PDA

Bekijk de volledige versie : WAARSCHUWING!



InCoMing!!
18-02-2004, 17:23
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor handelaar D.I. Roosblad te Amsterdam Zuidoost.

Na vele, leuke en geslaagde internettransacties ben ik afgelopen week voor het eerst opgelicht :evil:
Het gaat om een bedrag van €25,-, tis niet heel erg veel maar ik laat het er absoluut niet bij zitten.

Goed, na enig onderzoek (mede dankzij een kennis van mij bij de ptt) ben ik al achter de volgende gegevens.

D.I. Roosblad
Scherpenzeelstraat 34
1107 HZ Amsterdam Zuidoost
Gironummer: 8716019 (Easyblue rekening)

Deze persoon blijkt dus 16 jaar te zijn en het adres waar dit gironummer ingeschreven staat heeft 16 (!!) gironummers in totaal op dat adres staan. Allemaal mensen van surinaamse, japanse, turkse afkomst...

Mark Prinsen
19-02-2004, 11:03
www.nationaletelefoongids.nl

Alleen dan krijg je een hele zooi hits....

R Klemkerk
19-02-2004, 15:50
[quote="InCoMing!!"]
Knip
[quote]


je verhaal komt bekend voor. Ik heb ook via fok.nl een dvd gekocht. die kerel beweert echter dat hij hem heeft opgestuurd. gelukkig ging het maar om een klein bedrag, maar daarom doe ik eigenlijk nooit meer zaken via marktplaats.nl of dergelijke sites.

Ben blij iniedergeval dat dit een degelijke site is, waar bedrog minimaal is.

helaas kan ik je verder niet helpen bij je vraag!

ik wil je wel succes wensen!

Kevin Meijering
20-02-2004, 19:00
Incoming, jij bent niet de enige, het gaat via 1e Thomas Brandenburg, die laat het dan overmaken naar D.I.Roosblad.

Ben gedupeerd voor € 50,- maar laat het er ook niet bijzitten, PM me ff hoe jij het aanpakt, want ik heb geen idee.

Ik hoor het wel.

Alex van den Berg
20-02-2004, 19:43
Gezamelijk aangifte doen heeft het meeste effect.
Voor een enkele aangifte heeft de politie namelijk "geen tijd" maar wanneer er meerdere aangiftes tegen dezelfde persoon binnenkomen, dan wordt hij/zij beoordeelt als een beroepsmatige oplichter waardoor hij/zij ineens een stuk "gevaarlijker" voor de maatschappij wordt en daarmee een stuk interessanter voor justitie ;)

InCoMing!!
20-02-2004, 22:01
Kevin, pm is in de maak.

SiNcErE
20-02-2004, 22:17
[quote="InCoMing!!"]
Knip
[quote]


je verhaal komt bekend voor. Ik heb ook via fok.nl een dvd gekocht. die kerel beweert echter dat hij hem heeft opgestuurd. gelukkig ging het maar om een klein bedrag, maar daarom doe ik eigenlijk nooit meer zaken via marktplaats.nl of dergelijke sites.

Ben blij iniedergeval dat dit een degelijke site is, waar bedrog minimaal is.

helaas kan ik je verder niet helpen bij je vraag!

ik wil je wel succes wensen!

Ik handel heel veel via FOK!Forum, nog nooit gekke dingen meegemaakt daar en ik handel ook graag via fok ... alleen je hebt die eikels overal helaas en zelfs hier op dvd.nl ...

mokka
21-02-2004, 17:27
Ik handel heel veel via FOK!Forum, nog nooit gekke dingen meegemaakt daar en ik handel ook graag via fok ... alleen je hebt die eikels overal helaas en zelfs hier op dvd.nl ...

namen???

SiNcErE
21-02-2004, 18:19
Blijkbaar D.I. Roosblad te Amsterdam Zuidoost dus ... :?: :shock: :?: