PDA

Bekijk de volledige versie : Heeft iemand LXG al op DVD?



foley
20-02-2004, 06:34
Ik ben heel benieuwd naar de DVD van The League of Extraordinary Gentlemen. Bij IMDB krijgt de film een zeer lage score, en ook andere recensies waren niet echt lovend. Terwijl de film mij juist erg aanspreekt.
Wat is jullie mening?

Pierre
20-02-2004, 07:23
Ik heb hem gezien op dvd, die ik nu gebruik als onderzetter voor mijn glas. Nee ik vond er niets aan.

Amelink
20-02-2004, 08:08
Ik vond het helemaal niets. Terwijl het toch echt wel mijn genre is. En die boot :evil: . Dat had wel wat beter gekunt.

Tevens had ik geen enkel moment van spanning of vermaak. Iets wat ik met X-men 2 en Spiderman wel had.

basset
20-02-2004, 08:28
Ik vond het helemaal niets. Terwijl het toch echt wel mijn genre is. En die boot :evil: . Dat had wel wat beter gekunt.

Tevens had ik geen enkel moment van spanning of vermaak. Iets wat ik met X-men 2 en Spiderman wel had.

Ik denk dat ie in de categorie Daredevil valt. Niet slecht, maar een beetje snel afgeraffeld. Overigens had ik dat ook met Spiderman. Het eerste half uur was het leukst, daarna vond ik het verhaal afzwakken.

X-men is tot nog toe de beste vertaling van een strip in die categorie. Afwachten wat Spiderman2, en fantastic 4 ons gaat brengen :)

En de Punisher en Hellboy en x-men3 en Superman en weet ik veel wat er nog op de planning staat.

Rob Eric Blank
20-02-2004, 09:58
Zelf vind ik X-men de slechtste en daarna LXG. Ik ben geen fan van het genre, maar Daredevil en Spiderman vond ik nog best te zien
LXG viel me echt HEEL erg tegen, vooral ook omdat Sean Connery erin speelt verwachtte ik er wel iets van.
Er was wel iets meer van het verhaal te maken dan dit! Jammer

Dennis Veldhuizen
20-02-2004, 10:06
LXG... erg slecht... viel 'letterlijk' in slaap.. en dat is me nog NOOIT bij een film overkomen!.. serieus :shock:

René Groen
20-02-2004, 10:39
Ik had best hoge verwachtingen van deze film, omdat het genre me best bevalt en ik het idee erachter in eerste instantie best interessant vond.

Maar....Helaas. Wat een &#$film zeg. Nerges interessant, nergens enige vermaak. Ik heb hem met de meest mogelijke moeite afgekeken, steeds in de hoop dat er nog wat kwam wat het bekijken waard was, maar niets van dit alles.

Besteed je geld aan iets anders!

theThinWhiteDuke
20-02-2004, 11:58
Ik ben heel benieuwd naar de DVD van The League of Extraordinary Gentlemen. Bij IMDB krijgt de film een zeer lage score, en ook andere recensies waren niet echt lovend. Terwijl de film mij juist erg aanspreekt.
Wat is jullie mening?
Heb de film als sinds begin december en vind em wel aardig.
fraai gemaakt, goed begin, maar halverwege valt eea stil.

Whazzup
20-02-2004, 12:05
Ik vond het een hele vermakelijke popcorn film.
Ze hadden er zeker meer van kunnen maken, maar "verstand op nul" en je kan best genieten van de special effects. Eigenlijk net zo als bij Armageddon.

foley
20-02-2004, 14:10
Zeker omdat Sean Connery erin speelt had ik meer verwacht. Jammer!

FrankGuthrie
20-02-2004, 15:55
Zeer slechte film, het is maar dat ik het zonde van mijn geld vond om uit de bioscoop te lopen, en omdat ik met iemand anders was gegaan.

Bravestarr
20-02-2004, 16:20
Ik vond hem wel grappig, en als ie over een tijdje voor een eurootje of 10 te koop ligt, zal ik hem zeker aanschaffen. Maar ik vind hem het bedrag dat je er nu voor neer moet lappen niet waard.

R Klemkerk
20-02-2004, 17:04
ik zag de 1 en 2disk versie vandaag bij de frs liggen. Had hem ff in mijn handen gehad maar snel weer teruggelegd, wat een baggerfilm, ik zat me gewoon te ergeren aan de prijs! ze moeten zeker de tegenvallende kosten van de bioscoop terug proberen te verdienen door middel van een zeer hoge prijs, of gaat vanessa binnenkort weer op verwen weekendje?

chimera01
21-02-2004, 00:06
Ja hoor weer even zeiken over de FRS, effe klagen over de prijs.
Nou ik heb genoten van LXG, een heerlijke over de top pulpcomic verfilming die duidelijk laat zien waar zijn roots liggen. Ik ben altijd een sucker geweest voor dit genre, heerlijk niet serieus te nemen vermaak, fantastisch in een tijd dat alles serieus dient te zijn of een boodschap moet hebben.

John Sital
21-02-2004, 08:38
aardige film, heb mij geen enkel moment verveeld.

theThinWhiteDuke
21-02-2004, 08:45
Ja hoor weer even zeiken over de FRS, effe klagen over de prijs.
Nou ik heb genoten van LXG, een heerlijke over de top pulpcomic verfilming die duidelijk laat zien waar zijn roots liggen. Ik ben altijd een sucker geweest voor dit genre, heerlijk niet serieus te nemen vermaak, fantastisch in een tijd dat alles serieus dient te zijn of een boodschap moet hebben.
Volledig mee eens met deze mening.

kruspe
22-02-2004, 06:59
ik vond het ook een zeer vermakelijke film!!

Nathan Strik
22-02-2004, 13:07
Heb hem vorige week aangeschaft en ik vond hem ook wel geinig. Gewoon een lekkere popcornfilm met weinig verhaal en veel lawaai. :D