PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: Finding Nemo 31 maart op DVD



Eric van Ballegoie
24-02-2004, 14:12
Disney: Finding Nemo 31 maart op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1232)

Reinier Gunther
24-02-2004, 14:17
Mooi!!! die ga ik meteen halen, en met DTS!!

Indiana
24-02-2004, 14:28
Hebb'm inmiddels al tijdje als een .... ehm ... backup versie. :oops:
Maar Nemo komt cker in m'n Collectie !! de release ziet er teminste verzorgd uit !! :D

Rob Eric Blank
24-02-2004, 14:29
Ja hoor die ga ik zeker aanschaffen.
Heb vandaag de "kale" versie van Monsters Inc. besteld.
Finding Nemo is zeker ook een zeer goeie film.

Richard B.
24-02-2004, 14:45
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.

scheur
24-02-2004, 14:56
Zeer leuke film ,misschien maar eens op mijn verjaardags verlanglijstje plaatsen.... :twisted:

chimera01
24-02-2004, 15:08
Mijn dochter kan haast niet wachten, dat is haar ouders excuus.

Mark Knoop
24-02-2004, 16:14
Dat ziet er erg veelbelovend uit!

Kevin Baeckelandt
24-02-2004, 16:18
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.
En wat is dan precies het verschil, want de R1, R2 en R4 hebben dezelfde hoes :roll:

Mark Knoop
24-02-2004, 16:21
Ik denk dat hiermee de achterkant bedoeld wordt. Die verschilt iets.

stefan
24-02-2004, 16:31
:D ...weer een film die aan mijn collectie wordt toegevoegd!!!

Surya
24-02-2004, 17:12
Denk niet dat ik deze koop
Leuk, maar niet de beste Pixar imo, ik heb het gevoel dat ik gauw uitgekeken zal raken op deze film.
En ze zijn in het persbericht ook niet vies van superlatieven zeg :)

Steve Muller
24-02-2004, 17:49
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.

Volgens mij hetzelfde. Ik ben benieuwd of deze ook een slipcase heeft zoals de R1 versie?

Marco
24-02-2004, 18:10
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.HUH? De Regio 1 hoes ziet precies hetzelfde uit. Zelfs een deel van de achterkant. En waarom zou het een schande zijn dat je Finding Nemo nog niet heeft gezien.

Olivier Laemont
24-02-2004, 18:28
En 'Vlaams'??????? 'k mis de Vlaamse versie.... Wanneer komt die dan uit?

Kevin Baeckelandt
24-02-2004, 18:29
En 'Vlaams'??????? k mis de Vlaamse versie.... Wanneer komt die dan uit?
Spijtig genoeg laat DVD.nl Vlaanderen links liggen :( . Het is wachten op meer info bij DVDinfo.be

Olivier Laemont
24-02-2004, 18:36
En 'Vlaams'??????? k mis de Vlaamse versie.... Wanneer komt die dan uit?
Spijtig genoeg laat DVD.nl Vlaanderen links liggen :( . Het is wachten op meer info bij DVDinfo.be

Kan ik alleen maar mee instemmen...

Richard B.
24-02-2004, 21:07
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.
En wat is dan precies het verschil, want de R1, R2 en R4 hebben dezelfde hoes :roll:
Hmm... ik heb er wel eens eentje in m'n handen gehad die een heel andere hoes had (eentje die meer leek op de filmposter). Nu ik het check bij DVD Journal zie ik dat de hoes inderdaad hetzelfde is. Vaag. Misschien dat het een bootleg was ofzo? Nou ja: deze hoes vind ik in ieder geval erg mooi.

Hans De Bisschop
24-02-2004, 21:17
Prachtige hoes! Veel mooier dan de regio 1 versie (vind ik dan). Ik heb hem tot mijn schande nog niet gezien maar deze gaat zeker in mijn collectie belanden.
En wat is dan precies het verschil, want de R1, R2 en R4 hebben dezelfde hoes :roll:
Hmm... ik heb er wel eens eentje in m'n handen gehad die een heel andere hoes had (eentje die meer leek op de filmposter). Nu ik het check bij DVD Journal zie ik dat de hoes inderdaad hetzelfde is. Vaag. Misschien dat het een bootleg was ofzo? Nou ja: deze hoes vind ik in ieder geval erg mooi.

Kan ook een custom cover geweest zijn.

Ga deze toch eerst een keertje huren vooraleer ik hem misschien aanschaf.

X
25-02-2004, 06:53
Uiteraard zit ik met smart te wachten op deze DVD. Wat ik alleen een beetje mis zijn de bloopers/outtakes. Ik had ook liever een cover gezien met de officiele filmposter (met Bruce de haai op de achtergrond en een bange Marlin en Dory op de voorgrond). Maar deze is ook wel grappig :wink:

Martin Zuidervliet
25-02-2004, 08:41
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:

Surya
25-02-2004, 09:49
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:
Ik heb hem ook gedownload, en vervolgens gewacht met kijken tot hij in de bios was. Dan maar de DivX gedelete zonder te bekijken :)
Ik denk dat als je bij BV gaat klagen dat je weer iets zal horen in de aard van "het is een beslissing uit Amerika"... net zoals die te hoge plaatsing van de ondertitels... wat zouden ze er in Amerika erg aan vinden dat die hier netjes onderin beeld komt te staan?

Arjan Veenstra
25-02-2004, 14:22
Deze komt zeker in mijn collectie :) Ik hoop wel dat Buena Vista nu eindelijk eens met ondertiteling op een normale plek komt. Maar dat zal denk ik helaas ijdele hoop blijven :(

Fonzie
25-02-2004, 17:45
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:

haha, heb je alleen jezelf mee, althans ik denk dat maar weinig mensen em kunnen laten liggen. En ach, als het nou een slechte release was ofzo met verknipt beeld dan zeg ik ok, boycotten die hap, maar wees een keer blij dat we een na pirates weer een dikke 2 disc set met dts krijgen...

Beschuitfluiter
26-02-2004, 10:35
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:

haha, heb je alleen jezelf mee, althans ik denk dat maar weinig mensen em kunnen laten liggen. En ach, als het nou een slechte release was ofzo met verknipt beeld dan zeg ik ok, boycotten die hap, maar wees een keer blij dat we een na pirates weer een dikke 2 disc set met dts krijgen...
Juist... Als BV een nette verzorgde release brengt tegen een nette prijs, dan denk ik dat velen hem kopen; kijk een enkele-dvd met alleen DD voor €40 koop ik niet, maar als deze weer voor €20 in de schappen ligt net als pirates, dan komt ie meteen in mijn collectie

Martin Zuidervliet
26-02-2004, 18:20
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:

haha, heb je alleen jezelf mee, althans ik denk dat maar weinig mensen em kunnen laten liggen. En ach, als het nou een slechte release was ofzo met verknipt beeld dan zeg ik ok, boycotten die hap, maar wees een keer blij dat we een na pirates weer een dikke 2 disc set met dts krijgen...
Juist... Als BV een nette verzorgde release brengt tegen een nette prijs, dan denk ik dat velen hem kopen; kijk een enkele-dvd met alleen DD voor €40 koop ik niet, maar als deze weer voor €20 in de schappen ligt net als pirates, dan komt ie meteen in mijn collectie
Wie zegt dat ik hem niet koop? Ik zal alleen ook even een half jaartje wachten, want wat zij kunnen kan ik ook.

Fonzie
26-02-2004, 18:22
Ja daar zul je ze hard mee hebben ja...

Martin Zuidervliet
26-02-2004, 18:31
Ja daar zul je ze hard mee hebben ja...
Nee, dat niet maar ik heb tenminste principes.

Surya
26-02-2004, 20:13
Ja daar zul je ze hard mee hebben ja...
Nee, dat niet maar ik heb tenminste principes.
Ik kan je volledig volgen Martin! Dit ene geval zal hen idd niets doen, maar moest iedereen nu eens van die goede princiepes hebben en volgen, dan zouden ze wel een probleem hebben. Ik koop hem in elk geval (nog) niet. Ik zie wel nog. Die van Monsters Inc heb ik trouwens uit Australie laten komen :P

RemcoZ
28-02-2004, 18:13
Deze moet ik zeker hebben!

Andre van Helvoort
29-02-2004, 18:16
En deze animatie film van Pixar zal zeker ook bij mij in de collectie komen. Maar de prijs zal pas zeggen waneer die er in komt.

Albert Kostwinder
01-03-2004, 13:13
Het is een prachtig gemaakte film van Pixar maar het is zeker niet Pixar's beste film al heeft de film zijn momenten...... :? Van het geluid had ik ook meer verwacht al klaagde mijn vrouw af en toe dat haar maag zo raar trilde van het laag.... :) [spoiler:81313bcd34]die walvis en haaien scene is geweldig!![/spoiler:81313bcd34]

recco
02-03-2004, 00:24
Vannacht de Oscaruitreiking bekeken op de BBC. Billy Crystal

deed het weer uitstekend. Zeer terecht kreeg Finding Nemo

de Oscar. Zag toevallig de DVD staan bij mijn FreeRecordshop.

Een importversie, met alleen Engels en Hebreeuws. Heb hem

gelijk gekocht, bekeken en beluisterd. Je weet niet wat je mee

maakt. Superbeeld op mijn 100Hz breedbeeldtv en Supergeluid

van de DTS-track. En vergeet vooral niet de extra's. Sla er geen

1 over. Echt een DVD voor een heeeele lange avond plezier en

dat voor € 26,99. :D :D :D :D :D

recco
02-03-2004, 00:30
Bijna vergeten: Nu ook nog de DVD afzoeken naar Eastereggs,

zoals in de introductie op beide schijfjes wordt gezegd door

de regisseur.

Frank
02-03-2004, 09:22
Bijna vergeten: Nu ook nog de DVD afzoeken naar Eastereggs, zoals in de introductie op beide schijfjes wordt gezegd door
de regisseur.

Er staan een aantal easter eggs op de DVD, zowel op disc 1 als disc 2, waaronder ook neppe easter eggs!

Martin Zuidervliet
03-03-2004, 10:47
Boycot! Laat die eikels van BV maar even voelen dat ze ons ruim een half jaar moesten laten wachten op de bioscoop release. Half nederland heeft hem (helaas) trouwens toch al gedownload. :roll:
Mmm, nu moet ik toch mijn woorden terugnemen :oops:, want ik ben zojuist voor de bijl gegaan door deze aktie bij DVDZone2:

http://www.dvdzone2.com/pictures/promos/images/bigbannernemouk.gif

Ik wou ook nog steeds "Lilo & Stitch" hebben en samen met "Finding Nemo" voor bijna 30 euro begon mijn muisvinger te jeuken... :?