PDA

Bekijk de volledige versie : Anouk - Close Up ("Fans Only" code)



Bobo
29-02-2004, 19:00
Hoi allemaal,
ik heb dus deze DVD gekocht en daar staat een onderdeel op dat met een wachtwoord is beveiligd. Dat wachtwoord kan je aanvragen bij de Anouk fanclub, maar dat krijg je alleen als je lid bent. Ik wilde me inschrijven, blijkt dat je er 15 euro per jaar voor moet betalen. Alsof die DVD nog niet genoeg gekost heeft! Anyway, ik ben dus wel benieuwd wat er voor iets speciaal verborgen is (neem aan dat het iets speciaals is, vanwege de "prijs" die je ervoor moet betalen), dus als iemand dat wachtwoord heeft, je zou mij en andere die niet lid zijn en het ook niet willen worden er een groot plezier mee doen.

Alvast bedankt. Groeten,
Bjorn

Nancy
11-03-2004, 13:28
Dat wachtwoord is per persoon verschillend, je moet dus echt zelf lid worden van de fanclub,

en als je 15 euro per jaar te veel vind, ben je geen echte die hard Anouk fan!

piet superlight
11-03-2004, 13:48
Dat wachtwoord is per persoon verschillend, je moet dus echt zelf lid worden van de fanclub,

en als je 15 euro per jaar te veel vind, ben je geen echte die hard Anouk fan!

Da's natuurlijk gel*l eerste klas, dit lijkt mij gewoon een soort easteregg waarvan iedereen recht heeft om die code te weten...

kijk ook 'ns hier: http://www.powerforen.de/forum/post153944.html

Bobo
11-03-2004, 13:51
Dat wachtwoord is per persoon verschillend, je moet dus echt zelf lid worden van de fanclub,

en als je 15 euro per jaar te veel vind, ben je geen echte die hard Anouk fan!

ik vind anouk super, maar ik, wil gewoon niet lid worden fan zon fanclub, op internet en in de bladen lees je genoeg over haar!
en dat t wachtwoord per persoon verschillend is, dat betekent dan ook dat de dvd meerdere codes kent en accepteert, want ze gaan echt niet allemaal verschillende dvd's maken waarvan de code anders is

Nancy
11-03-2004, 19:33
Anders moeten jullie is kijken op www.anouk.nl daar zit ook een forum op, daar zit vast wel iemand die een bruikbare code heeft voor jullie!