PDA

Bekijk de volledige versie : Wachten met kopen DVD-speler?



BasH
09-12-2001, 19:08
Ik ben bezig me te orienteren op de aankoop van een DVD-speler. Het wordt waarschijnlijk een Pioneer DV444. Ik twijfel alleen over het feit of ik nog even moet wachten met mijn aankoop tot na de kerst. Volgens mij zijn er namelijk veel bedrijven die dan een uitverkoop houden. Of denken jullie dat er op de Pioneer sowieso weinig kans is op korting?

Groeten,

Bas

Olaf M.
09-12-2001, 21:03
Ik denk dat je deze het best tijdens een leuke aanbieding voor kerst kan kopen. Een dvdspeler is geen seizoensgebonden artikel, en daarom geef ik je weing kans op een betere prijs, tijdens de uitverkoop.
Aangezien dit ook een vrij nieuw model is:)

Felix the Cat
09-12-2001, 21:42
Tja blijft gewoon een kwestie van "gewoon kopen" als je een leuke aanbieding ziet...de kans dat je hem 2 weken later ergens anders voor een betere prijs ziet blijft altijd bestaan maar ja zo kun je blijven wachten natuurlijk!

Dadaveke
12-12-2001, 12:27
Als je de dvdspeler nu koopt kun je wel voor kerst heeeeeeeel veel dvd`s vragen:D

Jeroen Klaassen
12-12-2001, 13:41
Als je de dvdspeler nu koopt kun je wel voor kerst heeeeeeeel veel dvd`s vragen:D

Sluit ik me bij aan! KOPEN DIE HAP! :p

Jeroen

BasH
12-12-2001, 15:39
Ergens hebben jullie natuurlijk gelijk en moet ik niet gaan zitten mutsen om een paar tientjes. Maar ik zou er van balen als ik mezelf 200 piek en dus een paar DVD-tjes door de neus boor.
De goedkoopste aanbieding die ik tot nu toe heb gezien is bij Media Markt in Amsterdam voor f899,- regio- en macrovision-vrij. Als iemand iets beters weet, laat het me dan ajb weten!

Groeten,

Bas

Ge611
12-12-2001, 15:50
Ik weet dat je hem via een NLsite hem kan kopen/halen voor 800 piek, echter ik ben de url kwijt. Ik hem hem wel via DVD.nl gekregen.

Gebruik ff de search.

Mike Philippens
13-12-2001, 00:55
Maar ik zou er van balen als ik mezelf 200 piek en dus een paar DVD-tjes door de neus boor.
Dat gebeurd toch wel. Pioneer komt op een gegeven moment toch weer met een nieuw model dat weer meer kan en ondertussen wordt dan de 444 weer bij de Becel weggegeven. Kopen en nooit meer terugkijken. Mijn speler is in een maand of 4 tijd van 1099 naar 699 gegaan, dus het is altijd wat...

BasH
13-12-2001, 18:37
Thanx voor alle replies. Heb hem bij Block zien staan voor f699,-. Vind ik een aardige prijs. Het wordt de komende tijd dus zaak om reclamefolders professioneel te vermijden teneinde pijn in de portemonnee te voorkomen.

Groeten,

BasH

PCU Barneveld
14-12-2001, 16:10
Hoi Bas
Bij JVB amersfoort Regiovrij en macrovisionvrij fl 799,00

Greetz

Erwin

smartsys
17-12-2001, 11:54
Al is een DVD speler of soortgelijk apparaat geen seisoens gebonden apparaat, het is wel zo dat door de constante veranderingen in de markt, er wel vaak nieuwe modellen uitkomen en dus de oude vrij snel vervangen worden. Meestal komen in het voorjaar de nieuwe modellen van verschillende fabrikanten uit, dus is het net hierna vaak goedkoop shoppen op de oude apparaten welke in de op=op uitverkopen gaan.
Ik zou zeggen wacht hier even op en kijk of je er voordeel uit kunt halen.

BasH
18-12-2001, 17:03
Dank voor de wijze raad, maar ik ben het afgelopen weekend toch overstag gegaan. Heb de Pioneer DV444 gekocht voor niet al te veel geld.
Het enige probleem dat ik nu tegen kom is dat hij in de RGB-stand alleen maar groen beeld produceert. Misschien moet ik de gebruiksaanwijzing nog maar eens goed doorlezen. In de normale video-stand werkt hij trouwens fenomenaal, maar dat terzijde.

Groeten,

Bas

Jeroen Klaassen
19-12-2001, 11:07
Bash,


Kijk ff of je de instelling op je DVD-speler op RGB hebt staan en niet op s-video. Of anders ff voor een goeie scart kabel sparen.

Jeroen

Jeroen Klaassen
19-12-2001, 12:46
De Prijs is dus regiovrij
Mooie deal toch?:confused:

Tja, ik weet niet of jij t een goeie deal vindt als de prijs regiovrij is?! :p

Jeroen

bmateijsen
19-12-2001, 12:49
Tranen rollen over mijn wangen!!!

LOL!

:D :D :D :D :D

Maxster4th
21-12-2001, 09:37
Ik zou nog 2 weekies wachten. In januari heben RAF (o.a. A'dam) en Polectro (ook A'dam) mega uitverkopen. Echt zonder geintje. De prijzen zijn dan echt minimaal (als het in de aanbieding is :) ) 20% goedkoper.
Van vorig jaar kan ik mij herinneren dat een Onkyo versterker (toen normaal 2999,--gld er voor 2000 er stond. Dat model is dan wel vernieuwd, maar je zal toch door die andere lay-out en/of meerdere knopjes moeten heen kijken.

Ik zou wachten, By The Way daar hebben ze geloof ik een spreekwoord voor:
geduld................

martin
26-12-2001, 14:49
Ik ben bezig me te orienteren op de aankoop van een DVD-speler. Het wordt waarschijnlijk een Pioneer DV444. Ik twijfel alleen over het feit of ik nog even moet wachten met mijn aankoop tot na de kerst. Volgens mij zijn er namelijk veel bedrijven die dan een uitverkoop houden. Of denken jullie dat er op de Pioneer sowieso weinig kans is op korting?

Groeten,

Bas

Hoi

Ik heb een Pioneer 717k tekoop regio vrij.
het was het Top-model van vorig jaar deze speler is 14 maanden jong en is als nieuw.

zie ook topic te-koop

Raskel
26-12-2001, 16:54
Hey Martin, wat voor een speler wil je dan gaan kopen en waarom doe je je Pioneer weg (ik heb nl precies dezelfde speler)?

martin
26-12-2001, 17:17
Hoi raskel

Ik wil de Toshiba SD900 E gaan kopen.

maarja dan moet ik wel eerst deze zien teverkopen.

Ge611
27-12-2001, 12:33
zal dat begin of eind Januari zijn. Ga namelijk volgende week op vac. :p maar moet nog steeds een stand-alone hebben.

martin
27-12-2001, 13:07
zal dat begin of eind Januari zijn. Ga namelijk volgende week op vac. :p maar moet nog steeds een stand-alone hebben.

Hij is nog steeds tekoop.

Je hebt dan wel een klasse speler in huis.
kijk even op Hier (http://www.laserdiscarchive.co.uk/DV-717K.htm)
dan zie je gelijk wat deze speler kan. en hij is regio vrij.

GE611 ik heb je een PM gestuurd.

Raskel
27-12-2001, 13:36
Hey Martin,

Weet jij toevallig waar de optie "block filter" voor is?

Groeten!

martin
27-12-2001, 14:02
Hey Martin,

Weet jij toevallig waar de optie "block filter" voor is?

Groeten!

Ik denk dat dit voor het is om beeld storingen tegen tegaan.