PDA

Bekijk de volledige versie : Underworld: Uncut en extended versie



Kevin Baeckelandt
25-02-2004, 13:36
Columbia Tristar have tentatively scheduled a new R1 two-disc edition of Underworld featuring an uncut, extended version of the film for release on 25th May 2004.

In addition to the extended cut you can also expect a range of new bonus material including...
2-Disc Set with collectible items inside
Extended cut and unrated
Fang vs. Fiction - 45 minute featurette on Vampires and Werewolves. Originally created for AMC, using footage from "Underworld“
"The Look of Underworld" - featurette on the Cinematography and digital colour correction
"Effects of Underworld" - Featurette about the creation of the special effects
"Blooper reel" - outtake reel
Director and Cast commentary - New commentary from director Len Wiseman and cast members Kate Beckinsale and Scott Speedman. **Pending talent availability
"The Len and Danny Show" **Tentative

Micoom
25-02-2004, 14:42
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:

Kevin Baeckelandt
25-02-2004, 14:45
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:
ja gelukkig heb ik deze nog niet gekocht, hopelijk is die ook met DTS.

Harry B.
25-02-2004, 15:20
Die vuile ********** van Columbia :evil:

skank
25-02-2004, 16:22
moet ge hiervoor een nieuwe thread openen? :) :roll:
je kon het ook in de bestaande het verder hierover hebben (zoals je ook gedaan hebt)

skank
25-02-2004, 16:23
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:
ja gelukkig heb ik deze nog niet gekocht, hopelijk is die ook met DTS.
nope DTS mag je daar wel vergeten

Kevin Baeckelandt
25-02-2004, 16:27
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:
ja gelukkig heb ik deze nog niet gekocht, hopelijk is die ook met DTS.
nope DTS mag je daar wel vergeten
en hoe weet jij dat ?? Er zijn nog geen verdere specs bekend voor zover ik weet

skank
25-02-2004, 16:28
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:
ja gelukkig heb ik deze nog niet gekocht, hopelijk is die ook met DTS.
nope DTS mag je daar wel vergeten
en hoe weet jij dat ?? Er zijn nog geen verdere specs bekend voor zover ik weet
als je rekening houdt wat er allemaal meer op die 2 discs staan , denk ik niet dat er nog plaats zal zijn voor een dts versie

Albert Kostwinder
07-03-2004, 21:56
Wat een nare streek van Columbia. Zo kort na de release al weer een betere versie op de markt brengen. Voor degene die hem nog niet hebben: wachten tot 25 Mei :wink:
ja gelukkig heb ik deze nog niet gekocht, hopelijk is die ook met DTS.
nope DTS mag je daar wel vergeten
en hoe weet jij dat ?? Er zijn nog geen verdere specs bekend voor zover ik weet
als je rekening houdt wat er allemaal meer op die 2 discs staan , denk ik niet dat er nog plaats zal zijn voor een dts versie

Er kan meer op een dvd dan je denkt. Lijkt me sterk dat de dts track sneuvelt omdat er juist 1 disc meer gebruikt wordt hiervoor... ;)

John Sital
09-03-2004, 09:07
hm als dit klopt dan moet ik mijn oude r1 eruit gooien en deze dasn halen.

Kevin Baeckelandt
21-03-2004, 10:28
Columbia Tristar Home Entertainment have now officially announced the Region 1 DVD release of Underworld: 2-Disc Unrated Extended Cut for 25th May 2004 with a retail price of $34.95. Underneath the city streets, amid the labyrinth of subway tunnels and gothic ruins, the two most notorious creatures of the night are embroiled in an all-out war that has been going on for centuries. Now Underworld is presented on this all-new two-disc set boasting an extended and unrated cut that features 23 minutes of never-before-seen footage consisting of 12 minutes of additional footage, plus 11 minutes of footage that replace existing scenes with different angles and takes.

Furthermore this two-disc set is packaged in a unique translucent cover, features pack-in collectibles and boasts a range of newly created bonus material as detailed below...

Technical Specs:
2.35:1 Anamorphic Widescreen
English DD5.1 Surround
English and French subtitles
New Bonus Features:
New Commentary from director Len Wiseman and cast members Kate Beckinsale and Scott Speedman
Fang vs. Fiction - 45 minute Featurette on the history of Vampires and Werewolves
The Look of Underworld - Featurette on cinematography and digital color correction
Visual Effects - Featurette about the creation of the special effects
Designing Underworld - Featurette on the production design
Outtakes
Collectible Items:
Production Sketch Booklet (16 Pages)
Mini Underworld Comic Book (48 Pages)
Bonus Features from the original DVD:
Sights and Sounds of Underworld Featurette
Creature Effects Featurette
Making of Featurette
Stunts Featurette
Music Video: Finch - Worms of the Earth
Storyboard Comparisons

http://users.pandora.be/madrox086/Underworld.jpg

DVD Times (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=10875)

De Extended Cut krijgt dus geen DTS-track wat spijtig is.

Niels Simons
21-03-2004, 10:35
komen er extra scenes die seamless in de film geplaatst worden?dan is ie de mijne,anders laat ik dit ding lekker liggen.heb de regio1 al(eerste)en de regio3(DTS!!)

mazzel,niels

Kevin Baeckelandt
21-03-2004, 10:41
komen er extra scenes die seamless in de film geplaatst worden?dan is ie de mijne,anders laat ik dit ding lekker liggen.heb de regio1 al(eerste)en de regio3(DTS!!)

mazzel,niels
Volgens mij wel:


Now Underworld is presented on this all-new two-disc set boasting an extended and unrated cut that features 23 minutes of never-before-seen footage consisting of 12 minutes of additional footage, plus 11 minutes of footage that replace existing scenes with different angles and takes.

Rogier Burghout
21-03-2004, 13:09
Toch snap ik niet dat er nieuwe, betere dvd- versies worden gemaakt van (imo) absolute baggerfilms terwijl sommige briljante films er bekaaid afkomen in de dvd release...

Harry B.
21-03-2004, 15:35
Toch snap ik niet dat er nieuwe, betere dvd- versies worden gemaakt van (imo) absolute baggerfilms terwijl sommige briljante films er bekaaid afkomen in de dvd release...
Waarschijnlijk omdat die baggerfilms financieel meer opleveren dan de briljante films :wink:

Rogier Burghout
21-03-2004, 16:34
Toch snap ik niet dat er nieuwe, betere dvd- versies worden gemaakt van (imo) absolute baggerfilms terwijl sommige briljante films er bekaaid afkomen in de dvd release...
Waarschijnlijk omdat die baggerfilms financieel meer opleveren dan de briljante films :wink:

Dat bedoel ik niet, want commercieel succesvolle films kunnen best goed zijn. Armageddon, The Rock, Face Off, Con Air, Crimson Tide enz zijn allemaal big budget commerciele films, maar steken allemaal goed in elkaar. Goeie acteurs, redelijk goeie verhalen en degelijke regie. Maar Underworld (en Pearl Harbor ook) worden toch gezien als slechte films. Slecht verhaal, ongeinspireerde acteurs en slechte regie (behalve de aanval in PH doet Michael Bay verder weinig goeds imo). Dat deze film dan uitgebreide dvd uitvoeringen krijgen is mij een raadsel. De dvd van PH vind ik geweldig: mooie menu's, interessante extra's, mooie verpakking. Alleen die film is verschirkkelijk! Over de extra's van Underworld kan ik niet oordelen, maar dat er uberhaupt een nieuwe cut van de film uitkomt vind ik al overbodig. Het zal de film echt niet een mindere rip-off van Blade maken ben ik bang...

Harry B.
21-03-2004, 17:50
Toch snap ik niet dat er nieuwe, betere dvd- versies worden gemaakt van (imo) absolute baggerfilms terwijl sommige briljante films er bekaaid afkomen in de dvd release...
Waarschijnlijk omdat die baggerfilms financieel meer opleveren dan de briljante films :wink:

Dat bedoel ik niet, want commercieel succesvolle films kunnen best goed zijn. Armageddon, The Rock, Face Off, Con Air, Crimson Tide enz zijn allemaal big budget commerciele films, maar steken allemaal goed in elkaar. Goeie acteurs, redelijk goeie verhalen en degelijke regie. Maar Underworld (en Pearl Harbor ook) worden toch gezien als slechte films. Slecht verhaal, ongeinspireerde acteurs en slechte regie (behalve de aanval in PH doet Michael Bay verder weinig goeds imo). Dat deze film dan uitgebreide dvd uitvoeringen krijgen is mij een raadsel. De dvd van PH vind ik geweldig: mooie menu's, interessante extra's, mooie verpakking. Alleen die film is verschirkkelijk! Over de extra's van Underworld kan ik niet oordelen, maar dat er uberhaupt een nieuwe cut van de film uitkomt vind ik al overbodig. Het zal de film echt niet een mindere rip-off van Blade maken ben ik bang...
Ik denk dat de opvattingen over Underworld verdeeld zijn, zowel mensen die hem goed en mensen die hem slecht vinden. Kennelijk zijn er toch genoeg mensen die hem goed vinden om een nieuwe release te rechtvaardigen. Persoonlijk juich ik dit alleen maar toe, ik vond de film namelijk wel te pruimen :D

carnesir
28-03-2004, 00:41
ik vond underworld ook goed ,als je blade goed vindt dan moet je underworld ook goed vinden en heb ook underworld gekocht maar zal de special edition ook kopen denk ik

John Sital
02-04-2004, 12:28
heb gisteren de uncut extended 2-disc besteld.

The Scratcher
20-04-2004, 21:20
heb gisteren de uncut extended 2-disc besteld.

Komt die misschien ook uit op R2? Weet iemand daar misschien iets meer van?

tand
18-05-2004, 12:48
Is trouwens wel 20 minuten extra !!
wel duidelijk meer waarde.

Niet echt vergelijkbaar met Blade vind ik..toch meer bfilm.

basset
18-05-2004, 12:59
Ik vind het ook een goede film, alleen heb ik het gevoel dat ie een beetje afgeraffeld is aangezien ie soms van de hak op de tak sprong.

Er had iets meer ontwikkeling in moeten zitten. Maar heel vermakelijk hoor. Ik heb begrepen dat een deel 2 ook alweer onderweg is.

Azazel
18-05-2004, 19:13
Ik heb vandaag Underworld r2 Uk 2dvd (feature: 116 minuten) gekocht.
Met DTS en vele extra's.
Bij de FRS voor 17.99 euro

(y)

The Scratcher
16-07-2004, 16:45
heb gisteren de uncut extended 2-disc besteld.

Komt die misschien ook uit op R2? Weet iemand daar misschien iets meer van?

Ik vraag het nog maar eens dan: komt hij ook uit op R2? Ik bedoel dus niet de Supremacy Edition.

expo
16-07-2004, 16:51
heb gisteren de uncut extended 2-disc besteld.

Komt die misschien ook uit op R2? Weet iemand daar misschien iets meer van?

Ik vraag het nog maar eens dan: komt hij ook uit op R2? Ik bedoel dus niet de Supremacy Edition.

IS de Supremacy Edition niet de extended + theatrical ? Dacht het wel hoor.
12 minuten langer zoals hier wordt gezegd.

The Scratcher
16-07-2004, 16:57
heb gisteren de uncut extended 2-disc besteld.

Komt die misschien ook uit op R2? Weet iemand daar misschien iets meer van?

Ik vraag het nog maar eens dan: komt hij ook uit op R2? Ik bedoel dus niet de Supremacy Edition.

IS de Supremacy Edition niet de extended + theatrical ? Dacht het wel hoor.
12 minuten langer zoals hier wordt gezegd.

Ja dat snap ik ook. Ik zet er nog extra bij dat ik dus niet de Supremacy versie bedoel. :roll:
Maar het gaat hier om de aparte extended versie zoals helemaal boven beschreven...