PDA

Bekijk de volledige versie : E-bay: Let even op als je daar dingen te koop zet...



rkrijger
22-02-2004, 07:11
Ik had daar dus een aantal mooie DVDs te koop gezet, maar die kwamen nergens terug als resultaat van een zoekopdracht. Het bleek dus dat er in de omschrijving "verboden woorden" zaten. Ik kreeg daarvan geen foutmelding bij het invoeren! Maar wel werden de kosten gewoon in rekening gebracht. Geen hond vindt nu mijn veilingen nog en gaan dus geen reguliere prijs opbrengen.

Ik heb inmiddels restitutie aangevraagd en dat zel best wel goedkomen, maar ja, het kost toch weer moeite van mijn kant door een stomme fout van hun kant...

Headhunter
22-02-2004, 10:05
Wat voor verboden woorden, als ik vragen mag? Ik verkoop zelf af en toe wat op eBay, dus ik hoor het graag. Is er ergens in hun FAQ/help een lijst van verboden woorden ofzo?

Harry B.
22-02-2004, 13:23
Ik heb toch al veel verkocht op ebay en slechts 1 keer een dergelijk probleem (was dan ook redelijk heavy stuff :mrgreen: ) maar voor de rest nog nooit.

Dus ik ben erg benieuwd naar die verboden woorden :mrgreen:

rkrijger
22-02-2004, 15:22
Ik heb toch al veel verkocht op ebay en slechts 1 keer een dergelijk probleem (was dan ook redelijk heavy stuff :mrgreen: ) maar voor de rest nog nooit.

Dus ik ben erg benieuwd naar die verboden woorden :mrgreen:

Het verboden woord was "NAZI", dat had ik gebruikt om de inhoud van Indiana Jones te beschrijven...

Tsja, en daarin vecht Indy toch echt tegen de Nazi's... De box staat er opnieuw op en nu vecht Indy tegen de Duitsers...

JFC_
22-02-2004, 19:08
Tsja, en daarin vecht Indy toch echt tegen de Nazi's... De box staat er opnieuw op en nu vecht Indy tegen de Duitsers...

Kijk dan maar uit dat niemand je gaat aanvallen met kreten als: "Vooroordelen! Niet alle Duitsers zijn Nazi's hoor! " :P

rkrijger
22-02-2004, 19:34
Kijk dan maar uit dat niemand je gaat aanvallen met kreten als: "Vooroordelen! Niet alle Duitsers zijn Nazi's hoor! " :P

Heh-heh!

In ieder geval: iedereen kan de DVD-box zien en vinden, want er wordt al flink op geboden!!! En daar is het mij toch om te doen!!!