PDA

Bekijk de volledige versie : Matrix boxset...



Roadster
08-03-2004, 15:20
Is er al een datum bekent?
Was van plan alledrie de delen te kopen ( actie op dvdzone2 ) Maar toen dacht ik dat die box wel erg kewl kan worden, dus heeft iemand enig idee?

Erwin_W
08-03-2004, 15:21
ja dat schiet idd niet erg op.. straks is iedereen die film alweer vergeten :?

R Klemkerk
08-03-2004, 15:28
ja dat schiet idd niet erg op.. straks is iedereen die film alweer vergeten :?

deel 2 en 3 mogen me vergeten worden. Deel 1 is gewoon een regelrechte klassieker die aan geen huishouden mag ontbreken. Ik vind het ook vreemd dat er niks bekend is over een boxset. Maarja. Geduld is een schone zaak. Ik wil de boxset wel een keer kopen als hij voor een aantrekkelijk prijsje te verkrijgen is.

Roadster
08-03-2004, 16:03
idd was 1 gewoon de beste, maar ik vond 2 en 3 zkr niet slecht ( nog zwak uitgedrukt )

heb er wel al wat over gelezen dat de beelden van de game in de film verweven worden, alsmede deel 1 word verbeterd, want de broertjes waren nog niet helemaal tevreden ( NOG BTER?! )

R Klemkerk
08-03-2004, 16:10
idd was 1 gewoon de beste, maar ik vond 2 en 3 zkr niet slecht ( nog zwak uitgedrukt )

heb er wel al wat over gelezen dat de beelden van de game in de film verweven worden, alsmede deel 1 word verbeterd, want de broertjes waren nog niet helemaal tevreden ( NOG BTER?! )

klinkt goed..

ik heb deel 1 nog niet aangeschaft op dvd. heb hem wel gehad. ik wil nu wachten op de boxset, of ander matrix revisited kopen :)

Folkertina
08-03-2004, 18:33
Ik hoop dat ze in de box set ook Animatrix zullen stoppen.
Deze laatste heb ik bij een vriend bekeken en het legt een aantal dingen van de film uit. Ik vindt dat hij er dus gewoon bij hoort. :!:

Jeroen C
08-03-2004, 18:45
Er zijn al meerdere draadjes te vinden over The Matrix Trilogy...

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=6714)
En hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17636)
onder andere...

flix
09-03-2004, 14:56
weet je waar ik helemaal gek van wordt als de film als eerst op dvd kom dan is die aleen maar los te koop meestal koop ik die meteen maar een maand later kom er weer een box uit en dan weer een box maar dan met net een filmpje xtra. dat zal ook wel gaan met de matrix dus ik wacht wel even (als ik me kan inhouden?).

FrankGuthrie
09-03-2004, 17:21
Alleen het eerste deel is het waard om te hebben. Deel 2 en 3 moeten dan ook snel vergeten worden.

Roadster
09-03-2004, 18:22
that's all a matter of opinion, sow dat was me beste duits ook gelijk weer

Flabmaster2000
22-05-2004, 10:02
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227483

Quote:
Also today, a number of online retailers (including EZYDVD) are listing a 9-disc The Matrix Trilogy DVD box set for Region 4 (street date TBA). This would supposedly include 3 discs for The Matrix, 3 discs for The Matrix Reloaded, 2 discs for The Matrix Revolutions, and the single-disc Animatrix DVD. Features of the set are reported to include new HD film transfers of the films, an extended version of Reloaded with an hour of additional footage and new documentaries, commentaries and other newly created special edition content. We do know that Warner and the Wachowski brothers are working on new special editions of the films, but this is the first time we've heard about this specific release. We'll look into it and hopefully have more information for you soon, particularly word on R1 plans.

macdonald12
22-05-2004, 18:02
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227483

Quote:
...We'll look into it and hopefully have more information for you soon, particularly word on R1 plans.


en regio 2 niet te vergeten.

Klinkt verder erg goed, dus ik zal denk ik maar op de boxset wachten ipv alle delen los te kopen.

Roadster
24-05-2004, 09:13
beetje laat voor mij, wel jammer maar kon niet w8ten

RemcoZ
24-05-2004, 09:33
Als er daadwerkelijk een mooie box komt met 9 glimmende schijfjes ga ik denk ik toch mijn Matrix dvd's vervangen. Het gaat hier namelijk om compleet nieuwe uitgaves, die wat toevoegen aan de vorige releases.

Geel Badeendje
31-05-2004, 09:03
*w8 ook op de boxset*