PDA

Bekijk de volledige versie : klein foutje in beeld Frank & Frey



Christvs NL
22-02-2004, 12:53
Ik heb Frank & Frey (benelux versie) ongeveer een week geleden aangeschaft.
Heb hem gister gekeken ik vindt hem erg leuk :D.
Maar ik denk zo rond de helft is het beeld 1 of 2 seconden erg raar, dan is er een kleine storing in het beeld. Hebben jullie dit ook?
Als niemand anders dit heeft stuur ik de dvd terug.

Alvast bedankt.
Christvs

Richard B.
22-02-2004, 14:07
Ik heb hem al een tijdje niet meer bekeken (zal ik vanavond weer eens doen) maar wat ik me wel van deze herinner is dat ie niet zo'n geweldige beeldkwaliteit heeft. Het zou me niets verbazen als ie dit soort transferfoutjes ook heeft.

Marco
22-02-2004, 14:11
Maar ik denk zo rond de helft is het beeld 1 of 2 seconden erg raar, dan is er een kleine storing in het beeld. Hebben jullie dit ook?Misschien is het handig als je ook een tijdmelding vermeld wanneer die kleine storing optreedt.

Christvs NL
22-02-2004, 14:14
Maar ik denk zo rond de helft is het beeld 1 of 2 seconden erg raar, dan is er een kleine storing in het beeld. Hebben jullie dit ook?Misschien is het handig als je ook een tijdmelding vermeld wanneer die kleine storing optreedt.

Jah die ben ik helaas vergeten. Maar ik denk dat het net voor de 50 minuten gebeurde. En het gebeurde volgens mij als je alleen Tod in beeld ziet.

Rochan
22-02-2004, 15:56
Is het misschien niet overgang van laag 1 naar 2 :roll:

Christvs NL
22-02-2004, 16:16
Is het misschien niet overgang van laag 1 naar 2 :roll:

Dat zou best wel kunnen maar zoiets heb ik nooit met andere dvds

Richard B.
22-02-2004, 21:50
Ik heb de film volledig bekeken en zelf merk ik dus niets van storingen in beeld. Vanaf de 50e minuut komt Tod wel vaak in beeld (da's het stuk waarin ie is afgezet in het bos) maar in geen van die shots merk ik iets van raar beeld. De layer-change zit op 1.01.06 wanneer de uil in beeld is: op mijn speler merk je wel iets van de layerchange maar niets bijzonders (ongeveer een halve seconde ofzo). Vlak erna komt Tod wel in beeld maar ik merk daar ook niets van rare vertragingen.

Christvs: weet je misschien nog in welk shot (dwz: wat doet Tod?) het probleem optreed? Dan kan ik dat misschien nog ff extra controleren.

Ik moet trouwens zeggen dat nu ik de dvd weer eens bekijk het me weer opvalt hoe beroerd de transfer soms is. Het beeld is vaak best wel ongedetailleerd en vaag en komt soms in de buurt van VHS-kwaliteit. Jammer want de film zelf is best wel goed.

Christvs NL
23-02-2004, 06:58
Richard Boon: Het gebeurd in een shot als Tod gewoon stil zit en alleen in beeld is.