PDA

Bekijk de volledige versie : wanneer komt schreck op dvd ?



music_maniac1965
05-12-2001, 23:20
wie weet wanneer de regio 2 versie van shreck uitkomt ? ik kan niet wachten tot ik hem in mijn playstation2 kan doen :-)

Arnold van Oostrum
06-12-2001, 07:48
Wanneer je even tijd neemt om de headlines van onze nieuwsberichten op de home page van DVD.nl te lezen, zul je zien dat daar twee berichten over SHREK bij staan. Één daarvan heeft de titel:

Shrek februari 2002 in Nederland op DVD (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=175).

Lees ze.

Nathan Strik
06-12-2001, 14:02
wie weet wanneer de regio 2 versie van shreck uitkomt ? ik kan niet wachten tot ik hem in mijn playstation2 kan doen :-)
Als je een PS-2 hebt kun je ook doen zoals ik. Koop gewoon de Region X set waarmee je alle DVD's van de HELE WERELD af kunt spelen en bestel de Amerikaanse versie van Shrek, want februari is lang wachten hoor...

bobby d
06-12-2001, 14:57
Bij MediaMarkt en Rodisc in Rotterdam hebben ze de engelse versie (regio 2) liggen. Bij Mediamarkt voor 70 gulden.
Je kan beter via het internet bestellen, kan je gelijk de betere regio 1 versie nemen met DTS.

music_maniac1965
06-12-2001, 18:37
Als je een PS-2 hebt kun je ook doen zoals ik. Koop gewoon de Region X set waarmee je alle DVD's van de HELE WERELD af kunt spelen en bestel de Amerikaanse versie van Shrek, want februari is lang wachten hoor...

ik weet het. maar ik heb al een divx. versie van shreck. maar ik vind als een film echt kicke is, dan wil ik er echt wel voor betalen. en dat is in dit geval uiteraard zo...........

Anonymous
01-01-2002, 20:45
Oke bekend is dus al, februari 2002 ligt hij in de winkels en
persoonlijk zeg ik altijd, je kan een HOOP geld uitgeven voor
regio 1 of regio lutjebroek maar in nederland zijn er ZAT titels
te koop, en er komen er nog superveel uit, waarom die haast ?
Oke Oke, ik baal nu ook dat bijvoorbeeld de ultimate edition
van The Matrix zeker niet in nederland zal gaan komen, maar
toch vind ik het eigenlijk een beetje overbodig om regio 1 aan
te schaffen.Die 2 maandjes zijn zo voorbij :)

Menno
02-01-2002, 10:23
Schreck??? ;) Is dat de Duitse versie??? :D

mradem
02-01-2002, 17:51
Ik heb de R2 versie al een paar weken. Heb hem bij de FRS gehaald. Er zit alleen geen nederlandse ondertiteling bij maar dat vind ik helemaal niet erg.

Anonymous
02-01-2002, 18:59
Alleen ben je met die regio 2 import misschien wel 10 € meer kwijt dan volgende maand :)

MrSissor
04-01-2002, 09:50
Goedemorgen

Shrek is te koop via Bol.nl
Regio2 dus met nederlands en kost 59.95 gulden

Met Vriendelijke Groet

MrSissor

Alexander de Mol
05-01-2002, 01:04
Shrek is te koop via Bol.nl
Regio2 dus met nederlands en kost 59.95 gulden Ik denk dat je het over pre-orderen hebt...gezien de releasedatum.
En even voor de duidelijkheid: Regio 2 is (helaas..) zeker niet standaard van nederlandstalige track en/of ondertiteling voorzien.

Nog slechts 1 maandje wachten op de NL release.

Marco
05-01-2002, 01:33
je kan een HOOP geld uitgeven voor regio 1
Een hoop geld uitgegeven voor Shrek Regio 1 ???? Ik heb voor die R1 versie € 22 (inclusief verzendkosten) betaald. Ik noem dat geen hoop. Meer goedkoop. Mediamarkt en de Makro zullen misschien een goedkopere prijsje hebben (daartegen heeft de R2 versie geen DTS).

Anonymous
05-01-2002, 10:30
Een hoop geld uitgegeven voor Shrek Regio 1 ???? Ik heb voor die R1 versie € 22 (inclusief verzendkosten) betaald. Ik noem dat geen hoop. Meer goedkoop. Mediamarkt en de Makro zullen misschien een goedkopere prijsje hebben (daartegen heeft de R2 versie geen DTS).

Ja klopt heb je ook wel weer gelijk in.Maar het is eigenlijk hetzelfde
spelletje als met dvd's die je koopt in nederland.Netzo lang
zoeken tot je een goedkope dvd vind die elders misschien weer
schreeuwend duur is.