PDA

Bekijk de volledige versie : Taken



flix
09-03-2004, 14:29
ik weet niet of iemand deze ken maar als je hem nog niet ken dan moet je hem echt eens gaan kijken.
want het is echt een van de betere dvd box sets die er nu is van s f films en als je van een goed verhaal en goed special effects hou dan is dit zeker een aanrader.


ben benieuwd of iemand anders hem al gezien heb en er van vond?
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=114429&p=57&c=&g=72




wat je wat het is ik denk te veel :twisted:

angel20
09-03-2004, 19:00
waanzinnige serie iets te lang maar wel boeiend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

makkabeer
11-03-2004, 18:54
Deze is toch nog niet R2 te koop?

Spacemann Spiff
11-03-2004, 18:59
R2 wel, maar niet nl ondertiteld. Is te bestellen bij play.com en bij Free Record zie ik hem ook nog wel geregeld liggen. Zeer de moeite waard...

Falch
11-03-2004, 21:36
Ah, schitterende serie. Destijds op de BBC gevolgd. Zeker de moeite waard, ook al is het jammer dat er geen Ned. ondertiteling bij zit.

Sjors van de Rebellenclub
12-03-2004, 13:21
Ik heb deze box onlangs binnen gekregen. Ik ben nu bij aflevering 2. Goede serie, maar het kabbelt wel allemaal een beetje voort. Anderhalf uur per aflevering vind ik toch net iets te lang. Had liever 10 afleveringen van een uur gezien.

Voor diegenen die deze box ook willen hebben. Zodra ik alle afleveringen heb gezien gaat ie voor een schappelijk prijsje in de verkoop!

Mark de Jong
12-03-2004, 13:23
Ik heb 'em toendertijd bij Play gekocht maar nooit helemaal afgekeken. Ik vond de serie erg tegenvallen moet ik zeggen. Jammer :(

Michelle
12-03-2004, 13:26
Hij was een paar maanden geleden bij Ro-disc in de aanbieding voor 50 euro. 'Keb m'n kans gegrepen en heb de serie in 3 dagen bekeken. Helemaal geen spijt van gehad. :D

Serie duurt lang, klopt. Maar ik denk dat 't op sommige punten anders weer veels te ingewikkeld zou worden. En ja...'tis Spielberg, niet? ;)

Renny Collard
13-03-2004, 13:35
En ja...'tis Spielberg, niet? ;)

Productie....niet regie.

Kesh
12-04-2004, 12:44
Is er al een versie verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels?

Frank
12-04-2004, 16:38
Is er al een versie verkrijgbaar met Nederlandse ondertitels?

Nee, helaas niet en er is er ook geen aangekondigd.

Spacemann Spiff
14-04-2004, 20:20
Ik heb deze serie gekeken toen de BBC hem uitzond en heb er zeker van genoten. Wanneer worden die nederlandse zenders eens wakker en gaan ze deze serie ook eens uitzenden?

hitchberg
21-04-2004, 12:10
Ik heb deze serie gekeken toen de BBC hem uitzond en heb er zeker van genoten. Wanneer worden die nederlandse zenders eens wakker en gaan ze deze serie ook eens uitzenden?

hij is op canal+ uitgezonden, nu de n.l. uitgave op dvd please

Frank
13-06-2004, 21:48
In Frankrijk verschijnt Taken binnenkort op DVD. Deze heeft Nederlandse ondertitels, dus wellicht kunnen we 'm in Nederland binnenkort ook verwachten.

http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=12287

Ro1671
13-06-2004, 22:03
In Frankrijk verschijnt Taken binnenkort op DVD. Deze heeft Nederlandse ondertitels, dus wellicht kunnen we 'm in Nederland binnenkort ook verwachten.

http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=12287

Good news (y) ! Hoorde van mijn collega dat dit een prachtserie moest zijn.

expo
13-06-2004, 23:30
Is het ook, heb al geruime tijd de UK versie en deze moet je gewoon zien !
Ik zou de serie omschrijven als 'X-Files meets Contact'
Wel jammer van de wel zeer beperkte extra's.

En voor de mensen die er na episode 3 of zo mee willen kappen, vanaf episode 6 begint de serie pas echt op gang te komen en wil je steeds meer en lijkt dat anderhalf uur opeens wel gerechtvaardigd.

Frank
18-06-2004, 12:39
Menushots van de Franse release (die dus ook Nederlandse ondertiteling heeft).

http://www.dvdrama.com/menus/disparition1.jpg

http://www.dvdrama.com/menus/disparition2.jpg

http://www.dvdrama.com/menus/disparition3.jpg

http://www.dvdrama.com/menus/disparition4.jpg

http://www.dvdrama.com/menus/disparition5.jpg

Bron: www.dvdrama.com (http://www.dvdrama.com/rw_fiche-4095-.php)

Michelle
20-06-2004, 12:10
Menushots van de Franse release (die dus ook Nederlandse ondertiteling heeft).
De vraag is echter of 'ie in Nederland ook kunnen aan te schaffen is of dat men de Franse versie zal moeten aanschaffen, compleet met de Franse cover.

Ach, ik ben blij met m'n UK versie, zou het alleen lullig vinden als deze box na verloop van tijd voor € 30,- te koop is terwijl ik er € 50,- voor heb betaald. :?

Frank
20-06-2004, 12:19
De vraag is echter of 'ie in Nederland ook kunnen aan te schaffen is of dat men de Franse versie zal moeten aanschaffen, compleet met de Franse cover.

Het is inderdaad nog de vraag of Taken ook in Nederland uit wordt gebracht, maar als ze de DVD in Frankrijk Nederlandse ondertiteling meegeven lijkt mij dat ze bij Universal van plan zijn om de DVD op termijn ook in Nederland uit te brengen.

Filmgek
16-02-2005, 01:44
ik wil alleen even kwijt dat ik die "actrice" Heather Donahue (uit de Blair Witch Project, enorme pruts-film :x ), die mee speelt vanaf afl.6, ook hier weer o zo slecht is. ongelooflijk dat iemand de capaciteit heeft, alle scènes te verprutsen waar ze in speelt. snap niet dat ze haar hebben gecast voor deze rol. ik erger me kapot aan haar, zodanig dat het afleidt van de vrij onderhoudende serie. can somebody just........ ok , laat maar. zie mijn onderschrift......

Cyrus the Virus
14-03-2005, 18:42
Dus weet iemand al of er van Taken ook een gewone NL versie komt (met NLO dus), zo ja wanneer?

HiddeV
14-03-2005, 19:04
Dus weet iemand al of er van Taken ook een gewone NL versie komt (met NLO dus), zo ja wanneer?

Staat niets bij DVD-home.nl en bij de webshops is ook alleen de UK versie te vinden, dus denk dat je hier lang op kan wachten. Hij is hier ook niet op tv geweest dus bijna niemand kent de serie. Vraag me af of ie hier nog ooit word uitgebracht :?

Caledonians
12-05-2005, 20:46
Ach, ik ben blij met m'n UK versie, zou het alleen lullig vinden als deze box na verloop van tijd voor € 30,- te koop is terwijl ik er € 50,- voor heb betaald. :?

Heb al mail gekregen van de FRS dat de dvd verzonden is. Kan dus Taken gaan ophalen voor € 12,99 :D Sorry Michelle :wink:

makkabeer
12-05-2005, 20:54
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb hem bij frs voor 18 euro

Caledonians
12-05-2005, 20:57
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb hem bij frs voor 18 euro

Taken zat eerst in de Internet Toppers en was € 19,99 geprijst. Na de Free-ID korting en PJR korting eraf bleef er nog maar € 12,99 over. Koopje voor een 6 dvd box lijkt me! 8)

makkabeer
13-05-2005, 02:51
Zeker een koopje voor een box met 10 afleveringen van 90 minuten. Ga hem zaterdag ophalen, ben erg benieuwd.

hitchberg
13-05-2005, 07:40
Dus weet iemand al of er van Taken ook een gewone NL versie komt (met NLO dus), zo ja wanneer?

Staat niets bij DVD-home.nl en bij de webshops is ook alleen de UK versie te vinden, dus denk dat je hier lang op kan wachten. Hij is hier ook niet op tv geweest dus bijna niemand kent de serie. Vraag me af of ie hier nog ooit word uitgebracht :?

nogmaals de Franse versie heeft nlo, in Nederland is ie door canal+ uitgezonden

ik snap nog steeds niet waarom wel de engelse versie hier overal in de winkel ligt en de Franse met nlo niet

Frank
13-05-2005, 08:52
ik snap nog steeds niet waarom wel de engelse versie hier overal in de winkel ligt en de Franse met nlo niet

Als winkels importeren doen ze dat meestal uit Engeland of Amerika, niet uit andere landen. Wellicht verkoopt een DVD met een Engels hoesje beter dan eentje met een Duits of Frans hoesje.

hitchberg
13-05-2005, 08:54
ik snap nog steeds niet waarom wel de engelse versie hier overal in de winkel ligt en de Franse met nlo niet

Als winkels importeren doen ze dat meestal uit Engeland of Amerika, niet uit andere landen. Wellicht verkoopt een DVD met een Engels hoesje beter dan eentje met een Duits of Frans hoesje.

maar een dvd met NLO verkoopt toch beter dan een zonder NLO.

ik denk dat de winkels een "beetje DOM" zijn

Frank
13-05-2005, 08:57
maar een dvd met NLO verkoopt toch beter dan een zonder NLO.

ik denk dat de winkels een "beetje DOM" zijn

Ik denk dat de winkeliers niet verder kijken dan hun neus lang is.

Caledonians
13-05-2005, 09:01
maar een dvd met NLO verkoopt toch beter dan een zonder NLO.

ik denk dat de winkels een "beetje DOM" zijn

Ik denk dat Frank gelijk heeft, een Engels hoesje verkoopt beter dan een Duitse of Franse. Als ik naar mijzelf kijk, ik moet er niet aan denken om een Duits- of Franstalige dvd hoes in mijn collectie te hebben. Ondanks dat er op de Franse wel NLO zit...

Caledonians
13-05-2005, 09:06
Ik heb even de Franse hoes opgezocht:

http://www.dvdfr.com/images/dvd/cover_200x280/12/12287.jpg

Zegt genoeg lijkt me :wink:

hitchberg
13-05-2005, 09:33
oplossing stickertje erop NEDERLANDS ondertiteld et voila

Caledonians
13-05-2005, 09:41
oplossing stickertje erop NEDERLANDS ondertiteld et voila

Ik doelde er op dat er geen originele titel op de hoes staat. Dat zou ik dus helemaal niks vinden...

hitchberg
13-05-2005, 09:47
oplossing stickertje erop NEDERLANDS ondertiteld et voila

Ik doelde er op dat er geen originele titel op de hoes staat. Dat zou ik dus helemaal niks vinden...

????????????????????

EVO
13-05-2005, 09:59
oplossing stickertje erop NEDERLANDS ondertiteld et voila

Ik doelde er op dat er geen originele titel op de hoes staat. Dat zou ik dus helemaal niks vinden...

????????????????????

tja, alleen echte dvdfreax begrijpen dit.
ik moet ook niets hebben van franse of duitse titels op m'n dvd's
een freak gaat (het liefst) voor een L.E. of C.E. en als extra moet ie ook nog goed in je dvdkast staan. ;)

btw... de dvdbox staat niet meer tussen de i-net toppers op frs site...
vaag genoeg staan er nu 9 titels in de 10 toppers lijst (vergissing misschien?)

raymond koene
13-05-2005, 10:09
het maakt mij persoonlijk niets uit of er nu koreaanse, duitse, franse of engelse titels op mijn hoesje staan. het gaat mij om de uitvoering op de dvd. zo heb ik bijvoorbeeld een zweedse versie van 24 in mijn kast staan, een duitse versie van Payback en the Truman Show, een koreaanse versie van malena etc etc.

brasem
27-06-2005, 20:42
Hey! volgens mij is dit antwoord nogal laat, maar ik heb gister een aflevering van taken op TV gezien en ik vond hem echt geweldig. Nu wil ik zelf ook taken kopen maar ik kan hem nergens meer vinden =O bij free record shop staat ie niet meer in de online lijst. Kan iemand mij helpen?:D

Jurgen V
27-06-2005, 21:16
cdwow.net

brasem
28-06-2005, 09:46
Aah heel erg bedankt:) nu even kijken of die niet duits nagesynchroniseerd is:P

Jurgen V
28-06-2005, 12:35
Is gewoon de engelse en de amerikaanse die er opstaan.

Frag0t
28-06-2005, 15:11
Aah heel erg bedankt:) nu even kijken of die niet duits nagesynchroniseerd is:P

Nou?

Hij's namelijk niet duur :)

Jurgen V
28-06-2005, 15:27
Neem nou gewoon van mij aan dat die van 25 euro gewoon de engelse versie is die ook bij de FRS te koop was. Dat de site duits is en een paar duitse titels heeft hoeft niet gelijk te betekenen dat alles duits is.

Frag0t
28-06-2005, 15:28
Neem nou gewoon van mij aan dat die van 25 euro gewoon de engelse versie is die ook bij de FRS te koop was. Dat de site duits is en een paar duitse titels heeft hoeft niet gelijk te betekenen dat alles duits is.

Dan komt deze zeer binnenkort bij mijn collectie :D

SuperDre
01-07-2005, 22:10
Neem nou gewoon van mij aan dat die van 25 euro gewoon de engelse versie is die ook bij de FRS te koop was. Dat de site duits is en een paar duitse titels heeft hoeft niet gelijk te betekenen dat alles duits is.

bij de frs te koop IS.. en Van Leest..

Werner
01-07-2005, 23:41
Heb net de eerste 4 afleveringen achter de kiezen. De eerste waren wat zwaar doordat [spoiler:561fb2a2e8]er zoveel kleinere verhaallijnen naast elkaar beginnen te lopen, en je er je hoofd moet bijhouden wie wie is[/spoiler:561fb2a2e8]. Nu ben ik echt en oprecht geïnteresseerd in het vervolg; zo'n afleveringen van 90 minuten/stuk maken wel mogelijk om de karakters goed uit te werken. Zo is bijvoorbeeld [spoiler:561fb2a2e8]die Owen Crawford zo'n onhebbelijke ********, zoals ik die graag zie spelen...[/spoiler:561fb2a2e8]

Flash
02-07-2005, 10:00
Heb net de eerste 4 afleveringen achter de kiezen. De eerste waren wat zwaar doordat [spoiler:3870422c07]er zoveel kleinere verhaallijnen naast elkaar beginnen te lopen, en je er je hoofd moet bijhouden wie wie is[/spoiler:3870422c07]. Nu ben ik echt en oprecht geïnteresseerd in het vervolg; zo'n afleveringen van 90 minuten/stuk maken wel mogelijk om de karakters goed uit te werken. Zo is bijvoorbeeld [spoiler:3870422c07]die Owen Crawford zo'n onhebbelijke ********, zoals ik die graag zie spelen...[/spoiler:3870422c07]

Owen Crawford is cool :twisted:

Nico de Graaf
04-07-2005, 12:00
Ik heb afgelopen weekend de hele serie bekeken, inderdaad waren de eerste afleveringen wat zwaar door te komen, maar daarna heb ik de dvd speler tussentijds nauwelijks meer kunnen uitzetten. Gisteravond om 12 uur was ik klaar met kijken. Alleen de extra's moet ik nog bekijken. En dit alles voor maar €23,00.

Fritsz
19-07-2005, 16:44
Liever geen NL ondertitels dan een Franse box, brrr, alleen de titel al...
De engelse versie gaat perfect, even de engelse ondertitels aanzetten
(voor als een tekst niet of niet goed verstaan wordt) en alles is uitstekend
te volgens, ook met alleen schoolengels.

Fritsz
19-07-2005, 16:58
*** Newsflash ***

Zojuist vernomen van iemand van de MM die dicht bij het vuur zit dat Taken november/december volgend jaar (2006) in Nederland (dus ook met NL ondertitels) uitkomt. :P :P :P

Frank
19-07-2005, 17:17
*** Newsflash ***

Zojuist vernomen van iemand van de MM die dicht bij het vuur zit dat Taken november/december volgend jaar (2006) in Nederland (dus ook met NL ondertitels) uitkomt. :P :P :P

Da's wel erg laat. De serie is nu te zien op de Nederlandse televisie, dus een release op korte termijn was logischer geweest. De schijfjes zijn al gemaakt...

link1986
21-07-2005, 20:03
Me moeder heeft pas van tv alle delen opgenomen, maar heeft natuurlijk liefst de dvd box. Ik hoop dat tie snel uitkomt, misschien een leuk cadeautje.....:D

Fritsz
28-07-2005, 08:33
De box ligt weer bij de MM voor 29,99 euro. Ik heb de afgelopen 1 1/2e
week alle afleveringen bekeken, wat een fantastische serie! Voor de
echte liefhebbers, als je Close Encounters of the 3rd Kind (ook van Spielberg) mooi vindt, dat moet je dit zien als net zo'n film, maar dan 5 x zo lang. :D

29.99 voor zo'n serie is echt geen geld, gelijk doen. :wink:

link1986
28-07-2005, 09:17
Maar dat is dan toch de Engelse???

Frank
28-07-2005, 09:52
Maar dat is dan toch de Engelse???

Ja, dat moet wel. Er is (nog) geen Nederlandse.

Shadow010
28-07-2005, 10:24
Heb ook de box gekocht en vanaf het begin vond ik het gelijk al geweldig. Ik wil even een compliment geven aan de casting! Echt heel goed gedaan hoe sommige personages van jong naar oud worden gecast!

[spoiler:8f20bc182a]Het einde vond ik alleen iets te 'zoet' ofzo. Had ik iets anders van verwacht; vond het zeker niet slecht, maar had iets onvoorspelbaars verwacht.[/spoiler:8f20bc182a]

Al met al één van de beste TV-series die ik heb gezien.

BASIL
27-09-2005, 11:13
Goed nieuws :wink:

Taken is beschikbaar bij ons met NL-ondertitels vanaf 10 november

HiddeV
27-09-2005, 12:02
Goed nieuws :wink:

Taken is beschikbaar bij ons met NL-ondertitels vanaf 10 november

Staat nog niets op DVD-Home.nl. Vervang deze alleen als de prijs goed is, maar daar kan je denk ik niet op rekenen.

Filmfan1988
27-09-2005, 19:35
ik heb ook de engelse...

mnengels is goed genoeg om het te verstaan...

Frank
29-09-2005, 10:27
Taken wordt in Nederland, volgens onderstaand persbericht, uitgebracht op 13 november a.s.

http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=1970

spiff
14-04-2006, 20:11
vandaag gekocht in de FRS voor 59 euro.... Ik was redelijk verrast toen ik het zag liggen want het stond nergens echt officieel aangekondigd volgens mij.... (maar ik ben een leek op deze site dus ....) Zeer mooie doos en lekker veel kijk-uren in het verschiet. Voor een liefhebbers van het buitenaardse als ik zal dit wel een must zijn denk ik.

Simon Elzinga
15-04-2006, 01:19
Ah, schitterende serie. Destijds op de BBC gevolgd. Zeker de moeite waard, ook al is het jammer dat er geen Ned. ondertiteling bij zit.
Dan wacht ik liever op de versie met NLO en het liefst met dts ook.

Simon Elzinga
15-04-2006, 01:20
vandaag gekocht in de FRS voor 59 euro.... Ik was redelijk verrast toen ik het zag liggen want het stond nergens echt officieel aangekondigd volgens mij.... (maar ik ben een leek op deze site dus ....) Zeer mooie doos en lekker veel kijk-uren in het verschiet. Voor een liefhebbers van het buitenaardse als ik zal dit wel een must zijn denk ik.
60 euro ??????????
Die zijn gestoord (132 Guldens) !!!

pokalapoketl
15-04-2006, 09:55
vandaag gekocht in de FRS voor 59 euro.... Ik was redelijk verrast toen ik het zag liggen want het stond nergens echt officieel aangekondigd volgens mij.... (maar ik ben een leek op deze site dus ....) Zeer mooie doos en lekker veel kijk-uren in het verschiet. Voor een liefhebbers van het buitenaardse als ik zal dit wel een must zijn denk ik.

Volgens de site van FRS ben je dan voor €20 genaaid :shock:.

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=941069&navid=3#

*edit*
Zie nu dat je in Brugge woont: http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=941069&navid=3
Belachelijk.

spiff
15-04-2006, 11:09
Ik weet dat dvd's in het buitenland, en meestal ook in nederland, goedkoper zijn, maar ik heb geen VISA en geen zin om liters olie te verrijden.... Meestal ga ik gewoon naar de plaatselijke winkel om me iets aan te kopen in de week van de release van de dvd. Ik wachtte al een tijdje op de release van deze boxset...ik zag het liggen, eigenlijk kan de prijs me dan niet zoveel schelen, tenzij het buitenproportioneel is. Zo heb ik bv. geen 69 euro of meer over voor een jaargang van "The Wire" "of "The Sopranos". da's dan juist een beetje teveel. Ik vind ook dat je de gewone winkels ook nog een beetje geld mag gunnen....

e1ias
15-04-2006, 13:28
Had deze box al onwijs lang (Britse versie). Heb ik destijds kunnen kopen voor € 29,95. De Britse box is mooier (qua layout aan de binnenkant) en ook nog eens veel goedkoper.

Als je af kan met Engelse ondertiteling (of helemaal geen ondertiteling) dan raad ik iedereen aan de Britse versie aan te schaffen...

Lorre
15-04-2006, 18:50
Vandaag niet zien staan in de FRS in Sluis. Jammer vond ik het. Dan maar kijken in Media Markt hier in Oostende.

locutus71
31-05-2006, 09:11
Ondertussen geprobeerd Taken aan te schaffen via mediadis. Blijkt dat er een probleem is met levering vanuit Universal.
Onbegrijpelijk, eerst stellen ze release hier zo lang uit en dan maken ze een kleine oplage , verwachtend dat toch weinig die gaan kopen, en dan is plots stock op.
Sta in twijfel om mijn bestelling te annuleren en gewoonweg later aan te kopen.
Weet iemand meer over deze leveringsproblemen?

Henk Van de Casteele
31-05-2006, 09:45
Je meent het niet dat er leveringsproblemen zijn. :shock: Heb hem een paar dagen geleden ook besteld, samen met nog enkele andere dvd's en gevraagd om als mono-verzending te versturen.
Zal dus een tijdje mogen wachten op m'n bestelling. :roll:

locutus71
31-05-2006, 13:28
ik had de mijne besteld tesamen met , Serenity. Kwestie , zelfde uitgever, zelfde leveringstermijn. Maar dus noppes. Ondertussen is Serenity kosteloos apart verstuurd en is het wachten tot wanneer Universal terug gaat leveren.
Proxis toont Taken als uitverkocht aan , wat me nog meer doet vermoeden dat er geen stock meer is bij Universal en dus misschien op een herdruk moeten wachten.

spiff
31-05-2006, 16:04
Hier in de Free Record Shop in Brugge liggen er stapels van "Taken". 't is echt niet normaal hoe veel. Ik vermoed dat ze er hier veel te veel hebben ingekocht.

intexor
31-05-2006, 19:19
Hier in de Free Record Shop in Brugge liggen er stapels van "Taken". 't is echt niet normaal hoe veel. Ik vermoed dat ze er hier veel te veel hebben ingekocht.

In Leuven ook, en ik dacht dat toen de uitzendingen op Kanaaltwee overlaatst op hun einde liepen ook reclame werd gemaakt voor de DVD's met vermelding "exclusief verkrijgbaar bij Free Record Shop", dus misschien moeten de andere winkels gewoon wat langer wachten eer ze hun lading krijgen, eerst moeten ze bij FRS weer even exclusief kunnen doen.

justme
03-06-2006, 14:53
Ik heb ook gemerkt dat er in de FRS stapels van "Taken" liggen. Heb meer dan 6 weken geleden mijn bestelling bij mediadis gedaan; maar wacht nog altijd op levering (btw voor zo'n 20€ minder dan hij bij FRS te koop staat). Ik heb zo'n vermoeden dat die exclusiviteit van FRS er voor iets tussenzit. Wel onbegrijpelijk dat ze hem bij Mediadis blijven aanbieden en blijven beloven van binnen de 8-15 dagen te leveren. Weet iemand hier iets meer over? Tot wanneer duurt die 'eventuele exclusiviteit' van FRS? Of is deze versie al OOP?

BASIL
04-06-2006, 00:06
Ik heb ook gemerkt dat er in de FRS stapels van "Taken" liggen. Heb meer dan 6 weken geleden mijn bestelling bij mediadis gedaan; maar wacht nog altijd op levering (btw voor zo'n 20€ minder dan hij bij FRS te koop staat). Ik heb zo'n vermoeden dat die exclusiviteit van FRS er voor iets tussenzit. Wel onbegrijpelijk dat ze hem bij Mediadis blijven aanbieden en blijven beloven van binnen de 8-15 dagen te leveren. Weet iemand hier iets meer over? Tot wanneer duurt die 'eventuele exclusiviteit' van FRS? Of is deze versie al OOP?

Excusiviteit van FRS?????? Ik heb een paar exemplaren van "Taken" bij MediaMarkt in Brussel gezien.

locutus71
06-06-2006, 06:54
Ik heb in ieder geval mijn exemplaar geannuleerd bij mediadis . Ik heb meerdere series die ik graag zie. Gemiste kans voor universal, dan gaat mijn geld naar ergens anders. Ik zal Taken wel eens kopen in één of andere Mediamarkt.

Henk Van de Casteele
28-06-2006, 13:46
Bericht gehad van Mediadis dat Taken werd verzonden op 27/06/06. Eindelijk!! Had hem sinds 28/05 ofzo in bestelling staan.

justme
28-06-2006, 14:00
Eindelijk! Heb hem vandaag in de bus gekregen. Had mijn bestelling bij mediadis ergens in april gedaan, dus ben wel blij dat ik mijn exemplaar nu eindelijk ontvangen heb.

Bart de Graaf
29-06-2006, 20:29
Ik heb taken al geruime tijd in huis. Ooit heb ik de R2UK versie voor 15 euro kunnen kopen op frs.nl. De box was toen maar 20 euro als internet topper min nog 5 euro aan kortingsbonnen.

Voor taken heb ik niets meer dan lof. Het is echt een fantastische serie die wel wat traag op gang komt maar dan ook echt blijft boeien. Er word echt werk van gemaakt om de personages uit te werken en dat je ze in verschillende generaties ziet is goed uitgevoerd.

Taken is een serie die je als sience fiction liefhebber gewoon eens gezien moet hebben!