PDA

Bekijk de volledige versie : Jackie Brown DVD



Hankster
28-02-2004, 15:49
hallo,

ik heb net de Jackie Brown dvd gekocht (bij FRS voor 7,99), maar ik had niet echt naar het beeldformaat op de achterkant gekeken.
Stop ik hem er thuis in, is het een 4:3 verhouding ... en als ik ergens een hekel aan heb ... :?

maar weet iemand of er ook een versie is met een widescreen-verhouding?
t mag dan wel maar 8 piek zijn...ik vind dit toch wel storend...

Joost v.d. Ham
28-02-2004, 15:52
in NL niet, de R2UK Collecters Edition is niet zo duur en die heeft wel het originele formaat.

Hankster
28-02-2004, 17:59
is dat die 2-disc die er staat voor iets van 16 euro?
maar ach..ik ruil hem denk ik gewoon om voor een andere film.
Als ik een beetje Pulp Fiction achtige film wil hoor ik wel eens 'Snatch'
is het wat?

Joost v.d. Ham
28-02-2004, 18:01
ja

Coen P.
28-02-2004, 18:01
de 2 disc die er staat is idd de S.E --> als het goed is moet er import op staan...(zoals v.leest altijd doet)

snatch is in 1 woord FANTASTISCH! kan je geen miskoop mee doen!

gr. Coen

HiddeV
28-02-2004, 21:59
ja ik heb ook deze bagger versie, en snatch is super goed

Remco87
28-02-2004, 22:41
en de huurversie van jackie brown is die breedbeeld, er staat namelijk op originele bioscoopversie ??

HiddeV
28-02-2004, 22:59
en de huurversie van jackie brown is die breedbeeld, er staat namelijk op originele bioscoopversie ??

staat ook op de koopversie hoor

Remco87
29-02-2004, 09:07
ow oke dan.

Hankster
29-02-2004, 15:17
mensen, heel erg bedankt
dat wordt morgen dus ff omwisselen voor Snatch :lol:

Slogra
29-02-2004, 18:42
Snatch NL is ook k*t. De beeldkwaliteit is zeer matig door te lage bitrate. Er zijn vaak compressiefouten te zien. Ik heb 'm weggegeven en de superbit versie gekocht die er uiteraard stukken strakker uitziet.\

EDIT: Misschien kun je beter Lock, Stock & Two Smoking Barrels kopen. Volgens mij is die ook goedkoop en dit is ook een supervette film in dit genre. Deze is breedbeeld en de bitrate is ok.

Hankster
11-03-2004, 15:20
hmm...ik heb zoals gezegd Snatch gekocht (owkee...ik raak van mn eigen topic af :wink: )
maar ik weet echt niet wat iedereen zo loopt te zeuren over dát beeld
ik vind het er gewoon goed uitzien, en de film zelf is echt subliem
Lock stock ook maar gelijk genomen; beeld is wel behoorlijk wat minder en over het verhaal kan ik nog niets zeggen (zaterdag ga ik hem pas kijken..)
Maar Snatch vind ik een geweldige aankoop :D

Rickje
11-03-2004, 15:25
hmm...ik heb zoals gezegd Snatch gekocht (owkee...ik raak van mn eigen topic af :wink: )
maar ik weet echt niet wat iedereen zo loopt te zeuren over dát beeld
ik vind het er gewoon goed uitzien, en de film zelf is echt subliem
Lock stock ook maar gelijk genomen; beeld is wel behoorlijk wat minder en over het verhaal kan ik nog niets zeggen (zaterdag ga ik hem pas kijken..)
Maar Snatch vind ik een geweldige aankoop :D

Dat vond ik ook een van mijn betere aankopen die ik had gedaan..
Ik had deze film blind gekocht en ik heb er totaal geen spijt van gehad :wink:

Slogra
11-03-2004, 22:42
Geen slecht woord over de film, die vind ik echt geweldig. En begrijp me niet verkeerd want extra's vind ik ook leuk, maar als het ten koste gaat van de filmkwaliteit hoeft het van mij echt niet.

Deze beeldkwaliteit vind ik echt niet kunnen. Zeker niet bij een relatief nieuwe DVD. Op zich is de transfer goed, maar er is een te lage bitrate gebruikt.
Ik kan beter een kopietje maken van de Superbit versie... wedden dat zelfs die er beter uitziet?

Kijk bijvoorbeeld een naar die scene waar Tommy en Gorgeous George in de auto door het bos rijden op weg naar die kampers. Je ziet ze dan amper in die auto zitten omdat je dan alleen compressieblokken ziet.

Jammer dat er mensen zijn die niet zien en deze rotzooi blijven kopen. Als we zo doorgaan blijft de uitgever ook gewoon slechte dvd op de markt brengen...

Hankster
13-03-2004, 16:12
tsja..ik blijf het meevallen hoor...maar misschien komt dat wel dat ik erger heb gezien...veeeel erger :wink:
ik ben opzich ook een kwaliteits-freak hoor, maar voor Snatch en Lock Stock maak ik een uitzondering; deze films zijn geen grootse spectacelfilms waarbij het beeld+geluid gewoon goed MOET zijn (bijv. Gladiator, LotR, Matrix trilogy), mar het zijn films die puur op verhaal en acteerwerk scoren...

Maar er kan wel een slotje op deze thread lijkt me...

The Scratcher
14-03-2004, 10:10
Als je Snatch erg goed vind kijk dan ook eens naar The 51st State met Samuel Jackson. Haalt wel niet helemaal het niveau van Snatch maar is zeer zeker ook de moeite waard! (y)