PDA

Bekijk de volledige versie : DVD's comprimeren?



Appelsap
17-02-2004, 15:23
Heb ik me net neergelegd bij het feit dat het branden van Dvd's niet mijn 'ding' is, omdat er maar 2 uurtjes op zo'n schijfje passen en ik geen idee heb hoe ik dan originele dvd's van meer dan 2 uur kan branden, krijg ik een gebrand schijfje in mijn hand van 4,7gig met daarop de complete film 'City of god (Cidade de deus), een aanrader trouwens, die wel 3 uur duurt (alleen de film zonder features).
WTF???
Ik denk nou dan kopieer ik hem gewoon 1:1....niks, en als ik de files eerst opsla krijg ik idd maar 2 uur op mijn schijfje. Een halve film dus

Help

Richard B.
17-02-2004, 15:34
Het is op dit forum niet toegestaan om vragen te stellen over het (illegaal) copieeren van dvd's. Ik zou zeggen: probeer het eens via Google ofzo.

Pietse
17-02-2004, 15:40
Download dvdshrink van www.dvdshrink.org hiermee kan je dvd's "kleiner" maken, niet vergeten eerst de dvd te rippen met "dvd decrypter" of "smartripper", hierna dus kleiner maken met dvdshrink (heel makkelijk) en vervolgens te branden met NERO, gewoon de files die je met shrink over houd naar de VIDEO_TS map te slepen en te branden.

Veel plezier.

Alex van den Berg
17-02-2004, 15:42
Het is op dit forum niet toegestaan om vragen te stellen over het (illegaal) copieeren van dvd's. Ik zou zeggen: probeer het eens via Google ofzo.Richard heeft gelijk.... Slotje dus... ;)