PDA

Bekijk de volledige versie : Subwooferkabel



Felix the Cat
09-12-2001, 16:45
Vanwege een verandering in de opstelling van mijn HT is mijn subwoofer op een andere plek kome te staan. Gevolg is dat de meegeleverde kabel te kort is geworden.

Kan iemand mij vertellen wat ik zo'n beetje kwijt ben voor een degelijke kabel van pakweg 3 a 3,5 meter?

Ik heb nou gewoon een lange cinch kabel, die ik nog ergens had liggen, uit elkaar getrokken en er tussen gelegd maar ja, de kwaliteit is er wel op achteruit gegaan...en daar kan ik heel moeilijk mee leven!

bmateijsen
09-12-2001, 17:32
ach pak 'm beet 25 piek de strekkende meter... vraag even of ze hem op maat kunnen maken... en laat er een paar goede pluggen op zetten... kosten ook 25 piek per stuk....

Dus.. met 175 piek ongeveer heb je een mooi stukje kabel liggen naar je sub..

Groet Bjorn

Felix the Cat
09-12-2001, 21:39
Bedankt voor de info...ik ga morgen tijdens de lunchpauze gelijk even bij Vogelzang kijken!

forzavado
18-12-2001, 11:30
Zit vogelzang ook in Maastricht? Ik ken het alleen in Eindhoven.

PM
18-12-2001, 11:50
in den bosch zit ook een vogelzang... maar die heeft volgens mij alleen maar pc's...

Raskel
18-12-2001, 14:07
Zit vogelzang ook in Maastricht? Ik ken het alleen in Eindhoven.

In maastricht zit ook een Vogelzang (mijn vaste zaak :D ):
Vogelzang Maastricht Consumenten Elektronica
't Bat 2

Felix the Cat
18-12-2001, 17:52
En bij die vogelzang in Maastricht heb ik inmiddels een subwooferkabel van Ixos bemachtigd....NLG 64,50 voor 5 meter.

Trouwens in Heerlen zit Vogelzang ook :)

Michiel
06-05-2002, 19:39
klinkt misschien beetje stom, maar was nou eigenlijk heeft een hele goeie subwoofer kabel voor nut???

bmateijsen
07-05-2002, 07:33
zorgt ervoor dat er geen extra rommel in het signaal komt. en kan de klankkleur van het laag iets aanpassen. Het laag moet strak zijn, kort als het kort moet zijn en lang als het lang moet zijn... met andere woorden een stukje snelheid. Als je een goede sub hebt, maar een klote kabel, dan zal je horen dat de sub sneller gaat brommen en verstoringen van buitenaf over gaat nemen.

Vandaar dat bekabeling ook voor je sub erg belangrijk is. Denk hierbij dan tevens aan een goed netsnoer!! (bijv. van Kemp >>die zijn niet te duur...)

Groet Bjorn