PDA

Bekijk de volledige versie : LotR: Return of the King Extended Edition



Pagina's : [1] 2

Mark de Jong
16-02-2004, 21:01
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:

"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.

He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."

Bron: DVD Town

Heel mooi :)

Christiaan Sauer
16-02-2004, 21:02
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

carnesir
16-02-2004, 21:50
ik koop eerst toch de theatrical version om mij zoet te houden,de belangrijkste dvd van de jaar voor mij

Renny Collard
16-02-2004, 21:55
Dus toch niet de eerder verwachte 5 uur. Maar 4,1 uur vind ik prima. Jammer dat de ext. vers. niet zoals de direct. cut ook 2 maanden eerder uitkomt.

carnesir
16-02-2004, 21:59
het was te verwachten ,mensen die niet naar de langere versie willen kijken kopen gewoon de gewone versie

Martin Zuidervliet
17-02-2004, 09:27
250 min. NTSC (24fps) = 240 min. PAL (25fps), dus duurt hij precies vier uur bij ons in Europa.

Nick G
17-02-2004, 09:57
250 min. NTSC (24fps) = 240 min. PAL (25fps), dus duurt hij precies vier uur bij ons in Europa.
NTSC is 29,97fps en niet 24fps dus dat reken sommetje klopt niet helemaal.

Martin Zuidervliet
17-02-2004, 10:01
Ja, dat weet ik maar effectief zijn het 24 beelden.

Christiaan Sauer
17-02-2004, 10:15
NTSC ---> PAL = NTSC * 0,97
PAL ---> NTSC = PAL * 1.03

Maar FILM is toch 29.97 fps en NTSC toch 25 en PAL gewoon weer 24?

Martin Zuidervliet
17-02-2004, 10:25
Film = 24fps
NTSC = 29,97fps (24 beelden per seconde effectief)
PAL = 25fps (25 beelden per seconde effectief door 4% versnelling)

Christiaan Sauer
17-02-2004, 10:31
Dan zat ik nog eens helemaal verkeerd met die 3% ook :oops:
Bedankt voor de correctie (y)

Jurriaan Wittenberg
17-02-2004, 10:45
Owh.. c'mon people!!!

Niet gedacht dat we met z'n allen zo vaak 3 getalletjes door elkaar kunnen halen.
Dus.. Here we go:

30 FPS = NTSC maar dan alleen voor oude Z/W uitzendingen, doet er dus niet meer toe.

Voor de kleurenuitzendingen van NTSC was een iets andere frequentie nodig waardoor de boel afgerond op 29.97 FPS uit kwam. Aangezien je hier nog met een afrondingsfout zit (het is eigenlijk 29,97000nogwat) kan je dit corrigeren door hier en daar een frame te laten vervallen en dan heet je NTSC signaal "Drop Frame". Ongecorrigeerd heet je NTSC signaal "Non Drop Frame". (niet onbelangrijk om synchroniteit te waarborgen)

PAL = 25 FPS. Als je moeite hebt dit te onthouden: TV signalen worden Interlaced uitgezonden, dit is ooit bedacht om bandbreedte te besparen (even en oneven beeldlijnen van een frame gescheiden, hoef je dus maar de helft uit te zenden). Dit resulteerde dus in een 50Hz signaal (2x25). Om dit signaal wat rustiger op een TV te zetten hebben we niet zo lang geleden allemaal 100Hz televisies gekocht ( toch wel breedbeeld heh :wink: ) je 50Hz signaal wordt dus steeds 2x op het scherm gezet voor een stabieler beeld.

Film = 24 FPS ... Tjah.. niets aan toe te voegen. 'tis klote maar waar :D Hadden ze 'r 1 beeldje per seconde bijbedacht toentertijd dan hadden we in PAL-land KING geweest maar goed ... dat zijn we dus niet. En zijn we de dupe van termen als "Pal-speedup" en "2:3 pull-down".

C-ya
JW

Martin Zuidervliet
17-02-2004, 10:54
Veel europese films worden tegenwoordig wel met 25 beelden per seconde opgenomen en afgedraaid in de bioscopen op deze snelheid. Wat echter ook geldt voor films uit de VS, waardoor we thuis geen snelheidsverschil hebben.

Star_Fresh
17-02-2004, 12:38
Peter Jackson gaat zich toch niet haasten met de extended edition van Return Of The King. Bij de eerste twee delen van LOTR was hij nog bezig met de opnames en editen van de films, hij zat nog 'in' LOTR. Nu hij helemaal klaaer is en op weg is naar King Kong gaat hij het laatste onderdeel van het LOTR avontuur toch niet afraffelen. Iemand enig idee?

Olivier Laemont
17-02-2004, 12:42
Wat een hoop wiskundigen hier! :wink:

'k Ga terug voor de 2 versies. Heb dat bij de vorige 2 ook gedaan en ben er nog altijd happy om. Ik koop normaal gezien nooit 2 versies van dezelfde film, maar dit is echt toch wel iets speciaals. Gewoon de beste trilogie uit de filmgeschiedenis! (y)

Bravestarr
17-02-2004, 12:47
En ik mag toch hopen dat ze van die extra 40 minuten, minimaal de helft besteden aan Saruman.

chimera01
17-02-2004, 13:05
Waarom die speelt eigenlijk geen rol meer nu the scounging of the Shire niet verfilmt is?

Ricardo Mulder
17-02-2004, 13:12
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de giftset eruit gaat zien. Vind het wel een beetje magertjes dat er maar 40 minuten bijkomen.

Nick G
17-02-2004, 13:17
Film = 24fps
NTSC = 29,97fps (24 beelden per seconde effectief)
PAL = 25fps (25 beelden per seconde effectief door 4% versnelling)
Je hebt gelijk dacht namelijk dat films ook 29,97 maar das dus niet zo weer wat geleerd.

FrankGuthrie
17-02-2004, 16:36
Jammer dat het dan nog zo lang duurt voordat ie in de winkels ligt, die kunnen ze dan toch ook eerder uitbrengen?

Lex v/d Moolen
17-02-2004, 16:54
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:

"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.

He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:

Roadster
17-02-2004, 16:57
pj had toch zelf al gezegd dat ie minstens 4 uur 50 zou duren, weet niet meer precies waar ik het gelezen had...

FrankGuthrie
17-02-2004, 17:05
pj had toch zelf al gezegd dat ie minstens 4 uur 50 zou duren, weet niet meer precies waar ik het gelezen had...

De film duurde 3 uur en 20 minute, daar is 50 minuten bijgekomen. Dat wat jij hebt gelezen waren geruchten.

Mark de Jong
17-02-2004, 17:42
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:

"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.

He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:

Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:

Lex v/d Moolen
17-02-2004, 17:48
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:

"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.

He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:

Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:

Mark de Jong
17-02-2004, 18:06
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:

"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.

He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:

Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:

Ja hé, die bekijk ik helaas niet altijd. Bovendien is het erg lastig om daar iets in op te zoeken :)
Maar goed, voor deze ene keer dan maar ;)

martin
17-02-2004, 18:12
Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.

Lex v/d Moolen
17-02-2004, 19:01
Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:

Ja hé, die bekijk ik helaas niet altijd. Bovendien is het erg lastig om daar iets in op te zoeken :)Dat kan ik niet ontkennen. :)
Maar goed, was het maar al november... :(

Star_Fresh
18-02-2004, 12:43
Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.

Peter jackson maakte in het blad Empire een grap over een 25th of 50th anniversary edtion met extra beelmateriaal van bijvoorbeeld een jonge Aragorn die met een jonge Arwen buiten aan het spelen is.

Ze hebben dus nog meer geedit filmmateriaal inclusief muziek en geluidseffecten, die zeker een keer verschijnen.

Rob Eric Blank
18-02-2004, 12:51
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.

Rut
18-02-2004, 13:01
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.

Ik laat het maar bij EE, het was al een heel gedoe om mijn vriendin te overtuigen om de 2-disc om te ruilen voor de 4-disc

Henk Heideveld
18-02-2004, 13:51
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.

Ik laat het maar bij EE, het was al een heel gedoe om mijn vriendin te overtuigen om de 2-disc om te ruilen voor de 4-disc
Oei, ik ben echt in de ban van de ring. Ik koop geloof ik de laatste tijd alles wat los en vast zit. Films, docu's beeldjes, boeken, etcetera. :oops: :shock: Wat zijn de meest opmerkelijke symptomen bij verslavingsvormen???? :roll:

Henk Heideveld
18-02-2004, 13:53
Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs :lol: :lol: in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen? :lol:

Henk Heideveld
18-02-2004, 13:56
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.

Ik laat het maar bij EE, het was al een heel gedoe om mijn vriendin te overtuigen om de 2-disc om te ruilen voor de 4-disc
Vriendin overtuigen??????/In wat voor een era leef jij????? :shock: :shock: Nou dan onze Ies, Steef kon niet kiezen tussen twee best dure beeldjes. dus MOEST Steef ze alle twee kopen.....MOEST VAN IES DUS!!!!!!! :P

Rut
18-02-2004, 14:12
Niet in wat voor era ik leef, maar wat voor een vriendin ik heb :wink:

P.S. Eentje die LOTR helemaal niks vindt!!!

Henk Heideveld
18-02-2004, 14:33
Niet in wat voor era ik leef, maar wat voor een vriendin ik heb :wink:

P.S. Eentje die LOTR helemaal niks vindt!!!
Tja, die kun je dan toch wel afleiden met een "Friends-setje"?
Of je zet haar in een hoekie met een Bouquet-reeks (Aldi 0,99 per stuk)

intergalactrick
18-02-2004, 14:34
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen?


Zou wel erg leuk wezen ja :D

Henk Heideveld
18-02-2004, 14:44
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen?


Zou wel erg leuk wezen ja :D
Ja, dat als je een ultimate collection bestelt er een bestelbusje komt voorrijden voor de aflevering :lol: :D :) :wink:

Robbie25jr
21-04-2004, 01:51
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet) Dus ik ben benieuwd :D

Henk Heideveld
21-04-2004, 08:12
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Frank79
21-04-2004, 08:21
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet) Dus ik ben benieuwd :D

En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)

Ingo Deswert
21-04-2004, 09:14
Same here: FOTR EE al gekeken (niet zo gek op het eerste anderhalf uur van de film ("This is it?") daarna toch enigermate overtuigd, en vooral de interssante extra's hebben mijn interesse in het geheel wakker gehouden.

TT EE vorig jaar in november aangeschaft, maar nog altijd niet gekeken. Misschien ben ik niet constant in een dwergjes, tovenaars en elfjes-mood. Langs de andere kant is dit ook leuk in die zin dat je ervan uitgaat dat TT EE waarschijnlijk een erg goeie film is waar je tijd voor moet maken zodat het uitkijken naar een zit van toch zo'n paar uurtjes ook z'n aantrekkingskracht behoudt.

Als ik de berichten op het forum zo bekijk lijken velen toch wel iets te fanatiek bezig met het LOTR-gegeven. Escapisme leek me meer iets voor de millenniumwissel, maar het is er nog steeds.

Henk Heideveld
21-04-2004, 10:09
Misschien ben ik niet constant in een dwergjes, tovenaars en elfjes-mood. Langs de andere kant is dit ook leuk in die zin dat je ervan uitgaat dat TT EE waarschijnlijk een erg goeie film is waar je tijd voor moet maken zodat het uitkijken naar een zit van toch zo'n paar uurtjes ook z'n aantrekkingskracht behoudt.

Als ik de berichten op het forum zo bekijk lijken velen toch wel iets te fanatiek bezig met het LOTR-gegeven. Escapisme leek me meer iets voor de millenniumwissel, maar het is er nog steeds.
Alleen al technisch zet de film een wereldstandaard neer. De vele docu's dwingen enorm respect af. 't is geen verhaal van elfjes en sprookjes. De verhalen van Tolkien zijn zeer gelaagd, meer dan dubbel gelaagd.
Wat zou je er van denken om het op onze wereld te projecteren. Probeer Amerika eens in de plaats van Sauron en Israël als Saruman. brengt dat geen schrikbeeld teweeg???????? De fundametalisten als wilde Orcs. Kortom laat je fantasie gaan en je zult zien dat de achtergronden, welke je zelf ook zou bedenken of kiest een enorme impact hebben.
Ik vind het juist ongekend knap om complexe wereldzaken te vertalen naar dit eenvoudige niveau. Nu kan ook de simpele mens snappen hoe de wereld in elkaar zit. 8)

JCL
21-04-2004, 15:16
Is er eigelijk een trailer uit van de EE? Ik kan me herinneren dat ik van LOTR 1 en 2 wel een extended trailer heb gezien, iemand enig idee waar?

Christiaan Sauer
21-04-2004, 15:24
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:

Henk Heideveld
21-04-2004, 15:28
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:

Henk Heideveld
21-04-2004, 15:31
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:
Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:

theThinWhiteDuke
21-04-2004, 16:33
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:
Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:
Damn...wat zijn jullie ziek! (6)
in eindhoven zijn we zo niet! (6)

Lex v/d Moolen
21-04-2004, 16:50
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
Het blijft immers fantasy :wink:

Christiaan Sauer
21-04-2004, 16:59
ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?

JCL
21-04-2004, 17:08
ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?

Dat kun je toch ook wel op i-net b.v. hier (http://www.movie-mistakes.com/)

scheur
21-04-2004, 17:47
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:

JCL
21-04-2004, 17:53
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:

Site is wel lachen, als je ziet wat voor domme dingen ze doen!

voorbeeld:

In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!

Christiaan Sauer
21-04-2004, 22:40
ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?

Dat kun je toch ook wel op i-net b.v. hier (http://www.movie-mistakes.com/)

Ze zelf zoeken is leuker ;) movie-mistakes is ook zeker leuk om te kijken hoor, maar het zelf vinden is leuker :P

Robbie25jr
22-04-2004, 00:51
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet) Dus ik ben benieuwd :D

En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)
Ben ik ook :lol: Ik heb x-men 2 ook pas deze week gekocht:) Maar ik heb nu wel wat om naar uit te kijken. Eerst The lord of the rings kijken, Daarna X-men 1.5, en dan X-men 2 :) Welk deel van The lord of the rings vinden jullie het beste?

Robbie25jr
22-04-2004, 00:55
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:

Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:

Steven Maas
22-04-2004, 01:05
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)

Robbie25jr
22-04-2004, 01:22
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)

Haha. Mischien heeft zn buurvrouw het OOK ontdekt, weet jij veel (6)

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:01
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
:lol:Damn...wat zijn jullie ziek! (6)
in eindhoven zijn we zo niet! (6)
Nou eh, in Eindhoven liet je ons anders veel meer merchandisewinkels zien dan er in totaal in Oss-Den Bosch zijn. :shock: :shock: En ik ken Eindhovenaren die heel Amsterdam afstropen als een verslaafde :lol:

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:03
ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?
POWER DVD gebruik ik, daar zit een "capture" op. Heel eenvoudig. :P De nieuwe versie van POWER DVD heeft nog een voordeel, het ondersteunt softwarematig je DTS-tracks. Veel beter geluid op mijn 5.1. van de PC dus. En op m'n laptop zit ook 2.1. surround met subwoofer (ACER-2001) dus da's prachtig. (y)

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:11
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:

Site is wel lachen, als je ziet wat voor domme dingen ze doen!

voorbeeld:

In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!
Ja bij Pulp Fiction zitten de kogelgaten ook al in de muur voordat er is geschoten. :roll:
En in een James Bond film zag ik een auto op twee wielen door een te smalle steeg gaan, gek echter dat ie er aan de andere kant op de twee tegenoverliggende wielen rijdend uitkwam.
In Gladiator is het helemaal lachen. Als daar paard en wagen in de arena omdondert zie je spontaan 2000 jaar voor Christus een persluchtfles uit het wagentje flikkeren. (Die persluchtflessen moeten het zand/stof doen opwaaien, alsof men loeihard rijdt). In het begin van Gladiator worden vuurpotten aangestoken, niks mis mee, behalve dat de man een echte spijkerbroek draagt ver voor z'n tijd.
Ach ja, je ziet soms ook actuers in de oudheid met een modern horloge om hun pols.
Of televiesieantennes op het dak van woningen, terwijl de film in de jaren 1930-1935 speelt.
Gein te over :lol: :lol:

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:11
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:

Site is wel lachen, als je ziet wat voor domme dingen ze doen!

voorbeeld:

In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!
Ja bij Pulp Fiction zitten de kogelgaten ook al in de muur voordat er is geschoten. :roll:
En in een James Bond film zag ik een auto op twee wielen door een te smalle steeg gaan, gek echter dat ie er aan de andere kant op de twee tegenoverliggende wielen rijdend uitkwam.
In Gladiator is het helemaal lachen. Als daar paard en wagen in de arena omdondert zie je spontaan 2000 jaar voor Christus een persluchtfles uit het wagentje flikkeren. (Die persluchtflessen moeten het zand/stof doen opwaaien, alsof men loeihard rijdt). In het begin van Gladiator worden vuurpotten aangestoken, niks mis mee, behalve dat de man een echte spijkerbroek draagt ver voor z'n tijd.
Ach ja, je ziet soms ook actuers in de oudheid met een modern horloge om hun pols.
Of televiesieantennes op het dak van woningen, terwijl de film in de jaren 1930-1935 speelt.
Gein te over :lol: :lol:

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:34
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)
Ja die van dat paard inderdaad, dat mens is paardengek dus dat zag ze meteen. :P 8)

scheur
22-04-2004, 11:46
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:

Site is wel lachen, als je ziet wat voor domme dingen ze doen!

voorbeeld:

In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!
Ja bij Pulp Fiction zitten de kogelgaten ook al in de muur voordat er is geschoten. :roll:
En in een James Bond film zag ik een auto op twee wielen door een te smalle steeg gaan, gek echter dat ie er aan de andere kant op de twee tegenoverliggende wielen rijdend uitkwam.
In Gladiator is het helemaal lachen. Als daar paard en wagen in de arena omdondert zie je spontaan 2000 jaar voor Christus een persluchtfles uit het wagentje flikkeren. (Die persluchtflessen moeten het zand/stof doen opwaaien, alsof men loeihard rijdt). In het begin van Gladiator worden vuurpotten aangestoken, niks mis mee, behalve dat de man een echte spijkerbroek draagt ver voor z'n tijd.
Ach ja, je ziet soms ook actuers in de oudheid met een modern horloge om hun pols.
Of televiesieantennes op het dak van woningen, terwijl de film in de jaren 1930-1935 speelt.
Gein te over :lol: :lol:

En wat dacht je van twister??
Als op het landweggetje rijden met die rondvliegende koe, krijg je een shot vanuit de cabine, zitten ze in een keer op een normale snelweg met een passant!!!
Echt fout en hele grote gein!!!! :twisted:

Marcel den Haan
22-04-2004, 12:16
Volgens mij is dit de ROTK EE thread en niet de moviemistakesthread :wink:

Christiaan Sauer
22-04-2004, 13:27
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:

Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:

Heb ik dus inderdaad last van bij FOTR. Laatste 2 keer in slaap gevallen :shock:



ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?
POWER DVD gebruik ik, daar zit een "capture" op. Heel eenvoudig. :P De nieuwe versie van POWER DVD heeft nog een voordeel, het ondersteunt softwarematig je DTS-tracks. Veel beter geluid op mijn 5.1. van de PC dus. En op m'n laptop zit ook 2.1. surround met subwoofer (ACER-2001) dus da's prachtig. (y)

Heb ik ook op mijn receiver ;)
Kan mijn pc gewoon aan mijn receiver hangen, en daar luisteren. Of gewoon veel simpeler en sneller: mijn dvd in mijn dvdspeler stoppen en dan gewoon zo kijken ;)

Robbie25jr
23-04-2004, 00:38
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)

Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:

Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:

Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:

Heb ik dus inderdaad last van bij FOTR. Laatste 2 keer in slaap gevallen :shock:



Da's HÉÉL erg hoor :lol:

Martijn Beunk
24-04-2004, 06:06
November duurt mij nog te lang, dan toch maar eerst de 2 disc Se kopen om mijn honger te stillen :oops: :oops:

Robbie25jr
24-04-2004, 10:28
Ik wacht wel op de 4 disk versie. ga eerst dit weekend deel 2 maar eens een keer kijken :?

KunDun
27-04-2004, 18:36
Er was toch ook een website , waar alles wat zo ongeveer op de ROTK EE zal komen, is samen gevat ? heeft iemand de url nog voor me ?

PS: ik vond trouwens de overgang van disc 1 naar 2 op TTT EE erg slecht gedaan .

Mark van L.
27-04-2004, 18:53
Voor de lezers die het duits beheersen:

WWW.DVDAREA.DE

03.03.2004 (ks) Quelle: www.iansmith.co.uk

Peter Jackson möchte den "Herrn der Ringe" möglichst auch in HDTV veröffentlichen. Dies kündigte Jackson am Rande einer Oscar-Party in Los Angeles an. Peter Jackson erwähnte in einem Statement zu den Fans ein (DVD)-Box-Set, dass New Line plane, welches für ihn aber noch nicht das Optimum darstelle. Nach Jacksons eigenen Worten gebe es noch viel Material, welches in seiner Wunsch-Box Platz finden könnte, die eine echte High Defintion-Version mit der bestmöglichen Bildqualität werden soll. Vor 2005 sollte man mit dieser Box allerdings nicht rechnen, da Peter Jackson die Pläne für diese "Herr der Ringe"-Box erst nach Beendigung des nächsten Projekts "King Kong" anvisiert hat. Laut Jackson ist der "Extended Cut" von "Die Rückkehr des Königs" für die DVD-Veröffentlichung gerade fertig geworden und bedarf jetzt noch einer Special-Effects-Nachbearbeitung. Bislang ist "Die Rückkehr des Königs" aber noch nicht offiziell auf DVD angekündigt worden. Peter Jackson sagte auf der Veranstaltung, dass die DVD-Veröffentlichung der "Extended Edition" für den November geplant sei.

Effe wachten ???? :? :?

chaos
27-04-2004, 19:01
Zoals we verwachtten, gewoon november dus :(.

Mark de Jong
30-04-2004, 09:00
The Lord Of The Rings: Return Of The King: Newsweek has unveiled 2 scenes that have been deleted from the final cut of The Return of The King, but which you can expect to see released in the extended cut of the DVD...

"Scene 1: Scenes in the House of Healing, where Eowyn and Faramir recuperate after the battle. Aragorn heals Eowyn, she falls harder for him, Faramir falls for her. Jackson cut it because he felt the movie had strayed too long from Frodo.

Scene 2: Jackson had filmed scenes of Wormtongue killing Sarumon for inclusion in Two Towers, but moved it to Return of the King, but then felt it was "old business" slowing the movie".

Rut
17-06-2004, 10:27
De extended edition-dvd van The Lord Of The Rings: The Return Of The King zal niet in november uitkomen, zoals zijn twee voorgangers.

Dat heeft A-Films Andrew Ernster tegenover DVD-Bizz bevestigd. "Op dit moment weten wij niet wanneer de extended edition zal worden uitgebracht", aldus Ernster.

"Ik denk ook dat het releasemoment voor Lord Of The Rings niet zo veel uitmaakt.
Voor elke andere release is het natuurlijk perfect om middenin het cadeauseizoen in de winkel te liggen, maar Lord Of The Rings stijgt boven alles uit en zal net zo goed verkopen in januari of mei bij wijze van spreken."

Bron: Videobizz

Note: De geruchten gaan dat deze extended versie al in augustus zal verschijnen, maar dat is dus nog niet officieel bevestigd.

Frank
17-06-2004, 10:34
Bovenstaande informatie was ook al geplaatst in andere Lord of the Rings-threads. Augustus lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want een woordvoerder van New Line heeft in een interview zelf gezegd dat de Extended Edition in december wordt uitgebracht.

Rut
17-06-2004, 10:38
Bovenstaande informatie was ook al geplaatst in andere Lord of the Rings-threads. Augustus lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want een woordvoerder van New Line heeft in een interview zelf gezegd dat de Extended Edition in december wordt uitgebracht.

Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?

Deze informatie staat ook op dvd-home.nl, dus ik weet niet wat er van waar is.

Frank
17-06-2004, 10:48
Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?

Kan ik me goed voorstellen, het zijn er (te) veel.

SKMbeat
17-06-2004, 14:09
Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?

Kan ik me goed voorstellen, het zijn er (te) veel.

Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.

martini
22-06-2004, 16:42
Ik kan echt niet wachten tot het november is, zodat ik mijn collectie af kan maken. :) :D

baltar
05-07-2004, 12:40
Volgens dit bericht wordt de Extended Edition van Return of the King misschien deze maand gepresenteerd tijdens de Comic-con:

http://www.comingsoon.net/news.php?id=5414

Het is nog wachten op een bevestiging van New Line.

chaos
16-07-2004, 21:40
Nieuwsbrief ro-direct:


Lord of the Rings - Return Of The King Gift Set (2003)
Nederlands ondertiteld, releasedatum: 08/12/2004

Op 8 december brengt A-Film drie versies uit van Lord of the Rings Return of the King. Een langere versie met vele extra's in een box met 4 DVD's. Deze set kan ook gekocht worden in een gift-set met dit keer een stad als beeldje. Als derde variant kan de 4-DVD-set samen met de 4-DVD-sets van de eerste twee films in een box gekocht worden.



Dan lijken de geruchten dus waar te worden en zit een miniatuur van Minas Tirith bij de gift set :).

theThinWhiteDuke
16-07-2004, 21:45
Nieuwsbrief ro-direct:


Lord of the Rings - Return Of The King Gift Set (2003)
Nederlands ondertiteld, releasedatum: 08/12/2004

Op 8 december brengt A-Film drie versies uit van Lord of the Rings Return of the King. Een langere versie met vele extra's in een box met 4 DVD's. Deze set kan ook gekocht worden in een gift-set met dit keer een stad als beeldje. Als derde variant kan de 4-DVD-set samen met de 4-DVD-sets van de eerste twee films in een box gekocht worden.



Dan lijken de geruchten dus waar te worden en zit een miniatuur van Minas Tirith bij de gift set :).
Dit sux.....een beeld van Minas Tirith..... :roll:

Subzer0
16-07-2004, 23:28
Ik had eigelijk wel wat mooiers en leukers gedacht dan een beeldje van een stad.

Lex v/d Moolen
16-07-2004, 23:34
Ik vind het wel gaaf, een maquette. Alleen zal ie niet al te groot zijn, en dus ook niet zo gedetailleerd vrees ik.

Jordy van Buel
17-07-2004, 15:12
Er wordt gezegd dat het beeld van Minas Tirith dermate groot zou zijn, dat de gehele 4-disc box IN de miniatuur zou passen. Ik moet het zien. Hopelijk zullen we zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgen.

Shadow010
17-07-2004, 19:58
Dus toch alle EE's in een box! Als de box mooi is, dan hoop ik dat ie ook los verkrijgbaar wordt.

Mich
17-07-2004, 20:04
Dan ga ik deze keer voor de gift set en ook voor die box als die los te koop is. Beeldje van de stad ... very good !!!

Christiaan Sauer
17-07-2004, 20:06
Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?

Kan ik me goed voorstellen, het zijn er (te) veel.

Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.

Als er nu gewoon beter gezocht wordt heb je maar 1 of 2 trheads nodig ;)

Lex v/d Moolen
17-07-2004, 21:39
Er wordt gezegd dat het beeld van Minas Tirith dermate groot zou zijn, dat de gehele 4-disc box IN de miniatuur zou passen. En andere tongen vermelden dat alleen de bonusdisc in het miniatuur zit... :)

Het blijven allemaal geruchten. Het nieuws wat gelekt is komt van een Russische LotR site.:

http://www.henneth-annun.ru/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=374&mode=thread&order=0&thold=0

Ik hecht eigenlijk alleen maar waarde aan bevestigde berichten van onering.net of de officiele site.

Pieter V
17-07-2004, 21:55
Er komt natuurlijk nog veel bij kijken hoor, voordat hij in de winkel ligt. Zoals audio commentaar erbij, montage, ondertiteling, menu's ga maar zo door ;)

martini
23-07-2004, 15:22
Alvast een plaatje.

http://www.justplay.nl/media/242/20040723-rotk-EE-2.jpg

Ronald Stiebolt
23-07-2004, 19:12
Uitgebreider plaatje:

http://members.lycos.nl/ronald0102/rotk.JPG

Symphony? Sweet!

Charley Baak
23-07-2004, 19:32
Ik vraag me af of je die Symphony DVD er ook bij krijgt... ik denk zelf van niet eerlijk gezegd.

dvd10
23-07-2004, 19:38
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??

Sicco
23-07-2004, 19:41
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??

dit was bij Gollum wel het geval dus zal nu ook wel zo zijn....

JCL
23-07-2004, 19:44
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??

dit was bij Gollum wel het geval dus zal nu ook wel zo zijn....

Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:

chaos
23-07-2004, 19:53
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??

dit was bij Gollum wel het geval dus zal nu ook wel zo zijn....

Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:

De Gollum as Gollum wordt hier bedoeld, het beeldje dat dus met de bon uit de gift set besteld kon worden :).

chaos
23-07-2004, 20:07
Even mijn post uit het gesloten topic herhalen :) :

http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13508.jpg

http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13511.jpg

http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13512.jpg

JCL
23-07-2004, 20:10
Wat is die symphony DVD dan?

Elessar
23-07-2004, 20:18
Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.

Ik denk dat dit een dvd is over hoe die concerten tot stand gekomen zijn.

Frank
23-07-2004, 21:39
Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.

Ik denk dat dit een dvd is over hoe die concerten tot stand gekomen zijn.

Ik hoop het. Ik ga dit keer in ieder geval voor de Gift Set. :D

The Scratcher
23-07-2004, 22:00
Wat gaat die giftset dan nou precies kosten? En die symphony disc van Howard Shore zit er dus ook nog eens als extra bij begrijp ik dat goed?

Frank
23-07-2004, 23:39
Wat gaat die giftset dan nou precies kosten? En die symphony disc van Howard Shore zit er dus ook nog eens als extra bij begrijp ik dat goed?

Wat hij precies gaat kosten weet ik niet, maar de simfonie-disc van Howard Shore zit er inderdaad als extra bij, net als de Gollum-disc bij The Two Towers en de National Geographics-disc (die we in Nederland niet hebben gekregen, maar elders wel) bij The Fellowship of the Ring.

chaos
24-07-2004, 00:35
Prepare to drool :shock: :shock: : hi res pics :shock: :

-plaatjes zijn weg-

:shock: :shock: :shock:

Remco Sondagh
24-07-2004, 00:36
Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.

Ik denk dat dit een dvd is over hoe die concerten tot stand gekomen zijn.

Ik hoop het. Ik ga dit keer in ieder geval voor de Gift Set. :D

Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'
Er staat namelijk "A composers journey through Middle-Earth. " Niets over een concert behalve 'Excerpts' Dus beelden van een concert als ik het goed begrijp

Elessar
24-07-2004, 00:47
Chaos u bent gezegend :P :shock:

*edit*

met deze foto's kunnen we gelukkig zien dat het beeldje van Minas Tirith toch wel heel goed gedetaileerd is :)

Sicco
24-07-2004, 00:56
damn, het wordt alleen maar mooier zo! :D

Frank
24-07-2004, 00:59
Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'

Er staat namelijk "A composers journey through Middle-Earth. " Niets over een concert behalve 'Excerpts' Dus beelden van een concert als ik het goed begrijp

De DVD zal dan beelden bevatten van een van de Lord of the Rings-concerten die Howard Shore heeft gegeven (o.a. in België) met interviews en zo. Allemaal zeer welkom (net als de CD-box die volgend jaar verschijnt met de complete muziek van alle drie de films).

Dva
24-07-2004, 01:29
Jammer, ik had als bonus DVD liever een DVD met de bloopers van de opnames gezien. Net zoals bij deel 2 is de bonus DVD eerder een verkapte reklameboodschap om een beeldje te kopen en / of om een concert DVD te kopen...

theThinWhiteDuke
24-07-2004, 07:01
Ok, nu ik dit zo gedetailleerd zie: :shock: (y) ik trek mn eerdere mening in.

Hrodbern
24-07-2004, 07:52
Bij de Return of the King Limited editon soundtrack zat ook een bonus DVD

Limited Edition DVD includes: "Howard Shore: An Introspective," a behind-the-scenes potrait of Howard Shore's weeks in London creating the music for ROTK, a Supertrailer for the LOTR Trilogy and the bonus track "Use Well The Days" Performed by Annie Lennox
Ik ga er dan maar vanuit dat deze DVD en die in de Gift set niet hetzelfde zijn, maar echt origineel is het niet.

Ik had eerder gehoopt dat de Hobbit op de bonus DVD zat :wink:

Lex v/d Moolen
24-07-2004, 08:48
Wat een prachtig artwork op de box ook, wow.
En een mooie prent van Alan Lee op de achterkant van de DVD-case.
5 maanden wachten nog... :(

Maar goed, in September eerst van Star Wars genieten. :)

mjlfadriaans
24-07-2004, 09:09
Seht gut aus!

Bloopers zit ook niet iedereen op te wachten hoor. Bloopers are way overrated :). Er worden genoeg versprekingen gedaan bij opnames, maar misschien voor mensen als Ron Brandsteder wel leuk :).

50 Minuten extra, ik hoop dat dat niet inclusief 20 minuten extra aftiteling is.

Dimmy
24-07-2004, 09:31
Wat zal deze box straks mooi staan bij m'n andere gifset boxen.

Wow, wat is Minas Tirith mooi gemaakt.

Tja, en nu maar wachten op de release datum voor regio 2

hare
24-07-2004, 09:37
:oops:

Peter -1984-
24-07-2004, 09:57
ff wat betere pics 8)


Iemand was je al voor op de vorige pagina :wink:

Ziet er allemaal echt goed uit komt zeker in mn collectie :D

martini
24-07-2004, 10:53
De box blijft er mooit uitzien. Ik kan niet meer wachten, ik ben ook erg benieuwd wat de extra's gaan worden.

El-Jorge
24-07-2004, 14:42
Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'

Er staat namelijk "A composers journey through Middle-Earth. " Niets over een concert behalve 'Excerpts' Dus beelden van een concert als ik het goed begrijp

De DVD zal dan beelden bevatten van een van de Lord of the Rings-concerten die Howard Shore heeft gegeven (o.a. in België) met interviews en zo. Allemaal zeer welkom (net als de CD-box die volgend jaar verschijnt met de complete muziek van alle drie de films).

Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??

Evil Hobbit
24-07-2004, 15:02
In het artikel op de thefellowship.nl (http://www.thefellowship.nl/nieuws.php?id=2975) staat dat hij 10 december uit komt.
Hoop dat er snel meer verduidelijkt wordt over de Howard Shore disc.
Lengte inhoud etc.

Jordy van Buel
24-07-2004, 15:28
Dat zullen leuke feestdagen worden :D

Frank
24-07-2004, 15:39
Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??

De box waarover ik het heb verschijnt volgend jaar en zal de complete muziek bevatten die Howard Shore heeft geschreven voor alle drie de films. Van elke film is tot op heden maar zo'n 75 minuten op CD verschenen, terwij Shore voor elke film meer dan drie uur muziek heeft geschreven. Nogal wat muziek is dus nog niet op CD verkrijgbaar, maar daar komt volgend jaar dus verandering in. Gezegd wordt dat de box 8 CD's zal gaan bevatten. Verdere informatie ontbreekt momenteel.

chaos
25-07-2004, 17:53
Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??

De box waarover ik het heb verschijnt volgend jaar en zal de complete muziek bevatten die Howard Shore heeft geschreven voor alle drie de films. Van elke film is tot op heden maar zo'n 75 minuten op CD verschenen, terwij Shore voor elke film meer dan drie uur muziek heeft geschreven. Nogal wat muziek is dus nog niet op CD verkrijgbaar, maar daar komt volgend jaar dus verandering in. Gezegd wordt dat de box 8 CD's zal gaan bevatten. Verdere informatie ontbreekt momenteel.

Hierbij iets meer info: http://www.empireonline.co.uk/site/news/newsstory.asp?news_id=15807 :)

Jordy van Buel
25-07-2004, 19:31
SPOILER WARNING!

Volgende link bevat alle screenshots van het filmpje dat ze op de Comic Con laten zien wat betreft de nieuwe scènes in ROTK EE

http://www.hdr-see.de/news.htm

Kevin Baeckelandt
25-07-2004, 20:02
SPOILER WARNING!

Volgende link bevat alle screenshots van het filmpje dat ze op de Comic Con laten zien wat betreft de nieuwe scènes in ROTK EE

http://www.hdr-see.de/news.htm
[spoiler:41f16f29e1]Wat ben ik blij dat Gandalf vs. Witchking er inzit
PS: was al lang geweten, maar toch :wink:[/spoiler:41f16f29e1]

hare
25-07-2004, 21:27
SPOILER WARNING!

Volgende link bevat alle screenshots van het filmpje dat ze op de Comic Con laten zien wat betreft de nieuwe scènes in ROTK EE

http://www.hdr-see.de/news.htm

Ziet er echt zeer goed uit _O_

Kan bijna niet wachten. :)

Roadster
26-07-2004, 08:29
Uhm madrox, staat er spoiler warning bij de link, en dan zeg jij wat er in de link staat :?

Ik wist het nog niet ( hoewel ik het wel d8 want er zat al een scene van in het ps2 spel return of the king )

Pieter V
26-07-2004, 09:24
Ben echt zo benieuwd he. :) Dat wordt weer 4 uur aan kijk plezier :)

Kevin Baeckelandt
26-07-2004, 10:13
Uhm madrox, staat er spoiler warning bij de link, en dan zeg jij wat er in de link staat :?

Ik wist het nog niet ( hoewel ik het wel d8 want er zat al een scene van in het ps2 spel return of the king )
Mijn excuses hiervoor, ik dacht dat dit al algemeen geweten was :oops: .
Ik veronderstelde dat de spoiler warning vooral op de screenshots slaat
Ik heb er spoilertags bijgezet

Roadster
26-07-2004, 10:24
Sja probeer eigenlijk zo min mogelijik ervan te weten te komen, is wel zo leuk

maar ben niet boos hoor :wink:

Kevin Baeckelandt
26-07-2004, 10:25
Spoiler Warning!!!!!!!!!!!

Hier een clipje met enkel toegevoegde scenes

SPOILER SPOILER SPOILER

http://www.fea-fleuz.de/ComicCon-EE-trailer.avi

Martin Stanneveld
26-07-2004, 10:41
Spoiler Warning!!!!!!!!!!!

Hier een clipje met enkel toegevoegde scenes

SPOILER SPOILER SPOILER

http://www.fea-fleuz.de/ComicCon-EE-trailer.avi

Ik kan niet wachten :D

Pieter V
26-07-2004, 10:42
Fantastisch :) op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p

Jordy van Buel
26-07-2004, 11:00
Jezus, eindelijk het filmpje gezien. Als de muziek weer opkomt zit je toch weer met kippenvel achter je scherm (en met open mond)
Dit worden ondraagbare maanden ben ik bang

Roadster
26-07-2004, 11:22
ow ja bedankt lezen is ook niet iedereen zijn sterkste punt.
Dan maar dit topic helemaal niet meer lezen :roll:

Mathieu Ghekiere
28-07-2004, 19:19
Die cd box van Howard Shore lijkt me inderdaad super, maar ik hoop alleen dat die dvd over hem ook apart verkrijgbaar is, of bij de EE zit... hoewel ik er voor vrees.
Anders zou ik moeten voor die extra dvd (filmmuziek boeit me enorm, en LOTR heeft prachtige muziek) heel die giftset kopen met dat beeldje, en die beeldjes interesseren me nu eenmaal niet enorm.

Ahja, we zien wel.

Pieter V
29-07-2004, 13:58
Die credits muziek van RotK is wel mooi :) zie 3:05:00 :) op dvd

Jordy van Buel
29-07-2004, 14:03
Je bedoelt Annie Lennox met Into the West? Dat is inderdaad een van de beste liedjes van de LOTR soundtracks.

martini
29-07-2004, 14:34
Spoiler Warning!!!!!!!!!!!

Hier een clipje met enkel toegevoegde scenes

SPOILER SPOILER SPOILER

http://www.fea-fleuz.de/ComicCon-EE-trailer.avi

Bij mij doet die link het niet hoor :cry:

Jordy van Buel
29-07-2004, 14:38
rechtsklikken en doel opslaan als ;)

Kevin Baeckelandt
29-07-2004, 14:38
rechtsklikken en doel opslaan als ;)
Al eens geprobeerd :wink:

Dennis V.
29-07-2004, 15:42
Pieter]Fantastisch :) [spoiler:d72c884e91]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:d72c884e91]

Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !

groet
Dennis 8)

martini
29-07-2004, 16:40
Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...

Pieter V
29-07-2004, 16:43
Je bedoelt Annie Lennox met Into the West? Dat is inderdaad een van de beste liedjes van de LOTR soundtracks.
Thx m8 die naam moest ik hebben :)

Lex v/d Moolen
29-07-2004, 16:50
Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...Hier staat ie ook nog:

ftp://ftp.herr-der-ringe-film.de/pub/multimedia/video/ROTKSEECC04.avi

beste is rechtermuisknop/opslaan als/

martini
29-07-2004, 16:53
Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...Hier staat ie ook nog:

ftp://ftp.herr-der-ringe-film.de/pub/multimedia/video/ROTKSEECC04.avi

beste is rechtermuisknop/opslaan als/

Nou doet ie t wel. tnx.
Kan nu echt niet meer wachten tot ie komt. :!:

Pieter V
29-07-2004, 17:25
Pieter]Fantastisch :) [spoiler:55f4afb5a9]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:55f4afb5a9]

Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !

groet
Dennis 8)
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?

Jordy van Buel
29-07-2004, 17:29
Pieter]

Pieter]Fantastisch :) [spoiler:633d4f2bc5]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:633d4f2bc5]

Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !

groet
Dennis 8)
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?

Als je niks van de EE wilt weten voor de release lijkt me ook niet echt verstandig om dit soort draden te gaan lezen. Dat klinkt misschien stom maar als je echt niks wilt weten, kun je je beter de komende 4 maanden opsluiten ofzo ;)

Dennis V.
29-07-2004, 17:30
Pieter]

Pieter]Fantastisch :) [spoiler:4f890b9040]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:4f890b9040]

Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !

groet
Dennis 8)
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?

vat het op zoals je wilt, maar gebruik ajb de spoilertags.
Dennis

Caledonians
29-07-2004, 17:31
Ik kan ook echt niet meer wachten om de trilogie compleet te maken!
Nog een paar maandjes wachten dan maar... :(

HiddeV
29-07-2004, 18:33
waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?

Pieter V
29-07-2004, 18:34
Wanneer weet ik niet. Maar denk dat ie natuurlijk wel weer op de officele LotR site komt ;)

Jordy van Buel
29-07-2004, 18:49
theFellowship.nl bevestigd dat fans zelf een aardige trailer in elkaar hebben geflanst :)

freaky
29-07-2004, 19:16
Hopelijk is de 4 disc binnenkort tekoop, want kan echt niet meer wachten :(

martini
29-07-2004, 19:19
waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?

Bij deel 1 en deel 2 stond de preview van de EE op de 2-disc uitgaves. Bij deel 3 niet. Vind ik eigenlijk wel erg jammer.

Daniel1974
29-07-2004, 19:36
Op The Digital Bits staat :

Todd and I were also on hand this weekend as New Line finally revealed more details about the forthcoming The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition (currently set to street in December - date TBA). The set will feature more than 50 additional minutes of footage, including some 300 additional effect shots. Among the new scenes we were able to preview this weekend were: the final confrontation between Gandalf and Sarumon at Isengard, the "mouth" of Sauron at the Black Gate, Aragorn revealing the sword Anduril to Sauron's eye in the Seeing-stone, the confrontation between the Witch King and Gandalf at Minas Tirith, more battle footage on the Pelennor fields, Frodo and Sam marching with Sauron's forces disguised as Orcs, Faramir telling Denethor that he would never use the power of the Ring, Aragorn looking down upon a fleet of Corsair ships from a ridgetop, Faramir and Éowyn at the House of Healing, Merry pledging allegiance to King Theoden at Gondor, Aragorn, Legolas and Gimli narrowly escaping an avalanche of skulls deep inside the Dwimorberg and MUCH more. From what we've seen, this final extended cut promises to be every bit as good as the previous two. We also learned that the set will feature more than 20 hours of supplemental content.

That's not all. In addition to the 4 disc set, there will also be another special collector's gift set, that will include the 4-disc Extended Edition along with a bonus DVD - Howard Shore: Creating the Lord of the Rings Symphony - A Composer's Journey Through Middle-earth - and a miniature Sideshow/Weta statue of Minas Tirith, which doubles as a trinket box. Todd took some photos of the DVD packaging, so we'll get those posted as soon as we can.

Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.

Pieter V
29-07-2004, 20:58
waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?

Bij deel 1 en deel 2 stond de preview van de EE op de 2-disc uitgaves. Bij deel 3 niet. Vind ik eigenlijk wel erg jammer.
Ja daar hadden ze geen tijd meer voor. En als ze dit wel deden was de DVD/Video ook weer later uitgebracht.

mark t
30-07-2004, 16:39
Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.De Extended Edition duurt circa 4 uur. We mogen wel aannemen dat er weer 4 commentaartracks op staan, dus na aftrek van de 16 uur aan audiocommentaar zou er dan nog 4 uur overblijven voor de documentaires. Lijkt me redelijk, als je aanneemt dat bij de extra's ook nog eens fotogalerijen zullen zitten, die niet in de 20 uur worden meegerekend. Het zal dus inderdaad wel 20 uur inclusief de audiocommentaren zijn.

hare
30-07-2004, 21:01
Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.De Extended Edition duurt circa 4 uur. We mogen wel aannemen dat er weer 4 commentaartracks op staan, dus na aftrek van de 16 uur aan audiocommentaar zou er dan nog 4 uur overblijven voor de documentaires. Lijkt me redelijk, als je aanneemt dat bij de extra's ook nog eens fotogalerijen zullen zitten, die niet in de 20 uur worden meegerekend. Het zal dus inderdaad wel 20 uur inclusief de audiocommentaren zijn.

Had het niet beter kunnen uitleggen. Alleen jammer genoeg is er dan misschien geen tijd ingeruimd voor een uur lang bloopers ofzo :cry:

Harry stadman
02-08-2004, 17:20
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:

Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:

Lex v/d Moolen
02-08-2004, 17:23
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:

Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:Waarschijnlijk wel want hij staat bij van Leest al op de site. :wink:

Jordy van Buel
02-08-2004, 17:24
Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.

hè, net te laat ;)

Harry stadman
02-08-2004, 17:31
Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.

hè, net te laat ;)

het vreemde is dat hij daar op 22-11 staat en dat hij in amerika pas op 16-12 wordt uitgebracht. zou nederland dan een keeer eerder zijn dan regio 1. :wink: :?:

Lex v/d Moolen
02-08-2004, 17:39
Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.

hè, net te laat ;)

het vreemde is dat hij daar op 22-11 staat en dat hij in amerika pas op 16-12 wordt uitgebracht. zou nederland dan een keeer eerder zijn dan regio 1. :wink: :?:Reken er maar niet op. ;)

Dane
03-08-2004, 14:19
Pieter][spoiler:e3e74cc02b]Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. [/spoiler:e3e74cc02b]

[spoiler:e3e74cc02b]The Mouth of Sauron komt wel in de extended versie, het is ook bekend hoe hij er uit komt te zien getuige een plaatje van een sideshow-buste voor de mensen die het nog niet gezien hebben:

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=9449&type=store[/spoiler:e3e74cc02b]

Dane.

chaos
08-08-2004, 13:37
http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13654.jpg

http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13655.jpg

hare
08-08-2004, 14:27
-knip-


Ziet er echt goed uit hoor :D

theThinWhiteDuke
08-08-2004, 15:58
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:

Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:
Omdat ik nog steeds geen antwoord heb :(

HiddeV
08-08-2004, 16:31
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:

Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:
Omdat ik nog steeds geen antwoord heb :(

hij staat pre-order bij vanleest dus hij komt echt wel in nederland.

Pieter V
09-08-2004, 13:12
Uiterraad wordt die uitgebracht omdat Nederland toch onder Regio 2 valt ;)

Sicco
09-08-2004, 13:42
Pieter]Uiterraad wordt die uitgebracht omdat Nederland toch onder Regio 2 valt ;)

dus.....? :roll:

mjlfadriaans
09-08-2004, 13:58
Pieter]Uiterraad wordt die uitgebracht omdat Nederland toch onder Regio 2 valt ;)

dus.....? :roll:

Dus wordt 'ie (uiteraard :)) in Nederland uitgebracht .... of zoiets!

Pieter V
09-08-2004, 13:59
Hij vroeg toch of die in Nederland ook wordt uitgebracht, en aangzien ook die andere delen zijn uitgebracht in Nederland.

Kevin Baeckelandt
09-08-2004, 14:23
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:

Henk Heideveld
09-08-2004, 14:39
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Dus alles overziende zal ie dus waarschijnlijk wel in Nederland worden uitgebracht?????
Enne.......hoe zit het met België? :roll: :mrgreen:
Als daar inmiddels DVDspelers zijn, kan het wellicht (6)

Philippe
09-08-2004, 14:41
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Dus alles overziende zal ie dus waarschijnlijk wel in Nederland worden uitgebracht?????
Enne.......hoe zit het met België? :roll: :mrgreen:
Als daar inmiddels DVDspelers zijn, kan het wellicht (6)

"wellicht" zegt ie. :lol:

Kevin Baeckelandt
09-08-2004, 14:44
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Dus alles overziende zal ie dus waarschijnlijk wel in Nederland worden uitgebracht?????
Enne.......hoe zit het met België? :roll: :mrgreen:
Als daar inmiddels DVDspelers zijn, kan het wellicht (6)
:mrgreen:

Waarom zou die nu in godsnaam niet worden uitgebracht in de BENELUX??????? :lol:
Wellicht zie je wel dat er hoop is :P

Kevin Baeckelandt
09-08-2004, 14:46
Als daar inmiddels DVDspelers zijn .......

Waarom denk je dat er zoveel Belgen op een Nederlands DVD forum zitten :wink:

Sicco
09-08-2004, 15:18
er was sprake van dat ie hier niet uitgebracht ging worden omdat de vorige zo slecht verkocht.

mijn reactie van daarnet sloeg er op dat hij zei ie NL ook wordt uitgebracht omdat wij ook regio 2 zijn. maar lang niet alle films die in de andere R2 landen worden uitgebracht worden hier ook uitgebracht. Japan is ook R2 om maar iets te noemen en de Franse Plup Fiction met leren hoes is hier ook nooit uitgebracht. Dus ervan uitgaan dat ie hier wel komt omdat we regio 2 zijn slaat nergens op :)

vandaar mijn reactie ;)

Harry stadman
09-08-2004, 15:32
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:

Omdat in eerste instantie de geluiden heel duidelijk waren van A-film(inside-information) dat door de slechte verkopen van de gift set van TTT, A-film sterk overwoog om hier niet de gift set van ROTK uit te geven.

ze zullen nu wel tot inkeer zijn gekomen nu iedereen zo enthausiast is over de gift set van ROTK. :wink: $$$$$ :wink:

theThinWhiteDuke
09-08-2004, 15:52
de Franse Plup Fiction met leren hoes
Deze versie heb ik gezien, en de hoes is niet van leer!
Op de foto's lijkt dit wel zo (dacht het zelf eerst ook) maar het is gewoon karton

Sicco
09-08-2004, 17:22
de Franse Plup Fiction met leren hoes
Deze versie heb ik gezien, en de hoes is niet van leer!
Op de foto's lijkt dit wel zo (dacht het zelf eerst ook) maar het is gewoon karton

ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)

theThinWhiteDuke
09-08-2004, 17:35
de Franse Plup Fiction met leren hoes
Deze versie heb ik gezien, en de hoes is niet van leer!
Op de foto's lijkt dit wel zo (dacht het zelf eerst ook) maar het is gewoon karton

ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)
ik snap je idd, maar t was ter info voor eenieder die dacht dat t echt leer was :wink:

Harry stadman
09-08-2004, 21:53
Als daar inmiddels DVDspelers zijn .......

Waarom denk je dat er zoveel Belgen op een Nederlands DVD forum zitten :wink:

waarschijnlijk om de nederlanders een en ander te leren over dvd! :wink:

en nee, Ikzelf ben geen belg. :wink:
iedere input op het forum is welkom! Ook van onze zuiderburen. (y) :bier:

Willempie
18-08-2004, 20:32
http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13654.jpg

http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13655.jpg

Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?

Dane
18-08-2004, 20:44
Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?

Volgens mij kun je Cirith Ungol er bij bestellen op de site van Sideshow Weta, net als met de Two Towers EE, het Smeagol beeldje zat bij de EE, en het Gollum beeldje kon je er bij bestellen voor zo'n 70 of 80 dollar meen ik me te herrineren.

Sicco
18-08-2004, 20:55
Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?

Volgens mij kun je Cirith Ungol er bij bestellen op de site van Sideshow Weta, net als met de Two Towers EE, het Smeagol beeldje zat bij de EE, en het Gollum beeldje kon je er bij bestellen voor zo'n 70 of 80 dollar meen ik me te herrineren.

klopt als een bus! :)

Willempie
18-08-2004, 20:56
Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?

Volgens mij kun je Cirith Ungol er bij bestellen op de site van Sideshow Weta, net als met de Two Towers EE, het Smeagol beeldje zat bij de EE, en het Gollum beeldje kon je er bij bestellen voor zo'n 70 of 80 dollar meen ik me te herrineren.

klopt als een bus! :)

Ok bedankt, tis toch wel jammer eigenlijk.

hare
18-08-2004, 21:00
Uit de rumor mill van digital bits:


Also, many of you have been asking us when New Line is FINALLY going to officially announce The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition. The answer is soon - probably in the next few weeks. A number of retail sources now are telling us to expect a 12/14 street date. We'll confirm that as soon as we can.

Sicco
18-08-2004, 21:04
12/14 wat?

HiddeV
18-08-2004, 21:07
12/14 wat?

14 december 2004

Mischa30
18-08-2004, 21:08
Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk 14 december...

(in Amerikaanse data-weergave eerst de maand, dan de dag... :wink: )

Sicco
18-08-2004, 21:10
ohw hahaha, ja tuurlijk :oops:
zo had ik het nog niet bekeken....
dacht ergens tussen de 12 en de 14.... en dan de maand... goed bezig! :)

Pieter V
21-08-2004, 23:39
Heb weer wat nieuws :) Sommige mensen hebben mogelijk de EE versie al gezien, aldus deze site:
http://www.hdr-see.de/

Verder kun je op de site lezen, dat er in de maand augutus dus de defintivie datum wordt vrij gegeven en de trailer :)

Have fun.

freaky
22-08-2004, 00:06
Op Vanleest en frs.nl blijft er staan dat de EE uitkomt in November.

Subzer0
22-08-2004, 00:11
Ik hoop wel dat de versie gewoon hier word verkocht, met beeldje. 14 december pas, dat duurt nog zo lang.(Damm)

Mooi beeldje van Minas Morgul, die wil ik hebben, hopelijk zit ie bij de gift set.

Pieter V
22-08-2004, 00:12
Ik hoop wel dat de versie gewoon hier word verkocht, met beeldje. 14 december pas, dat duurt nog zo lang.(Damm)

Mooi beeldje van Minas Morgul, die wil ik hebben, hopelijk zit ie bij de gift set.
Dat zit wel goed hoor. Die andere 2 kun je ook kopen dus waarom deze niet he ;)

BrianB
22-08-2004, 00:31
Nu ga ik wel voor de giftset (bij de vorige twee niet gedaan) die Minas Tirith ziet er behoorlijk mooi uit, moet ik zeggen. Nu hopen dat A-Film ook werkelijk de giftset hier uit gaat brengen.

robvanknegsel
22-08-2004, 13:59
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?

Hilde
23-08-2004, 08:56
Het beeldje Minas Tirith vind ik heel mooi. Die stad lijkt een beetje op de stad op het verloren continent Atlantis. Ik hoop dat die bij de giftset komt

Frank
23-08-2004, 09:24
Het beeldje Minas Tirith vind ik heel mooi. Die stad lijkt een beetje op de stad op het verloren continent Atlantis. Ik hoop dat die bij de giftset komt

Het is zeker dat Minas Tirith bij de giftset komt.

Steven Maas
23-08-2004, 10:09
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Het is precies het formaat van een dvd.

Henk van der Weerdt
23-08-2004, 10:13
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Het is precies het formaat van een dvd.

Heb ook wel eens een foto gezien en daar dacht ik op te hebben gezien dat het kan worden gebruikt als sieradendoosje (Ring...)
Die foto's hebben hier ook op het forum gestaan.

The Scratcher
23-08-2004, 11:26
Ik ben ook van plan om deze giftset te kopen, heb de andere sets ook niet gekocht. TTT giftset wilde ik in eerste instantie wel kopen maar het beeldje van Gollum vond ik niet mooi en heb het daarom maar niet gedaan. Deze vind ik echter wel mooi en ook die extra concert dvd van Howard Shore vind ik erg interessant en hoop dat die erbij zit hier. Zo niet zal ik ook deze giftset niet kopen. Maar ja eerst nog maar effe afwachten of ie hier uberhaupt wel gaat uitkomen... :confused:

Jordy van Buel
23-08-2004, 12:25
www.hdr-see.de meld dat 27 Augustus (a.s. vrijdag) de dag zal zijn waarop New Line alle specificaties rond de EE bekend zal maken. Waarschuwing voor hevige spoilers op boven vermelde site

HiddeV
23-08-2004, 14:02
als ze geen trailer release word ik gek :P

martini
23-08-2004, 16:06
www.hdr-see.de meld dat 27 Augustus (a.s. vrijdag) de dag zal zijn waarop New Line alle specificaties rond de EE bekend zal maken. Waarschuwing voor hevige spoilers op boven vermelde site

Eindelijk. Ik wil nu echt wel weten wat de extra's worden. En natuurlijk ook de lengte van de film.

Lex v/d Moolen
23-08-2004, 16:46
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Het is precies het formaat van een dvd.Het lijkt me toch net iets kleiner als ik op onderstaande foto moet afgaan...
http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13511.jpg

Bart G.
23-08-2004, 16:49
Dacht ik ook al...

Frank
23-08-2004, 17:51
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Het is precies het formaat van een dvd.Het lijkt me toch net iets kleiner als ik op onderstaande foto moet afgaan...

Dat daar een bonus disc in zit lijkt me sterk, want de hoes waarin de bonus disc komt te zitten staat links op de foto.

Harry stadman
23-08-2004, 18:31
Minas tirith kan open om er dingen(sierraden) in te doen een soort bijouterie doosje. In het engels werd ook aangegeven dat het om een soort bewaardoosje gaat voor sierraden e.d. :wink:

spielberg_rules
24-08-2004, 17:36
Het enige wat ik ervan denk is dat er een collector's edition MOET komen, anders hebben ze iedereen die de vorige 2 hebben gekocht flink beduveld.
Verder hoop ik dat er voldoende extra scènes (en Peter Jackson zijn enige fout in ROTK kan rechtzetten, namelijk Cristopher Lee verwijderen. Ik hou hier geen rekening met het boek, maar alleen al filmisch vind ik het niet kunnen dat de 2e grootste vijand van heel het verhaal 2 verhalen lang een heel grote rol speelt en dan in de derde film verdwenen is).
Verder hoop ik inderdaad op die extra disc met Howard Shore's concert. De releasedatum kan me niet zoveel schelen, maar ik hoop niet dat we nog een jaar ofzo moeten wachten.

Harry stadman
24-08-2004, 17:45
Het enige wat ik ervan denk is dat er een collector's edition MOET komen, anders hebben ze iedereen die de vorige 2 hebben gekocht flink beduveld.
Verder hoop ik dat er voldoende extra scènes (en Peter Jackson zijn enige fout in ROTK kan rechtzetten, namelijk Cristopher Lee verwijderen. Ik hou hier geen rekening met het boek, maar alleen al filmisch vind ik het niet kunnen dat de 2e grootste vijand van heel het verhaal 2 verhalen lang een heel grote rol speelt en dan in de derde film verdwenen is).
Verder hoop ik inderdaad op die extra disc met Howard Shore's concert. De releasedatum kan me niet zoveel schelen, maar ik hoop niet dat we nog een jaar ofzo moeten wachten.

deze tekortkomingen worden ruimschoots goedgemaakt in de extended edition! tijdens de comic con is er een precview gegeven van de extended edition en de mensen die hem hebben gezien bevestigen dat saruman in de extended is opgenomen. :wink:

HiddeV
24-08-2004, 18:45
deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)

Harry stadman
24-08-2004, 19:25
deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)

klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:

HiddeV
24-08-2004, 20:00
deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)

klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:

o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.

martini
24-08-2004, 20:37
deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)

klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:

o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.

Inderdaad. Het leek wel een alarm!!!

HiddeV
24-08-2004, 22:30
ja zonder dat die vrouw het wist is die zin van haar de hele wereld over gegaan :lol:

Harry stadman
25-08-2004, 11:17
deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)

klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:

o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.

Inderdaad. Het leek wel een alarm!!!

it was quite orgasmic. :wink:

Pieter V
27-08-2004, 23:57
Het is vrijdag, geweest althans hier dan he ;) maar zie geen trailer.

Jordy van Buel
28-08-2004, 17:10
Pieter]Het is vrijdag, geweest althans hier dan he ;) maar zie geen trailer.

Bekendmaking is verplaatst naar a.s. maandag, zo meld hdr-see.de

HiddeV
31-08-2004, 15:49
Pieter]Het is vrijdag, geweest althans hier dan he ;) maar zie geen trailer.

Bekendmaking is verplaatst naar a.s. maandag, zo meld hdr-see.de

nog steeds niet, vind wel matig dan new line niet ff laat weten waarneer er nieuwe info komt

HiddeV
08-09-2004, 22:55
ROTK:EE Street Date: December 14th



Ringer Spy Celebriel reports that this week's Video Store magazine (9/5 -9/11 2004) contains a 2 page spread confirming the street date for the 4-disc extended edition of Return of the King of December 14. Pre-sell date is September 10.

The ad notes the inclusion of the "highly anticipated confrontation with Saruman" and the 50 minutes of extended footage.

Separate from the Extended Edition 4 disc set is the Collector's DVD Gift Set, also with a street date of December 14. This contains the 4-disc Extended DVD edition, Minas Tirth polystone keepsake box, and Bonus DVD, "Creating the Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore.

Extensive TV, radio, and print advertising planned during the holiday shopping period.

ROTK Extended Edition: DVD suggested retail is $39.99, VHS suggested retail is $24.99
Collector's DVD Gift Set: Suggested retail is $79.92


bron: http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1094664750

Marc Raps
09-09-2004, 12:21
Dat zal voor ons dan 16 december betekenen zeker?
De vorige delen kwamen ook allemaal 2 dagen na R1 hier.

Subzer0
10-09-2004, 03:34
Ik kan niet wachten.

Is er al nieuws over A-Film dat ze de dvd hier ook uitgeven.

Hrodbern
10-09-2004, 07:14
oh jé, van The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/) site


Well, we're now hearing that New Line HASN'T yet officially announced the street date for The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition. Earlier today we said that the studio had announced the title for release on 12/14. They had published a 2-page spread in this week's issue of Video Store revealing the street date, SRP and other details. Turns out that the ad got printed prematurely and was retracted. So the street date and other release details are still subject to change. Doh! We've updated the posting below and we'll be sure to let you know when New Line gets their ducks in a row on the release information.

Hmm, ik neem wel aan dat ze DVD ooit eens gaan uitbrengen. En achteraf zou het toch best wel de 14e kunnen worden. Maar meestal zijn de grote releases in Amerika toch voor Thanksgiving (de 4e donderdag in November). Ik blijf hopen (nou ja, wachten...)

mjlfadriaans
10-09-2004, 07:40
Ik kan ook bijna niet wachten .... aan de andere kant vind ik een uitstel niet zo erg, het is momenteel namelijk nogal druk met Star Trek boxen, aangezien paramount gewoon vaak 2 boxen in de maand doet :), en er komt nog genoeg voor ondergetekende (Friends, Seinfeld, ....). Als het maar komt in ieder geval, geduld heb ik tegenwoordig vaker dan vroeguh :).

HiddeV
10-09-2004, 11:07
Does the RotK SEE come out in Germany already on the 10th December?!

News from www.herr-der-ringe-film.de

The best German Lord-of-the-Rings-Homepage mentioned in the news the same things like theonering.net yesterday. The RotK SEE will come out in America on the 14th December 2004, the prize will be 39.99 US-Dollar. If you want to buy the Special Extended Edition Collector's DVD Gift Set with a Weta-model of Minas Tirith and also with the Creating the Lord of the Rings Symphony"-DVD (from Howard Shore), you have to pay about 73 Dollars. Warner Bros. Germany talked today about the German release date: the 10th December 2004!

Rob Eric Blank
10-09-2004, 11:13
Pics werken niet

HiddeV
10-09-2004, 11:17
raar, bij mij werken ze prima

Lex v/d Moolen
10-09-2004, 11:21
raar, bij mij werken ze primaIk zie wel een plaatje, maar niet degene die je bedoelt denk ik. Een ietwat onvriendelijke mededeling om plaatjes van hun site niet te hot-linken. :lol:

HiddeV
10-09-2004, 11:34
plaatjes verwijderd, je kan ze hier zien: http://www.hdr-see.de/index.html

Rob Eric Blank
13-09-2004, 13:10
plaatjes verwijderd, je kan ze hier zien: http://www.hdr-see.de/index.html
Kijk zo werkt het weer!

Pleun
13-09-2004, 14:03
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.

Rob Eric Blank
13-09-2004, 14:26
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Hoe bedoel je dit?
Dat NU de ROTK EE box nog niet uit is? Gaat men in november uitbrengen, dan is het kerst tijd (en sinterklaas) en proberen zo omzet te genereren.
Allemaal marketing.

Harry stadman
13-09-2004, 14:33
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:

bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return of the king altijd goed zal verkopen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:

Kevin Baeckelandt
13-09-2004, 14:38
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:

bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:

De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:

Harry stadman
13-09-2004, 14:40
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:

bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:

De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:
zeker. :wink:

vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.

Pleun
13-09-2004, 15:08
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:

bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:

De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:
zeker. :wink:

vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.

Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...

Harry stadman
13-09-2004, 15:14
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:

bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:

De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:
zeker. :wink:

vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.

Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...

zou goed kunnen. :wink:
de opbrengst van de verkopen van de EE van TTT viel in Nederland tegen in ieder geval. aan de geluiden te horen op fora e.d. gaan er meer EE collector sets van TROK over de toonbank. :wink:

martini
13-09-2004, 16:37
Ik ben benieuwd wanneer de info komt over wat er allemaal voor extra's op de dvd komen te staan :!: Iemand een id.

A3aan
14-09-2004, 10:10
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Een argument dat ze zelf geven is juist dat alles al gemaakt is...

Bij het maken van de EE van TT waren acteurs etc (ongeveer) allemaal aanwezig in New Zeeland, voor de EE van ROTK zullen ze hen bijeen moeten roepen of moeten opzoeken.
Dit geldt natuurlijk niet zozeer voor de film zelf, maar wel voor de extra's (interviews, commentaries e.d.)

Rob Eric Blank
14-09-2004, 10:25
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Een argument dat ze zelf geven is juist dat alles al gemaakt is...

Bij het maken van de EE van TT waren acteurs etc (ongeveer) allemaal aanwezig in New Zeeland, voor de EE van ROTK zullen ze hen bijeen moeten roepen of moeten opzoeken.
Dit geldt natuurlijk niet zozeer voor de film zelf, maar wel voor de extra's (interviews, commentaries e.d.)
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.

Rob Eric Blank
14-09-2004, 10:26
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Een argument dat ze zelf geven is juist dat alles al gemaakt is...

Bij het maken van de EE van TT waren acteurs etc (ongeveer) allemaal aanwezig in New Zeeland, voor de EE van ROTK zullen ze hen bijeen moeten roepen of moeten opzoeken.
Dit geldt natuurlijk niet zozeer voor de film zelf, maar wel voor de extra's (interviews, commentaries e.d.)
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.

Henk Heideveld
14-09-2004, 10:32
De docu's bij de EE FOTR en EE TT bevatten nogal wat herhalingen en doublures. Dus er zal niet veel nieuws onder de zon zijn. Wat ik wel steeds mooi vind zijn The maps of Middle Earth. Hoop dat die er weer bij zitten. Voor ROTK zal er wel een Fotogallery weer bij gedaan worden.
Een aantal Making Of zal zeker niet ontbreken.
Maar interviews zullen niet veel meer kunnen toevoegen denk ik.
Tja....dus ook wel erg benieuwd wat de extra schijven gaan bevatten. :P

Lex v/d Moolen
14-09-2004, 10:33
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...

Rob Eric Blank
14-09-2004, 10:35
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Idd, daarom klopt de agrumentatie van A3aan niet.
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.

Henk Heideveld
14-09-2004, 10:40
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:

Lex v/d Moolen
14-09-2004, 10:42
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Idd, daarom klopt de agrumentatie van A3aan niet.
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.Alle dialogen zijn later allemaal nog eens in de studio opgenomen als ik me niet vergis.
Maar voor de extra scènes zijn ze zelfs in 2003 nog terug in Nieuw-Zeeland geweest voor scènes van RotK.

Lex v/d Moolen
14-09-2004, 10:43
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:Was dat maar waar :)

The Scratcher
14-09-2004, 10:48
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.

Dit is dus onzin en je info is hierin onjuist! Zoals Lex ook al aangeeft zijn de acteurs wel degelijk teruggeweest voor nieuwe en extra scenes. De extra flashback scene in de extended TTT van Faramir, Boromir en Denethor is hier een groot voorbeeld van. Deze was oorspronkelijk helemaal niet opgenomen en is naderhand als zgn pick-up gefilmd. Denk dat je de extra`s van de extended nog maar eens goed moet bekijken... :roll: