PDA

Bekijk de volledige versie : Pay Pall



Tom L.
21-02-2004, 22:12
Weet iemand misschien hoe dit werkt?
En wat je moet hebben? (Credit card ofzo?)

Headhunter
22-02-2004, 10:07
Ik heb PayPal, maar zonder creditcard. Ik heb me gewoon aangemeld met mijn ABN-AMRO bankrekeningnummer. Je account is dan wel "unverified" (wordt pas "verified" als je je met een creditcard aanmeldt), maar ik kan hem gewoon gebruiken.

Wat ik doe: ik maak met internetbankieren euro's over naar mijn PayPal rekening. Die euro's staan dan na 1 a 2 dagen op mijn PayPal rekening en ik kan ze dan gewoon gebruiken.

Met een creditcard in combinatie met PayPal gaat het allemaal nog sneller, want dan hoef je dus niet eerst geld over te maken naar je PayPal rekening.

Tom L.
22-02-2004, 10:15
Heb je je gewoon aangemeld bij paypall.com? Of is er een Nederlandse site?

R. Schaap
22-02-2004, 11:02
paypall.com ja. Ik ben daar ook aangemeld met een creditcard. Het werkt gewoon heel gemakkelijk. Bijvoorbeeld om betalingen te verrichten aan eBay handelaren of amazon.com de tweedehands dvd's. Met paypall betaal je dat in 1 minuutje!

Tom L.
22-02-2004, 11:16
Ik wilde ook misschien een rekening open, om filmobjecten te kopen bij Ebay UK. Maar een creditcard heb ik niet, maar het kan dus ook gelukkig met een gewone rekening.

Reinier Gunther
22-02-2004, 20:47
Bij welke sites kan je allemaal met paypal betalen?

Bij play niet als ik het goed heb gezien, en bij amazon hebben ze alleen maar regio 1 en allregion dvds, terwijl ik gewoon regio 2 wil.

Headhunter
22-02-2004, 21:06
Bij welke sites kan je allemaal met paypal betalen?

Bij play niet als ik het goed heb gezien, en bij amazon hebben ze alleen maar regio 1 en allregion dvds, terwijl ik gewoon regio 2 wil.

Ik gebruik zelf PayPal alleen voor eBay, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er ook andere sites zijn die het accepteren. Zou wel makkelijk zijn. :) Iemand die het weet?

Reinier Gunther
22-02-2004, 21:12
Rein zegt dat je bij amazon.com ermee kan betalen, maar ik zie het nergens staan dat het daar kan.

Rein zal natuurlijk wel gelijk hebben aangezien hij op die manier betaald daar, maar ik vraag me dan af.....
kan je dan ook bij amazon.co.uk met paypal betalen??

Tom L.
22-02-2004, 21:51
Rein zegt dat je bij amazon.com ermee kan betalen, maar ik zie het nergens staan dat het daar kan.

Rein zal natuurlijk wel gelijk hebben aangezien hij op die manier betaald daar, maar ik vraag me dan af.....
kan je dan ook bij amazon.co.uk met paypal betalen??

Rein zei bij de 2de hands dvd's... Dus bij de nieuwe zal dat dan warschijnlijk niet zo zijn...

Harry B.
23-02-2004, 15:16
Bij welke sites kan je allemaal met paypal betalen?

Bij play niet als ik het goed heb gezien, en bij amazon hebben ze alleen maar regio 1 en allregion dvds, terwijl ik gewoon regio 2 wil.

Ik gebruik zelf PayPal alleen voor eBay, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er ook andere sites zijn die het accepteren. Zou wel makkelijk zijn. :) Iemand die het weet?
HKflix accepteert ook paypal :D

Reinier Gunther
23-02-2004, 17:13
HKflix accepteert ook paypal :D

Heb even gekeken daar, maar dat zijn allemaal aziatische dvds, dat is niet echt mijn ding.

Iemand anders?

Miguel Tavares
24-02-2004, 23:21
Bij deze sites kun je ook met paypal betalen:

www.digitaleyes.net
www.cduniverse.com

Major Woody
26-02-2004, 14:01
Ik heb zonet besteld bij

www.highfidelitydiscs.nl