PDA

Bekijk de volledige versie : Hunted, The [DVD]



Koen Koene
23-02-2004, 07:40
Hunted, The [DVD]

Tommy Lee Jones raakt verwikkeld in de klopjacht op leerling Benicio Del Toro.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1456)

patrick1975
23-02-2004, 07:43
Voor de grabbelbak-prijs waar je deze kunt scoren (geloof dat ik hem zelfs bij bol.com al voor 7,99 heb gezien) ga ik hem zeker een keer bekijken.

Richard B.
23-02-2004, 08:45
De synopsis nodigt nou niet bepaald uit om deze eens te gaan bekijken. Ik zou wensen dat Friedkin weer eens wat serieuzere films ging maken dan dit soort vehickels: hij heeft potverdikkie The Excorsist en The French Connection op zijn naam staan! Beetje vaag dat je dan dit soort filmpjes gaat maken. Nou ja: hij zal het geld wel nodig hebben denk ik. :(

Raymond187
23-02-2004, 08:45
Domme film blehhh

rveldhuizen
23-02-2004, 09:02
Twijfel een beetje... Ben een groot fan van Benicio, maar heb deze film nog niet gezien. Als ie inderdaad voor (bijna) niks (alles onder de 10 euro) te krijgen is, zal ik hem toch een kopen...

scheur
23-02-2004, 11:27
Een van de meest slaapverwekkende films ooit!!!! :evil:
Snap niet dat deze film nog 3 bolletjes krijgt!!!! :shock:

R Klemkerk
23-02-2004, 12:05
ik had de film gekocht bij de MM voor 9.99. Het is niet meer dan een standaard doorsnee actie filmpje, voor die prijs kon ik hem echter toch niet laten liggen.

Fokkeyou
23-02-2004, 13:01
Als van van Benicio Del Toro moet ik met veel pijn in mijn hart zeggen dat hij de meest slechte acteerprestatie levert sinds de uitvinding van "acteren". Zelfs het spel uit een doorsnee Costa! aflevering is beter dan het spel dat Del Toro hier levert... Snik... :x

Major Goodvibes
23-02-2004, 15:04
Del Toro acteert als een krant in The Hunted, klopt. De film weet nauwelijks te boeien en komt nooit echt lekker los. Het blijft een dun plotje met matig acteerwerk en al helemaal geen spektakel. Gewoon een keer kijken om je mening te vormen, daarna weer heeeel snel vergeten deze miskleun :oops: . Ik schaam me als fan van Del Toro.

Elessar
23-02-2004, 16:12
Bleh deze film leek me egt nix aan.

xxxMaverick
23-02-2004, 16:18
ach, leuk om een keer te zien. niet meer niet minder. De keer huren zeker de moeite waard, en voor 8 euro kopen ook ok.

Jeroen D
23-02-2004, 18:48
Zeker de grootste schijtfilm van vorig jaar......

Betamax
23-02-2004, 20:18
Allemaal een beetje overdreven.
Was inderdaad geen beste film maar ik heb er vorig jaar véél slechtere gezien.

DeeVeeDee
23-02-2004, 20:37
Slappe acteerprestaties van Jones en Del Toro :bier:
Jammer genoeg is Jones in de valkuil van "karakterrol" getrapt en deze keer gaat hij volledig af. Jammer dat een dergelijke acteur, met een solide staat van dienst, getuige soortgelijke rollen in The Fugitive en US Marshalls, heeft gekozen voor dit waardeloze script wat hoogstens op een enkel A4-tje is geschreven. Zijn palmares wordt er met deze 13 in een dozijn film wel langer mee, maar zeker niet beter.
William Friedkin heeft echt zijn beste tijd gehad. Friedkin kan blijkbaar alleen nog maar commerciele zooi maken en dan nog eens van een zeer twijfelachtige kwaliteit. Niet echt een aanwinst voor je collectie zal ik maar zeggen :bier:

makkabeer
23-02-2004, 22:40
Twijfel een beetje... Ben een groot fan van Benicio, maar heb deze film nog niet gezien. Als ie inderdaad voor (bijna) niks (alles onder de 10 euro) te krijgen is, zal ik hem toch een kopen...

Vindt het ook een goede acteur, maar hier vind ik hem zwaar tegenvallen

Pieter-Jan Kuyten
24-02-2004, 08:35
Ik denk dat Friedkin het boek First Blood (waarop de film met Stallone gebaseerd is) gelezen heeft en geprobeerd heeft het gegeven van dat boek te verfilmen zonder aan First Blood te refereren.

In het boek namelijk draait John Rambo op eenzelfde wijze door als Benicio hier en vallen de doden met bosjes tegelijk (in tegenstelling tot de film). Het eindigt er dan ook mee dat Kolonel Trautman Rambo als een dolle hond neerknalt (op het punt waar in de film Trautman Rambo veilig uit het gebouw haalt zodat hij nog twee films mag terugkomen)

Friedkin zal dit gegeven waarschijnlijk veel interessanter gevonden hebben dan Stallone (die sympatie voor Rambo en de Vietnam veteranen wilde opwekken) omdat de auteur van het boek meer geinteresseerd was in wat er mis kan gaan met getrainde killers die niet goed opgevangen worden.

Alleen jammer dat hij er geen betere film van wist te maken.

Harry's HT
24-02-2004, 14:20
Ik denk dat Friedkin het boek First Blood (waarop de film met Stallone gebaseerd is) gelezen heeft en geprobeerd heeft het gegeven van dat boek te verfilmen zonder aan First Blood te refereren.

Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kunt hebben.
De verhaallijn lijkt erg sterk op First Blood. :twisted:

Flying Thunderball
26-02-2004, 10:45
Wat een slechte film zeg :cry: , had meer verwacht van Tommy Lee Jones, en die Benicio, speelt die ook niet in die bond film?

Simon MC
26-02-2004, 11:14
Tommy Lee Jones moet eens dringend een ander soort rol gaan spelen. Hij speelt àltijd de flik, nooit eens iets anders.
Benicio Del Toro is daarentegen een schitterend acteur (Traffic,
The Usual Suspects, Snatch, 21 Grams....)
maar z'n personage krijgt geen psychologische diepgang en daardoor stelt z'n prestatie dan ook flink teleur.
En de film zelf: matig van het begin tot het einde.

Johan van den D.
12-03-2004, 22:03
De verhaallijn lijkt erg sterk op First Blood. :twisted:Dan zie ik toch liever de film van onze Rambo :roll:

Remco Out
16-03-2004, 11:17
Was na het zien van de trailer van The Hunted best wel benieuwd naar de film destijds. Toen de film in de bioscoop uitkwam las ik alleen maar negatieve reactie, kwam er niet al te best van af. Heb de film dus niet in de bios gezien. Nu lees ik hier ook weer allerlei negatieve reacties en ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de film. Is de film zo slecht? Want Tommy Lee Jones en Benicio del Toro vind ik toch wel goede acteurs. Ik huur hem denk ik wel een keer, want kopen durf ik niet meer.

Johan van den D.
16-03-2004, 22:17
Want Tommy Lee Jones en Benicio del Toro vind ik toch wel goede acteurs. Dat is het nu juist, het goede komt er niet uit.
Ze komen niet tot hun recht of iets dergelijks (al dan niet hun eigen fout)

RikdeGroot
03-01-2005, 09:06
Matige film, del Toro speelde niet goed en Tommy Lee Jones deed het niet veel beter. Al met al een beetje standaard filmpje, die ik zelf niet meer waard vind dan €5,-