PDA

Bekijk de volledige versie : Levertijd DeepDiscountDVD ?



Mark de Jong
07-03-2004, 18:58
Hoe lang duurt het voordat DeepDiscountDVD iets levert ? Heb er ooit eens iets besteld, maar heb werkelijk geen idee meer hoe lang ik toen moest wachten. Dus jullie ervaringen zijn zeer welkom !

Henk Kruse
07-03-2004, 20:11
Heb er nu 1x wat besteld. Het duuuuuuurrrrrttttttt onzettend lang, maar de service is goed. Heb daar ergens ene verhaaltje over geplaatst.

In December besteld (1 of 2 december), met opnieuw opsturen 1/2 februari ontvangen, maar wel verzendkosten kwijtgescholden en geen douane!

Henk K.

Mark de Jong
07-03-2004, 22:23
Dat vind ik allemaal wat te lang duren. Iemand anders ooit eens besteld daar en zijn/haar pakket sneller ontvangen ?

Harry B.
08-03-2004, 18:00
Dat vind ik allemaal wat te lang duren. Iemand anders ooit eens besteld daar en zijn/haar pakket sneller ontvangen ?
Heb er 1 keer besteld, dit was de eerste en tevens de laatste keer :evil:
TTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG

fuksysteem
15-11-2005, 22:43
Iemand nog recente ervaringen met deze winkel? Ze hebben tot eind deze week nl nog een aanbieding (20% korting op alles) en daar zou ik evt gebruik van willen maken.

Zijn ze nog steeds traag met leveren? Is het een veilige winkel, kan ik er maw veilig gebruik maken van m`n cc?

En schrijven ze bij het bestellen van je cc af of bij het verzenden?

Alvast bedankt voor voor meer info.

fuksysteem
16-11-2005, 18:19
niemand die bij DDD bestelt?

barberouge
23-11-2005, 13:49
1 x iets besteld; nooit ontvangen. Van enige medewerking aan uitzoeken wat er dan mis was gegaan en bij wie was geen sprake. Laat staan van een refund. Typisch een geval van "eens maar nooit weer" dus.

Mac Hammer Fan
03-12-2005, 10:57
Heb vroeger heel veel besteld bij DeepDiscountDVD.
De pakjes werden verzonden naar België.
In het begin verliep alles probleemloos. Nadien werden ze door de douane onderschept en was de levertijd 2 of meer maanden voor kleine pakjes, en de grote pakjes kwamen niet toe. Ze werden vervolgens opnieuw opgestuurd en vrijwel altijd kwamen ze dan wel toe. Eén ontglipte de douane, en had ik in één week. De andere ontving ik na nog eens twee maanden. Eén grote pak moest 3 keer opgestuurd worden. In totaal heb ik daar 8 maanden moeten op wachten...
Heb toen besloten nooit meer te laten zenden naar België. In Nederland is de douane veel menselijker. Toch is er eens een zending niet toegekomen, en omdat dit bij DDD al de zoveelste keer was, zeiden ze dat ze alleen nog registered wilden opsturen, maar dat was kostelijk en sindsdien heb ik niets meer besteld.
Ik ben nu gestopt met bestellingen uit de VS.
Amazon is duurder, maar daar kwamen de zendingen wel altijd toe.
Zowel in Nederland als België. Alleen is de levertijd naar België 3 tot 10 keer zo lang.... U leest goed: 10 keer...
Met dank aan de douane...