PDA

Bekijk de volledige versie : Chinese Ghost Story 2, A (SCE) [DVD]



Marcel den Haan
04-03-2004, 08:14
Chinese Ghost Story 2, A (SCE) [DVD]

De geesten zijn terug in dit vervolg op het succesvolle eerste deel.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1472)

Cloud
04-03-2004, 10:44
Deze ga ik zeker eens aanschaffen samen met deel 1 en 3.
Ik heb er goede jeugdherinneringen aan overgehouden.

Deel 2 was vroeger 1 van men lievelingsfilms.
Het heeft zowat vanalles: humor, swordplay, zombies, wireactie,...
Ben benieuwd of ik het nu ook nog zo goed ga vinden.

GsusNL
05-03-2004, 10:44
Dan ga ik deze eens samen kopen met deel 1, wat is trouwens adviesprijs van deel 2?

thnx

P.S.: nog kans dat alle delen in een box uitkomen?

Cloud
05-03-2004, 17:05
In MM Antwerpen liggen ze er elk voor 10.99eur.
Maar ik ben ook even aan het wachten op een box.

Yi-Long
06-03-2004, 02:11
Ik wacht op de reeds aangekondigde uitgaven door het Engelse Hong Kong Legends, voornamelijk door de slechte reputatie van Dutch Film Works met hun eigen releases ,enkele uitzonderingen(Ichi and Volcano High) daargelaten....

Deze uitgaven (Chinese Ghost Story 1-3) zijn geloof ik ook weer op dvd5 gegooid ipv dvd9... dus dan wacht ik liever heel even op deel 2 en 3 van HKL.. (deel 1 is al verkrijgbaar van HKL in Engeland, en dus via Inet...)

GsusNL
08-03-2004, 23:29
Ik wacht op de reeds aangekondigde uitgaven door het Engelse Hong Kong Legends, voornamelijk door de slechte reputatie van Dutch Film Works met hun eigen releases ,enkele uitzonderingen(Ichi and Volcano High) daargelaten....

Deze uitgaven (Chinese Ghost Story 1-3) zijn geloof ik ook weer op dvd5 gegooid ipv dvd9... dus dan wacht ik liever heel even op deel 2 en 3 van HKL.. (deel 1 is al verkrijgbaar van HKL in Engeland, en dus via Inet...)

Deze release heeft dus een mindere kwaliteit dan die van HKL? Dacht dat deze ook door HKL en DFW werden uitgegeven?