PDA

Bekijk de volledige versie : Eindejaars contest - wie is de allerallerallerbeste online d



Herald
08-12-2001, 12:13
Online Top Shops??

Al snuffelend door het forum kom ik een paar shopnamen steeds tegen, maar zijn er nog andere top shops op het net te vinden??
Enne top=ruime collectie, scherpe prijs en goede service; in willekeurige volgorde :D

Op www.dvdpricecompare.com veel (US) shops, maar erg onbekend.

Een paar nu bekenden zijn :
www.play247.com
www.ezydvd.com.au
www.amazon.com (beetje duur)

Dus wie kan dit lijstje helpen aanvullen met top shops?? ervaringen, etc.
Kortom: wie wordt de allerallerallerbeste online shop van 2001 volgens dvd.nl forum!!

Yep, een Grammy nee DVD.NL Award contest!
Zo'n contest past wel zo bijna aan het eind van het jaar, niet dan? :p

Olaf M.
08-12-2001, 12:19
Ezydvd wint het bij mij, hoewel ik de site van play leuker vindt.

Tom van den Hout
08-12-2001, 12:37
Geef de prijs maar aan play247

Top site, snel geleverd en niet al te duur :D

Ronin
08-12-2001, 15:33
Ik koop de meeste bij
www.dvdzone2.com goed in prijs/leveringen en geen problemen
en anders is EzyDVD ook goed

van Play weet ik het niet
deze leveren niet bij ons (Belgie) wegens douaneproblemen naar het schijnt ???

Remco de Swart
08-12-2001, 19:02
Mijn stem gaat eveneens naar EzyDVD vaak leuke aanbiedingen en tot nu toe zeer goede ervaringen.

Marco
09-12-2001, 00:57
Ik kies voor play247. Ze zijn supersnel met leveren (bij mij altijd binnen 1 week) en hun R2 DVD's zijn spotgoedkoop.

Geert Kranendonk
09-12-2001, 10:48
Ik stem voor DVDBoxOffice (http://www.dvdboxoffice.com/) terwijl ik toch ook erg positief over EzyDVD ben, want deze winkel miste nog geheel. Ik ben nou eenmaal altijd voor de underdog, en ik vind het absoluut de beste R1 shop !

Dennis
09-12-2001, 11:29
Ook ik kies voor Ik kies voor play247. Ik heb net nog bij www.dvdzone2.com gekeken en vind deze toch wel prijzig.
Voorbeeld: The Mummy Ultimate Collection kost bij www.dvdzone2.com FL 121,18 kijk ik bij play247 dan kost deze nog maar FL 97,55 inclusief verzend kosten. En zo heb ik een aantal titels afgelopen.

Nathan Strik
09-12-2001, 12:37
Ik kies ook voor Play 247.

DVD Boxoffice is me te traag, EzyDVD ook en Play heeft gewoon ook de beste films het eerst. Plus een geweldige service... dus bij mij kunnen ze niet meer stuk...

Edwin vd Zwaard
09-12-2001, 13:46
Mijn stem gaat uit naar Family Boxoffice uit Australie..

Niet alleen zijn hun prijzen vaak de laagste die ik kan vinden (nieuw dan) maar de levertijden zijn ook waanzinnig snel..

www.fbo.com.au

Groeten
Edwin

www.filmbuster.nl
webmaster@filmbuster.nl

System 3rror
09-12-2001, 14:10
Geef de prijs maar aan play247

Top site, snel geleverd en niet al te duur :D Tom, jij bent toch nog geen 18?? Dus mag je niet stemmen :p:p:p

Maar mijn stem gaat uit naar EzyDVD...
Heb alleen nog maar goede ervaringen ermee gehad! Ben pas sinds vorige week aan het bestellen bij Play! Dus misschien krijgen zij hem volgend jaar!

PM
10-12-2001, 10:40
ezydvd!

ron
10-12-2001, 19:52
Inderdaad ezydvd.

Maar ook devoted, play247 en dvdzone2 zijn een eervolle vermelding waard.

Goede Nederlandse online shops (lees: goedkoop :mad: ) zijn er in mijn ogen niet, m.u.v. misschien een Bart Smit die af en toe wel eens iets leuks heeft.

bobby d
10-12-2001, 20:19
mijn stem gaat naar play 247. Lekker goedkoop, geen verzendkosten en inderdaad redelijk snel.

jh jansen
10-12-2001, 20:21
ezydvd

Gabriël de Rop
11-12-2001, 08:57
off-topic; is dvdboxoffice.com dan echt zo traag dat niemand hen hier opnoemt? Want ze zijn toch echt heel goedkoop....:confused:

bmateijsen
11-12-2001, 09:01
nee hoor.... www.dvdboxoffice.com is helemaal niet traag... vaak nog sneller dan menig andere dvdstore voor regio1. En ik geloof dat als je de thread leest deze ik zeker 1 keer genoemd is.

volgens mij is de 2deling gewoon zo:

voor regio 1: www.dvdboxoffice.com
voor regio 4: ezydvd

Groet Bjorn

Gabriël de Rop
11-12-2001, 09:14
OK, bedankt, nog 1 vraagje...
DVDboxoffice.com verstuurt alle DVD's apart; dus ik kan gewoon meerdere DVD's tegelijk bestellen zonder me zorgen te maken over douane ivm pakket-grootte...???:confused:

bmateijsen
11-12-2001, 09:29
ik heb eigenlijk al heel lang niet meerdere dvd's tegelijk besteld... maar in het verleden stuurde ze altijd alles in 1 keer...

Groet Bjorn

Michiel Offerman
11-12-2001, 10:45
Was wel impressed door Jay And Silent Bob'd Secret Stash
( http://store.yahoo.com/jsbstash/ )

Niet echt goedkoop, en hun dvd aanbod is beperkt tot Clerks, Mallrats, Chasing Amy en Dogma (en in februari ook Jay And Silent Bob Strike Back). Al het Kevin Smith werk dus, maar elke bestelling wordt door de goede man gesigneerd en hoewel ze zeggen dat het hierdoor wel even kan duren, had ik ze toch snel in huis.

Pet af.



I love the smell of commerce in the morning!

Nathan Strik
11-12-2001, 16:56
nee hoor.... www.dvdboxoffice.com is helemaal niet traag... vaak nog sneller dan menig andere dvdstore voor regio1. En ik geloof dat als je de thread leest deze ik zeker 1 keer genoemd is.
Ben ik niet helemaal met je eens... Alles wat ik bij DVD Boxoffice tot nu toe heb besteld is wel iets goedkoper dan bij Play, maar het duurt toch zeker weten langer hoor... het duurt al een dag of twee voor ze het uberhaupt verzenden... bastards!!!
Verder ben ik wel blij... :D

Job Rijskamp
11-12-2001, 19:17
Laten we het indelen in categoriën, lijkt me wel zo eerlijk.

Regio 2 genomineerden (voor mij):

www.dvdstore.nl Snel, acceptgiro, redelijke prijzen en soms leuke aanbiedingen, breed en actueel assortiment

www.bartsmit.com Snel, acceptgiro, redelijke tot scherpe prijzen en soms leuke aanbiedingen, smal en ondiep assortiment

www.bol.com Snel, acceptgiro, niet echt goedkoper dan de adviesprijzen, breed en actueel assortiment

Rob Pel
12-12-2001, 10:05
Nou voor mij blijft het toch bij play.com, hoewel je te maken hebt met Engelse releasedata (T2 was een maand later dan hier in NL).

Qua prijs en levertijden heb ik hier niets te klagen.

Rossi
12-12-2001, 10:34
Voor mij doet Rodisc (www.ro-direct.nl) het ook altijd wel goed hoor. Zowel de nederlandse regio2 dvd's, maar ook de import versies etc. Bv. Shrek regio2 UK import voor 59,- piek is best ook. Ze voeren speciale anti-NVPI prijzen en die zijn echt scherp.

Ge611
12-12-2001, 12:40
Vindt hun op het moment het beste, echter de lever tijden vindt ik een beetje tegenvallen (duurt gemiddeld 2 weken).

Prijs is bij mij dan ook bepalend :D