PDA

Bekijk de volledige versie : Wat vinden jullie van de laatste biosfilms?



Tom van den Hout
05-12-2001, 23:24
Hoiiiiiiiii

Ik zou graag jullie mening willen weten van de laatste films die jullie in de bios gezien. Om zo er van te voren achter te kunnen komen of ie de moeite waard is :D

Mijn paar laatste;
- The Others (Zuig zuig, alleen we leen leuk einde maar voor de rest veel te traag)
- A Knight's Tale (Toppie, grappig met aktie!)
- Kiss of the Dragon (Leuke aktie, dat was het)


Graag reacties over films die nog in de bios draaien :D

ToolkiT
05-12-2001, 23:33
Draait Harry Potter al/nog bij jullie?
Dinsdag langs geweest, erg lang, maar wel goed.

Nu maar wachten op LOTHR....

Marco
06-12-2001, 00:36
- A Knight's Tale (Toppie, grappig met aktie!)
Leuke film, heb me prima vermaakt. Vooral Paul Bettany speelde lekker overdreven, zodat hij goed in de rol van Geoffrey Chaucer zat. Overigens zal je Geoffrey Chaucer weer terug zien in de nieuwe film van Ron 'The Grinch' Howard getiteld A Beautiful Mind met Russell 'Gladiator' Crowe en Ed 'Enemy at the gates' Harris.

Tijntje
06-12-2001, 08:46
[b]The Others (Zuig zuig, alleen we leen leuk einde maar voor de rest veel te traag)

Zuig????

Dit was zonder twijfel 1 van de beste films die ik ooit gezien heb (en dat zijn er heeeeeeeeeel veel ;))

Te traag vond ik 'm niet. Als de film niet op deze manier was gegaan had ie heel ongeloofwaardig overgekomen namelijk.
Lang geleden dat ik kippenvel bij een film kreeg :)

Nee echt een hele goeie film. En dan te bedenken dat er maar 11 acteurs in spelen.

Ik hoop alleen dat mensen die 'm gezien hebben hun mond es kunnen houden tegenover mensen die 'm nog niet gezien hebben. Op deze manier is The sixth sense voor mij ooit es verneukt namelijk.

J.L.Picard
06-12-2001, 09:15
Bioscoop ? Ik zou niet weten waneer ik voor het laatst ben geweest,15 jaar geleden denk ik.

Tom van den Hout
06-12-2001, 09:51
Originally posted by Trijntje
[b]Ik hoop alleen dat mensen die 'm gezien hebben hun mond es kunnen houden tegenover mensen die 'm nog niet gezien hebben.

Ik zal echt niet zeggen hoe die afloopt, maar misschien komt het wel dat de film zo saai was doordat 2 stoelen lang mijn een enorm groot monster met haar schoenen uit zat, en dan met die poten zo tussen de stoelen ervoor. Waar gewoon mensen zaten!!


Originally posted by Trijntje
[b]Lang geleden dat ik kippenvel bij een film kreeg

Sorry maar van zo'n film gaat mijn huid echt niet omhoog staan, ik vond hem dus echt niet spannend of eng. Zoals ik al zei, alleen het einde is geinig

Wazige
06-12-2001, 12:29
A Knight's tale was echt wel een vette film. Wat Tom van den Hout al zei.
Legally Blond was wel lachen, is meer een film voor meiden. Gaat veel over meidenproblemen enzo.

American Pie 2 viel mij erg tegen. vond 1 vetter. Maar het is wel de moeite om er heen te gaan.

Tijntje
06-12-2001, 15:25
[B]Sorry maar van zo'n film gaat mijn huid echt niet omhoog staan, ik vond hem dus echt niet spannend of eng. Zoals ik al zei, alleen het einde is geinig

Nee ik vond 'm ook niet eng. Maar ik vond de film gewoon heel goed in elkaar zitten. En van 't einde kreeg ik plots mieretietjes......... kan er ook nix aan doen :p

technocat
06-12-2001, 16:43
laatste geziene bioscoopfilms:

discovery of heaven: bluuuurrhh, waar komt die hype vandaan??
op stephen fry na zuigt alles.

the others: prachtig, echt eng en leuke geluidstrack, kan niet wachten om em thuis af te spelen

kiss of the dragon: redelijke actie, maar verder tenenkrommend, ik heb mijn portie martial arts voor de volgende 15 jaar weer gehad.

legally blonde + american pie 2: gewoon popcorn films, grappig, maar niet meer

bobby d
06-12-2001, 23:50
Rush Hour 2

Jay and silent bob strikes back, in antwerpen gezien daar lopen ze met sommige fims iets voor. Zeker aan te raden als je Kevin Smith fan bent.

Vincent
07-12-2001, 09:44
:D
(Harry Potter) gaven film wel een beetje lang maar wel gaaf.
(Kiss of the dragon) Veel aktie en avontuur

Zit met smart te wachten op Lord of the rings.


:confused: ( Weet toevalig iemand wanneer Harry Potter op DVD uit komt laat mij dat graag even horen.)

:p See-Yaa
Vincent

Nathan Strik
07-12-2001, 12:57
Nog geen releasedate kunnen vinden voor de Harry Potter DVD, maar wel een leuk ander weetje gezien op www.upcomingmovies.com

Harry Potter and the Sorcerer's Stone

World Premiere: November 4th, 2001 (London)

Title Note: In the U.K., the first book in this series is known as Harry Potter and the Philosopher's Stone, and the movie version will have that title as well. How is that possible? Well, they're going to film any scenes that mention the "stone" twice: once with "sorcerer's" for the USA, and once with "philosopher's" for the U.K. Expect collectors to go crazy in 2002 trying to get their hands on the eventual DVD's of both versions.

Vaag... :confused:

Marco
07-12-2001, 22:52
:confused: ( Weet toevalig iemand wanneer Harry Potter op DVD uit komt laat mij dat graag even horen.)
Volgens Warner Nederland wordt Harry Potter op 7 mei 2002 uitgebracht.

Wurzel
08-12-2001, 00:08
In volgorde terug in de tijd:

Rat race - Alle scenes met die gozer met een piercing waren om van je stoel te flikkeren van de lach, rest van de film waardeloos en zeer voorspelbaar. koop ik dus niet.

Perfect storm - mooie realistische film. De moeite waard om te zien. Komt zeer zeker in m'n collectie.

Gone in 60 seconds - Grappig maar de centen van de bios niet waard. Koop 'm dus ook niet.

Starwars Episode 1 - Super, vooral de pod race. Natuurlijk reeds in mijn bezit.

System 3rror
08-12-2001, 02:10
Memento draait in Utrecht!

Da's een goeie. Goeie... STEENgoeie bedoel je ;)

Vaag filmpje waar je eens lekker voor moet gaan zitten!

Cenobite
08-12-2001, 02:30
Ik heb vanavond Harry Potter gezien... :D :D :D Geweldige film , briljant gefilmd , geweldige acteurs... met stip mijn absolute nummer 1 van dit jaar.

Zelden zo'n schitterend aangeklede film gezien , de locaties zijn adembenemend , de acteurs geweldig op dreef. De film is absoluut niet te lang.... van mij had hij nog langer gemogen. Ik heb al geruchten gehoord dat hij voor de DVD Release uitgerekt wordt naar 3,5 of 4 uur omdat ze nog een hoop extra materiaal over hebben :D :D :D

Alleen jammer dat Drago Malafides zo weinig in beeld was... hij had Harry wel wat meer mogen pesten van mij.... ;) ;)

Tom van den Hout
08-12-2001, 12:34
Doe vraag was eigenlijk wat je van films vind die nog in de bios draaien, nou weet ik niet waar jij ergens woont, maar perfect storm nog in de bios?!?!?!

Tom van den Hout
08-12-2001, 12:41
Gister trouwens naar Zoolander geweest.
Zeer matige film, niet echt om te lachen, kan je maar beter overslaan.

Jason Bourne
08-12-2001, 13:15
Mijn laatste films zijn:

Harry Potter: Topfilm, maar ik denk toch dat hij niet kan opboksen tegen LOTR maar goed dat zullen we over een paar weekjes zien.

The Score: Vond ik op zich een goede film, Edward Norton was weer top. Ik zou hem echter niet nog eens in de bios willen zien.

Wurzel
08-12-2001, 21:47
nou weet ik niet waar jij ergens woont, maar perfect storm nog in de bios?!?!?!
Ben 's in Drachten geweest, daar liepen ze ruim drie maanden achter met hun films t.o.v. waar ik zit.

Wazige
10-12-2001, 12:26
Vrijdag naar Zoolander geweest, viel echt tegen. Heb niet echt gelachen ofzo. Was wel geinig om een keertje te kijken.

Marco
10-12-2001, 17:09
Vrijdag naar Zoolander geweest, viel echt tegen. Heb niet echt gelachen ofzo. Was wel geinig om een keertje te kijken.
Bedankt voor de tip. Ik heb meedere keren gehoord dat deze film enorm tegenvalt. Denk dat ik deze film maar ga huren.

Anyway het bloed begint al te kriebelen.Jawel. LOTR....De term In de ban van de ring is wel goed op zijn plaats :D

Voor diegene die Nova zaterdag 8 december gemist hebben. Je kan de reportage (ala making of) van De mammoetverfilming van een cultboek bekijken als je realplayer hebt.
http://www.novatv.nl/reportage/index.cfm?fuseaction=default&id=507&RD=1

Oh ik heb de Score ook gezien. Steengoeie film. Maar ja wat wil je. Robert de Niro en Edward Norton in 1 film. Geweldig toch :)

Tom van den Hout
15-12-2001, 15:22
Gisteren naar Bandits geweest,

wel een geinige film, niet echt overdreven grappig maar de moeite waard :D

superduck
15-12-2001, 21:22
ja ja mijn ouders zijn vanochtend naar de bioscoopgegaan (ze gaan nooit) ja wel naar lord of the ring en ze zeiden dat deze film zwaar vet is en dat je hem zeker in de bios moet gaan kijken

Guus Josee
16-12-2001, 19:28
Ik ben vandaag naar Harry Potter geweest een schitterende film.
Top :)

Nu nog naar Lord of the rings, ik ben ontzettend benieuwd.

Isis
16-12-2001, 19:31
ja ja mijn ouders zijn vanochtend naar de bioscoopgegaan (ze gaan nooit) ja wel naar lord of the ring en ze zeiden dat deze film zwaar vet is en dat je hem zeker in de bios moet gaan kijken

He?!
Waar hebben je ouders die film dan gezien?!
Hij gaat de 19e pas in premiere!:confused:

Nathan Strik
16-12-2001, 20:01
He?!
Waar hebben je ouders die film dan gezien?!
Hij gaat de 19e pas in premiere!:confused:
Voorpremière!!! Mijn oom en tante hebben hem ook al gezien...
Ik ga hem in ieder geval volgende week zo snel mogelijk zien.

superduck
17-12-2001, 09:06
ja bij shell als je een bioscoop bon kocht kreeg je 2 kaartjes gratis en voor niets toch mooi meegenomen toch jammer dat er nog maar 1 bioscoop bon te koop was anders was ik ook gegaan jammer

Remco Out
17-12-2001, 23:20
Ik vind dat er de laatste tijd weinig goede films draaien en ik ben blij dat The Matrix 2 in 2003 uitkomt, eindelijk iets om weer echt naar uit te kijken. Verder ga ik binnenkort sinds maanden weer naar de bioscoop en namelijk naar Lord of the Rings. Ik ben benieuwd hoe de film is, heb het boek gelezen en die vond ik erg goed, dus laten we hopen dat het een goede film is.

Wazige
19-12-2001, 12:49
afgelopen vrijdag naar Princess Diarie's geweest. Wel lachen film, is wel meer voor meisjes.