PDA

Bekijk de volledige versie : Futurama, Simpsons en Family Guy boxen bij Play



Headhunter
24-02-2004, 14:07
Zie hier:

http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=R2&id=454

Scherpe prijzen, maar wat houdt "promotional version" in? Zijn dit gewoon de normale boxen in een promotie-actie of zijn de boxen anders?

Richard B.
24-02-2004, 14:30
Zie hier:

http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=R2&id=454

Scherpe prijzen, maar wat houdt "promotional version" in? Zijn dit gewoon de normale boxen in een promotie-actie of zijn de boxen anders?
Je was niet de eerste die dat had opgemerkt: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20364 :mrgreen: :wink:

Ik denk dat het dezelfde uitgaven zijn maar dat ze hem enkel die naam 'promotional version' gegeven hebben omdat het een actie is die nog niet ingegaan is (is pas vanaf eind maart).

Het is wel damn goedkoop ja. Als iemand zijn collectie nog compleet wil maken: grijp je kans. (y)

Dr_evil
24-02-2004, 15:16
:D

Seizoen 2 en 3 van The Simpsons besteld, thanks voor de tip http://www.dvd.nl/forum/images/smiles/vb_thumbsup.gif

Headhunter
24-02-2004, 15:19
Je was niet de eerste die dat had opgemerkt: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20364 :mrgreen: :wink:

Ik denk dat het dezelfde uitgaven zijn maar dat ze hem enkel die naam 'promotional version' gegeven hebben omdat het een actie is die nog niet ingegaan is (is pas vanaf eind maart).

Het is wel damn goedkoop ja. Als iemand zijn collectie nog compleet wil maken: grijp je kans. (y)

Aha, ik had alleen op dit subforum gekeken of er al een post over was. :P

Maar da's mooi. Eens kijken of ik iemand kan vinden die wat voor me wil bestellen. :)

Richard B.
24-02-2004, 15:22
:D

Seizoen 2 en 3 van The Simpsons besteld, thanks voor de tip http://www.dvd.nl/forum/images/smiles/vb_thumbsup.gif
Opgelet: in de andere thread werd de opmerking gemaakt dat deze versies misschien geen NL-ondertiteling hebben

memphisflash
24-02-2004, 15:48
Shit ! Nét de laatste box van Futurama bij FRS gekocht ! Damn, dat krijg je ervan altijd te snel willen zijn :-(

Peter

Dr_evil
24-02-2004, 16:28
:D

Seizoen 2 en 3 van The Simpsons besteld, thanks voor de tip http://www.dvd.nl/forum/images/smiles/vb_thumbsup.gif
Opgelet: in de andere thread werd de opmerking gemaakt dat deze versies misschien geen NL-ondertiteling hebben

Heb seizoen 1 al van Play :)

Geen ondertiteling is geen probleem :P

Maar bedankt voor het goedbedoelde advies..!

jOzh
24-02-2004, 16:41
Op deze prijzen zat ik dus te wachten :)
Straks maar eens seizoen 3 en 4 van Futurama bestellen!

Coen P.
24-02-2004, 19:06
waarom doen jullie me dit aan...

had mezelf voorgenomen of de komende tijd echt rustig aan te doen...komen jullie met zulke prijzen aan....

klik, en ja hoor, family guy seizoen 1 t/m 3 besteld...ik ben verslaafd...

gr. Coen

Mark de Jong
24-02-2004, 19:11
Inderdaad, hartelijk dank. Net nu het zo lekker ging. Meteen maar alle Futurama boxen besteld... :(

Headhunter
24-02-2004, 19:53
...Ik ken het probleem, jongens. :P

'tis dat ik geen creditcard heb, anders had ik ze ook al besteld.

R Klemkerk
24-02-2004, 21:40
...Ik ken het probleem, jongens. :P

'tis dat ik geen creditcard heb, anders had ik ze ook al besteld.

Idd, ben ik ook ff blij :P , anders had dit me weer de kop gekost...

Joost v.d. Ham
24-02-2004, 22:23
heb vrijwel alles besteld..... :rolleyes: gelukkig worden ze pas eind maart verstuurt.

runob
25-02-2004, 10:17
*grmbl* heb alle futurama's al en deel van family guy en simpsons. Had ze heel graag willen aanvullen maar play verstuurt nog steeds niet naar België :x

Dr_evil
25-02-2004, 15:39
Ik denk dat het dezelfde uitgaven zijn maar dat ze hem enkel die naam 'promotional version' gegeven hebben omdat het een actie is die nog niet ingegaan is (is pas vanaf eind maart).


Ik vroeg me dit ook af, daarom even een mailtje gestuurd naar play:


Hello,

Could you please specify the difference between the 'regular' Simpsons 1, 2
& 3 boxes, and the 'promotional version' ?

Thanks,

Het antwoord:


Hi there

Thank you for your email.

The information regarding item specifications comes directly from the releasing studios. Whilst we strive to keep our website as up to date and as thorough as possible, we are unable to provide any further details than those specified.
In this instance the content is the same. We are able to offer a certain number of these box sets at the reduced price you can see on the website.
We are very sorry that we could not be of further help on this occasion.

Kind regards

Play

Mark de Jong
25-02-2004, 15:43
Ook hier vraag ik het maar even: schrijft Play meteen af of pas bij het verzenden ? Volgens mij meteen maar zou het toch graag willen weten :)

Dr_evil
25-02-2004, 16:15
Volgens mij zodra het pakje de 'packing' fase is gepasseerd...

Maar ik weet het niet zeker :)

Headhunter
25-02-2004, 16:37
Ik kreeg overigens het volgende antwoord van Play:


There is no difference with the specifications of the standard and promotional items. However the promotional items are not in stock yet. So will require a short wait for them.

Marc Raps
25-02-2004, 16:54
Dit is een mooie gelegenheid om de Futurama serie compleet te maken. Ik heb nu alleen seizoen 1, en ik ga zeker seizoen 2, 3 en 4 van Play bestellen!

- Marc, :)

Michelle
26-02-2004, 12:29
'Tis dat ik van The Simpsons seizoen 1 en 2 als R1 heb, en dus zo wil doorgaan. Maar kon het niet laten om het laatste seizoen van Futurama te bestellen. Wat een geluk dat ik Family Guy al heb...

Wat zal ik nou doen? De serie netjes maken en seizoen 2 en 3 bijbestellen zodat ik de hele serie als R2UK heb, of gewoon blij zijn dat ik seizoen 2 en 3 al heb, maar dan R4? :?

Iemand die ze misschien wil overnemen van me? ;)

Oh en voor de mensen die overwegen om Family Guy te gaan bestellen: Er is een box waar de hele serie in verzameld is met een extra disc met extra's. Zie DVDAnswers (http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=3092&n=1&k=family+guy&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dfamily%2Bguy) voor meer info en een afbeelding.

Mark de Jong
26-02-2004, 12:37
Oh en voor de mensen die overwegen om Family Guy te gaan bestellen: Er is een box waar de hele serie in verzameld is met een extra disc met extra's. Zie DVDAnswers (http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=3092&n=1&k=family+guy&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dfamily%2Bguy) voor meer info en een afbeelding.

Dan ga ik die maar bestellen. Die versies die ik nu heb verkoop ik wel weer (die box staat iets mooier, ondanks dat ze volgens mij dezelfde inhoud hebben).

FLEPSER
26-02-2004, 16:35
zijn er van family guy maar 3 seizoenen?

Michelle
26-02-2004, 16:52
zijn er van family guy maar 3 seizoenen?
Jup. De serie was stopgezet ergens in seizoen 2, toen toch weer doorgezet en toen weer gestopt. Dacht ik. :? Maar heeeeel misschien komt er nog een film.

Mark de Jong
26-02-2004, 17:05
De serie gaat misschien nog door, aangezien ie erg goed blijkt te verkopen op DVD. Maar ik wacht af, ik hoop het in ieder geval wel.

Michelle
26-02-2004, 17:17
De serie gaat misschien nog door, aangezien ie erg goed blijkt te verkopen op DVD. Maar ik wacht af, ik hoop het in ieder geval wel.
Da's nieuw voor mij...we wachten gewoon af. Met veel hoop natuurlijk. :)

Marc Raps
26-02-2004, 17:24
Jaja... Het ziet er naar uit dat Family Guy eind dit jaar of begin volgend jaar terug komt...

Volgens TV Tome (http://tvtome.com/FamilyGuy/):


Family Guy finally made it to DVD in the UK, and then the US, where it became the number one best selling television series DVD set of the year, and the fourth best selling series of all time. Volume 2 of Family Guy's DVD release continues to sell very well. Family Guy now airs on Cartoon Network in the US, and Teletoon in Canada. It is the most watched show in CN's history. With this new interest in Family Guy, Fox began talking to FG's creator (Seth MacFarlane) on when he could resume production of Family Guy. This would make Family Guy, the FIRST television series ever to be canceled, and then renewed years later as a direct result of DVD sales.

Seth MacFarlane has said in interviews he believes Family Guy will be ready for air sometime in December 2004, or January 2005. Stay tuned to THIS guide where we will break all the new details on the series as they become available.

Family Guy, LIVES!

Seth McFarlane sat down for an interview recently and talked about Family Guy's return. He said things in Quahog will be pretty much the same as before, but expect more use of the side-line characters, plus new ones

- Marc, :)

Richard B.
26-02-2004, 22:11
Hmm.. ik zou wensen dat Futurama hetzelfde patroon zou kunnen volgen maar dat zit er helaas niet in. :(

Geert Jan Alsem
26-02-2004, 23:41
Family Guy is echt zeer grappig. :) Dus inderdaad cool dat de serie toch nog verder gaat. Volgens IMDb staat er ook een film gepland, die nog dit jaar gaat uitkomen: http://www.imdb.com/title/tt0385690/
Ik weet alleen niet hoe accuraat die informatie is.

Maar inderdaad Richard, als ik één serie nog liever zou zien doorgaan is het wel Futurama. Er zijn wat vage aanwijzingen dat er misschien een film komt, in ieder geval wel als het aan David X. Cohen en Matt Groening ligt, maar nog niks concreets helaas. Afwachten maar. :(

Marc Raps
27-02-2004, 10:04
Ze zijn wel bezig met het schrijven van een The Simpsons film. Het ziet er naar uit dat dat zeker gaat gebeuren. Ik hoop dat-ie goed is.

- Marc

Mark de Jong
28-02-2004, 10:58
Meer info over Family Guy:

http://dvd.ign.com/articles/495/495464p1.html

Dr_evil
29-02-2004, 21:40
Dit is echt te erg gewoon.

Naast Simpsons 2&3 heb ik Family Guy 1,2,3 er ook maar bijbesteld... :|

Dat voor een arme student :D

Ro1671
01-03-2004, 00:42
bij dvdsoon zijn de simpsonboxen veeel goedkoper!

Anne Bijlsma
01-03-2004, 13:16
Ik had het al gezien op de site ja!
Alle boxen van futurama vind ik wat te kostbaar, dus ik hou het maar heel beschaafd op seizoen 2. De rest komt later wel een keer! 15.99 is zeker een goede prijs voor een heel seizoen!

Dr_evil
01-03-2004, 23:28
bij dvdsoon zijn de simpsonboxen veeel goedkoper!

Mja, ben niet zo dol op Regio 1 :|

Zeker bij tekenfilms/animatie..

runob
02-03-2004, 00:20
bij dvdsoon zijn de simpsonboxen veeel goedkoper!

hmm seizoen 2 en 3 bij dvdsoon: $ 49.98 CAD = £20,39
play: 15.99

play is dus wel degelijk goedkoper voor die boxen :)

Mark de Jong
26-03-2004, 11:02
Vandaag is Futurama Season 2 opgestuurd. Vraag me af wanneer de rest wordt verstuurd aangezien ik ze allemaal tegelijk had besteld :confused:

jOzh
26-03-2004, 12:34
Bij mij staan seizoen 3 en 4 van Futurama nog gewoon op pre-ordered. Misschien dat Play seizoen 2 toevallig eerder binnen gehad heeft?

Dr_evil
26-03-2004, 13:29
Hmmm, bij mij staan de 3 Family Guy boxen op 'Pre-ordered' en m'n 2 Simpsons Boxen op 'Processing' :)

Anne Bijlsma
26-03-2004, 15:37
Bij mij is Futurama season 2 ook verstuurd vandaag...!

Mark de Jong
26-03-2004, 15:40
En Futurama Season 1 zou vandaag ook worden verstuurd. Maar er waren problemen met m'n creditcard dus dat moet ik nog even regelen.

Dr_evil
26-03-2004, 15:43
Krijg net 2 mailtjes dat m'n Simpsons boxen 2 en 3 verstuurd zijn :D

Grave
26-03-2004, 20:29
Eerst season 2 futurama verstuurd vandaag en nu net season 1 futurama... nu nog wachten voor season 3 en 4 :)

Coen P.
29-03-2004, 07:23
hoe heerlijk kan je de maandagochtend beginnen op je werk: een mailtje van play dat seizoen 1 t/m 3 van family guy & seizoen 1 t/m 3 van the simpsons onderweg zijn....

gr. Coen

Kars
29-03-2004, 12:07
Zojuist Seizoen 3 van de Simpsons besteld, 1 en 2 komen nog wel een keer.

JaapM
29-03-2004, 13:37
Eerst season 2 futurama verstuurd vandaag en nu net season 1 futurama... nu nog wachten voor season 3 en 4 :)
Ja hier ook !!, en wat family guy betreft ben ik toch maar voor de box gegaan.

Roger Jolly
30-03-2004, 13:06
Nadat vrijdag eerst een berichtje kwam dat seizoen 2 van Futurama was verstuurd en daarna dat seizoen 1 ook op de bus was, is vandaag seizoen 2 al binnengekomen. :D

Coen P.
30-03-2004, 13:14
worden de boxen door selektvracht of door onze "vrienden" van de TPG bezorgd?

gr. Coen

Roger Jolly
30-03-2004, 14:33
worden de boxen door selektvracht of door onze "vrienden" van de TPG bezorgd?

gr. Coen
Ik heb geen idee, ik was niet thuis op dat moment.

Overigens net een mailtje gekregen dat ook seizoen 4 verstuurd is. (Vreemde volgorde: eerst 2, dan 1, daarna 4 en tot slot 3.)

Mark de Jong
30-03-2004, 16:27
Hier werd zojuist ook een box geleverd. Maar niet door de TPG (was een bekende, en heb geen idee waar hij bij werkt; hij bezorgt ook Wehkamp pakketten).

jOzh
30-03-2004, 17:01
Hier werd zojuist ook een box geleverd. Maar niet door de TPG (was een bekende, en heb geen idee waar hij bij werkt; hij bezorgt ook Wehkamp pakketten).

Wehkamp levert ook via Selekt Vracht als ik me niet vergis dus dat zou dan heel goed kunnen :)

Mark de Jong
30-03-2004, 17:10
Aha, hij komt altijd met de auto langs dus ik zou het zo niet weten :)
Maar zou goed kunnen inderdaad :)

Dr_evil
30-03-2004, 17:45
Aangezien al mijn boxen ook vrijdag op de polst zijn gegaan ben ik erg benieuwd wanneer ik ze ontvang... :)

Coen P.
31-03-2004, 07:20
zijn de Futaturama boxen van karton of zijn het dikke keepcases?

gr. Coen

Joost v.d. Ham
31-03-2004, 07:38
zijn de Futaturama boxen van karton of zijn het dikke keepcases?

gr. Coen

3 keepcases in een kartonnentje met daaromheen nog eens een plastic hoesje :cool:

tenminste dat is zo bij seizoen 1

Coen P.
31-03-2004, 08:00
ok! thx voor de info...

sta te dubben om futurama een kans te geven...altijd als ik op net 5 keek vond ik het wel OK, maar niet zo cool als the simpsons / family guy / king of the hill...misschien probeer ik seizoen 1 eens...

futurama fans: overtuig / bekeer mij --> waarom is futurama zo leuk...

gr. Coen

Mark de Jong
31-03-2004, 09:34
ok! thx voor de info...

sta te dubben om futurama een kans te geven...altijd als ik op net 5 keek vond ik het wel OK, maar niet zo cool als the simpsons / family guy / king of the hill...misschien probeer ik seizoen 1 eens...

futurama fans: overtuig / bekeer mij --> waarom is futurama zo leuk...

gr. Coen

Als je King Of The Hill al leuk vindt (wat ik niet kan begrijpen :confused:) dan zal je Futurama helemaal geweldig vinden. Zolang je er maar voor gaat zitten en de serie een kans geeft.

Coen P.
31-03-2004, 09:52
king of the hill is echt wel cool....niet mooi getekend ofzo, maar wel scherpe humor (vaak op of over het randje --> ook qua politiek enzo) en dat kan ik wel waarderen...

en het was altijd rond 1500 uur op tv en dan is er toch weinig anders op...

zal misschien futurama eens een kans geven...

ik ben denk ik bang dat ik het leuk vind, want dan moeten de andere seizoenen ook aangeschaft worden :lol:

Coen

Mark de Jong
31-03-2004, 10:00
king of the hill is echt wel cool....niet mooi getekend ofzo, maar wel scherpe humor (vaak op of over het randje --> ook qua politiek enzo) en dat kan ik wel waarderen...

en het was altijd rond 1500 uur op tv en dan is er toch weinig anders op...

zal misschien futurama eens een kans geven...

ik ben denk ik bang dat ik het leuk vind, want dan moeten de andere seizoenen ook aangeschaft worden :lol:

Coen

Ach, het zijn gelukkig maar 4 seizoenen :)

Coen P.
31-03-2004, 10:08
Ach, het zijn gelukkig maar 4 seizoenen :)[/quote]

leg dat maar eens uit aan mijn bankrekening en mijn verlanglijst...
helaas is de eerste vrij leeg en de tweede vrij vol...

nou ja, ik zie wel wat ik doe...thx voor de reactie iig

gr. Coen

Werner
31-03-2004, 21:33
futurama fans: overtuig / bekeer mij --> waarom is futurama zo leuk...

1/ De humor is poignanter dan in The Simpsons, soms ook meer gericht op een geeky publiek. Enorm veel spoofs op bestaande toestanden, gekende films, etc.

2/ De humor is tegelijkertijd fijn en hondsgrof.

3/ Er zit geen enkele zwakkere aflevering tussen.

4/ Geen enkele andere show geraakt weg met een dokter die een gigantische kreeft is die constant om geld verlegen zit en alles eet wat ie in de vuilnisemmer vindt.

5/ Naast de humor weten ze in sommige afleveringen ook een serieuzere noot aan te boren (Luck Of The Fryish, Leela's Homeworld, ...)

6/ Je moet voortdurend je hand op de pauzeknop drukken om alle grappige referenties (opschriften op billboards etc.) mee te hebben, waardoor je zonder je te vervelen alle afleveringen meerdere malen kan bekijken.

7/ Hoe langer je de karakters begint te kennen, hoe meer je de running jokes begint te appreciëren (Morbo die de mensheid wil omleggen, Bender die alles steelt wat ie onder zijn vingers kan krijgen, Leela's fixatie op laarzen, de opening quotes, ...)

8/ De muziek.

9/ Het ongelofelijke mooie tekenwerk, een perfecte combinatie tussen traditionele animatie en CGI.

10/ Matt Groening.

Werner
31-03-2004, 21:34
zijn de Futaturama boxen van karton of zijn het dikke keepcases?

gr. Coen

3 keepcases in een kartonnentje met daaromheen nog eens een plastic hoesje :cool:

tenminste dat is zo bij seizoen 1

En bij seizoenen 2 tot en met 4 idem, alleen zijn het daar 4 keepcases.

Coen P.
01-04-2004, 07:47
Werner, thx voor de reactie...ik begin te zwichten voor de publieke opinie....ik surf naar play.com...en klik...seizoen 1 is besteld! Ik ben benieuwd...

gr. Coen

Werner
01-04-2004, 10:24
Je zal er geen spijt van hebben!!!(en begin al maar te sparen voor de andere 3...)

Anne Bijlsma
02-04-2004, 11:14
en bij mij is ondertussen futurama season 2 binnen!

Dr_evil
02-04-2004, 12:05
Ik heb gisteren m'n 2 Simpsons seizoen gekregen, en vandaag seizoen 3 van de Family Guy... Beetje jammer want ik had van de Family Guy alle drie de seizoenen besteld, en deze zijn ook op hetzelfde moment verstuurd...

Bezorging is trouwens door Select Vracht, en de drie boxen die ik tot nu toe heb zijn allemaal licht beschadigd... :(

badtzje
02-04-2004, 12:22
Simpsons Season 3 is binnnen, netjes binnen 5 dagen. Alleen de envelop was open :(

Nu nog wachten op Season 2 en de Futurama boxen.

Anne Bijlsma
02-04-2004, 12:42
bij mij werd ie volgens mij gewoon door de tpg post bezorgd. alleen moesten ze ff aanbellen omdat het pakketje niet door de brievenbus paste :)
Pakketje trouwens niet beschadigd, niet geopend, helemaal goed!

Coen P.
02-04-2004, 12:55
me 2 --> simpsons binnen (dankzij selektvracht) en seizoen 1 en 2 licht beschadigd...niet superhinderlijk, maar wel k*t...

family guy zweeft nog ergens rond denk ik...go TPG...

net futurama seizoen 1-4 besteld (als ik echt niets vind dan zoek ik je op Werner :lol: ) kijken hoe die aankomen...

gr. Coen die een paar boxen rijker, maar vele euro's armer is...

mijn budget voor deze en volgende maand is er dus doorheen!

Grave
02-04-2004, 16:37
Futurama season 1 2 en 4 binnen, nu nog wachten op season 3. Allemaal in perfecte condite binnen. Geen krasjes oid 8)

Roger Jolly
02-04-2004, 17:04
Futurama season 1 2 en 4 binnen, nu nog wachten op season 3. Allemaal in perfecte condite binnen. Geen krasjes oid 8)

Hier ook: alles binnen en in goede staat.

Joost v.d. Ham
02-04-2004, 18:05
langzaam komen de boxen ook 1 voor 1 bij mij binnen... :)

alleen nog Futurama 3 en 4

Kars
03-04-2004, 18:19
Ik had ook lichte beschadigingen aan mijn Simpsonsbox. De DVDs zelf waren echter in prima staat.

Charley Baak
03-04-2004, 23:39
Seizoen 1 had ik al een tijdje, gekocht bij play tijdens een andere aanbieding. Nu 2 tot en met 4 besteld. 2 inmiddels binnen. Helaas is de schuifhoes gedeukt in een hoek en een klein beetje ingescheurd :( Hopelijk worden de andere 2 beter behandeld. Geen douaneheffing gekregen overigens. (zit net boven de grens)

Dr_evil
03-04-2004, 23:45
Ik heb nu ook alles binnen (Simpsons 2,3 en Family Guy 1,2,3..)

Vind de verpakking van Family Guy een beetje vreemd. :|

Hayko de Boer
06-04-2004, 08:44
Tja.... 3 seizoenen Simpsons besteld.

Seizoen 3 kwam binnen op wo 31-03 :D

Seizoen 2 op do 01-04 :)

Nu nog wachten op seizoen 1 :(

Vorige maand een aantal dvd's bij Play besteld, waarvan ik eentje die 3 dagen eerder was verzonden dan de andere twee, 2 dagen later in de bus kreeg. Verzending trouwens niet met TPG want ik heb al eens dvd's van Play op zondagavond ontvangen.

Heeft iemand anders ook de ervaring dat het soms wel erg lang duurt met (een deel van de) zending?

Roger Jolly
06-04-2004, 17:05
Vandaag het nog ontbrekende (derde) seizoen van Futurama ontvangen. Ze zijn nu alle vier binnen. :D

jeroenenagnes
22-12-2005, 09:22
Heb voor mijn broertje Family Guy 1, 2 en 3 gekocht bij Play.
Nu heeft hij echter een probleem met seizoen 1, disc 1 afleveringen 5, 6 en 7.
Deze starten wel op maar hij krijgt alleen maar ondertiteling en geen beeld en geluid???
Overige afleveringen op die disc doen het wel naar behoren.
Hij is in het bezit van een Sony dvd-speler die niet regiocodevrij is maar dat moet voor een R2/uk uitgave niets uitmaken toch?
Is er iemand die bekend is met bovenstaand probleem?
De disc ziet er optisch goed uit.
Het is nog niet getest op een andere dvd-speler, dat wordt dit weekend bekeken.


Jeroen.