PDA

Bekijk de volledige versie : Philips Proscreen 4650 problemen met sync



redeagle
07-03-2004, 07:43
Als ik de projector aan zet dan verlopen de afbeeldingen (en kleuren rgb) door elkaar heen. Moet dan minimaal een half uur wachten voor dat dit probleem is opgelost. En na dat half uur wil die het zelfde nog wel eens doen als ik een andere bron aansluit. Lijkt wel een sync probleem. Weet iemand waar dit aan kan liggen? (Ligt zeker niet aan de kabel heb dure kabels) Alvast bedankt.

Johan van den D.
07-03-2004, 10:42
Moet dan minimaal een half uur wachten voor dat dit probleem is opgelost.Ik begrijp dat het wel vanzelf weg gaat ??
De kleuren zijn wel aanwezig alleen niet op de juiste plaats of begrijp ik het probleem nu verkeerd.

Ligt zeker niet aan de kabel heb dure kabelsWelke kabels zijn het en wat is de bron die je gebruikt en op welke manier heb je alles aangesloten ?
Gewoon even wat meer info.

redeagle
07-03-2004, 11:02
Het echo effect (2 beelden over elkaar heen. met 3 kleuren erbij als strepen) om het maar zo te noemen verdwijnt inderdaad na een half uur. En de 3 kleuren worden ook weer normaal na een half uur. Er blijf echter wel rood/paarse lijnen om witte oppervlakte aanwezig. Alles is verder goed aangesloten sync en zo is goed. Gebruik nu dikke vga kabel is verder niks mee aan de hand heb er meerdere geprobeerd. En video en s-video geeft hij helemaal niks weer alleen zwart wit rollende beeld. En het rare is heb verschillende s-video bronnen gebruik de meeste geven geen beeld alleen de s-video uitgang van mijn laptop. Ligt zeker niet aan de aansluitingen dat weet ik zeker. Ooh hij geeft dit beeld ook al als hij opstart in het welkom menu als nog niks is aangesloten.

Johan van den D.
07-03-2004, 11:40
Ik vermoed dat het toch iets met de pj zelf te maken heeft en kan me niet voorstellen dat het goed is ondanks dat het effect weer verdwijnt.
Wellicht is in de scaling.

redeagle
07-03-2004, 11:47
Maar kan ik dat zelf fixen door dat ding open te maken en iets bij te stellen? Of moet ik hem laten maken zover jij weet?

Johan van den D.
07-03-2004, 11:51
Ik denk dat je het niet zelf kan doen, ook omdat nog steeds niet zeker is wat het probleem nu eigenlijk veroorzaakt.
Mijn opties was alleen maar wat het eerste in me op kwam waar het probleem kon liggen.
Maar het kan zoveel zijn met alle techniek wat erin zit.