PDA

Bekijk de volledige versie : The Mummy Returns



Peter van 't Wout
01-03-2004, 19:32
Mijn dvd van The Mummy Returns begint meteen met afspelen,maar normaal krijg je toch eerst het menu scherm???
Is dit normaal of heb ik een foute versie???

R Klemkerk
01-03-2004, 19:50
Mijn dvd van The Mummy Returns begint meteen met afspelen,maar normaal krijg je toch eerst het menu scherm???
Is dit normaal of heb ik een foute versie???

Bij mijn versie krijg ik gewoon een menu, als de dvd start, gewoon niks drukken, gewoon ff laten spelen. Als het menu dan nog niet komt. dan weet ik het ook niet. :D

Frank
01-03-2004, 20:16
Bij mijn versie krijg ik gewoon een menu, als de dvd start, gewoon niks drukken, gewoon ff laten spelen. Als het menu dan nog niet komt. dan weet ik het ook niet. :D

Weet je dat zeker? De DVD is namelijk zo gemaakt dat de DVD, na de waarschuwing, direct met de film begint. Je komt niet eerst in het menu. Dit gebeurde met veel Universal-DVD's in de beginjaren van DVD's.

R Klemkerk
01-03-2004, 20:41
Bij mijn versie krijg ik gewoon een menu, als de dvd start, gewoon niks drukken, gewoon ff laten spelen. Als het menu dan nog niet komt. dan weet ik het ook niet. :D

Weet je dat zeker? De DVD is namelijk zo gemaakt dat de DVD, na de waarschuwing, direct met de film begint. Je komt niet eerst in het menu. Dit gebeurde met veel Universal-DVD's in de beginjaren van DVD's.

hmm, ff checken hoor, kan zijn dat ik het fout heb, kijk zoveel dvd's mijn geheugen is ook niet zo heel goed meer als je elke dag een film kijkt ;)

per week vliegen de menu's me om de oren :roll:


edit: khad net ff gekeken, idd de film begint meteen.

ik weet nu waarom ik het fout had, ik had de rental versie in mijn hoofd die ik ook een tijd in mijn bezit heb gehad hehe.

dus er is niks mis met je dvd ;)

martini
03-03-2004, 17:37
Bij mij begint de film ook meteen. En komt ie pas bij t menu totdat k op MENU druk! Er is dus nix met je DVD aan de hand. 8)

Stroopwafel
05-03-2004, 10:04
is die box hiervan nog ergens te koop? kan em nergen vinden :(

Richard B.
05-03-2004, 10:44
Bij mijn versie krijg ik gewoon een menu, als de dvd start, gewoon niks drukken, gewoon ff laten spelen. Als het menu dan nog niet komt. dan weet ik het ook niet. :D

Weet je dat zeker? De DVD is namelijk zo gemaakt dat de DVD, na de waarschuwing, direct met de film begint. Je komt niet eerst in het menu. Dit gebeurde met veel Universal-DVD's in de beginjaren van DVD's.
Ook met veel oudere Warner- en Paramount-dvd's (het viel me gisteren op dat bijv. de Godfather-dvd's het ook hebben).

martini
10-03-2004, 14:41
Die box is volgens mij nog steeds te koop bij FRS, je moet alleen uitkijken, er zijn 2 versies: een uitklapbare en eentje met de 2 dvds met een kartonnen hoes erom heen

Frank
10-03-2004, 15:10
Die box is volgens mij nog steeds te koop bij FRS, je moet alleen uitkijken, er zijn 2 versies: een uitklapbare en eentje met de 2 dvds met een kartonnen hoes erom heen

De box met 2 DVD's en een kartonnen hoes is de Engelse versie (met Nederlandse ondertitels). Persoonlijk vind ik de Nederlandse box mooier.


Ook met veel oudere Warner- en Paramount-dvd's (het viel me gisteren op dat bijv. de Godfather-dvd's het ook hebben).

Bij sommige recente Paramount-DVD's start de film ook direct (bijvoorbeeld Young Sherlock Holmes).

hklink
10-03-2004, 15:36
De box met 2 DVD's en een kartonnen hoes is de Engelse versie (met Nederlandse ondertitels). Persoonlijk vind ik de Nederlandse box mooier.
Ik zou even navragen of die ondertitels voor beide delen gelden, want bij mijn weten heeft alleen de Engelse versie van The Mummy NL subs. Ik heb de Engelse versie van The Mummy Returns los gekocht (vermoedelijk dezelfde versie als in de box zit) en die heeft geen NL subs!

Rickje
11-03-2004, 15:05
Dat viel ook bij mij meteen op want deze film begon ook meteen nadat ik hem er in stopte.
Gelukkig is er dus niks aan de hand..ik nam ook aan dat er niks aan de hand is.
De box heb ik net nog gezien bij FRS met kartonnen hoes..prijs was eraf gehaald :(