PDA

Bekijk de volledige versie : film



arnick
08-12-2001, 12:49
Beste dvd'ers,

Weet een van jullie misschien of de film 'next stop greenwich village' (1976)al uit is op dvd?

Verder:
Het blijkt dat Austin Powers moeilijk af te spelen is. Ik dacht eerste dat het aan mijn speler (Cyberhome) lag, maar een Philips en een Harman Kardon vertoonden hetzelfde (hakkelige/stotterende beeld op sommige momenten en na terugspoelen niet meer).
Andere dvd's vertonen ook soms een stotterend beeld. Ik vind het jammer dat dvd dus nog niet het summum is (het lijkt me stug dat jullie nog nooit een stotterende dvd hebben gezien). Ook snelle bewegingen op beeld worden vaak niet vloeiend weergegeven.

Het wachten is op een stilstaand medium (credit card met 100 Gig wisbaar geheugen?)

nou ja we zien wel

calex
08-12-2001, 13:05
Nog nooit een stotterende dvd gezien

Grtz.Henny ;) ;) ;)

Felix the Cat
08-12-2001, 13:32
Heb dit ook nog nooit meegemaakt...ook nog nooit van anderen gehoord.

Tom van den Hout
08-12-2001, 13:51
Voormij geldt hetzelfde nog nooit een stotterende DVD gezien, en idd ook niet van andere gehoord :D

Het lijkt me eerder stug dat jou DVD wel stotterend beeld vertoont :p

Edwin V
08-12-2001, 18:07
Ik had vroeger een Sony DVP715D die bij dubbellaags DVD's op enkele plaatsen even een paar beeldjes oversloeg. Dit bleek een software fout en is verholpen na het plaatsen van een nieuwe prom.

Remco de Swart
08-12-2001, 18:57
Dit probleem wel eens gezien, komt voor bij beschadigde DVD's bijvoorbeeld degene die je gehuurd hebt. Ook koop DVD's bij winkels bijvoorbeeld bij de FRS willen nog wel eens beschadigd zijn. Dit komt doordat de verkopers niet zorgvuldig genoeg omgaan met de DVD uit en in het doosje te doen. Voordeel van het bestellen via internet is dat deze DVD's vaak nog hagelnieuw geseald in de verpakking zitten. Vooral DVD-spelers met de weinig buffer geheugen kunnen bij beschadigde DVD's stotteren.

Olaf M.
08-12-2001, 19:00
DVD is volgens mij op het moment wel het ultieme medium, ik zou maar eens een goede speler kopen. Ik heb nl. nog nooit ergens last van gehad.