PDA

Bekijk de volledige versie : A-Film: Return Of The King 27 mei op DVD



Eric van Ballegoie
08-03-2004, 13:47
A-Film: Return Of The King 27 mei op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1254)

Remco Sondagh
08-03-2004, 13:49
Hier ga ik weer in de rij voor staan. :D

Pierre
08-03-2004, 13:54
En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug :D

Remco Sondagh
08-03-2004, 13:57
En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug :D

Natuurlijk ga ik ook voor de Extended cut, maar dat duurt nog zo lang dus neem ik deze zodat het wachten wat makkelijker wordt. :)

Rob Eric Blank
08-03-2004, 14:01
Ik zal gaan wachten op de EE. Die vind ik van de vorige 2 films ook de beste versie.
Dus nog even wat langer geduld!

Predah
08-03-2004, 14:04
verplichte aanschaf
net zoals de EE ;-)

chaos
08-03-2004, 14:07
Mjah ik hoop dat er nog een leuke aanbieding komt met alledrie de 2 disks in een pakket, heb tot nu toe nl alleen de Gift sets :).
Ondertussen is de illegale DVDrip er trouwens ook :roll:

Mark de Jong
08-03-2004, 14:09
Ik ga ze weer alle 2 aanschaffen :)
Nu maar hopen dat ze van de 2DVD ook een mooie versie maken weer (net zoals de R3 van Two Towers met het tinnen blik met elvenscript).

Tuvok
08-03-2004, 14:19
En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Mark de Jong
08-03-2004, 14:23
En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen... :nono:

Jan-Jelle de Meijer
08-03-2004, 14:25
Ik wacht ook lekker tot de EE. heb ik bij tTT ook uitgehouden, dus moet me wel een tweede keer lukken 8)

Surya
08-03-2004, 14:30
Jammer dat deze vroeger uit komt dan de vorige delen, maar de EE is nog steeds wachten tot november :(

René Groen
08-03-2004, 14:31
Ook ik ben één van de mensen die voor de EE gaat. Heb van de vorige 2 versies ook de EE, dus ik zal het nog even vol moeten houden :)

reusla
08-03-2004, 14:31
En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen... :nono:

Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar komen die 27e mei..... 8)

Mark de Jong
08-03-2004, 14:35
En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen... :nono:

Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
komen die 25e mei..... 8)

Kijk, met jou kan ik tenminste praten :) 8)

Guido van Thiel
08-03-2004, 14:42
Allebei kopen natuurlijk, stelletje orcs!!! :twisted:

Nee zonder gein, ook ik vind de 2disc en 4disc versie zo dermate verschillend dat ik ze echt allebei aanschaf...
Komt er ooit een box met alle 3 de delen in een en die is dan verder kwa dvd's gelijk aan de losse 3 dan koop ik die niet hoor! Nee, dan probeer ik die niet te kopen, is beter gezegd... :wink:

Frank
08-03-2004, 14:52
Geen muziekvideo van Annie Lennox? :cry:

reusla
08-03-2004, 15:03
Geen muziekvideo van Annie Lennox? :cry:
Die komt gewoon op de EE.... :wink:

Tuvok
08-03-2004, 15:46
Lezen blijft erg moeilijk he? Nogmaals: 'PERSOONLIJK vind ik het nogal dom om ...' enz. Dat is dus een persoonlijke opvatting. Got it? Wat andere mensen doen dat moeten ze zelf weten, maar IKZELF (en das PERSOONLIJK) zou het dom vinden om beide versies te kopen. *zucht*

En wat heeft de naam 'Tuvok' hier mee te maken? Of moeten we dit onder het kopje 'humor' plaatsen.

Godbluff
08-03-2004, 15:52
De tweede disc bevat maar liefst drie BEHIND-THE-SCENES SPECIALS, zoals A QUEST FULLFILLED: A DIRECTOR’S VISION, FILMMAKER’S JOURNEY: THE RETURN OF THE KING en de NATIONAL GEOGRAPHIC SPECIAL.

Betekent dit laatste dat het weinig zinvol is om de national geographic dvd die je nu los kan krijgen aan te schaffen? Of gaat dit om een andere special?

Mark de Jong
08-03-2004, 15:54
Lezen blijft erg moeilijk he? Nogmaals: 'PERSOONLIJK vind ik het nogal dom om ...' enz. Dat is dus een persoonlijke opvatting. Got it? Wat andere mensen doen dat moeten ze zelf weten, maar IKZELF (en das PERSOONLIJK) zou het dom vinden om beide versies te kopen. *zucht*

En wat heeft de naam 'Tuvok' hier mee te maken? Of moeten we dit onder het kopje 'humor' plaatsen.

Begrijpen is ook moeilijk he ? :roll:
Persoonlijk vind JIJ het dom zeg je, maar zover ik weet bedoel je dan toch echt dat JIJ mensen die de 2DVD versie kopen dom vindt. IK vraag: wat is daar dom aan ?

Elessar
08-03-2004, 15:58
Ik ga voor de EE en nog steeds benieuwd wat er nouw onder die doek zit :)

Eric van Ballegoie
08-03-2004, 16:15
Beste mensen,

Gelieve te stoppen met welles/nietes discussies in deze thread, gebruik daarvoor aub de PM-functie van het forum.

Frank
08-03-2004, 16:16
De tweede disc bevat maar liefst drie BEHIND-THE-SCENES SPECIALS, zoals A QUEST FULLFILLED: A DIRECTOR’S VISION, FILMMAKER’S JOURNEY: THE RETURN OF THE KING en de NATIONAL GEOGRAPHIC SPECIAL.

Betekent dit laatste dat het weinig zinvol is om de national geographic dvd die je nu los kan krijgen aan te schaffen? Of gaat dit om een andere special?

Ik denk dat het hier gaat om de reeds uitgebrachte documentaire.

Indiana
08-03-2004, 16:18
Hierbij even een plaatje van hoe de hoes er waarschijnlijk uit komt te zien

http://www.dvdzine.nl/img/returnofkingr1wideartpic1.jpg

robvanknegsel
08-03-2004, 17:26
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.

Kevin Baeckelandt
08-03-2004, 17:27
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
De kleur van de EE wordt blauw :wink:

Martin de Goeij
08-03-2004, 17:59
Goed nieuws! 8) Is er ook een reden waarom deze eerder uitkomt op dvd dan de eerste twee delen? :?:

Albert Kostwinder
08-03-2004, 18:15
Natuurlijk wordt dit een verplichte aanschaf. Heb van de eerste twee zowel de 2 disc als EE.. nog een ronde dus... :)

rveldhuizen
08-03-2004, 19:56
Ik hou het mooi bij deze versie. Heb van I en II ook de 2-disc versie, de films zijn zo lang dat ik het extra beeldmateriaal toch niet mis :lol: en dat zou de enige reden zijn om de 4-disc te kopen. Is me echter de tijd en het geld extra niet waard (kijk de films max 1x per jaar, ben ik nu achter, dus das de moeite niet...)

Dennis V.
08-03-2004, 19:59
Ik ga voor de 2 disc, net als bij de twee vorige films.
:D

Arriën
08-03-2004, 20:06
Goed nieuws! 8) Is er ook een reden waarom deze eerder uitkomt op dvd dan de eerste twee delen? :?:


Er hoeft nu niet gehyped te worden voor een volgend deel in de bioscoop

BASIL
08-03-2004, 20:53
Ik ga tot november wachten

Olivier Laemont
08-03-2004, 21:10
Koop ze alletwee, 2-disc en EE. Extra's zijn compleet anders en ook de film is een stuk langer... Naargelang de tijd die je hebt, kies je dan maar een versie die erbij past.... :wink:

Christiaan Sauer
08-03-2004, 21:11
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt

Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben :roll:





En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen... :nono:

Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
komen die 25e mei..... 8)

Kijk, met jou kan ik tenminste praten :) 8)

En ik met allebei dus ;)

Johan van den D.
08-03-2004, 21:58
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt

Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben :roll:
Ik ben ook zo dom om ze beide te kopen terwijl ik ze niet eens beide wil hebben :( .
Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ? :?

Kevin Baeckelandt
08-03-2004, 22:12
Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ? :?
Volgens mij is dit nog niet bekend gemaakt :?

Morpheus19
08-03-2004, 22:22
Ik heb de DVD hier liggen maar das illegaal :)

Ik koop em absoluut ook op 27 Mei want van deel 1 en 2 heb ik ook beide versies :D

Subzer0
08-03-2004, 22:40
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt

Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben :roll:





En de marketingafdeling ligt weer helemaal dubbel: 'wahaha moet je al die mensen zien, kopen ze de biosversie EN de extended cut wahaha $$ kassa!!!'.
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt zoals PJ & co het eigenlijk bedoelt hadden.
Maar ja, in het kader van - laten we dit land es uit deze economische recessie halen - koop maar jongens, koop maar.

Wat is daar dom aan ? Iedereen mag toch kopen wat hij/zij leuk vindt ?
Goed, dat jij daar geen geld aan wil uitgeven, dat is jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die deze film erg graag zien en dus beide versies aanschaffen. En aangezien beide versies verschillend zijn is er, als je het mij vraagt, niets aan de hand. Als het dezelfde versies waren geweest was het een ander verhaal geweest. Maar om mensen meteen dom te noemen... :nono:

Tja, jezelf Tuvok noemen en dan andere mensen betichten dat ze dom zijn, zucht.....
Maar helemaal mee eens Mark, de twee versies zijn dermate verschillend (zeker qua extra's) dat ze elkaar mooi aanvullen.
Is helemaal niets mis mee om ze beiden aan te schaffen, dus laat maar
komen die 25e mei..... 8)

Kijk, met jou kan ik tenminste praten :) 8)

En ik met allebei dus ;)

En ik ook. :lol:

Ik heb de film 4 keer in de bios gezien, dus reken maar dat ik hem zo snel mogelijk ook lekker thuis wil zien, en het gekrijs van de witch-king door mn speakers wil horen.

Of ik de extra`s ga kijken weet ik niet, bij de meeste films kunnen de extra`s mij niet boeien. De EE`s zijn de enigste dvd`s waarbij ik alle extra`s al meerdere keren heb gezien.

Dus laat de EE over een paar maand ook maar komen, ook al zit ik krap bij kas, dan beroof ik wel eerst een paar mensen. :twisted:

Bas Kuiper
08-03-2004, 23:13
The SE versie huren en dan wachten op de EE versie, en die koop ik...de vorige twee delen heb ik ook EE, ken natuurlijk niet zo zijn dat ik in haastige spoed het laatste deel dan maal SE laat zijn.

Roberto G
09-03-2004, 01:52
Heel goed nieuws .
ik begin alvast met aftellen ;)

johanluijkman
09-03-2004, 07:05
Komt de 4 disc nu ook eerder? Of is dat wishfull thinking? Zou wel een goede marketingzet zijn, om dat te doen en dan rond de feestdagen de complete trilogie in één box.

hitchberg
09-03-2004, 09:02
ik heb er nog geen LOTR gezien, wacht tot alle extended versies uit zijn en dan.................tenslotte is ie ook als een film gedraaid

kreeg alle DVD's (inclusief trotk) al aangeboden, categorisch geweigerd ik wil het spektakel in een lange sessie uit zitten.

wordt denk ik wel een rib uit mijn lijf

The power of the three rings is ended. Now begins the dominion of Men

Tuvok
09-03-2004, 11:02
Voor we volledig offtopic gaan, hier gaan we het bij laten.
Afgezien hoe ik er over denk staat het uiteraard iedereen vrij om deze versie te kopen en die keuze respecteer ik (voor het geval weer wat mensen zich aangesproken voelen). Ikzelf doe dat niet en wacht op de EE. Even goeie vrienden. :D

En dan nu weer ontopic :)

Remco Out
09-03-2004, 11:24
Lijkt me een leuk verjaardagscadeau, zo vlak voor mijn verjaardag. :D Ik koop natuurlijk ook de EE! :P

Henk Heideveld
09-03-2004, 12:04
En ik wacht wel op de 4 disc versie, nog wel even wachten geblazen maar ach je krijgt er wel wat voor terug :D

Natuurlijk ga ik ook voor de Extended cut, maar dat duurt nog zo lang dus neem ik deze zodat het wachten wat makkelijker wordt. :)
Denk dat het bij mij het zelfde zal zijn, dit verlicht het wachten op de extended versie naturlijk wel. :lol: :lol:

Henk Heideveld
09-03-2004, 12:06
Heel goed nieuws .
ik begin alvast met aftellen ;)
Ik ben begonnen met optellen (m'n laatste centen) :lol: :wink:

Henk Heideveld
09-03-2004, 12:09
Persoonlijk vind ik het nogal dom om deze versie te kopen terwijl er over een aantal maanden een (waarschijnlijk) veel betere versie uitkomt

Bedankt voor het respect voor de mensen die allebei de versies willen hebben :roll:
Ik ben ook zo dom om ze beide te kopen terwijl ik ze niet eens beide wil hebben :( .
Maar misschien dat het al ergens vermeld staat (in dat geval heb ik het altijd over het hoofd gezien) maar wat wordt het beeldje dat bij de EE versie/box komt ? :?
Geen idee zelf, wat denken de anderen? 8) Is er nog een figuurtje dat nog nergens is uitgebracht? Ik gok voorlopig op een mooi exemplaar van het alziende oog.
Heel fraai zou zijn om er een exemplaartje van het Narsilzwaard bij te doen, in hersmede vorm dan natuurlijk. :P

Henk Heideveld
09-03-2004, 12:13
Beste mensen,

Gelieve te stoppen met welles/nietes discussies in deze thread, gebruik daarvoor aub de PM-functie van het forum.
Ach dit onderwerp leidt nou eenmaal tot alle staten van opwinding, zelfs bij zo'n oudje als ikke :mrgreen:
Soms wou ik dat het met de vrouwtjes hetzelfde was :roll: :roll: :roll:

Martijn Beunk
09-03-2004, 13:43
Dit is weer gewoon aftellen en kopen.. :D

Indiana
09-03-2004, 14:40
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.

Zwart zou wel tof zijn !! een lekkere duistere kleur voor het laatste deel.
Of een goud kleurige !! (y)

Henk Heideveld
09-03-2004, 15:18
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.

Zwart zou wel tof zijn !! een lekkere duistere kleur voor het laatste deel.
Of een goud kleurige !! (y)
Ja heel logisch (y) :
groen: hobbitstee e.o.
bruinrood: Fangor e.o.
zwart: Doemberg e.o.

Sander Haarmans
09-03-2004, 15:35
En ook dit keer koop ik weer de gewone versie voor m'n ouders (kan hem natuurlijk altijd even lenen) en koop de extended versie voor mezelf (dat nog lang gaat duren).
Maar ja, heb ik weer wat om naar uit te kijken.

Sander Haarmans
09-03-2004, 15:37
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
De kleur van de EE wordt blauw :wink:
Dit denk ik ook, hij wordt denk ik donkerblauw.

Richard Land
09-03-2004, 17:47
Ik denk dat ik deze keer alletwee de versies koop. Dit heb ik niet gedaan bij deel 1 en 2. De reden is dat ik niet tot november kan wachten!!

Groeten,
Richard

scheur
09-03-2004, 19:07
Tegen alle verwachtingen in ,is het me vorig jaar gelukt om tot november te wachten voor de EE. :?
Ik denk dat het deze keer ook wel moet lukken!!!! :wink:
Maar nu nog eventjes geduld!!!! :evil:

HiddeV
09-03-2004, 21:27
Tegen alle verwachtingen in ,is het me vorig jaar gelukt om tot november te wachten voor de EE. :?
Ik denk dat het deze keer ook wel moet lukken!!!! :wink:
Maar nu nog eventjes geduld!!!! :evil:

mij gaat het ook lukken, bij 24 is het me gelukt en het gaat me nu ook weer lukken

Daniël van Zanten
10-03-2004, 11:29
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
De kleur van de EE wordt blauw :wink:
Dit denk ik ook, hij wordt denk ik donkerblauw.

Ik denk grijs/donkergrijs

Kevin Baeckelandt
10-03-2004, 11:49
Benieuwd wat de kleur wordt van de Extended Edition, naast de reeds verschenen groene en rode boxen.
De kleur van de EE wordt blauw :wink:
Dit denk ik ook, hij wordt denk ik donkerblauw.

Ik denk grijs/donkergrijs
Nee, de kleur stond al bekend voor de release van EE FOTR groen - rood - blauw.

intergalactrick
10-03-2004, 17:35
Ik heb m al :twisted:

Albert Kostwinder
10-03-2004, 17:44
Ik heb m al :twisted:

Een kopietje.. zeer bevredigend.... niet dus... en zeker niet van deze film... !!

Mark Knoop
10-03-2004, 18:02
Ik koop zeker de 2-disc versie van deze film. Dat heb ik ook met FOTR en TTT gedaan. Heb er nu al zin in!

Kevin Baeckelandt
10-03-2004, 18:24
Ik heb m al :twisted:
met povere beeld- en geluidskwaliteit, niet aan mij besteed. Ik wacht netjes op de release zoals ik met al mijn DVD's heb gedaan.

Surya
10-03-2004, 21:44
Ik heb gehoord dat er al versies van hoge kwaliteit in omloop zijn...

Pietje
10-03-2004, 22:08
Ik heb m al :twisted:
met povere beeld- en geluidskwaliteit, niet aan mij besteed. Ik wacht netjes op de release zoals ik met al mijn DVD's heb gedaan.

Is een 1 op 1 kopie. Gesplit over 2 DVDr's. Exact zelfde kwaliteit als de versie die in mei in de winkels ligt, je moet alleen 1 keer van disc wisselen. Ik heb deze ook. Net als bij FOTR en TT koop ik niet de 2 disc, maar zeker wel weer de extended. Maar november is nog zoooo ver weg....

Johan van den D.
10-03-2004, 22:16
Ik heb gehoord dat er al versies van hoge kwaliteit in omloop zijn...Klopt, versies die in een legale "fabriek" gemaakt zijn (waar normalieter gewoon ook dvd,s gemaakt worden) en dus min of meer originele kwaliteit zouden moeten bezitten.
Dit zal ook met Nemo het geval zijn, althans, dit was een week of twee geleden op het nieuws :roll:

Johan van den D.
10-03-2004, 22:19
Maar november is nog zoooo ver weg....Dat is waar maar de tijd gaat zoooo vlug.http://emoticons4u.informationalot.com/cartoon/1279.gif

Pietje
10-03-2004, 22:38
Ik heb gehoord dat er al versies van hoge kwaliteit in omloop zijn...Klopt, versies die in een legale "fabriek" gemaakt zijn (waar normalieter gewoon ook dvd,s gemaakt worden) en dus min of meer originele kwaliteit zouden moeten bezitten.
Dit zal ook met Nemo het geval zijn, althans, dit was een week of twee geleden op het nieuws :roll:

Nee joh. De DVD is gewoon al klaar, maar komt pas in mei in de winkels. Maar iemand met niet al te beste bedoelingen heeft hem nu al in z'n handen gekregen, hem vervolgens gekopieerd en op internet gegooid.

Johan van den D.
10-03-2004, 23:01
Zou kunnen maar volgens mij hebben we het nu niet over hetzelfde bericht.
Het bericht kwam me juist bekend voor daar ik dit "vroeger" op die manier ook van dichtbij heb mee gemaakt maar dan met cd,s.

Maar nogmaals, het zou kunnen dat het was zoals jij nu zegt hoor.

Henk Heideveld
11-03-2004, 09:57
Ik heb gehoord dat er al versies van hoge kwaliteit in omloop zijn...
Ik heb de mijne aan Arnold Bomers meegegeven, gelet op de beeld- en geluidskwaliteit :cry: :cry: Heb overigens sindsdien niks meer zien posten door Arnold. Zou Groenlo afgesneden zijn?????? :?

DVD_Boy
11-03-2004, 15:19
Ik wacht op de DVD Extended Edition Box
Waar alle 3 de films als Directors Cut in zitten

Ik heb trouwens Lord of the Rings: Return of the King
En het is een hele mooie afsluiting van de triologie
Prachtig! :D

Pietje
11-03-2004, 15:57
Ik wacht op de DVD Extended Edition Box
Waar alle 3 de films als Directors Cut in zitten

Hmm..ik weet niet hoe die box eruit komt te zien, maar persoonlijk lijkt me de 3 'boeken' op een rij leuker :)

Surya
11-03-2004, 16:17
Ik wacht op de DVD Extended Edition Box
Waar alle 3 de films als Directors Cut in zitten
Hmm..ik weet niet hoe die box eruit komt te zien, maar persoonlijk lijkt me de 3 'boeken' op een rij leuker :)
Idd. Bovendien denk ik niet dat die box 12 disk zou bevatten dus niet alle extra's zouden er bij zitten in dat geval.

Olaf van der Kroon
11-03-2004, 22:27
Ik wacht in elk geval!!
Ik heb n.l gehoord dat er zelfs een 6 disk versie aan zit te komen met een met een directorscut film van 6 uur??? Of valt dit onder de broodje aap verhalen? P.s. dit gerucht komt uit het bioskoop wereldje!!

chimera01
11-03-2004, 22:58
Is dat broodje met mayo of ketchup???

dimension
12-03-2004, 09:09
Ik wacht in elk geval!!
Ik heb n.l gehoord dat er zelfs een 6 disk versie aan zit te komen met een met een directorscut film van 6 uur??? Of valt dit onder de broodje aap verhalen? P.s. dit gerucht komt uit het bioskoop wereldje!!

Ik ken het verhaal, en weet hoe het echt zit, maar mag ik niet vrijgeven. Wat jij hier zegt klopt iig niet helemaal, er zit wel een director's cut bij, maar gaat over een bepaald stuk van de film :). Er zitten wel nog meer extra's bij dan de vorige 2 films, omdat er blijkt hoeveel suc6 die extra's opleverd. Het wordt een 6-disc version ja...gratz voor die info..wist je netjes :) Ik heb dus nix verklapt.. :) [gelukkig]

Surya
12-03-2004, 09:28
Ik wacht in elk geval!!
Ik heb n.l gehoord dat er zelfs een 6 disk versie aan zit te komen met een met een directorscut film van 6 uur??? Of valt dit onder de broodje aap verhalen? P.s. dit gerucht komt uit het bioskoop wereldje!!
Die 6u versie zou me verbazen hoor. De originele cut (gewoon alles wat gefilmd was aan elkaar gelplakt) duurde inderdaad zo lang, maar als je wat gaat in editen voor tempo en dingen er uit zwieren die niet nodig zijn, komt je dus aan een aanzienlijk kortere film...

redroxz
12-03-2004, 11:52
Kan niet wachten tot hij uitkomt,maar ik wacht toch op de 4 disc set.
Keigoede film!! :D

Luther Hartog
12-03-2004, 19:54
Lijkt me een leuk verjaardagscadeau, zo vlak voor mijn verjaardag. :D Ik koop natuurlijk ook de EE! :PEn hij komt precies op mijn verjaardag uit, wat is het toch fijn om Tweeling te zijn, he Remco? :)

thomas tol
12-03-2004, 19:58
ik ga hem nu bekijken op DVD.

Olaf van der Kroon
12-03-2004, 20:02
Ik wacht in elk geval!!
Ik heb n.l gehoord dat er zelfs een 6 disk versie aan zit te komen met een met een directorscut film van 6 uur??? Of valt dit onder de broodje aap verhalen? P.s. dit gerucht komt uit het bioskoop wereldje!!

Ik ken het verhaal, en weet hoe het echt zit, maar mag ik niet vrijgeven. Wat jij hier zegt klopt iig niet helemaal, er zit wel een director's cut bij, maar gaat over een bepaald stuk van de film :). Er zitten wel nog meer extra's bij dan de vorige 2 films, omdat er blijkt hoeveel suc6 die extra's opleverd. Het wordt een 6-disc version ja...gratz voor die info..wist je netjes :) Ik heb dus nix verklapt.. :) [gelukkig]

Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil je vriendjes met me worden :?: :twisted: :twisted: :twisted:

The Scratcher
13-03-2004, 10:45
Ik ken het verhaal, en weet hoe het echt zit, maar mag ik niet vrijgeven. Wat jij hier zegt klopt iig niet helemaal, er zit wel een director's cut bij, maar gaat over een bepaald stuk van de film :). Er zitten wel nog meer extra's bij dan de vorige 2 films, omdat er blijkt hoeveel suc6 die extra's opleverd. Het wordt een 6-disc version ja...gratz voor die info..wist je netjes :) Ik heb dus nix verklapt.. :) [gelukkig]

Lijkt me toch vrij sterk dat er een nóg langere versie komt dan de extended versie dalijk in november. Jackson heeft zelf aangeven dat hij materiaal had voor iets meer dan 4 uur voor ROTK en dat hij dat herstelde voor de extended versie. Dat er een 6 uurs versie kwam schreef hij af als complete ONZIN, simpelweg alleen al omdat hij het materiaal ervoor gewoon niet heeft.

Wat dimension hier dus schrijft lijkt me dus ook complete onzin en riekt naar wat interessant doenerij. :roll:

dimension
13-03-2004, 11:34
Kun je denken, maar ik zei niet dat het allemaal rotk materiaal is. Er komt een compilage van de trilogy, wat ze hebben doorstaan etc..een overall view. Die moet je erbij nemen. Er is iid geen6uur materiaal over RotK, als jij denk dat ik intressant wil doen, maak je met die opmerking mij alleen maar aan het lachen 8)

The Scratcher
13-03-2004, 11:51
Kun je denken, maar ik zei niet dat het allemaal rotk materiaal is. Er komt een compilage van de trilogy, wat ze hebben doorstaan etc..een overall view. Die moet je erbij nemen. Er is iid geen6uur materiaal over RotK, als jij denk dat ik intressant wil doen, maak je met die opmerking mij alleen maar aan het lachen 8)

Ok, dan heb ik dat verkeerd bergrepen en neem ik dat laatste terug. :wink:

Olaf van der Kroon
13-03-2004, 18:21
Kun je denken, maar ik zei niet dat het allemaal rotk materiaal is. Er komt een compilage van de trilogy, wat ze hebben doorstaan etc..een overall view. Die moet je erbij nemen. Er is iid geen6uur materiaal over RotK, als jij denk dat ik intressant wil doen, maak je met die opmerking mij alleen maar aan het lachen 8)

heb je stiekum toch alweer wat verklapt :twisted: :!: :twisted: :!: :twisted:

The Scratcher
13-03-2004, 20:30
Kun je denken, maar ik zei niet dat het allemaal rotk materiaal is. Er komt een compilage van de trilogy, wat ze hebben doorstaan etc..een overall view. Die moet je erbij nemen. Er is iid geen6uur materiaal over RotK, als jij denk dat ik intressant wil doen, maak je met die opmerking mij alleen maar aan het lachen 8)

heb je stiekum toch alweer wat verklapt :twisted: :!: :twisted: :!: :twisted:

En dat was nou juist mijn opzet! :twisted:

R. Schaap
13-03-2004, 20:36
Dimension.....

Je zorgt er zeker wel voor dat DVD.nl de primeur zal krijgen met je nieuws he straks!!!???

Laten we het hopen.....

Ik kan niet wachten tot november.

Kevin Baeckelandt
15-03-2004, 11:44
De coverart van de EE

http://home.datacomm.ch/betaversion3/rotk-see-pics/Cover4.jpg

Opvallend is dat de EE aangekondigd staat als "Holiday 2004" en dat de giftset netjes is afgedekt :wink:

Samuel L Jackson
15-03-2004, 12:07
en maar wachen....

Olivier Laemont
15-03-2004, 21:13
De coverart van de EE

http://home.datacomm.ch/betaversion3/rotk-see-pics/Cover4.jpg

Opvallend is dat de EE aangekondigd staat als "Holiday 2004" en dat de giftset netjes is afgedekt :wink:

Ik zie 't fotootje niet verschijnen...

Albert Kostwinder
16-03-2004, 13:55
De specs van return of the king 2 disc:

http://www.dvdtown.com/discdetails/Lord_of_the_Rings_Return_of_th/11853/

Kevin Baeckelandt
16-03-2004, 13:56
De coverart van de EE

KNIP

Opvallend is dat de EE aangekondigd staat als "Holiday 2004" en dat de giftset netjes is afgedekt :wink:

Ik zie 't fotootje niet verschijnen...
Ik wel :?

Albert Kostwinder
16-03-2004, 14:05
En voor de echt ongeduldigen:

Hier kun je alvast wat return of the king scenes bekijken.... ;)

http://www.countingdown.com/features?feature_id=3287475

El Barto
16-03-2004, 15:15
Voor alle mensen die alleen de extended versies hebben gekocht...

vanaf eind mei te koop in een keke verpakking. Damn, en mei wordt al zo'n dure maand.

O ja, naast de widescreen box komt er ook een full screen box uit.

Meer info: http://www.dvdtown.com/announcement/Its_official_-_Return_of_the_K/354/

Albert Kostwinder
16-03-2004, 15:25
Heel mooi, maar om deze box te kopen als je alle versies al hebt lijkt mij wat overbodig. Wellicht voor diegenen die al jaren hier heel geduldig op hebben gewacht?? :)

El Barto
16-03-2004, 15:29
Je kan inderdaad aan de gang blijven... heb zelf nu de alleen de extended versies... het kriebelt wel omdat je met deze box dan ook in een keer alle bioscoop versies bij elkaar hebt. Maar aan de andere kant is het denk ik meer het "Yes ik heb 'm in mijn collectie" gevoel want als je LOTR gaat kijken pak je toch de (veel mooiere) extended versies en staat deze box onaangeroerd in de kast. (ziet er wel gelikt uit :lol: een hele plank met alleen LOTR dvds...)

Dva
16-03-2004, 18:48
De extended van FOTR en TT zijn zoveel vollediger dat ik ook kan wachten. Bovendien zal de extended van ROTK waarschijnlijke een 5e DVD bevatten met de bloopers ed. Net zoals de amerikaanse FOTR een documentaire als 5e disc had (die omwille van rechten niet bij de europese zat) en TT een dvd had over het beeldje.

El Barto
16-03-2004, 18:55
Top! Een DVD met bloopers is altijd goed! :lol: :lol:

Lex v/d Moolen
16-03-2004, 19:04
Top! Een DVD met bloopers is altijd goed! :lol: :lol:Ja, en er is zoveel film geschoten dat er wel veel materiaal moet zijn wat een beetje fout ging. :lol:

El Barto
16-03-2004, 19:39
Nog even wat anders... Lex viert binnenkort zijn 10.000e post-jubileum!

Richard B.
16-03-2004, 20:06
Nog even wat anders... Lex viert binnenkort zijn 10.000e post-jubileum!
Alweer? :roll:

Mwoah, hij heeft nog een paar honderd postings te gaan..... en tegen die tijd laat iemand van de crew 'offie' wel weer eens los op het forum. ;)

Lex v/d Moolen
16-03-2004, 20:11
Nog even wat anders... Lex viert binnenkort zijn 10.000e post-jubileum!
Alweer? :roll:

Mwoah, hij heeft nog een paar honderd postings te gaan..... en tegen die tijd laat iemand van de crew 'offie' wel weer eens los op het forum. ;)Ja, één keer is wel genoeg hoor. En ik hoef ook geen aparte thread. :twisted:

stekkerke
18-03-2004, 22:57
Denken jullie dat er ook een box uit komt met de 3 films in EE

ik ben namelijk zo iemand ie gewacht heeft tot ze alle drie uit waren .
heb nu enkel de illegale DVD rip meh bon , dat ter zijde

komt ie er of komt ie er niet ????

Richard B.
18-03-2004, 23:16
Denken jullie dat er ook een box uit komt met de 3 films in EE

ik ben namelijk zo iemand ie gewacht heeft tot ze alle drie uit waren .
heb nu enkel de illegale DVD rip meh bon , dat ter zijde

komt ie er of komt ie er niet ????
Die vraag is al tig keer gesteld en het antwoord is: "ja, natuurlijk maar niemand weet nog wanneer".

Cloud
19-03-2004, 00:15
Ik had ergens gelezen dat er een box met de EE komt eind 2004.
En nadat Peter Jackson klaar is met King Kong gaat hij aan een nieuwe box werken.
Het was iets met high definition beeld en extras met bloopers.

Albert Kostwinder
19-03-2004, 08:53
Denken jullie dat er ook een box uit komt met de 3 films in EE

ik ben namelijk zo iemand ie gewacht heeft tot ze alle drie uit waren .
heb nu enkel de illegale DVD rip meh bon , dat ter zijde

komt ie er of komt ie er niet ????

Als je lang genoeg wacht komt er heus wel zoiets uit... de trilogie vraagt om een verzamelbox.... maar waarom nog langer wachten... koop toch gewoon straks alle drie EE boxen ben je ook klaar toch??

Heb wel respect hoor dat je zo'n enorm geduld hebt!!... ik heb gewoon alle 2 discs en EE gekocht... :oops:

Jeroen vS
23-03-2004, 11:04
ik ga wel wachten tot november. Ik had ook de 2-disc versies en de EE-versies van de eerste twee films. De 2-disc versies heb ik weer verkocht, want die kijk ik toch nooit meer. En om nou te zeggen, dat de extra's op de 2-disc TTT erg goed waren ... dat gaat te ver.

Nee hoor, ik hou het lekker bij de 4-disc versies.

Samuel L Jackson
29-03-2004, 01:19
878

HiddeV
29-03-2004, 13:58
878

:?:

Samuel L Jackson
25-05-2004, 23:26
Vandaag binnen gehad op me werk :D

Ligt al apart voor me, nu nog de EE!

Samuel L Jackson
27-06-2004, 21:57
nu weten we t wel.... :evil:

Christiaan Sauer
28-06-2004, 21:00
nu weten we t wel.... :evil:

:?:

Samuel L Jackson
14-07-2004, 13:11
nu weten we t wel.... :evil:

:?:


Wist jij nog niet dat ie op 27 mei uitkomt dan :?: :?: