PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: enkele Classics opnieuw uitgebracht op DVD



Eric van Ballegoie
24-02-2004, 14:23
Disney: enkele Classics opnieuw uitgebracht op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1233)

Richard B.
24-02-2004, 14:42
Ik was je NET voor Eric: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19246 ;)

Het staat niet overduidelijk in het persbericht maar het gaat dus om EXACT dezelfde versies als die er tot nu toe in de winkel lagen. Films, extra's en verpakking zijn helemaal hetzelfde.

Redondo
24-02-2004, 15:08
Klinkt goed, hopelijk nu wat goedkoper in prijs en niet de belachelijke bedragen van 24,99 of meer....

Richard B.
24-02-2004, 15:24
Klinkt goed, hopelijk nu wat goedkoper in prijs en niet de belachelijke bedragen van 24,99 of meer....
Vergeet dat maar: ze worden nog steeds voor dezelfde prijs aangeboden. Wel hebben ze bij Blokker momenteel een actie met een paar van deze dvd's (zie de pricewatch of het foldertje)

PvdS
24-02-2004, 19:39
Wat is het verschil met de Roger Rabbit uitgave van een aantal maanden terug? Dat was ook een 2DVD versie. Wordt ik weer opgelicht door een hernieuwde uitgave die beter is van kwaliteit of zo?

Richard B.
24-02-2004, 21:01
Wat is het verschil met de Roger Rabbit uitgave van een aantal maanden terug? Dat was ook een 2DVD versie. Wordt ik weer opgelicht door een hernieuwde uitgave die beter is van kwaliteit of zo?
Nee hoor. Deze versie is exact hetzelfde.

Eigenlijk zijn dit niet eens reissues maar is het gewoon een promo-actie om een paar al langer op de markt zijnde dvd's opnieuw onder de aandacht te brengen. Ik zag dat ze vandaag bij V&D ook weer heel prominent in de rekken liggen. Volgens mij is het gewoon een truukje om de winkels te motiveren om ze in te kopen en actiever te verkopen.

X
25-02-2004, 06:57
In plaats van het aandacht besteden van al wat oudere releases, mogen ze van mij zich meer bezig gaan houden met het versnellen van het uitbrengen van de special editions. De echte klassiekers mis ik nog een beetje. I want Jungle Book! :wink:

Overigens zal ik uit dit rijtje zeker Peter Pan binnenkort gaan aanschaffen. Maar dan moeten ze wel voor een leuk prijsje in de schappen komen te liggen. Ik vind de klassiekers die er nu zijn gewoon te duur om te kopen. Soms is er dan wel een leuke aktie, maar ik ben
voor een vaste lage prijs. Zeker als het gaat om standaard releases zoals ze er nu zijn.

Frank
25-02-2004, 09:54
Wat is het verschil met de Roger Rabbit uitgave van een aantal maanden terug? Dat was ook een 2DVD versie. Wordt ik weer opgelicht door een hernieuwde uitgave die beter is van kwaliteit of zo?
Nee hoor. Deze versie is exact hetzelfde.

Eigenlijk zijn dit niet eens reissues maar is het gewoon een promo-actie om een paar al langer op de markt zijnde dvd's opnieuw onder de aandacht te brengen. Ik zag dat ze vandaag bij V&D ook weer heel prominent in de rekken liggen. Volgens mij is het gewoon een truukje om de winkels te motiveren om ze in te kopen en actiever te verkopen.

Er is 1 verschil tussen beide releases: de cover is anders, de inhoud is identiek.

Mark Knoop
25-02-2004, 10:19
I want Jungle Book! :wink:

Jungle Book is al een keer op dvd geweest, maar is niet meer te krijgen in de winkel.

EricO
25-02-2004, 11:07
En ik wil Bambi !

(bij mijn weten nog nergens en nooit op DVD geweest)

Frank
25-02-2004, 12:08
En ik wil Bambi !

(bij mijn weten nog nergens en nooit op DVD geweest)

Bambi is inderdaad nog nooit op DVD verschenen, maar je zult moeten wachten tot april volgend jaar. Dan wordt Bambi uitgebracht als Milestone-DVD (dubbel-DVD).

Alex van den Berg
25-02-2004, 13:30
En ik wil Bambi !

(bij mijn weten nog nergens en nooit op DVD geweest)

Bambi is inderdaad nog nooit op DVD verschenen, maar je zult moeten wachten tot april volgend jaar. Dan wordt Bambi uitgebracht als Milestone-DVD (dubbel-DVD).



Afbeelding uit het achtergrond artikel:
Op bezoek bij Buena Vista Home Entertainment (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=19)

Mark Knoop
25-02-2004, 14:21
Vanaf volgend jaar worden er toch 2 milestones per jaar uitgebracht?

Richard B.
25-02-2004, 15:02
Vanaf volgend jaar worden er toch 2 milestones per jaar uitgebracht?
Klopt. Het oude schema klopt niet meer. Dit is er eentje van Ultimate Disney die actueler is:



Alhoewel: er zijn ook signalen dat dit schema eigenlijk ook niet klopt. D'r worden namelijk nog enkele titels aan dit rijtje toegevoegd en de namen daarvan zijn nog niet helemaal zeker.

Maarten van Krimpen
25-02-2004, 15:56
Ik snap niet wat er nou zo nieuw is aan die 'nieuwe' versie van Fantasia 2000. Dat is volgens mij dezelfde die ik (gelukkig :D ) in m'n bezit heb.

Albert van de Werfhorst
26-02-2004, 15:02
Ik snap niet wat er nou zo nieuw is aan die 'nieuwe' versie van Fantasia 2000. Dat is volgens mij dezelfde die ik (gelukkig :D ) in m'n bezit heb.
Toevallig ben ik bij de V&D er achter gekomen. De nieuwe versie is de verpakking van Fantasia 2000, maar het schijfje van Fantasia. En dat bij alle exemplaren die ze hebben. Daardoor heb ik deze film helaas nog niet op dvd.

basset
27-02-2004, 12:56
Jungle book? Die heb ik ongeveer 1,5 jaar terug nog gekocht.

Anyweg. De Reddertjes!!!! Volgens mij is die natuurfilm die er als extra bijzit degene die ik ooit in de bios heb gezien toen ik op de lagere school zat! Dat gaat over albatrossen en hun problemen met landen en opstijgen!

Naast mn stoel van het lachen heb ik toen gelegen. Dus die film was het waar we toen waren met een verjaardagspartijtje van Mark.