PDA

Bekijk de volledige versie : Heat [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:05
Heat [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=207)

Henk Heideveld
19-10-2001, 14:28
Wel een lekker verhaaltje. Veel en goede acties. Al Pacino bijna in zijn eigen rol. Niet slecht. Het hele gebeuren ontwikkelt zich lastig, de incidenten stapelen zich op, alleen jammer van het voorspelbare einde.

martin
20-10-2001, 14:53
Dit is ook een van de beste films die ik heb kwa verhaal, super spannend en lekkere aktie scene's.
de schiet scene is van top kwaliteit ook kwa geluid.

Emperor
20-10-2001, 19:04
Heat is echt super

die schietscene heb ik al wel 20x gezien
Errug bruut geluid:D

calex
20-10-2001, 22:38
Ik vind het een top film, spannend tot aan de
laatste minuut.

Grtz.Henny ;)

jwtje
16-01-2002, 19:34
dit is echt de film der films!
die schietscene is echt geweldig! (kwijl kwijl...):D

Dick K.
16-01-2002, 20:52
En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!

Dave
18-01-2002, 20:55
Vandaag gekregen.... SUPERFILM!!!!!

:D :cool: :D :cool:

mcwops
21-01-2002, 20:25
al pacino+
robert de niro+
goed verhaal (good , bad en karakters)+
goed geluid (muziek, auto en guns)+
mooie lokaties (LA)
=
heerlijke lange avondfilm.

Rob


//leve de koningin\\

DrBob
22-01-2002, 18:59
hmm ik kan niet wachten tot ie op mn deurmat valt... ik weet er niks van behalve dat iedereen em helemaal geweldig vindt...

Henk Heideveld
23-01-2002, 11:56
Leg de deurmat maar vast klaar en hou je DVD-speler standby.
Hij is goed, hij is goed, zeker weten.

Pat
26-01-2002, 22:34
Ik hem 'm deze middag nog eens volledig uitgekeken. Elke keer dat ik hem zie denk ik weer : "Verd*mme, da's nou 's echt een goeie film !" Alleen spijtig van de kale disc...

Maurits
22-03-2002, 22:52
Dit is nou echt een lekkere actiefilm. Goed verhaal, prima acteurs.

Rochan
23-03-2002, 01:13
Zeker een goede film. Al Pacino, Robert de Niro en Val Kilmer allemaal top. Van begin tot einde spannend. Is een film die ik zeker nog in mijn collectie komt.

Dave
23-03-2002, 07:15
Elke keer dat ik hem zie denk ik weer : "Verd*mme, da's nou 's echt een goeie film !" Alleen spijtig van de kale disc...


Yep zo denk ik er nu ook precies over:( :D

M Balje
12-05-2002, 15:01
Aanstaande Vrijdag 17 Mei Tussen 22.15-01.20 bij Yorin
Jammer dat hij zo laat komt,maar ja hij mag pas na 22.00 worden uitgezonden.
Ik denk dat ik wel even een stukje ga kijken en als hij net zo goed is al julie zeggen dan blijf ik kijken.

Henk Heideveld
13-05-2002, 11:04
Aanstaande Vrijdag 17 Mei Tussen 22.15-01.20 bij Yorin
Jammer dat hij zo laat komt,maar ja hij mag pas na 22.00 worden uitgezonden.
Ik denk dat ik wel even een stukje ga kijken en als hij net zo goed is al julie zeggen dan blijf ik kijken.
Zou ik maar niet doen. Deze film moet je in 1 adem kunnen uityzien, en dat is op tv ten enen male onmogelijk. De oplopende spanning wordt voortdurend onderbroken door maandverbandreclames en vernieuwde Pampers, gevolgd door Nivea visage. Soms komt er zelfs een half uur Hart van Nederland, onberduidend nieuws doorheen. Ik heb nog nooit een film op TV uitgekeken. Janken, janken, en nog eens janken, onze TV.

Arnold van Oostrum
13-05-2002, 11:26
Janken, janken, en nog eens janken, onze TV. Behalve als je afstemt op BRT of BBC. Vaak ook nog in originele formaat uitgezonden ook.:D

Berry vd Pluijm
13-05-2002, 23:12
Net als iedereen, kwijl ik op die schietscene.. We hebben het over track 32 toch?

Heb hem aan een vriend van me laten zien/horen als demo.. Mijn subwoofer kon hem wel aan.. mijn buren minder.. :)

Verder is het een topfilm, alleen wat aan de lange kant.

Mike Derksen
19-07-2002, 19:10
Heat:
samen met Full Metal Jacket en Blade Runner voor slechts €31,89'-
:)
of north by northwest erbij?

Henk Heideveld
22-07-2002, 10:34
Heat:
samen met Full Metal Jacket en Blade Runner voor slechts €31,89'-
:)
of north by northwest erbij?
Meer iets voor de rubriek Pricewatch dan voor de rubriek recensies. Wat vond je van Heat?

Mike Derksen
22-07-2002, 18:30
Meer iets voor de rubriek Pricewatch dan voor de rubriek recensies. Wat vond je van Heat?

ja, ik ben nogal nieuw hier.
Maar goed, Heat is een geweldige film met prima acteurs.
Niet van die 13 in een dozijn actiescenes met een hoop onnodige explosies en in het wilde weg schietende mensen, maar mooie goed getimede actie met mooi geluid (ook al heb ik geen indrukwekkend dolby surround 5.1 systeem :'( )

HiddeV
23-07-2002, 01:42
Degene die Heat heeft gezien en aan het eind zegt dat het geen goede film is, hoort echt in een inrichting thuis want wat is dit een TOPFILM echt waar. Al Pacino en Robert DeNiro in één film het kan niet beter. Het is jammer dat er geen extra's op staan maar ik heb m gekocht voor € 16,- bij FRS en dat is ie zeker waard en bij deze dvd is het niet zo erg dat er geen extra's op staan want alleen de film is genoeg voor die € 16,-(en dat is nog goedkoop).

Henk Heideveld
23-07-2002, 09:12
ja, ik ben nogal nieuw hier.
Maar goed, Heat is een geweldige film met prima acteurs.
Niet van die 13 in een dozijn actiescenes met een hoop onnodige explosies en in het wilde weg schietende mensen, maar mooie goed getimede actie met mooi geluid (ook al heb ik geen indrukwekkend dolby surround 5.1 systeem :'( )
Ik vind het zelf ook een geheide film. De meesten wel. De film lag al vanaf het begin in "de goedkope bak" maar verdient echt beter.

martin
23-07-2002, 16:54
Ik vind het zelf ook een geheide film. De meesten wel. De film lag al vanaf het begin in "de goedkope bak" maar verdient echt beter.

Je zou er haast € 10 meer voor betalen ;):D :D

SuperDre
05-09-2002, 10:46
Degene die Heat heeft gezien en aan het eind zegt dat het geen goede film is, hoort echt in een inrichting thuis want wat is dit een TOPFILM echt waar. Al Pacino en Robert DeNiro in één film het kan niet beter.

Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..

De_Schaduw
08-12-2002, 19:11
Ik heb net zitten kijken en ik heb me kapot zitten ergeren aan het beeld. De hoofden zijn te smal/uitgerekt. Erg slordig!
En de Nederlandse ondertiteling is ook best irritant: slecht vertaald en vaak als er iets gezegd wordt staat er geen tekst onder in beeld. Niet alles is dus vertaald.

Dennis Kuijper
09-12-2002, 14:14
Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..


Overdrijven doen we niet hoor,alleen de koffieshop scene is al
een classic scene,daar praat men over 30 jaar nog over!!!!
deze film is gewoon in een woord geweldig,maar ja over
smaak valt niet te twisten,maar remake wil niet zeggen dat het niet beter kan,voor my wel hoor,kyk maar naar Cape Fear.

MAD
09-12-2002, 15:26
Een goede film die een betere uitgave qua beeld en extra's zeker verdient: 2 disk SE bijv. ;)

Richard B.
14-03-2004, 22:34
Ik zag hem vanavond weer eens op tv en ik vroeg me af: hoe populair zou deze film zijn als Pachino en De Niro er NIET in zouden meespelen. Ik heb zo m'n twijfels.

Toch vind ik de film nog steeds wel amusant. Geen topper in mijn lijst maar ook zeker geen slechte film.

Ingo Deswert
03-08-2004, 18:15
Nou Nou Nou, jullie moeten allemaal niet zo overdrijven, zo geweldig was die film nou ook niet, zeker niet omdat het maar om een remake gaat (en daarom kan de film al niet geweldig zijn).. Hij was leuk, maar niet geweldig..


Overdrijven doen we niet hoor,alleen de koffieshop scene is al
een classic scene,daar praat men over 30 jaar nog over!!!!
deze film is gewoon in een woord geweldig,maar ja over
smaak valt niet te twisten,maar remake wil niet zeggen dat het niet beter kan,voor my wel hoor,kyk maar naar Cape Fear.

De koffieshopscène werd door de meeste critici (terecht overigens) afgedaan als een beetje een afknapper. De vonken springen er wat mij betreft ook niet vanaf. Je bleef een beetje op je honger zitten...

Het goeie aan Heat is dat het een actiefilm met brains is. Een intelligent verhaal, met een duidelijke structuur en enkele meesterlijk gestuurde scènes, die door de "uitdieping" van de personages aan kracht winnen.

Voorbeeld: één van de companen van de Niro met zelf een gezin (gespeeld door Tom Sizemore) met kleine kinderen deinst er niet voor terug om bij het verlaten van een bankgebouw waarbij ze onder vuur worden genomen (een overdonderende scène en neen ik ben géén actiefilmliefhebber), een kind als schild te gebruiken.

Het is trouwens niet echt een remake, maar een film die veel gelijkenis vertoont met een vroegere film van Mann ("Thief" uit 1981 met James Caan).

Nico Mos
04-08-2004, 09:49
Ik vind HEAT mede ook door het meespelen van de kanjers de Niro en Pacino (plus kilmer) een beregoede film. Een prima plot.
Ik bekijk de film nog regelmatig en zou graag zien dat deze in DTS versie zou worden uitgebracht!!

Kevin Baeckelandt
30-08-2004, 16:21
Net deze film voor de eerste keer gezien, ik had de DVD al reeds een maand of 2-3 in mijn bezit :oops:
Een echte topfilm, prachtig plot, cast en acteerwerk. Hopelijk komt de SE vlug uit, want deze schaf ik zeker aan 9/10

nova6666
14-11-2004, 21:07
Super film! Goed verhaal,vette actie,goed acteerwerk,meer kan ik er niet over zeggen!

MGdutch
15-11-2004, 12:56
Geweldige actiefilm!!!! (y)

freaky
16-11-2004, 20:33
Ik versta de film niet zo goed 8) Zal hem nog eens moeten bekijken want vond hem wat saai... maar ga hem vlug opnieuw bekijken, was wat moe en misschien dat dat ook een rol speelde...

MGdutch
08-12-2004, 21:48
Zeker 1 van de beste actie-thrillers ooit gemaakt!!! :D

Ron-G
18-12-2004, 22:37
Zojuist gekeken en inderdaad een goeie film, ik zal hem niet het predikaat topper willen geven, daar vind ik met name het eind te voorspelbaar voor, beetje anticlimax van de film, maar voor de rest een goeie prestatie van alle acteurs.

Heb hem bij de MM voor ik dacht 8 of 9 eurie meegenomen dus dik waar voor je geld..........

Mr. Olaf
19-12-2004, 12:06
Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?

Grant
19-12-2004, 16:12
Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?
Lijkt me sterk aangezien ze samen wel scenes hebben, zoals bijvoorbeeld in het restaurant. Veel zijn het er overigens niet.

HiddeV
19-12-2004, 18:57
Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?

dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zitten

Mr. Olaf
19-12-2004, 19:33
Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?

dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zitten

Mkay! Dan zal het wel weer zo'n Hollywood roddel zijn. Leek me ook vrij sterk idd.

Koen
19-12-2004, 21:46
Echte top!

Als je veel tijd hebt kijk je bijv. als opwarming naar Ronin en erna naar Heat. (maar erna mag je niet meer met de auto gaan rijden :lol: )

Koen 8)

Johan van den D.
23-12-2004, 12:08
Vette film, DeNiro en Pacino in één film! Maarre het gerucht schijnt dat geen enkele scene met beide acteurs is opgenomen... Wie weet of dat zo is?

dit is niet waar, in een andere thread over deze film zijn foto's van achter de schermen waar je kan zien dat ze weldegelijk samen in die scene zittenEn wat is de reden waarom ze niet beide in één en dezelfde scene te zien zouden zijn.