PDA

Bekijk de volledige versie : Amazon



Mark de Jong
20-02-2004, 12:27
Schrijf Amazon meteen geld af bij pre-orders of doen ze dat pas als ze binnen zijn ? Of als ze worden verstuurd ?

Ben benieuwd ;)

R. Schaap
20-02-2004, 12:33
bij het versturen!

Mark de Jong
20-02-2004, 12:34
Heel mooi :)
Had al zo'n gevoel ;)

chaos
22-02-2004, 18:04
Gelukkig maar (y)!

R Klemkerk
19-03-2004, 18:37
Kan iemand voor mij de verzendkosten vinden op amazon.com? ik kan echter niet vinden hoe duur het is om een pakketje deze kant op te sturen helaas. HELP ME :D

BeeBeeBas
19-03-2004, 18:41
Kan iemand voor mij de verzendkosten vinden op amazon.com? ik kan echter niet vinden hoe duur het is om een pakketje deze kant op te sturen helaas. HELP ME :D

Op de site van Amazon klik je op 'HELP', vervolgens op 'Shipping', vervolgens op 'Shipping Rates', vervolgens 'International Rates' en tenslotte op 'Europe'.

Vrij logisch toch?

Voor het gemak een snel linkje naar de betreffende pagina, klik! (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/596194/ref=br_bx_c_2_0/103-1407575-2068607)

R Klemkerk
19-03-2004, 18:42
Kan iemand voor mij de verzendkosten vinden op amazon.com? ik kan echter niet vinden hoe duur het is om een pakketje deze kant op te sturen helaas. HELP ME :D

Op de site van Amazon klik je op 'HELP', vervolgens op 'Shipping', vervolgens op 'Shipping Rates', vervolgens 'International Rates' en tenslotte op 'Europe'.

Vrij logisch toch?

Voor het gemak een snel linkje naar de betreffende pagina, klik! (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/596194/ref=br_bx_c_2_0/103-1407575-2068607)


sorry maar ik heb me helemaal suf gezocht op die pagina. kon het echt niet vinden :roll: maar thx!! :wink:

BeeBeeBas
19-03-2004, 19:26
sorry maar ik heb me helemaal suf gezocht op die pagina. kon het echt niet vinden :roll: maar thx!! :wink:

Geen probleem, heb ik ook wel eens op de vrijdagmiddag...

Mark de Jong
23-03-2004, 10:22
Stuurt Amazon bij jullie trouwens ook voortaan zonder de DVD's in het plastic te stoppen (dus dat het allemaal niet gaat schuiven). Ik heb het nu al 2x meegemaakt en vind het niet bepaald prettig.

don-chris
30-03-2004, 22:33
Heb het al in het dvd-algemeen-onderdeel gezet, maar zie nu dat mijn vraag in dit onderdeel gepaster is. Kan iemand mij vertellen welke verzendmethode het verstandigst is bij amazon.com. Ben namelijk van plan om de Schindler's List Gift set te bestellen, en omdat ik nog nooit eerder een bestelling via internet geplaatst heb, en mede door de fragiele aard van de giftset, ben ik nogal voorzichtig met het plaatsen van mijn order. Iemand nog tips, of enige uitleg tussen de verschillen in der verzendmethoden (Standard International Shipping (averages 11-18 days), Expedited International Shipping (averages 5-10 business days) en Priority International Courier (averages 2-4 days)) Alvast bedankt!

Usman
10-06-2004, 01:32
Hoi allemaal, ik had een vraagje :? Ehm ik zou de scarface giftset tussen 4 en 10 juni moeten ontvangen maar ik heb hem nog steeds niet. Ok ik weet dat het geen 10 juni is of wel tis middernacht geweest zie ik :D . Anyway hij is 27 mei vanaf u.s. gestuurd via amazon.com Wat zal de reden zijn dat ik hem nog steeds niet heb. Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het aan mij te vertellen

Groetjes Usman

Qzyn
10-06-2004, 21:59
Blijft natuurlijk gissen, maar het kan natuurlijk zijn dat het oponthoud wordt veroorzaakt door de douane.


BTW Alvast gelukwensen met je huwelijk :wink:

Usman
10-06-2004, 22:23
BTW Alvast gelukwensen met je huwelijk :wink:

Bedankt :D

Thomas Gabriel
25-01-2010, 18:34
Iemand enig idee hoeveel de verzendingskosten bedragen van amazon.de ? Ik wil het duopack van Tomb Raider op Blu-Ray kopen maar ik weet niet hoeveel verzending erbij komt. Kan iemand die voor mij checken ? Ik ben namelijk een loser op het gebied van Duits.

Jordy van Buel
25-01-2010, 18:36
Kijk eens http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=67455 ;)

ManMonster
04-02-2010, 10:50
Wat je nooit mag doen bij Amazon.com is je bestelling via UPS laten leveren, heb ik ooit eens gedaan (ik dacht zo de douane te ontlopen), pakketje was hier super snel (3 dagen) maar de UPS man had wel een rekening van 50(!) euro bij zich...

Carparzo
04-02-2010, 11:57
Wat je nooit mag doen bij Amazon.com is je bestelling via UPS laten leveren, heb ik ooit eens gedaan (ik dacht zo de douane te ontlopen), pakketje was hier super snel (3 dagen) maar de UPS man had wel een rekening van 50(!) euro bij zich...

Als goed is staat ook aangegeven dat die verzenders zelf de invoerkosten enzo berekenen.

Maar je heb ook al bij amazon.com invoerkosten moeten betalen met die optie van verzenden. Zou ik in ieder geval even nakijken. Anders kun je (een deel van) het geld via amazon weer terug krijgen.

ManMonster
04-02-2010, 15:24
Dat is ondertussen wel al meer dan een jaar geleden, had ik toendertijd idd moeten doen, nooit aan gedacht.