PDA

Bekijk de volledige versie : Ander forum: ManDVD



Blaatmaster
02-03-2004, 16:43
Iemand ooit gehandeld met de man onder de nicknaam "mandvd" op het andere forum ? Ik heb namelijk 12-12 vorig jaar 33 euro naar hem overgemaakt voor een indiana jones box. Die box zou verstuurd zijn maar heb ik nooit gezien. Hij zou checken bij de post en anders zou hij wel wat weten te regelen, een lijstje met dvd's sturen waar ik dan wat ter vergoeding uit kon zoeken.. sois. Nadat hij bij de post zou checken heb ik echter nooit meer van hem vernomen en is hij niet meer op dvdforum.nl geweest. Het enige wat ik van hem weet is dat hij BM Trommel heet en uit Almere komt. Graag wou ik zijn hele adres en nog liever z'n telefoonnummer weten zodat ik contact met hem op kon nemen. Als iemand dat hier heeft zou ik dat graag ontvangen!

Jimmy

René Groen
02-03-2004, 17:27
Ik heb weleens iets van hem gekocht en dat ging erg goed. Hopelijk komt het bij jou ook snel goed.

R Klemkerk
02-03-2004, 17:39
heb ik ook wel eens gehad met iemand van FOK, die zei dat ie de dvd had verstuurd, maar is ook dus nooit aangekomen. Daarom doe ik nu voortaan alleen nog maar via deze 2 forums zaken eigenlijk, en heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad.

succes! ik hoop dat het goed komt.

Marco Dubbeldam
02-03-2004, 17:48
hoi Blaatmaster,
Ik had even voor je gekeken bij telefoongids.nl.

En dit is zijn adres/tel.nr.

Trommel, B M
036-5304122
Top Naeffstraat 18
1321GM Almere

Veel succes ermee.
gr, Marco

R Klemkerk
02-03-2004, 17:53
Marcooo

is het niet iets discreter als je dit aan hem zou PM'men ipv het hier op het forum zitten te posten? het is maar een ideetje ! :!:

Blaatmaster
02-03-2004, 17:53
dankje marco! dan zal ik hem dadelijk eens met een telefoontje lastig vallen. Stom dak daar zelf nie aan heb gedacht :)

Jimmy

daanbro
03-03-2004, 11:40
En...hoe is het afgelopen? Als je op dit forum zoekt, hebben vele mensen zo vanaf oktober 2003 dezelfde problemen als jij nu hebt, maar het wordt dan wel uiteindelijk geregeld. Ik hoop dat dat ook voor jou is.

Hij gebruikt dus meerdere gebruikersnamen:

bart trommel
aka
mandvd
aka
simpson

Ik zal in ieder geval geen zaken met hem doen, oh hoewel, ik woon zelf ook in Almere, dan ga ik de dvd wel persoonlijk halen. :twisted:

Harry B.
03-03-2004, 19:30
Ik heb meerdere deals met deze trader gehad en hij heeft een behoorlijke status op het andere forum. Deze trader zou ik zeker als betrouwbaar willen bestempelen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat iets in de post kwijtraakt........