PDA

Bekijk de volledige versie : American History X



NHke
08-03-2004, 15:21
Ik zou me graag via de website van freerecordschop American History X willen bestellen voor 8.99€

http://www.freerecordshop.be/search...nsearchfast.y=9

Maar nu zie ik daar zo 3 verschillende dvd's er van staan?? Is die van 8.99€ ook zo in een plastic dooske zoals vele dvd's? Want als dat voor 8.99€ zo een kartonnen doosje is ofzo..

Erwin_W
08-03-2004, 15:22
Ik zou gewoon naar de winkel gaan daar staan er genoeg en waarschijnlijk goedkoper ook! ff rondkijken dus!

R Klemkerk
08-03-2004, 15:24
lijkt me dat die gewoon in een amaray case zit. net zoals vele andere dvd's. Ik neem aan dat dit dezelfde crappy versie is als in nederland.

Toch zal ik je verwijzen naar www.play.com en daar eens te zoeken op je desbetreffende titel. Deze heeft 5.1 geluid en widescreen. De versie die jij wilt heeft dat echter niet. Misschien toch iets om overna te denken.

en btw. volgende keer even een draadje opzoeken van american history X, zijn er genoeg ;) (y)

Jaap22
08-03-2004, 15:24
Ja, die van € 8,99 is zo'n plastic doosje al zovele dvd's. De kwaliteit van die dvd is alleen niet echt hoogstaand te noemen.

NHke
08-03-2004, 15:28
@ Erwin_W : in de winkel zelf staat hij ook aan die prijs hoor.. Ik laat hem gewoon opzij leggen via de site.. op www.dvdsales.be staat hij wel goedkoop!!

Ik wil alleen plastice doosjes hebben.. is mooier om op te bergen vind ik :)

R Klemkerk
08-03-2004, 15:30
@ Erwin_W : in de winkel zelf staat hij ook aan die prijs hoor.. Ik laat hem gewoon opzij leggen via de site.. op www.dvdsales.be staat hij wel goedkoop!!

Ik wil alleen plastice doosjes hebben.. is mooier om op te bergen vind ik :)

ieder zijn eigen keus :P, ik wil juist kartonnen hoesjes, haha. liefst zoveel mogelijk special editions en zo weinig mogelijk RCV :P

Frank
08-03-2004, 15:32
en zo weinig mogelijk RCV :P

HOM Vision. :wink:

R Klemkerk
08-03-2004, 15:34
en zo weinig mogelijk RCV :P

HOM Vision. :wink:

idd. kga binnenkort ook maar American History X importeren want dit is niks hier in nederland. lijkt wel alsof wij behandeld worden als een 3de wereld land. :roll: ;)