PDA

Bekijk de volledige versie : Lotr Rotk EE dvd



melvin666
06-03-2004, 18:07
hier is een plaatje te zien van hoe de EE van rotk eruit gaat zien

http://home.datacomm.ch/betaversion/imagesrotk/Cover4.jpg

twc02
06-03-2004, 18:19
oeweeeeiiii

wat zou er onder het doek zitten? :lol:

Mark de Jong
06-03-2004, 18:19
Haha, weet ik nog niet wat er in die gift set zit :)

Maar toch een blauwe verpakking. Ziet er netjes uit (y)

SPIELCOCK
06-03-2004, 18:31
als onder het doek alle extended versies zijn is dat de set waar ik voor ga.
heb om die reden nog nooit een LOTR gezien

The_Cure
06-03-2004, 18:32
damn, mooi!



Phfff nu baal ik wel weer... heb LOTR FOTR en TT gewoon als dubbel dvd gekocht... :? had toen gelijk de E-E moeten kopen... dom dom dom dom :(

twc02
06-03-2004, 18:41
is alleen de gift set, nog niet getreurd mensen :)

BrianB
06-03-2004, 18:42
Dat was te verwzchten, na groen en rood konden er nog maar twee logische kleuren komen: blauw en geel, ben ik blij dat ze blauw hebben gekozen :) .

BASIL
06-03-2004, 18:55
als onder het doek alle extended versies zijn is dat de set waar ik voor ga.

:nono:

Gewoon een doos met de E.E. van LOTR:TT en een beeldje.

BrianB
06-03-2004, 19:00
:nono:

Gewoon een doos met de E.E. van LOTR:TT en een beeldje.

Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken? Ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij de giftset een extra doos doen die om de trilogie gaat, en ik hoop toch wel dat ze de EE van ROTK erin doen in plaats van die van TTT :wink:

Lex v/d Moolen
06-03-2004, 19:06
Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ? :)

Elessar
06-03-2004, 19:23
Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ? :)

Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn! :D

Lex v/d Moolen
06-03-2004, 19:31
Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ? :)

Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn! :DIk denk niet dat het een bouwwerk wordt, maar het kan natuurlijk wel. Een Witch-King zou gaaf zijn, maar ik denk niet dat ze voor 'the evil side' kiezen.

Harry stadman
06-03-2004, 19:54
ziet er weer mooi uit. :wink: ben zeer benieuwd wat er nu weer voor moois als extra in de giftset zit!

mocht er al een verzamelbox komen van LOTR, dan zal dat niet eerder worden dan na king kong.(2005).

ik heb een video-opname gezien van de oscar intervieuws. hier kwam naar voren dat PJ zich eerst gaat richten op King Kong en daarna pas verder gaat kijken naar eventuele andere zaken. PJ is nu klaar met de EE versie van return of the king. alleen de special effects studio moest nog ongeveer 350 scenes invoegen/aanpassen volgens PJ. PJ richt zich nu dus volledig op de nieuwe film.

Albert Kostwinder
06-03-2004, 20:00
Denk dat de art work van de cover op de schop moet nu ze ELF oscars hebben gekregen... :) He he, straks eindelijk de collectie kompleet op de plank... !!

Harry stadman
06-03-2004, 20:10
Denk dat de art work van de cover op de schop moet nu ze ELF oscars hebben gekregen... :) He he, straks eindelijk de collectie kompleet op de plank... !!

er zal mischien een extra sticker bijkomen met opdruk: "winnaar van elf oscars" of zo iets. :wink:

The Scratcher
06-03-2004, 20:24
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

Mark de Jong
06-03-2004, 20:27
Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ? :)

Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn! :DIk denk niet dat het een bouwwerk wordt, maar het kan natuurlijk wel. Een Witch-King zou gaaf zijn, maar ik denk niet dat ze voor 'the evil side' kiezen.

Misschien wordt het wel een gigantische ring :D :lol:

theThinWhiteDuke
06-03-2004, 20:31
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:
Ehm....
Met Holiday bedoelt men in de USA niet de zomervakantie in NL.
Neen; hiermee wordt bedoelt het najaar als er alle feestdagen zijn (Thanksgiving, Kerst etc.) Bereid je dus maar voor op een release in November.

Lex v/d Moolen
06-03-2004, 20:31
Misschien wordt het wel een gigantische ring :D :lol:Dat kan niet, die is gesmolten. :wink:

Harry stadman
06-03-2004, 20:33
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst. PJ zij in de intervieuws na de oscar uitreiking dat de ee in november uit zou komen. Er moesten nog zo'n 350 frames/beelden aangepast worden. hij (PJ) zou zich daar niet meer mee bemoien en zich richten op king kong. zijn dus nog niet helemaal klaar met de cgi voor de film.

theThinWhiteDuke
06-03-2004, 20:36
Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
Peter Jackson!
t liefst met alle 11 oscars in zn klauwen :wink:

Harry stadman
06-03-2004, 20:41
Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
Peter Jackson!
t liefst met alle 11 oscars in zn klauwen :wink:

Hahaha, moet het wel een heeelllleeeee brede boxset worden, zowel voor alle oscars alsmede door de omvang van de heer jackson zelf! :wink:

Nick G
06-03-2004, 20:47
Er zit gewoon een Eowyn opblaaspop bij ;)

The Scratcher
06-03-2004, 20:47
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst.

Nou ik denk als men het zo aankondigd dan heeft men het altijd over de zomervakantie want dat is ook de grootste en belangrijkste vakantie, dan heeft iedereen ook zowat vakantie. Kerst- en herfstvakanties stellen (mondiaal) nauwelijks iets voor en is in de regel meer voor scholieren. Dus die zullen ze zeer zeker niet bedoelen hier.

En volgens mij zat er toch echt geen máááánden van verschil in release datum van de vorige EE edities tussen de USA en de rest van de wereld. But correct me if I`m wrong..... :wink:

chimera01
06-03-2004, 20:57
Herinner je dat liedje uit de coca cola reclames met die vrachtwagens vol met lampjes en de kerstman:

Dan zingt zo'n koor: The hollidays are coming, the hollidays are coming

Enne dat gaat niet over de zomervakantie dacht ik zo. Kerst is major in de US vergeleken met ons in europa.

Ik zeg niet kerstmis maar Holliday is een ruim begrip, Thanksgiving valt er ook onder en die is geloof ik eind oktober / november!!!

theThinWhiteDuke
06-03-2004, 20:57
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst.

Nou ik denk als men het zo aankondigd dan heeft men het altijd over de zomervakantie want dat is ook de grootste en belangrijkste vakantie, dan heeft iedereen ook zowat vakantie. Kerst- en herfstvakanties stellen (mondiaal) nauwelijks iets voor en is in de regel meer voor scholieren. Dus die zullen ze zeer zeker niet bedoelen hier.

En volgens mij zat er toch echt geen máááánden van verschil in release datum van de vorige EE edities tussen de USA en de rest van de wereld. But correct me if I`m wrong..... :wink:
Ik correct je dan even: de EE zal (neem ik aan) wereldwijd weer op dezelfde datum uit gaan komen.
En met Holiday bedoelt men toch echt de feestdagen zoals ik al net eerder vermeldde.
In de USA stellen deze dagen heel erg veel voor. "the Holidays" is daar een begrip.
Ik heb nog nooit gehoord dat deze uitdrukking de zomervakantie betrof...
en de "announcement" die in post in staat is toch echt de amerikaanse....

Verder is het natuurlijk aantrekkelijker de EE in Nov. uit te brengen; feestdagen voor de deur=veel lui die kadoos kopen=hoge winsten.
Verder komt in mei de 2 disc uit; de EE +-2 maanden later uitbrengen is suicide: de 2 disc verkoopt dan uiteraard veel minder goed (hoewel ikzelf ze zowiezo beide aanschaf) :wink:

Lex v/d Moolen
06-03-2004, 20:59
Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
Peter Jackson!Zoiets ? :
http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/10624.jpg
:D

The Scratcher
06-03-2004, 21:05
En met Holiday bedoelt men toch echt de feestdagen zoals ik al net eerder vermeldde.
In de USA stellen deze dagen heel erg veel voor. "the Holidays" is daar een begrip.
Ik heb nog nooit gehoord dat deze uitdrukking de zomervakantie betrof...
en de "announcement" die in post in staat is toch echt de amerikaanse....


Nou ja da`s dan jammer ja. Dacht/hoopte echt dat het van de zomer was. Dus dan wordt het toch maar wachten op november, wéér een marteling erbij. :mrgreen:

theThinWhiteDuke
06-03-2004, 21:11
En met Holiday bedoelt men toch echt de feestdagen zoals ik al net eerder vermeldde.
In de USA stellen deze dagen heel erg veel voor. "the Holidays" is daar een begrip.
Ik heb nog nooit gehoord dat deze uitdrukking de zomervakantie betrof...
en de "announcement" die in post in staat is toch echt de amerikaanse....


Nou ja da`s dan jammer ja. Dacht/hoopte echt dat het van de zomer was. Dus dan wordt het toch maar wachten op november, wéér een marteling erbij. :mrgreen:
Inderdaad.....had t zelf ook liever anders gezien!!!!

Harry stadman
06-03-2004, 21:18
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst.

Nou ik denk als men het zo aankondigd dan heeft men het altijd over de zomervakantie want dat is ook de grootste en belangrijkste vakantie, dan heeft iedereen ook zowat vakantie. Kerst- en herfstvakanties stellen (mondiaal) nauwelijks iets voor en is in de regel meer voor scholieren. Dus die zullen ze zeer zeker niet bedoelen hier.

En volgens mij zat er toch echt geen máááánden van verschil in release datum van de vorige EE edities tussen de USA en de rest van de wereld. But correct me if I`m wrong..... :wink:

tussen de 2 disc en de 4 disc en collectors box zat ongeveer 3-4 maanden tussen. de 2 disc zal ongeveer in mei of juni uitkomen. tel er 3 maanden bij en je zit weer op november! :wink: Ik ben toch bang dat de christmas holliday dichter in de buurt komt dan de summer holliday! zeker na de uitspraken die ik zelf heb gehoord in een intervieuw. hier werd duidelijk november genoemd als release datum voor de EE's!
de kerst is BIG in amerika, zelfde voor thanksgiving, die in de buurt komt van november!

Léon Bolweg
06-03-2004, 21:32
Er zit gewoon een Eowyn opblaaspop bij ;)

KIes ik voor Liv Tyler!

The Scratcher
06-03-2004, 21:33
Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november! :bier: :bier: :bier:

wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst.

Nou ik denk als men het zo aankondigd dan heeft men het altijd over de zomervakantie want dat is ook de grootste en belangrijkste vakantie, dan heeft iedereen ook zowat vakantie. Kerst- en herfstvakanties stellen (mondiaal) nauwelijks iets voor en is in de regel meer voor scholieren. Dus die zullen ze zeer zeker niet bedoelen hier.

En volgens mij zat er toch echt geen máááánden van verschil in release datum van de vorige EE edities tussen de USA en de rest van de wereld. But correct me if I`m wrong..... :wink:

tussen de 2 disc en de 4 disc en collectors box zat ongeveer 3-4 maanden tussen. de 2 disc zal ongeveer in mei of juni uitkomen. tel er 3 maanden bij en je zit weer op november! :wink:

Nou ik doelde eigenlijk op het verschil tussen de USA EE (4 disc dus) release en Europa EE release. Maakt ook niet uit verder, we moeten hier toch wachten op november. :(

Elessar
06-03-2004, 23:00
Er zit gewoon een Eowyn opblaaspop bij ;)

KIes ik voor Liv Tyler!

Of 2 voor de prijs van 1 :lol:

Richard B.
06-03-2004, 23:19
Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
Peter Jackson!Zoiets ? :
http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/10624.jpg
:D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dit is de leukste die ik tot nu toe gezien heb Lex. Ik heb er nog een paar gepost in de filmdiscussie-thread maar die heb je waarschijnlijk al gezien.

Albert Kostwinder
06-03-2004, 23:36
Denk dat de art work van de cover op de schop moet nu ze ELF oscars hebben gekregen... :) He he, straks eindelijk de collectie kompleet op de plank... !!

er zal mischien een extra sticker bijkomen met opdruk: "winnaar van elf oscars" of zo iets. :wink:

Hmm, dan liever een inlay o.i.d. Anders moeten we allemaal zitten te peuteren om die sticker te verwijderen... :)

Richard B.
06-03-2004, 23:42
Ze moeten gewoon een van de originele oscars meeleveren in die giftset.

Wordt wel een heeeeeeel exclusief setje dan: ik schat dat de oplage zo'n 11 stuks wereldwijd zal bedragen. ;)

Guido van Thiel
08-03-2004, 13:40
Kwijl kwijl :shock:

kan niet wachten...

Hoop eigenlijk toch wel dat ik pas weet wat er onder dat doek zit, wanneer ik de doos thuis uitpak...
Maar die spanning en lol zal me wel niet gegunt worden...

Er zijn altijd mensen die hun nieuwsgierigheid en spanning niet de baas kunnen... :evil:

Albert Kostwinder
08-03-2004, 13:59
Wie weet een full size blow doll van Liv tyler :oops:

Rob Eric Blank
08-03-2004, 14:07
als onder het doek alle extended versies zijn is dat de set waar ik voor ga.
heb om die reden nog nooit een LOTR gezien
Dan heb je pech. Onder het doek zit de Gift set. De box met alle 3 de delen zal nog op zich laten wachten, ze willen eerst cashen met 3 losse delen en dan zal er wel een box verschijnen.

Roadster
08-03-2004, 15:13
als er al een box met 3 delen komt zal dat wel met alleen de normale versies zijn denk ik.

In iedergeval ik ga em niet kopen, na 3 giftsets te hebben gekocht

Elessar
08-03-2004, 16:02
als er al een box met 3 delen komt zal dat wel met alleen de normale versies zijn denk ik.

In iedergeval ik ga em niet kopen, na 3 giftsets te hebben gekocht

Nee precies :) Maar PJ zei tog dat de EE de laatste versie zou zijn? Dus ik denk dat t een box word met alledrie de EE's.

Altijd nog beter dan meneertje George Lucas die ons vast wel uitmelkt met 10 verschillende SW boxen.

Roadster
08-03-2004, 16:05
zal toch maar 1 box komen met alle 6 de delen, ai die moet ik ook hebben, zkr weten :D

R Klemkerk
08-03-2004, 16:05
Steeds gaat er weer een dag voorbij. ben ik ff blij dat ik binnenkort op stage ga, als ik terug kom duurt het nog maar 3 maandjes. :D

Christiaan Sauer
08-03-2004, 17:28
Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ? :)

Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat je een buste van Frodo en Aragorn krijgt.
Frodo ringbearer Aragorn zie titel ;)

Mark Prinsen
08-03-2004, 18:11
Dan zal het wel een heel erg dure editie worden Chris!

theThinWhiteDuke
08-03-2004, 19:45
Op Play.com kun je de box al pre-orderen.
Zitten gewoon alle 3 de 2 disc versies in.

Martijn Beunk
09-03-2004, 14:00
Ziet er erg goed uit, kan niet afwachten!! :twisted:

Rob Eric Blank
09-03-2004, 14:05
Zeker wel een mooie blauwe hoes, arghhh was het maar November.
Ik laat de normale versie lekker links liggen en ga meteen voor de EE.

Indiana
09-03-2004, 14:44
Haha, weet ik nog niet wat er in die gift set zit :)

Maar toch een blauwe verpakking. Ziet er netjes uit (y)

Is dat geen Zwarte verpakking dan ??

Edwin V
09-03-2004, 14:46
Haha, weet ik nog niet wat er in die gift set zit :)

Maar toch een blauwe verpakking. Ziet er netjes uit (y)

Is dat geen Zwarte verpakking dan ??
Even je beeldscherminstellingen controleren.
Het is precies het blauw wat het zou moeten zijn. 8)

Aart Staartjuz
10-03-2004, 11:03
Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!

rvvnr1
10-03-2004, 11:14
Quotje van Peter:
"When I've done King Kong I'd like to do a proper box set and we've got a whole bunch of material - not of the movie but we've got a whole lot of bloopers out there! When King Kong's out the way I'd like to do a really high definition version with the best possible picture quality."

Er komt dus zeer waarschijnlijk een ultieme High Definition boxset!

Bron The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com)

Jason Bourne
10-03-2004, 11:56
Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!

Nou die haar hoeft voor mij niet zo :wink: maar zo'n witchking-beeldje zou wel ontzettend leuk zijn. Ik hoop ook dat ze er weer een extra dvd met het een of ander bij doen en het liefst dan een dvd met een concertregistratie van een van de liveconcerten die Howard Shore onlangs heeft gegeven.

Sicco
12-03-2004, 22:45
zou iemand het plaatje nog een keer willen posten want hij is niet meer te zien en ben toch ook wel benieuwd :)

Ramonhal
13-03-2004, 14:57
Kan iemand inderdaad ff nog een keer die EE versie van ROTK posten :?:

Ook ik kan hem nie zien... zet anders de link (als die d'r is) ff in een post!

Martijn Beunk
13-03-2004, 19:40
Ik heb een idee over wat er onder het doek zou kunnen bevinden. In deel 1 waren het "de beelden" die voor mij de show stalen, prompt zitten de beeldjes in de giftset. In deel 2 stond Gollem centraal en ja hoor een beeldje van Gollem. Tuulijk gaat deel 3 over Aragorn, maar vergeet het Alziende Oog niet!!

Zou mij niets verbazen als het Oog het zou worden :wink:

Christiaan Sauer
13-03-2004, 19:54
Dan zal het wel een heel erg dure editie worden Chris!
Zie je reactie nu pas :oops:
Bedoel dan beetje in de trend van Gollum he ;) Daar zit tenslotte ook een leuk beeldje van bij TTT. Ik zit een beetje in die trend te denken.

Richard B.
13-03-2004, 22:18
Ik heb een idee over wat er onder het doek zou kunnen bevinden. In deel 1 waren het "de beelden" die voor mij de show stalen, prompt zitten de beeldjes in de giftset. In deel 2 stond Gollem centraal en ja hoor een beeldje van Gollem. Tuulijk gaat deel 3 over Aragorn, maar vergeet het Alziende Oog niet!!

Zou mij niets verbazen als het Oog het zou worden :wink:
Anders misschien een Palantir? Of de 'tree of Gondor'?

HiddeV
15-03-2004, 19:04
zo zou de voorkant er uit kunnen zien http://home.datacomm.ch/betaversion3/rotk-see-pics/cover5.jpg

HiddeV
15-03-2004, 19:08
hier nog een pagina met wat er allemaal in de EE kan zitten: http://home.datacomm.ch/betaversion3/

Mark Prinsen
15-03-2004, 19:16
zo zou de voorkant er uit kunnen zien

Dat lijkt meer zwart.....

Alexander V
15-03-2004, 19:23
Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!

Witchking zal het niet worden aangezien SideshowWeta al een statue van de Witchking uit gaat brengen (welke 200 dollar gaat kosten), ze zullen zichzelf niet in de vingers snijden en potentieele kopers naar een boxset weglokken die 1/3 van alleen het beeldje zal kosten.
Ik ga voor een enviroment van Gondor en een los bij te kopen Barad-Dur, ook omdat deze nog steeds niet los aangekondigd zijn door SSW.

Lex v/d Moolen
15-03-2004, 23:20
Een maquette van Minas Tirith zou ik ook zeer gaaf vinden. Ik vind die van Helms Deep ook fraai.
http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/jpg/9703_image01.jpg

Maar die zal wel te duur zijn om bij een Giftset te komen. :?

Sicco
16-03-2004, 08:25
volgens mij heb ik weer de plaatjes gemist van de gift set, want de plaatjes doen het weer niet meer.... :(

Olivier Laemont
16-03-2004, 11:07
Ik zie ze ook niet...... :cry:

JCL
16-03-2004, 11:20
het plaatje werkt niet meer maar ik ben wel HEEL benieuwd!!!!!!!!!!! kan iemand hem nog een keer posten?

Azazel
16-03-2004, 12:28
zie hier:

http://ubb.empireonline.co.uk/showflat.php?Cat=&Board=lotr&Number=542312&Main=540480

Tijl Kindt
16-03-2004, 12:40
Om het iedereen wat gemakkelijker te maken:

http://website.leidenuniv.nl/~S0230634/rotkeedvd.jpg

Azazel
16-03-2004, 13:00
Als een link aanklikken al te moeilijk is voor de forumgebruikers, dan ga ik mij dingen afvragen ......... :shock:

Christiaan Sauer
16-03-2004, 13:15
Als een link aanklikken al te moeilijk is voor de forumgebruikers, dan ga ik mij dingen afvragen ......... :shock:

gelukkig krijg je dan alleen deze mededeling he....

Forbidden
You don't have permission to access /betaversion3/ on this server.

Sicco
16-03-2004, 13:15
nou hehe! heb ik hem ook gezien :)
benieuwd wat we erbij krijgen...

Rut
16-03-2004, 13:21
Een maquette van Minas Tirith zou ik ook zeer gaaf vinden. Ik vind die van Helms Deep ook fraai.
http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/jpg/9703_image01.jpg


Dit is erg mooi!!!!

Albert Kostwinder
16-03-2004, 13:27
Saruman's leger en zo erbij knutselen en we kunnen los.... :)

Christiaan Sauer
16-03-2004, 13:41
Wat kost die maquette eigenlijk? Zal wel behooooorlijk aan de prijs zijn als je de rest van die prijzen ziet :)

Edwin V
16-03-2004, 13:51
Saruman's leger en zo erbij knutselen en we kunnen los.... :)
Ik vond het er ook nogal verlaten uit zien. :)

JCL
16-03-2004, 13:57
Dat blauwe doek moet er idd maar eens af!!! Ik ben heel benieuwd. Mijn broer heeft alle 2 disk versies, ik heb er geen een omdat ik al ik ze wil kijken wel die van hem pak. Hij gaat wel binnen aanzienlijke tijd het huis uit (hopen we) en dan zou ik idd wel alle 3 de films in 1 giftset willen hebben!!!

Pieter V
16-03-2004, 14:07
Dat blauwe doek moet er idd maar eens af!!! Ik ben heel benieuwd. Mijn broer heeft alle 2 disk versies, ik heb er geen een omdat ik al ik ze wil kijken wel die van hem pak. Hij gaat wel binnen aanzienlijke tijd het huis uit (hopen we) en dan zou ik idd wel alle 3 de films in 1 giftset willen hebben!!!
Ik denk dat je broer echt niet zo dom is hoor, hij neemt heus wel zijn eigen spullen mee uit het huis waaronder ook dvd's althans dat zou ik wel doen :P

Maar goed ben wel reuze benieuwd :)

JCL
16-03-2004, 14:14
Pieter]
Dat blauwe doek moet er idd maar eens af!!! Ik ben heel benieuwd. Mijn broer heeft alle 2 disk versies, ik heb er geen een omdat ik al ik ze wil kijken wel die van hem pak. Hij gaat wel binnen aanzienlijke tijd het huis uit (hopen we) en dan zou ik idd wel alle 3 de films in 1 giftset willen hebben!!!
Ik denk dat je broer echt niet zo dom is hoor, hij neemt heus wel zijn eigen spullen mee uit het huis waaronder ook dvd's althans dat zou ik wel doen :P

Maar goed ben wel reuze benieuwd :)

Jah, daar ben ik ook wel van overtuigd, maar daarom wil wel mijn eigen LOTR schijfjes hebben 8) Helaas is die REL Strata II sub dan ook weg (6) :shock:

Pieter V
16-03-2004, 14:15
Dan moet je ze kopen he :P

Albert Kostwinder
16-03-2004, 14:18
Hier kun je 9 scene's van de return of the king bekijken.....

Zit je gelijk weer in de sfeer van LOTR... ;)

http://www.countingdown.com/features?feature_id=3287475

Pieter V
16-03-2004, 14:24
Hier kun je 9 scene's van de return of the king bekijken.....

Zit je gelijk weer in de sfeer van LOTR... ;)

http://www.countingdown.com/features?feature_id=3287475
Deze filmpjes kon je ook terug vinden op www.lordoftherings.net ;)

Alexander V
16-03-2004, 15:12
Wat kost die maquette eigenlijk? Zal wel behooooorlijk aan de prijs zijn als je de rest van die prijzen ziet :)

Hij kost nu op de website van Sideshow 125 dollar (zo'n 100 euro), komt nog 17,5% BTW bij (geen kans erop, dit rekenen hun er meteen bij omdat het vanuit de UK verzonden wordt) en een euro of 25 verzendkosten gok ik. Voor onder de 150 euro heb je hem dus in huis.

Zelf heb ik de lijn bij statues getrokken, als ik ook nog enviroments ga verzamelen is het hek van de dam. :P

Elessar
16-03-2004, 17:37
Ligt het nou aan mij of lijkt die gist set doos ietsje groter?

Pieter V
16-03-2004, 17:40
Ligt het nou aan mij of lijkt die gist set doos ietsje groter?
Ze hebben de doos wat groter gemaakt of wat naar voren gebracht. Das alleen maar een foto he dat zegt nog niks ;)

Elessar
16-03-2004, 17:41
Das waar maar hopen kan nooit kwaad :) Hoe groter de doos hoe groter het is wat erin zit :D

Albert Kostwinder
16-03-2004, 17:42
Volgens mij hebben ze de rest iets verkleind.... :twisted:

Ronald Ridderhof
16-03-2004, 17:52
Heel mooi allemaal, maar ik zie geen foto!!!!

Sicco
16-03-2004, 23:42
Heel mooi allemaal, maar ik zie geen foto!!!!

paginaatje terug kijken...

Beschuitfluiter
18-03-2004, 09:18
Fijn om te zien dat RotK ook in 'boek'vorm uitkomt in de Extended 4-dvd editie...

chaos
18-03-2004, 12:44
Fijn om te zien dat RotK ook in 'boek'vorm uitkomt in de Extended 4-dvd editie...

Ja mooi he, dit was van te voren ook al bekend :).

Ben zeer benieuwd naar een eventuele 5e dvd en het beeldje 8)

Harry stadman
27-05-2004, 09:56
SLECHT NIEUWS!

Ik heb vandaag weer eens contact gehad met mijn vaste verkooppunt en die kon mij mededelen dat er een grote kans bestaat dat de 5 disc edition met beeldje niet dit jaar in nederland wordt uitgebracht.

dit komt door het slechte verkoopresultaat! er is nog een te grote voorraad van de two towers bij de groothandels die niet verkocht zijn!

de kans bestaat dus dat alleen de 4 disc special edition op de markt wordt gebracht!

of, dat de 5 disc special edition slechts zeer beperkt leverbaar zal zijn!

dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Ik persoonlijk, als verzamelaar, zou het wel erg triest vinden als er geen NL ondertitelde 5 disc special edition uitgebracht zal gaan worden!

mischien een idee om een petitie aan A-film te sturen om toch een aantal beschikbaar te stellen voor de collectors! :wink:

Sicco
27-05-2004, 10:00
damn...dat zou balen zijn...
ben geen nl-subs-must-have maar de andere LOTR uitgave hebben dit dus wil ik deze ook wel zo hebben eigenlijk....

komt er een petitie dan doe ik zeker mee!

Mark de Jong
27-05-2004, 10:59
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Werner
27-05-2004, 14:43
Zoals ik in de gesloten thread al meldde, ik zal mijn licht eens opsteken bij de mensen van A-Film.

Harry stadman
27-05-2004, 14:51
Zoals ik in de gesloten thread al meldde, ik zal mijn licht eens opsteken bij de mensen van A-Film.

ik heb echter ook geen idee waarom die thread nu al gesloten is!
Ik heb nog niet eens antwoord gehad van A-film omtrend de gift-boxset! :cry:
(mischien omdat deze thread al bestaat?!)

laat anders in deze thread even weten wat je van A-film te horen krijgt! :wink:

Christiaan Sauer
27-05-2004, 15:01
Zat eigenlijk ook al wel gek te kijken dat die op slot zat ja :)
Even afwachten wat de reactie is van A-Film.

Werner
27-05-2004, 15:15
laat anders in deze thread even weten wat je van A-film te horen krijgt! :wink:

Will do...

Milan
27-05-2004, 16:21
Dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Jaja...eerst zien/release afwachten, dan geloven.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan 'betrouwbare bronnen'...gadverdamme :nono:

Harry stadman
29-05-2004, 15:40
Dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Jaja...eerst zien/release afwachten, dan geloven.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan 'betrouwbare bronnen'...gadverdamme :nono:

we zullen zien! :wink:

waarom denk je dat er nu nog geen datum in NL is bekend?
vorige EE en EE collectors giftset uitgifte data waren exact gelijk(eind november)!ik zie nergens informatie over een NL collectors giftset met beeldje!
ik zie alleen dat je de 4 disc EE kunt pre-orderen.
zie link:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=431489


dus, als je even goed nadenkt kun je tot de conclusie komen dat mijn informatie wel eens correct zou kunnen zijn! :wink:



door contact op te nemen met A-film kunnen we er zeker van zijn of deze uitgave er wel of niet komt.

WERNER:

al iets gehoord van A-film?

Ik heb nog niets van ze vernomen! :cry:

Henk van der Weerdt
30-05-2004, 00:15
Ik hoop buiten een mooi beeldje, op de ontbrekende scenes met Sarauman.. Bij het kijken van de huidige film mist je toch wel iets.
misschien als goedmakertje wel dit:
http://www.ragbone.net/shop/wbritain/lordrings/40454_saruman146_300.gif

mabuvu
30-05-2004, 02:33
Dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Jaja...eerst zien/release afwachten, dan geloven.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan 'betrouwbare bronnen'...gadverdamme :nono:

we zullen zien! :wink:

waarom denk je dat er nu nog geen datum in NL is bekend?
vorige EE en EE collectors giftset uitgifte data waren exact gelijk(eind november)!ik zie nergens informatie over een NL collectors giftset met beeldje!
ik zie alleen dat je de 4 disc EE kunt pre-orderen.
zie link:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=431489


dus, als je even goed nadenkt kun je tot de conclusie komen dat mijn informatie wel eens correct zou kunnen zijn! :wink:



door contact op te nemen met A-film kunnen we er zeker van zijn of deze uitgave er wel of niet komt.

WERNER:

al iets gehoord van A-film?

Ik heb nog niets van ze vernomen! :cry:






Volgens The digital bits site word er in juli meer bekend gemaakt omtrent de inhoud van de EE en de giftset.
Dit wordt zoals gewoonlijk bekend gemaakt op de site van de films.

De datum van de EE staat voor Nederland op 22 november.
Ik kreeg dit te horen van de verkoper afgelopen donderdag, maar het kan nog altijd veranderen (zal niet de eerste keer zijn)

Harry stadman
30-05-2004, 09:59
Dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Jaja...eerst zien/release afwachten, dan geloven.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan 'betrouwbare bronnen'...gadverdamme :nono:

we zullen zien! :wink:

waarom denk je dat er nu nog geen datum in NL is bekend?
vorige EE en EE collectors giftset uitgifte data waren exact gelijk(eind november)!ik zie nergens informatie over een NL collectors giftset met beeldje!
ik zie alleen dat je de 4 disc EE kunt pre-orderen.
zie link:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=431489


dus, als je even goed nadenkt kun je tot de conclusie komen dat mijn informatie wel eens correct zou kunnen zijn! :wink:



door contact op te nemen met A-film kunnen we er zeker van zijn of deze uitgave er wel of niet komt.

WERNER:

al iets gehoord van A-film?

Ik heb nog niets van ze vernomen! :cry:






Volgens The digital bits site word er in juli meer bekend gemaakt omtrent de inhoud van de EE en de giftset.
Dit wordt zoals gewoonlijk bekend gemaakt op de site van de films.

De datum van de EE staat voor Nederland op 22 november.
Ik kreeg dit te horen van de verkoper afgelopen donderdag, maar het kan nog altijd veranderen (zal niet de eerste keer zijn)

het klopt dat er een datum bekend is van de EE maar nog niet van de EE met beeldje!

Henk van der Weerdt
30-05-2004, 10:09
Kwam vorig jaar de 4 dvd niet gelijk uit met de 5 dvd giftset? Staat me iets van bij :roll:

martini
30-05-2004, 11:02
http://www.justplay.nl/media/68/20040330-returnkingexr2artpic.jpg

Hier de artwork

Martin Stanneveld
30-05-2004, 11:07
Heb even een mail gestuurd naar de FRS wanneer zij de gift set verwachten.

Ben benieuwd.

Lex v/d Moolen
30-05-2004, 11:38
Volgens een hoge piet van New Line komt de EE pas vlak voor Kerst uit,
lees dit interview:

http://www.theonering.net/features/interviews/mattlasorsa.html

renegade
30-05-2004, 12:01
http://www.justplay.nl/media/68/20040330-returnkingexr2artpic.jpg

Hier de artwork

Da's helaas wel een slechte photoshopbewerking van een eerder EE.... zeker als je het vergelijkt met de afbeelding op pagina 2 van deze thread. Maar het geeft wel een aardige indruk :)

mabuvu
30-05-2004, 14:59
Dit heb ik dus helaas uit betrouwbare bron vernomen!

Jaja...eerst zien/release afwachten, dan geloven.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan 'betrouwbare bronnen'...gadverdamme :nono:

we zullen zien! :wink:

waarom denk je dat er nu nog geen datum in NL is bekend?
vorige EE en EE collectors giftset uitgifte data waren exact gelijk(eind november)!ik zie nergens informatie over een NL collectors giftset met beeldje!
ik zie alleen dat je de 4 disc EE kunt pre-orderen.
zie link:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=431489


dus, als je even goed nadenkt kun je tot de conclusie komen dat mijn informatie wel eens correct zou kunnen zijn! :wink:



door contact op te nemen met A-film kunnen we er zeker van zijn of deze uitgave er wel of niet komt.

WERNER:

al iets gehoord van A-film?

Ik heb nog niets van ze vernomen! :cry:






Volgens The digital bits site word er in juli meer bekend gemaakt omtrent de inhoud van de EE en de giftset.
Dit wordt zoals gewoonlijk bekend gemaakt op de site van de films.

De datum van de EE staat voor Nederland op 22 november.
Ik kreeg dit te horen van de verkoper afgelopen donderdag, maar het kan nog altijd veranderen (zal niet de eerste keer zijn)

het klopt dat er een datum bekend is van de EE maar nog niet van de EE met beeldje!



Als er geen Nederlandse giftset komt, zal het voor mij wel een Engelse R2 of een R1 worden.
Ik heb de eerste twee, dus de derde zal er hoe dan ook komen. :)
Het zal wel leuk zijn als ROTK ook in een Nederlandse versie verschijnt.

martini
23-07-2004, 15:26
Het raadsel is opgelost. Het beeldje wordt Minas Tirith

http://www.justplay.nl/media/242/20040723-rotk-EE-1.jpg

JCL
23-07-2004, 15:28
Het raadsel is opgelost. Het beeldje wordt Minas Tirith

http://www.justplay.nl/media/242/20040723-rotk-EE-1.jpg

Ziet er super strak uit!

Ernest Hamstra
23-07-2004, 16:07
Eén thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20193) is genoeg...