PDA

Bekijk de volledige versie : The Others hologramcover



R.Franzen
06-03-2004, 19:14
Wie kan mij vertellen of deze uitgave van RCV nog een hologramcover heeft. Ik heb dit een tijd geleden eens gezien, maar sinds dien nooit meer....

Lesley
06-03-2004, 19:53
Het was een beroerde uitgave van RCV, was al in een thread beschreven... Ik denk dat je die het beste even kan opzoeken...

Waarschijnlijk zul je na het lezen uitwijken naar de UK special edition...

Richard B.
06-03-2004, 20:54
Wie kan mij vertellen of deze uitgave van RCV nog een hologramcover heeft. Ik heb dit een tijd geleden eens gezien, maar sinds dien nooit meer....
Ik las laatst ergens dat ie tegenwoordig een 'normale' cover heeft.

hankey
06-03-2004, 21:14
heel af en toe zie ik hem nog wel eens ergens liggen, je moet gewoon een beetje geluk hebben

Micoom
06-03-2004, 22:14
Maar wie wil deze versie nou hebben? Beeldformaat is niet de juiste, en alle extra's zijn een paar reclame trailers van RCV.... Die UK of R1 zijn echt veel beter. (2 disc) De R3 is 1 disc maar heeft weer DTS. Ik wist het wel... maar ja sommige vinden nl subs boven alles gaan... Gelukkig kan iedereen het zelf bepalen. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn UK editie.

Erik Hagen
06-03-2004, 22:25
Ik zag de R2/NL Hologramcover-"The Others" pas nog liggen bij de DVD Valley in Utrecht. €9,95 meen ik.

Frank
06-03-2004, 23:19
Maar wie wil deze versie nou hebben? Beeldformaat is niet de juiste, en alle extra's zijn een paar reclame trailers van RCV.... Die UK of R1 zijn echt veel beter. (2 disc) De R3 is 1 disc maar heeft weer DTS. Ik wist het wel... maar ja sommige vinden nl subs boven alles gaan... Gelukkig kan iedereen het zelf bepalen. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn UK editie.

Ik ben ook erg tevreden met mijn UK editie, maar was het nou echt nodig om er twee discs van te maken? Zoveel extra's staan er immers niet op disc 2.

Lesley
07-03-2004, 11:32
maar dan hoeven ze de film in elk geval niet verder te comprimeren, als de extra's op een andere disc komen...