PDA

Bekijk de volledige versie : infocus x1, waar te bezichtigen (plus demo) ?



Martijn van Leeuwen
23-02-2004, 21:44
Hi,

Ik ben voornemens de infocus aan te schaffen echter wil ik uiteraard nog wel eerst deze "live" zien. Weten jullie enkele adressen rondom Utrecht/Den Bosch (het liefst ertussen in) ?
Via internet vind ik niet zo veel informatie hieromtrent.

Martijn

PM
24-02-2004, 07:41
je zou ook by Grobi (www.grobi.tv) kunnen gaan kijken. Dit ligt wel in Kaarst, net over de grens in Duitsland.. is niet helemaal wat je zocht, maar wel een goede zaak

8t88
24-02-2004, 08:44
BIS Ridderkerk, of bij mij thuis (heb um daar gekocht toen het nog een DataViw V20 was)

Martijn van Leeuwen
26-02-2004, 06:55
Hi,

Waar ben jij woonachtig om de infocus te bekijken, met andere woorden ik ben geinteresseerd in het afleggen van een boezoekje bij je?

Ik schijn in de omgeving van Utrecht (waar ik woon) de Infocus nergens te vinden (laat staan bekijken).

Laat maar weten wat de mogelijkheden zijn (mits je wel enigzins in de buurt woont).

Martijn

8t88
27-02-2004, 08:23
Rotterdam, net onder Ridderkerk.

Bas Kuiper
27-02-2004, 11:37
Heb er een vanaf 9 maart, hoop eind maart de boel klaar te hebben en opgehangen...weet niet hoeveel haast je hebt.

Mijn setup wordt, Infocus X1 met ISF calibratie op een scherm 16:9 (230 cm breed) aangestuurd door zeer binnenkort marantz DV6400 (nu nog Denon1600)
regio amsterdam e.o.

FredDVDFreak
07-03-2004, 21:48
Hi,

Ik ben voornemens de infocus aan te schaffen echter wil ik uiteraard nog wel eerst deze "live" zien. Weten jullie enkele adressen rondom Utrecht/Den Bosch (het liefst ertussen in) ?
Via internet vind ik niet zo veel informatie hieromtrent.

Martijn

Als je wil mag je bij mij komen kijken. Ik woon niet ver van Den Bosch, namelijk Berghem wat ligt bij Oss.

holleman.t
31-03-2004, 21:39
Hallo 8t88, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een shop die de Infocus X1 verkoopt en kan tonen, ik begrijp dat jij een projector heeft aan geschaft met een andere naam maar wel gelijk aan de Infocus X1 en wel bij BIS.
Wat ik graag zou willen weten is hoe hij bevalt en of het misschien voor mij mogelijk is om hem te kunnen bekijken bij jou.
Ik ben woonachtig in Barendrecht en ben dus in een wip bij je.

Bij deze alvast bedankt,
Vriendelijke groet van Teun

Dave van Aken
03-04-2004, 15:28
x2 zit eraan te komen!!! zal daar ff opwachten

Albert Kostwinder
03-04-2004, 16:59
Maar of je met de x2 blij moet zijn.....

Het is meer een projector voor presentaties die ook voor de thuisbios geschikt is....

http://www.medium.de/scripts/index.cfm?fuseaction=pdbProducts.ShowProduct&ID=702

http://www.vitec.de/de/produkte/produktdetails.php?uebergabe1=5

De prijs is $ 1099.--