PDA

Bekijk de volledige versie : Willow (R2) ??



Dadaveke
07-12-2001, 20:07
Wie weet de relaese datum voor de r2 versie van willow.Op r1 is ie al.

C-Jtje
29-12-2001, 13:12
heeft er iemand al iets gehoord van deze kleine Elwynn
en wanneer hij zijn debuut op regio 2 maakt

Raskel
29-12-2001, 14:35
Ik had geen zin om te wachten dus heb ik hem R1 THX certified gekocht! (sorry, moets ik ff kwijt!) :D

C-Jtje
29-12-2001, 14:43
ik heb geen regio-vrije speler namelijk
en ik heb ook geen zin om te importeren van
die kl*te Amerikanen

John Sital
30-12-2001, 11:42
je kunt hem al voor fl. 50,- incl. verzendkosten kopen bij www.play.com

C-Jtje
30-12-2001, 22:47
ik weet niet of je kunt lezen maar ik zei
in mijn vorige bericht dat ik geen regio-vrije
dvd speler heb

better luck next time

John Sital
01-01-2002, 11:07
ik weet niet of je een voldoende had gehaald voor begrijpend Nederlands, maar ik heb het dus over de regio 2 versie.

C-Jtje
01-01-2002, 12:04
dan zoek de link maar eens want ik kan hem
toch echt niet vinden op die site
(de exacte link) naar de page van WILLOW R2

mjlfadriaans
24-01-2002, 18:41
Wie weet de relaese datum voor de r2 versie van willow.Op r1 is ie al.


Ehhh .... nogmaals dezelfde vraag, is er al een R2 versie? (da's weer een van die uitzonderingsgevallen, net als Labyrinth destijds .... maakt niet uit wattie kost)

mjlfadriaans
24-01-2002, 18:45
dan zoek de link maar eens want ik kan hem
toch echt niet vinden op die site
(de exacte link) naar de page van WILLOW R2


Ik dus ook niet .... weet iemand met zekerheid of de R2 versie uit is?

Jeroen Driessen
24-01-2002, 18:54
Weet ik wel 99,9% zeker van niet, Play.com heeft 'm niet, DVDZONE2 niet en verder kan ik niet verzinnen waar ze hem dan wél zouden hebben.

Ohjajoh!?
21-02-2002, 16:27
Zie dat het al een tijdje is geleden dat er iemand hier op heeft gereageerd, maar ik zie nog steeds geen antwoord op de vraag of de regio 2 versie nou binnenkort komt!!!!!

Anyone??????

Marco
21-02-2002, 19:48
Tja een lastige vraag. Want wie heeft nou de NL distributie (rechten) voor Willow. Tuurlijk zegt men Lucasfilm. Maar Lucasfilm brengt geen DVD's uit. Kijk ik even terug naar het verleden. De biscoop versie was in de US uitgebracht door MGM. Bij ons in NL deed Columbia de distributie voor de bioscoop (en waarschijnelijk ook de koop/huurvideo, maar pin me daar niet aan vast). Nu is het zo dat Fox Willow op DVD heeft uitgebracht. Ik zie meteen al een soort DVD ruil, aangezien The Princess Bride van Fox was, maar die DVD is door MGM uitgebracht. Let wel ik praat (nog) steeds over R1 (en die Fox/MGM relatie zit daar anders in elkaar dan bij ons).

Lastig, lastig. Mij is het niet bekend of Willow uberhaupt wordt uitgebracht in NL. Het gaat tenslotte om de NL versie neem ik aan. Als je R2 zegt, dan denk ik verder dan NL (aangezien R2 ook Europa en nog wat landjes inhoud). Ik heb echter geen R2 (in het algemeen dus niet NL) versie van Willow kunnen vinden. Maar wie weet, komt het wel.

Als je echt Willow wilt hebben, dan zal je toch de R1 moeten gaan aanschaffen. Meer keus is er namelijk niet. Heb namelijk zelf ook de R1, want ik ga niet wachten totdat ik 80 wordt om Willow alsnog aan te schaffen op zo'n ouwe DVD schijf van €1 :rolleyes:

Marco
14-05-2002, 23:27
Het is (toch) Fox geworden die Willow op DVD gaat uitbrengen o.a. in Nederland en de U.K. De tijd...Augustus. In die maand komt natuurlijk Lord Of The Rings uit. Om met dit succes mee te liften, wordt Willow (en ook Legend) uitgebracht.

Willow Special Edition:
- Beeldformaat: 2.35:1 (16x9)
- Geluid: DD5.1
- Audio commentary from Warwick Davis.
- 20 minute "Making of"
- Feature on ILM's Morphing (the first time it was used)
- 8 TV Spots
- Stills Gallery
- Theatrical teasers

Releasedatums: U.K. 5 Aug en NL 8 Aug.
Bronnen: DVD-Home (http://www.dvd-home.nl/nieuws/nieuws.htm#37) & R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4029)

mjlfadriaans
14-05-2002, 23:34
thnx! Happy news :-)

Marco

Frank
16-05-2002, 10:02
Inderdaad goed nieuws wat Willow betreft. De Legend DVD kun je wat mij betreft links laten liggen daar deze niet in een Special Editon wordt uitgebracht!!!

mjlfadriaans
16-05-2002, 10:10
Inderdaad goed nieuws wat Willow betreft. De Legend DVD kun je wat mij betreft links laten liggen daar deze niet in een Special Editon wordt uitgebracht!!!

Ik heb die film nou nog nooit gezien (Legend bedoel ik) .... wel eens een stukje, maar dat was dan altijd halverwege en dan denk ik 'volgende keer beter' .... in welke categorie kun je die een beetje plaatsen qua verhaal en acteerwerk (en spec. effects)?

Marco

mark t
16-05-2002, 17:53
Ik heb die film nou nog nooit gezien (Legend bedoel ik) .... wel eens een stukje, maar dat was dan altijd halverwege en dan denk ik 'volgende keer beter' .... in welke categorie kun je die een beetje plaatsen qua verhaal en acteerwerk (en spec. effects)?

Marco

Een fantasy-film van Ridley Scott, dus visueel best aardig gemaakt. Als je van het genre houdt, tenminste.

Zaltman
05-06-2002, 20:36
WILLOW komt binnenkort in frankrijk uit dus volgt nederland ook. Legend (de r2 uk) versie duurt 95 minuten. Er zijn 2 versies op de r1 dvd met twee verschillende soundtracks (jerry goldsmith of tangerine dream). Als Legend in nederland uitkomt vrees ik dat deze dezelfde versie zal zijn als de UK versie.

Marco
06-06-2002, 14:33
WILLOW komt binnenkort in frankrijk uit dus volgt nederland ook.Zoals bekend wordt Willow op 8 Augustus in de Benelux verwacht. Frankrijk is 1 dag eerder (namelijk 7 Augustus).

Frank
06-06-2002, 15:28
WILLOW komt binnenkort in frankrijk uit dus volgt nederland ook. Legend (de r2 uk) versie duurt 95 minuten. Er zijn 2 versies op de r1 dvd met twee verschillende soundtracks (jerry goldsmith of tangerine dream). Als Legend in nederland uitkomt vrees ik dat deze dezelfde versie zal zijn als de UK versie.

Legend is ook al uit in Frankrijk en Duitsland. In Europa krijgen we geen Special Edition zoals in de Verenigde Staten en daar baal ik verschrikkelijk van!!!

In Europa moeten we het doen met alleen een trailer als extra en Dolby Digital 2.0 geluid. :(

Frank
24-06-2002, 15:47
Op de R2-releaselijst van DVD-Home is de datum waarop de Willow-DVD uitkomt aangepast. Was 8 augustus, is nu 21 augustus.

Moeten we nog twee weken langer wachten... :(

Belinda
10-07-2002, 09:56
Weet iemand of deze al bestaat en of hij met subtitles beschikbaar is?

groet
Belinda

Danielle Gerards
10-07-2002, 10:11
Nee, er is geen regio 2 dvd van willow, helaas; ik was er ook wanhopig naar op zoek:D

Dave
10-07-2002, 10:23
Hij komt dit jaar nog volgens www.dvd-home.nl :

21-08-2002 Willow S.E. Fantasy FOX Home Entertainment

Volgende maand dus...

Danielle Gerards
10-07-2002, 10:28
Hij komt dit jaar nog volgens www.dvd-home.nl :

21-08-2002 Willow S.E. Fantasy FOX Home Entertainment

Volgende maand dus...

Mijnheer Blond; is het echt waar? YES!:D

Dave
10-07-2002, 10:29
Mijnheer Blond; is het echt waar? YES!:D

Volgens de bronnen wel, dus ga er maar vauit, ik las er ook een artikel over zal het ff opzoeken en hier de link posten...

Belinda
10-07-2002, 10:30
Onze dag kan niet meer stuk:D :D :D :D

Dave
10-07-2002, 10:37
Ben ik weer met de link:

http://www.dvd-home.nl/nieuws/oud2002.htm

Willow Special Edition:
- Beeldformaat: 2.35:1 (16x9)
- Geluid: DD5.1
- Audio commentary from Warwick Davis.
- 20 minute "Making of"
- Feature on ILM's Morphing (the first time it was used)
- 8 TV Spots
- Stills Gallery
- Theatrical teasers

http://www.dvd-home.nl/nieuws/images/nieuws2002/willowdvd.jpg


En fijn dat ik jullie een goede dag heb kunnen bezorgen ;)
(Ik wil hem zelf stiekum ook :D )

Frank
10-07-2002, 10:51
Mag ik jullie erop wijzen dat er al een thread is over de DVD-release van Willow:

Willow R2 ??? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2576&highlight=willow)

Om het een beetje overzichtelijk te houden op dit forum stel ik voor dat we op bovengenoemde thread verder praten en dat de DVD.nl-crew deze thread op slot zet.

Dave
10-07-2002, 10:52
Mag ik jullie erop wijzen dat er al een thread is over de DVD-release van Willow:

Willow R2 ??? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2576&highlight=willow)

Om het een beetje overzichtelijk te houden op deze website stel ik voor dat jullie op bovengenoemde thread verder praten en dat de DVD.nl crew deze thread op slot zet.

Ok dan Meneer, maar vind U het ook goed dat ik Nathan mail om deze 2 threads samen te voegen... :rolleyes:

Frank
10-07-2002, 10:54
Ok dan Meneer, maar vind U het ook goed dat ik Nathan mail om deze 2 threads samen te voegen... :rolleyes:

Ja, hoor.

Dave
10-07-2002, 10:58
Ja, hoor.

Mooizo, heb het dan ook bij deze meteen gedaan ;)

Danielle Gerards
10-07-2002, 11:16
YES YES YES; ik kan niet wachten; moet hem hebben NU; :D wat een superdvd van Fox:D

Belinda
10-07-2002, 11:36
YES YES YES; ik kan niet wachten; moet hem hebben NU; :D wat een superdvd van Fox:D

me toooo! eindelijk mn favorite ik benziekenweetnietwatikmoetkijkenopdebankhangfilm op DVD. Mn overgetapede videoband durf ik niet eens meer in de recorder te gooien, bang dat hij hem opvreet

Frank
10-07-2002, 11:51
Op de website van DVD Rama (http://www.dvdrama.net/fiche.php3?2531) kun je alvast de menushots zien van de DVD. Ze zijn wel in het Frans.

Dave
10-07-2002, 11:52
Op de website van DVD Rama (http://www.dvdrama.net/fiche.php3?2531) kun je alvast de menushots zien van de DVD. Ze zijn wel in het Frans.

Dankje voor de link, ziet er goed uit!

Frank
10-07-2002, 11:55
Zo te zien is het commentaar van Warwick Davis alleen Frans en Italiaans ondertiteld. Jammer!

Belinda
10-07-2002, 11:59
Zo te zien is het commentaar van Warwick Davis alleen Frans en Italiaans ondertiteld. Jammer!

heb de link even doorgestuurd naar een vriend met als opdracht vertaal eens!:D

Charley Baak
10-07-2002, 12:27
Bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104297) Staat ie met de release datum van 5-8-2002. Hij kost ongeveer € 24.
Staat alleen geen info bij over de ondertiteling... beetje jammer.

Special Features
Audio commentary from star Warwick Davis
'Willow: Making of an Adventure' featurette
'Morf to Morphing: The Dawn of Digital Filmmaking' featurette
Stills gallery
TV spots
Trailers
Interactive menu
Scene access

Technical Details
Screen Widescreen 2.35:1 Anamorphic
Languages English - Dolby Digital (5.1) - THX Mastered
Additional Languages Dolby Digital Surround: English
Duration 2 hours and 5 minutes (approx)

Frank
10-07-2002, 12:33
Bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104297) Staat ie met de release datum van 5-8-2002. Hij kost ongeveer € 24.
Staat alleen geen info bij over de ondertiteling... beetje jammer.

Deze Engelse release bevat de volgende ondertitels: Hard of Hearing English, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish.

Wil je per se Nederlandse ondertiteling dan ben je aangewezen op de Nederlandse uitvoering of de Franse (die twee weken eerder dan de Nederlandse DVD verschijnt).

Bron: R2-project, eigen waarneming.

Belinda
10-07-2002, 13:09
dit is wat de franse site erover zegt:

ik quote even een vriend:

Ze zijn superpositief. goed geluid, goed beeld, sommige speciale dingetjes
zijn interessant, andere wat minder (maar daaar gaat t niet om toch?).
stempel van george lucas is groot op deze film en sommige dingen zijn verouderd, maar das niet hinderlijk.

Nathan Strik
10-07-2002, 13:52
Mooizo, heb het dan ook bij deze meteen gedaan ;) Mail ontvangen, plakband en lijm gebruikt... en alles is weer picobello in het grote dierenbos... :)

Dave
15-07-2002, 08:42
Dankje nog nathan.

Hier weer nieuw nieuws, op de site van www.dvd-home.nl staat nu een review, klik hier om het te lezen: Willow review NL (http://www.dvd-home.nl/review/r2/willow.htm)