PDA

Bekijk de volledige versie : CSI Miami



StarF
20-02-2004, 19:56
Weet iemand wanneer in Nederland het eerste seizoen van CSI Miami uitkomt. Hij is de 16e in de UK uitgekomen!

Robbie25jr
24-02-2004, 21:47
Ben daar ook nieuwschierig naar :D

Acinony
24-02-2004, 21:52
Als het net zo langzaam gaat als de "gewone" CSI box, kan je er nog een maand bij optellen.. grrr :mad:

We worden zoals altijd achtergesteld, en dat als gezamenlijk europa.. pff

chimera01
25-02-2004, 01:04
Goeie serie hoor.

R Klemkerk
25-02-2004, 10:19
Als het net zo langzaam gaat als de "gewone" CSI box, kan je er nog een maand bij optellen.. grrr :mad:

We worden zoals altijd achtergesteld, en dat als gezamenlijk europa.. pff

dit is opzich niet zo erg vind ik, ik ben net begonnen, wil vandaag box 2 van seizoen 1 gaan halen, en volgende week deel 1 van seizoen 2. Dan kan mijn portomonee een beetje rustig aan doen :D haha

maar er zijn 4 seizoenen van CSI : Las Vegas, denk dat er daar eerst op moeten wachten, voordat ze CSI Miami gaan releasen denk ik, en dan hebben we ook nog CSI: New York las ik op IMDB, deze was Announced

Acinony
25-02-2004, 11:06
Als het net zo langzaam gaat als de "gewone" CSI box, kan je er nog een maand bij optellen.. grrr :mad:

We worden zoals altijd achtergesteld, en dat als gezamenlijk europa.. pff

dit is opzich niet zo erg vind ik, ik ben net begonnen, wil vandaag box 2 van seizoen 1 gaan halen, en volgende week deel 1 van seizoen 2. Dan kan mijn portomonee een beetje rustig aan doen :D haha

maar er zijn 4 seizoenen van CSI : Las Vegas, denk dat er daar eerst op moeten wachten, voordat ze CSI Miami gaan releasen denk ik, en dan hebben we ook nog CSI: New York las ik op IMDB, deze was Announced
Maar hopen dat het niet bergafwaarts blijft gaan... ik vind CSI:Las Vegas een stuk beter dan Miami.

R Klemkerk
25-02-2004, 11:08
Als het net zo langzaam gaat als de "gewone" CSI box, kan je er nog een maand bij optellen.. grrr :mad:

We worden zoals altijd achtergesteld, en dat als gezamenlijk europa.. pff

dit is opzich niet zo erg vind ik, ik ben net begonnen, wil vandaag box 2 van seizoen 1 gaan halen, en volgende week deel 1 van seizoen 2. Dan kan mijn portomonee een beetje rustig aan doen :D haha

maar er zijn 4 seizoenen van CSI : Las Vegas, denk dat er daar eerst op moeten wachten, voordat ze CSI Miami gaan releasen denk ik, en dan hebben we ook nog CSI: New York las ik op IMDB, deze was Announced
Maar hopen dat het niet bergafwaarts blijft gaan... ik vind CSI:Las Vegas een stuk beter dan Miami.

Dat issie zeker! Maar ik ben altijd op geobsedeert geweest door crime scene investigators, dus kijk elke aflevering stuk voor stuk met plezier, ik kan het helaas niet op tv volgen, dus ik loop nu nog een paar seizoenen achter haha. ik hoop zeker niet dat het bergafwaards gaat! ik hoop dat volgende maand toch wel deel2 van seizoen 2 uit komt!

Acinony
25-02-2004, 11:57
ik hoop dat volgende maand toch wel deel2 van seizoen 2 uit komt!
Dat word pas 27 of 28 April jammer genoeg.. :(

R Klemkerk
25-02-2004, 11:59
ik hoop dat volgende maand toch wel deel2 van seizoen 2 uit komt!
Dat word pas 27 of 28 April jammer genoeg.. :(

godver, lekkere klote tijd! dan zit ik voor 3 maanden in buitenland, stage... nouja, dan moeten mijn ouders hem maar voor me kopen. zodat ik hem op stage kan kijken ..

Robbie25jr
15-03-2004, 21:53
op de site tvshowsondvd.com staat te lezen dat de eerste reeks PAS in juni uitkomt, en de tweede reeks later dit jaar. Gaat dus nog erg,erg lang duren eer wij hem hier hebben. reken er maar op dat je nog zo'n 6 a 7 maanden kan wachten voor we hier iets van zien>:(

R Klemkerk
17-03-2004, 18:06
schiet lekker op in dit tempo, aangezien er van CSI Las Vegas 4 seizoenen gemaakt zijn. :(

Robbie25jr
24-03-2004, 20:49
Van CSI zelf verschijnt gelukkig binnenkort seizoen 2 deel 2, en volgens DVD-HOME in juni ook seizoen 3 Deel 1. dus nog genoeg CSI de komende maanden hoor:))

R Klemkerk
24-03-2004, 20:51
dan heb ik wat in te halen als ik terug kom van stage ... pffff

Robbie25jr
24-03-2004, 20:52
dan heb ik wat in te halen als ik terug kom van stage ... pffff Ja, leuk toch :D

Snelle reactie van je BTW:)

R Klemkerk
24-03-2004, 20:54
dan heb ik wat in te halen als ik terug kom van stage ... pffff Ja, leuk toch :D

Snelle reactie van je BTW:)

nee eigenlijk niet :lol:

die dvd hobbie koopwoede kost al geld genoeg :cry:

Robbie25jr
24-03-2004, 20:58
dan heb ik wat in te halen als ik terug kom van stage ... pffff Ja, leuk toch :D

Snelle reactie van je BTW:)

nee eigenlijk niet :lol:

die dvd hobbie koopwoede kost al geld genoeg :cry:

Maar je krijgt er een hoop kijk plezier voor terug he:)

R Klemkerk
24-03-2004, 21:01
[quote="Robbie25jr"]

Én niet te vergeten een lege portomonee ;) :lol:

Robbie25jr
24-03-2004, 21:04
[quote=Robbie25jr]

Én niet te vergeten een lege portomonee ;) :lol:

Is ook waar. Maar voor deze serie heb ik dat wel over hoor. CSI, Law & order, en Baantjer zijn mijn favoriete misdaad serie's, en als er nieuwe dvd's van deze serie's komen dan ga ik echt wel zorgen dat ik dat geld heb hoor!

R Klemkerk
24-03-2004, 21:06
ik kijk alleen CSI, ik moet ze wel kopen, want op de tv kan ik ze nooit zien. moet ik altijd werken.

qua geld betreft. ik heb er gistern en vandaag weer 80 euro doorgejasst. Walt Disney Treasures 2 stuks pre-order alvast en Hero Limited box :( ... weg geld.. maar dadelijk wel mooie dvdtjes ;)

Robbie25jr
24-03-2004, 21:07
ik kijk alleen CSI, ik moet ze wel kopen, want op de tv kan ik ze nooit zien. moet ik altijd werken.

qua geld betreft. ik heb er gistern en vandaag weer 80 euro doorgejasst. Walt Disney Treasures 2 stuks pre-order alvast en Hero Limited box :( ... weg geld.. maar dadelijk wel mooie dvdtjes ;)
Wil ik ook hebben, maar ik wacht wel op de nederlandse release in juni, en rond september

R Klemkerk
24-03-2004, 21:10
Hero of treasures?

Robbie25jr
24-03-2004, 21:16
Hero of treasures?

De Walt disney treasure reeks bedoel ik, de Hero reeks ken ik niet. maar we raken hier behoorlijk off toppic