PDA

Bekijk de volledige versie : Video FilmExpress 'kartonnetjes'



Richard B.
08-03-2004, 21:54
Heeft iemand deze al gezien? Ik kwam ze toevallig tegen bij V&D (nee, ik was daar niet voor dvd's). Het gaat om dvd's van VFE die per 2 films verpakt zijn in simpele kartonnen envelopen voor 3 of 4 euro per stuk (dus: 1,50 a 2 euro per film). Al hun 'bekende' titels zitten er tussen (o.a. The Deerhunter enzo). Het is op zich wel heel erg goedkoop maar de verpakking lijkt me niet echt praktisch. Het wordt btw wel een steeds twijfelachtigere business dat uitgeven van budget-dvd's: ipv. een beetje interessante titels uit de backcatalogue te zoeken en ze netjes op dvd te zetten recycled men liever eindeloos en steeds goedkoper dezelfde titels om er maar elk dubbeltje omzet uit te persen. :?

Frank Gozeling
08-03-2004, 22:29
Het lijkt erop dat de commercie de laatste centjes uit ons aller koopvee wil persen. Geen van deze shit in mijn kast. Je trekt toch ook geen viergangen diner voor weinig uit de muur.

Richard B.
08-03-2004, 23:01
Hmmm... ik ga misschien zelf TOCH voor de bijl. Ze hadden in een zo'n setje Dead Ringers en Twilight Zone - The movie gebundeld: twee films die ik zijdelings wel interessant vind. Morgen ga ik toch maar weer eens kijken of er nog andere interessante combinaties tussen zitten.

Frank
08-03-2004, 23:08
Ik weet niet of je het weet of dat het je uitmaakt, maar Twilight Zone: The Movie is de televisiefilm, niet de bioscoopfilm uit 1983.

Richard B.
08-03-2004, 23:28
Ik weet niet of je het weet of dat het je uitmaakt, maar Twilight Zone: The Movie is de televisiefilm, niet de bioscoopfilm uit 1983.
Je hebt gelijk: ik lees het nu op de site. Ok, dan is ie al eigenlijk niet meer interessant.

Btw: wel een stelletje oplichters dan die lui van VFE. De verpakking op hun website (zie http://www.videofilmexpress.nl/html/Assortiment-content.asp?id=224 ) lijkt exact op de poster van de film en de cast die ze er bij hebben staan is ook die van de film. Damn, daar was ik bijna ingetuind.

Frank
08-03-2004, 23:40
Btw: wel een stelletje oplichters dan die lui van VFE. De verpakking op hun website (zie http://www.videofilmexpress.nl/html/Assortiment-content.asp?id=224 ) lijkt exact op de poster van de film en de cast die ze er bij hebben staan is ook die van de film. Damn, daar was ik bijna ingetuind.

Zeer slordig van VFE. Ze hebben niet eens de rechten om deze film uit te brengen. Althans dat denk ik, het is een film van Warner Bros.

Dit is de juiste cover:

http://www.dvdsales.be/cover/17/1674.jpg

Richard B.
09-03-2004, 17:16
Ik ben nog eens wezen kijken maar het aantal interessante titels dat er tussenzat was echt miniem: zelfs de weinige toppers uit de VFE-catalogus zaten er niet eens tussen. De meest interessante bundeling die ik tegenkwam was er eentje van Dirty Dancing met The Fabulous Baker Boys maar geen van deze twee zou ik in m'n collectie hoeven te hebben. :(

Oh ja: het label dat ze gebruiken voor deze serie dvd's is 'big dvd collection' ofzo.

Oakey
12-03-2004, 18:09
Ach, als je van de Halloween-films houdt is de bundeling van Halloween 4 en 5 toch best een aardige? Huren is duurder ;)

Ik zag ook The Last Emperor ertussen staat, en Merry Christmas Mr. Lawrence (niet samen op 1 disc helaas).