PDA

Bekijk de volledige versie : ju-on:the grudge



m.van den brink
08-03-2004, 20:29
Weet iemand hoeveel delen er zijn van deze film, en of ze op dvd uit zijn? 1 deel is net uitgekomen(met Nederlandse ondertiteling).

Usman
07-04-2004, 19:12
Weet iemand hoeveel delen er zijn van deze film, en of ze op dvd uit zijn? 1 deel is net uitgekomen(met Nederlandse ondertiteling).


Hoi den brink. Er zijn 3 films van ju-on. Er is een deel 1 een deel 2 en deze soort remake van deel 1 en 2. Het zit zo er was de film ju-on gemaakt daarna deel 2. maar deel 2 was meer dan de de helft een deel van deel 1 de samenvatting van 1 dus. Van de 76 minuten in de secquel ju-on 2 is ongeveer 40 minuetn deel 1 daarom hebben ze een remake gemaakt van deel 1 en 2. Nu hoop ik dat je er wijzer van bent geworden :D

Usman
07-04-2004, 19:17
Weet iemand hoeveel delen er zijn van deze film, en of ze op dvd uit zijn? 1 deel is net uitgekomen(met Nederlandse ondertiteling).


Hoi den brink. Er zijn 3 films van ju-on. Er is een deel 1 een deel 2 en deze soort remake van deel 1 en 2. Het zit zo er was de film ju-on gemaakt daarna deel 2. maar deel 2 was meer dan de de helft een deel van deel 1 de samenvatting van 1 dus. Van de 76 minuten in de secquel ju-on 2 is ongeveer 40 minuetn deel 1 daarom hebben ze een remake gemaakt van deel 1 en 2. Nu hoop ik dat je er wijzer van bent geworden :D Btw denk niet dat 1 en 2 op dvd uitkomen omdat dit de remake is

Sphinkx
08-04-2004, 07:48
Zijn er geen 4 delen? Ik dacht dat Ju-On 1 & 2 TV films waren. Ju-On: The Grudge is dat niet.

En op imdb zie ik dat er ook een vervolg is Ju-On: The Grudge 2.

Dus volgens mij zijn er 4 delen. Op ebay kan je wel de DVD's kopen van Ju-On 1 & 2. Maar dat is wel R3. In R2 zullen die nooit uitkomen vrees ik.

Maar wat de connectie tussen Ju-On & Ju-On The Grudge is weet ik niet precies. Dat vraag ik mij eigenlijk ook af.

PvdS
10-04-2004, 22:09
Ondanks de wat shaky acteerprestaties een erg goeie scary horror film Ju-on The Grudge ... en wat lees ik hier net, ook deze film gaat een USA remake krijgen met Sarah Michelle Gellar in de hoofdrol ...