PDA

Bekijk de volledige versie : Verdwijnen van posts????



bmateijsen
10-12-2001, 08:37
Allen,

Ik stuitte laatst op een vreemd fenomeen..... en vanochtend bemerkte ik een wind die langs me streek toen ik aanlogde bij www.dvd.nl...... oke een nieuwe aflevering van de x-files...

Maar euh.... ikmerk de laatste tijd dat er posts verdwijnen..... en dan posts die ik er zelf heb opgezet...... Zijn de forum-moderators hier aan het werk?? of is dit gewoon een server-probleempje??

Groet Bjorn

forzavado
10-12-2001, 08:49
Van mij is ook weleens een post verwijderd. Kreeg er netjes bericht over van moderator. Maar zelf verwijder ik ook weleens een post van mijzelf. Als je dat hebt gedaan zul je het nog wel herinneren denk ik :D. Laten we het dan maar houden op serverprobleem

Olaf M.
10-12-2001, 10:49
Was dat toevallig in de pricewatch, daar worden veel berichten gewist. Deze hebben meestal nl. niks met de prijs te maken.

Alexander de Mol
12-12-2001, 10:56
Zoals Olaf al aangaf wordt er ten aanzien van de Pricewatch op toegezien dat deze threads puur en alleen gebruikt worden voor het melden van (scherpe) prijzen van bepaalde DVD titels. Off- topic discussies worden waar mogelijk voortgezet in 'General Chat' of in een ander forum. In een aantal gevallen worden replies ook echt verwijderd. Ik probeer hierover de betrokkenen zoveel mogelijk te informeren (zie reactie Aart/Forzavado).
In de nabije toekomst gaan we werken aan een vernieuwde opzet voor de Pricewatch. Tot dat moment gaan we op de huidige weg verder. Reacties en suggesties blijven natuurlijk altijd welkom!

Hiervoor wil ik nogmaals wijzen op een thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2167) die ik hierover heb gestart.

Alexander

bmateijsen
12-12-2001, 11:15
het is niet zozeer in pricewatch.. want daar post ik eigenlijk nooit.. maar merk het gewoon in andere posts waar ik iets in had gezegd... maar die post gewoon uiteindelijk weg is...

Ach het geeft ook niet... heb niet altijd zinnige dingen te melden, maar in sommige posts steek ik echt wat tijd in om met een goed verhaal aan te komen..

Enfin... end of story

Groet Bjorn

Alex van den Berg
14-12-2001, 01:50
merk het gewoon in andere posts waar ik iets in had gezegd... maar die post gewoon uiteindelijk weg is...Hoi Bjorn... Het kan zijn dat ik eens een post (of 2) onder de DVD-recensies heb verwijderd. Soms verschijnen daar een paar posts in de trend van:

A: Goh.. is dat zo?
B: Ja... Ik dacht 't wel
A: Hmm.. nooit over nagedacht
B: Toch maar eens doen...
A: Misschien
B: Jaja

Nou... Zulke conversaties wis ik dus abrupt, wanneer ze in een DVD-recensie thread ontstaan...
Indien er een off-topic, maar interessant onderwerp wordt aangesneden, maak ik er zeker weten een nieuwe thread van.

forzavado
14-12-2001, 09:36
A: Goh.. is dat zo?
B: Ja... Ik dacht 't wel
A: Hmm.. nooit over nagedacht
B: Toch maar eens doen...
A: Misschien
B: Jaja
Dan is er nog wat werk te doen in het gedeelte "hardware- HT":D :D Daar stikt het van dit soort postjes. Ik maak zelf de laatste tijd ook wel een hoop onzin posts helaas. Dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken:(

Raskel
15-12-2001, 09:55
Wel grappig deze thread aangezien ik meen eergisteren een deel van een thread van mij was gedelete. Zonder vermelding overigens (?) Het gave was dat hetgene waarover mijn thread ging was aangepast bij een andere gebruiker maar ook nog eens verkeerd..Bioscoop is toch echt met een C EriK ;)

Alex van den Berg
17-12-2001, 12:47
Kijken wanneer deze wordt gewist! Tja... Lezen is ook een kunst... Deze wordt dus niet gewist, aangezien dit geen recensie-thread is... :D

Edwin V
17-12-2001, 20:30
Tja... Lezen is ook een kunst... Deze wordt dus niet gewist, aangezien dit geen recensie-thread is... :D Dan doe ik het zelf!:p :p :p

Wurzel
23-12-2001, 21:53
Nou soms wordt er ook wel wat verplaatst, (zoals reeds vermeldt), maar dan wil ik een aanvullende opmerking plaatsen, of een verandering aanbrengen, en dan moet ik me de pleuris zoeken naar waar dat ding gebleven is. (bv. Bridge too far), die was ik toch effe kwijt. :rolleyes:

Maar ja zoekt en gij zult vinden zullen we maar zeggen. ;)

Alex van den Berg
23-12-2001, 23:09
dan moet ik me de pleuris zoeken naar waar dat ding gebleven is. (bv. Bridge too far), die was ik toch effe kwijt.Hmmm... Ik zal toch maar eens wat vaker een verwijzing achter laten... :)

Rikkert
07-01-2002, 13:00
Mmm bij mij mist er nu ook een post. Laatst heb ik een post geplaatst in de thread "beste movie quote" Nu kan het zijn dat mijn quotes zo slecht waren, dat ze gewoon verwijderd zijn, maar dan had ik vast wel een reactie van dvd.nl ontvangen.
:confused: