 1 seizoen door studio politiek. Dit was na Babylon 5 de beste serie die me zo wist vast te houden. Ik zou deze niet op DVD kopen, maar veel leiver kopieren. Ik heb veel liever een serie orgineel op DVD als men er moeite voor heeft gedaan, en dat heb ik niet bij SAAB.

Elessar
15-02-2004, 16:42
Ik vond de serie na een aantal afleveringen toch wat afzwakken. Dus ik heb ze volgens mij niet allemaal gezien..

Felix
15-02-2004, 16:45
Ja, dat was een goede serie. Wat heb ik toch een hekel aan dat Amerikaanse Fox netwerk. Die brengen alles om zeep voordat het de kans krijgt te groeien.

Nathan Strik
15-02-2004, 18:27
Geweldige serie... ik hoop dat deze snel gaat uitkomen. Kan ik weer net zo genieten van Vansen (hormones, I know... :roll:) en de rest.

Let´s shoot soms Chigs!!! :D

FrankGuthrie
16-02-2004, 14:25
Geweldige serie... ik hoop dat deze snel gaat uitkomen. Kan ik weer net zo genieten van Vansen (hormones, I know... :roll:) en de rest.

Let´s shoot soms Chigs!!! :D

Geen mij maar Felicity O, A.K.A Ashley Gere de prono actrice , yum yum :)

Michelle
22-02-2004, 13:03
Is er iemand die toendertijd ook de film heeft gezien? Ik ben ergens halverwege de serie erin gerold, dus weet niet zeker of de film niet gewoon een extra lange pilot is ofzo. :?

Nathan Strik
22-02-2004, 13:11
De film is de pilot voor zover ik weet. Ik heb die pilot ook niet helemaal kunnen kijken toen, maar hij was op filmlengte.

John Sital
22-02-2004, 13:18
De film is de pilot voor zover ik weet. Ik heb die pilot ook niet helemaal kunnen kijken toen, maar hij was op filmlengte.

de pilot waren gewoon de allereerste aflevering en de 3e tezamen.

Digi-gek
23-02-2004, 16:12
Dit was in 1995 één van de coolste meest verfrissende SF series sinds Battlestar Galactica. Van de makers van The X-Files en Millennium. Na 22 afleveringen maakte Fox er plotseling een eind aan. Waarom, dat blijft de vraag??? Het was 10x origineler dan alle Star Trek spin-offs!!!

Het waren de torenhoge produktiekosten en de tegenvallende kijkcijfers die deze serie de das omdeden. Ikzelf vond het naast de Star Trek spin-offs de beste sci-fi serie van de jaren 90 en wacht al jaren op een DVD release. Ik verwacht geen 5.1 track, omdat FOX nooit de moeite doet om de show dusdanig te remixen, ook al is S:AAB in Dolby Surround opgenomen.

FrankGuthrie
23-02-2004, 16:15
Dit was in 1995 één van de coolste meest verfrissende SF series sinds Battlestar Galactica. Van de makers van The X-Files en Millennium. Na 22 afleveringen maakte Fox er plotseling een eind aan. Waarom, dat blijft de vraag??? Het was 10x origineler dan alle Star Trek spin-offs!!!

Het waren de torenhoge produktiekosten en de tegenvallende kijkcijfers die deze serie de das omdeden. Ikzelf vond het naast de Star Trek spin-offs de beste sci-fi serie van de jaren 90 en wacht al jaren op een DVD release. Ik verwacht geen 5.1 track, omdat FOX nooit de moeite doet om de show dusdanig te remixen, ook al is S:AAB in Dolby Surround opgenomen.

UHHM, helemaal verkeerd, waren niet de kosten en kijkcijfers. Het heeft te maken met interne studiopolitiek, die uiteindelijk de serie de das om deed. Had te maken met Glenn Morgan die ruzie had met een blangrijk persoon.

MAD
18-07-2004, 12:34
Fox Exec Updates Us On Chat News:


Space: Above & Beyond was another title in my long list of examples. Originally, Staddon said that "Space A&B might be out in the not too distant future." Much to Gord's dismay, apparently the situation Staddon was hoping for has changed for the worse. This time he told Gord that "there are no plans right now". Sorry, Gord, and all the other fans of this epic adventure from James Wong and Glen Morgan...it truly deserves a DVD release!

bron: www.tvshowsondvd.com


http://smile.smilies.nl/407.gif

FrankGuthrie
18-07-2004, 13:55
Fox Exec Updates Us On Chat News:


Space: Above & Beyond was another title in my long list of examples. Originally, Staddon said that "Space A&B might be out in the not too distant future." Much to Gord's dismay, apparently the situation Staddon was hoping for has changed for the worse. This time he told Gord that "there are no plans right now". Sorry, Gord, and all the other fans of this epic adventure from James Wong and Glen Morgan...it truly deserves a DVD release!

bron: www.tvshowsondvd.com


http://smile.smilies.nl/407.gif

Ach, ondanks dat ik dit een zeer sterke serie vond, denk ik dat ik het niet orgineel zal kopen, want de series is gewoon gecancelled, en dat maakt het niet interresant om op DVD(orgineel) te hebben.

MAD
18-07-2004, 16:39
Ach, ondanks dat ik dit een zeer sterke serie vond, denk ik dat ik het niet orgineel zal kopen, want de series is gewoon gecancelled, en dat maakt het niet interresant om op DVD(orgineel) te hebben.

??? Wel een "zeer sterke serie" maar hij is "niet interessant" omdat hij vroegtijdig gecancelt is ??? :shock:

Ik hoor het al, jij koopt alleen films en series als ze vooral commercieel al een succes blijken te zijn (ongeacht of jij ze zelf ook leuk vind)... :roll: :roll: :roll:

:wink:

Azazel
18-07-2004, 17:18
idd. een aparte manier van redeneren.

:roll:

Webster
18-07-2004, 17:40
Een zeer goede serie inderdaad, vroeg me al af waarom hij ineens stopte. Dacht dat het iets was met onze commerciele zenders...

Deze serie bracht weer vernieuwende sci-fi op de buis, i.p.v. al die standaard verhaaltjes. Ik ben heel lang star trek fan geweest, maar ben het nu wel zat. Als er één serie is waar ze weer mee verder mogen gaan is het deze wel.

Harry stadman
18-07-2004, 17:55
dit was/is inderdaad een zeer goede sf serie.

helaas zie je er niet zoveel meer van. een tijdje terug hebben ze nog een paar afleveringen uitgezonden maar daar zijn ze ook al weer mee gestopt. :cry:

Harry stadman
18-07-2004, 17:56
Een zeer goede serie inderdaad, vroeg me al af waarom hij ineens stopte. Dacht dat het iets was met onze commerciele zenders...

Deze serie bracht weer vernieuwende sci-fi op de buis, i.p.v. al die standaard verhaaltjes. Ik ben heel lang star trek fan geweest, maar ben het nu wel zat. Als er één serie is waar ze weer mee verder mogen gaan is het deze wel.

zal wel iets te maken hebben met kijkcijfers.
als een serie niet genoeg kijkers trekt zullen ze er allicht mee stoppen met uitzenden. :wink:
of inderdaad zoals eerder geopperd: studio-politiek! :x

Harry stadman
18-07-2004, 18:00
Geweldige serie... ik hoop dat deze snel gaat uitkomen. Kan ik weer net zo genieten van Vansen (hormones, I know... :roll:) en de rest.

Let´s shoot soms Chigs!!! :D


he,he,he :oops:

chicks i.p.v chigs!

MAD
18-07-2004, 18:17
dit was/is inderdaad een zeer goede sf serie.

helaas zie je er niet zoveel meer van. een tijdje terug hebben ze nog een paar afleveringen uitgezonden maar daar zijn ze ook al weer mee gestopt. :cry:

Ik heb ze allemaal via Kazaa gedownload. Met 140 Mb per aflevering waren ze zo binnen (2,2 Megabit ADSL verbinding ;)). Het zijn gewoon de TV opnames van SciFi Channel. Helaas is de kwaliteit soms echt bagger, maar goed... in het land der blinden....
In ieder geval kan ik er nog van genieten als ik dit wil. Er zijn ook betere kwaliteit (illegale) DVD uitgaves van (worden regelmatig op Ebay aangeboden), maar die kosten dan gelijk weer minimaal €50,- of zo voor de hele serie. Dan wacht ik liever nog een jaartje met mijn slechte kopieen op de officiele uigave, want die zal er zeker ooit komen!

John Sital
19-07-2004, 13:30
ik heb ze ergens op vhs :shock: hoop nog steeds dat er ene mooie uitgave van komt met widescreen en 5.1/dts :shock:

Dave Heuvels
31-08-2004, 19:28
ik heb ze ergens op vhs :shock: hoop nog steeds dat er ene mooie uitgave van komt met widescreen en 5.1/dts :shock:

Is er inmiddels nog steeds niks bekend hierover???
Iemand>?

Azazel
31-08-2004, 19:35
Helaas geen nieuws. Regelmatig hier maar even kijken:

http://www.tvshowsondvd.com/

Werner
31-08-2004, 22:21
Fox en de stekker uittrekken van goedlopende series ten voordele van reality-shows waarin de kijker zich kan vergapen aan hoeveel preien een redneck in zijn reet kan duwen op 5 minuten tijd... waar hebben we dat nog gehoord???

... ah ja. FUTURAMA!!!!!!!!

John Sital
05-05-2006, 12:39
hm zag dat de box van deze serie eindelijk te pre orderen is, wordt een 5disc versie :)

John Sital
05-05-2006, 12:43
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=259873

:)

John Sital
05-05-2006, 12:44
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=259873

:)

John Sital
05-05-2006, 12:45
hm zag dat de box van deze serie eindelijk te pre orderen is, wordt een 5disc versie :)

correctie hij is al uit :oops:

Lex v/d Moolen
05-05-2006, 13:38
hm zag dat de box van deze serie eindelijk te pre orderen is, wordt een 5disc versie :)

correctie hij is al uit :oops:Niet bij dvdsoon bestellen, dvdsoon zuigt...

Azazel
05-05-2006, 14:25
hm zag dat de box van deze serie eindelijk te pre orderen is, wordt een 5disc versie :)

correctie hij is al uit :oops:Niet bij dvdsoon bestellen, dvdsoon zuigt...

idd. they suck :evil:

ik heb de box al een aantal maanden in huis en heb weer genoten van deze topserie.

John Sital
05-05-2006, 14:43
hm zag dat de box van deze serie eindelijk te pre orderen is, wordt een 5disc versie :)

correctie hij is al uit :oops:Niet bij dvdsoon bestellen, dvdsoon zuigt...

ik heb nog eur 36 aan rebates daar staan :?

Dave Heuvels
08-10-2006, 22:46
Ik durf te zweren dat ik ergens op internet gelezen heb dat deze nu in NL uitkomt, tenminste dit jaar nog...

Wie weet of dit klopt?? Want kan niet meer terug vinden waar ik dit nu gelezen heb....

Elessar
09-10-2006, 10:46
Argh! Maak me maar blij met een dode mus!

Staat de betreffende pagina niet ergens in je history?