PDA

Bekijk de volledige versie : Filmstudio's proppen DVD's vol



Alex van den Berg
04-12-2001, 17:27
Webwereld Nieuws:
Filmstudio's proppen DVD's vol (http://www.webwereld.nl/nieuws/9386.phtml)
Amerikaanse filmstudio's zijn fanatiek hun DVD's met bonusmateriaal aan het volproppen. Het regent uren vol extra beelden of kijkjes achter de schermen.

De Neel
04-12-2001, 18:06
Als ze deze actie dan wel doortrekken voor alle DVD's die ze verder in de toekomst gaan uitbrengen is dat wel aardig ja. Ander zie ik het gewoon als een extra lokkertje om nog meer geld uit onze zak te kloppen. Het is gewoon schandalig hoe weinig extra's er op de schijfjes staan als je bedenkt wat de mogelijkheden zijn...

Remo van Vuuren
04-12-2001, 22:58
Prima, alleen mag de beeld en geluidskwaliteit er niet onder lijden!
Dus veel bonusmateriaal mag, graag zelfs, maar verdeel het dan wel over twee DVD's.

De Neel
05-12-2001, 10:07
Correct...das wa ik bedoel

PM
05-12-2001, 10:17
Prima, alleen mag de beeld en geluidskwaliteit er niet onder lijden
Inderdaad!! Een extra dvdtje voor de extra's (klinkt eigenlijk best logisch niet ??:) )

Nathan Strik
05-12-2001, 10:59
Ja, ik denk zelfs nog een stapje extra:

- Maak de eerste DVD een superbit DVD.
- Pleur de extra´s op schijfje 2.

Da´s volgens mij de ideale combinatie, zowel voor home-theater als extra´s liefhebbers. :)

Edwin V
06-12-2001, 07:40
Ja, ik denk zelfs nog een stapje extra:

- Maak de eerste DVD een superbit DVD.
- Pleur de extra´s op schijfje 2.

Da´s volgens mij de ideale combinatie, zowel voor home-theater als extra´s liefhebbers. :) En dan ook nog de keuze tussen alleen de film en de film plus de extra's.

Nathan Strik
06-12-2001, 15:04
En dan ook nog de keuze tussen alleen de film en de film plus de extra's.
Inderdaad. Een versie met alleen de superbit en één versie met de tweede disc erbij.

Oh ja... en ook een beetje Christelijke prijzen a.u.b.... (dank u Sinterklaasje!!!) :D

Maxster4th
07-12-2001, 09:12
Je bedoelt zoiets als Pearl Harbor nu heeft.
--Een gewone versie
--Een SE versie (2dvd)

toch...?

Vincent
07-12-2001, 09:23
Ja het is veel handiger dat ze de extra's op een tweede DVD zetten je ziet het zelfde bij Star Wars Episode I.
Zo kunnen ze veel meer extra's mee geven op de DVD's.
:p may the force be with you
Vincent