PDA

Bekijk de volledige versie : 24



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

dimension
12-03-2004, 08:44
Ik ben nieuw op het forum hier, en ik kan mij vergissen, maar ik vind geen thread over de prachtserie 24..ik kan hier uren over schrijven, maar voordat ik al die tijd erin stop..wil ik weten wie er nog fan is van deze serie :roll:

Mark de Jong
12-03-2004, 08:58
Hier zit nog een fan. Prachtserie :)
Eerste seizoen was als je het mij vraagt wel wat spannender dan het tweede. Dat kwam dan met name door [spoiler:8a7807ef0e]de achtervolgingen met Kim en haar vriendin[/spoiler:8a7807ef0e].
Kan niet wachten tot Season 3 hier uitkomt op DVD (y)

dimension
12-03-2004, 09:00
ik heb season3 al...ik wil niets verraden :) maar het is PRACHTIG :D

Remco Out
12-03-2004, 09:42
Hier nog iemand die 24 echt geweldig vind. Ik ben begonnen met 24 kijken toen Season 2 op de tv werd uitgezonden. Nadat Season 2 op tv was afgelopen heb ik Season 1 op DVD aangeschaft en vorige week Season 2 aangeschaft op DVD. Ik vind zowel Season 1 en 2 spannend, kan alleen niet echt aangeven welke season ik beter vind. Maar dit komt misschien omdat ik Season 2 eerst heb gezien en daarna Season 1. Daardoor wist ik uiteraard al een aantal dingen die zouden gaan gebeuren en was de verrassing er af. [spoiler:9b8b810212]Zo wist ik dus al dat Nena de mol was en Teri zou gaan vermoorden.[/spoiler:9b8b810212]Dat was op zich wel jammer dat ik dat al wist, maar toch bleef Season 1 nog spannend. Ik ben zeer zeker benieuwd naar Season 3 en kan niet wachten tot deze op tv wordt uitgezonden.

patrick1975
12-03-2004, 09:45
Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...

Remco Out
12-03-2004, 10:09
Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...En ik dacht nog dat ik snel ging in 4 dagen, maar in 2? :shock: Dat waren vast 2 vrije dagen? :P

patrick1975
12-03-2004, 10:16
Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...En ik dacht nog dat ik snel ging in 4 dagen, maar in 2? :shock: Dat waren vast 2 vrije dagen? :P

Nee, 2 erg lange avonden/nachten! :D

Indiana
12-03-2004, 11:06
Jaaa, 24 is een geweldige serie, over season 1 3 daagjes gedaan :D (twas immer vakantie), season 2 op tv gevolgd..... en nu maar weer uitkijken naar Season 3.

Ik heb al gelezen dat Yorin het 3e seizoen wederom weer gaat uitzenden , alleen in september pas..... dus dat wordt nog even (lees: een hele lange tijd) geduld. :?


Wanneer komt 24 weer op tv?
Momenteel hebben we het eerste en het tweede seizoen uitgezonden. Seizoen 2 had een open einde. Het 3de seizoen zal waarschijnlijk te zien zijn in september. Zodra er een datum bekend is, zullen wij dat hier vermelden. www.24zone.nl

Michel75
12-03-2004, 11:17
Ik ben ook een grote fan van de serie. Seizoen 1 heb ik al op DVD en seizoen zal ook wel spoedig volgen. Ik kijk echt uit naar het derde seizoen, zeker na die cliffhanger van seizoen 2. Ik hoop wel dat ze voor Kim een betere verhaallijn verzinnen, want dat werd wel vaak irritant.

Sanderdg
12-03-2004, 12:05
Hier nog een 24 verslaafde :-)
Vorige week toen ik ziek op bed lag de serie helemaal bekeken, in 3 dagen. Zoals hier in de review op dvd.nl al vermeldt is wordt het na aflevering 13/14 toch wel iets minder, maar ja je bent toch benieuwd hoe het afloopt :-)

[spoiler:2f83a3f9e3]Geheugenverlies vond ik echt het dieptepunt.. hoe verzin je het. Tevens het keer op keer ontvoeren van Kim vond ik ook jammer. Maar het hoort er bij, en het einde is best wel schokkend! Wellicht heb ik er overheen gekeken, maar zou je in de afleveringen al ontdekt kunnen hebben dat Nina de mol was?[/spoiler:2f83a3f9e3]

Jantienus
12-03-2004, 12:08
@Dimension:
Kan me niet voorstellen dat je seizoen3 al hebt.
In America zijn ze namelijk pas bij aflevering 15.
Overigens zijn deze afleveringen wel al via de diverse P2P netwerken te downloaden en helaas zend de BBC seizoen3 niet uit.
Zal dus nog wel effe duren voordat 'ie hier op tv komt, laat staan op DVD.

dimension
16-03-2004, 09:59
ik zit op dit moment s03ep15-TV
dat zijn dus de eerste 15episodes idd.
allemaal hi-700mb rips

dimension
16-03-2004, 13:09
vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?

HiddeV
16-03-2004, 13:30
vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?

zou je de spoilers willen gebruiken, zo kunnen mensen al lezen wat er gebeurt voordat ze het gaan kijken

Falch
16-03-2004, 13:32
Geweldige serie. Season 1 heb ik zowel op de bbc als op yorin gevolgd, en season 2 op de bbc. Een der dagen wil ik ze toch eens op dvd aanschaffen.

Btw, dimension, je moet wel ff uitkijken met spoilers. Daar hebben we een mooie tag voor. ;)

Anyway, hoe is season 3? Elisha Cuthbert speelt er weer in mee, dus 't zal wel goedzitten (;)), maar hoe verhoudt ie zich ten opzichte van 1 en 2?

Remco87
16-03-2004, 14:49
blablabla

sorry dat ik het zeg, maar wat een sukkel ben jij zeg :evil: :evil: :evil:

John Sital
16-03-2004, 14:58
24 rules hard, ben benieuwd naar seizoen 3.

Hans De Bisschop
16-03-2004, 15:06
24 valt me eigenlijk een beetje tegen, met al de "noise" die er rond gemaakt werd, had ik er wat meer van verwachte. Ik betrap mezelf er op dat ik na anderhalf uur 24 (op Kanaal 2 in België iedere zondag) op mijn horloge begin te kijken of het nu nog niet gedaan is. :(

Alexander V
16-03-2004, 15:07
Ik ben ook redelijk 24 fan, ik hou me tot nu toe aardig in en heb nog niks van Season 3 gezien, ik wacht lekker op de DVD box en ga dan gewoon met wat vrienden hem in 24 uur kijken (geen grapje).

Vond S2 trouwens een stuk beter als het eerste, dat vond ik na de helft flink inzakken.
Bij mij was in de eerste ep van S2 al besloten dat deze beter was... [spoiler:7039b096df]'I need a hacksaw' [/spoiler:7039b096df]

FLEPSER
16-03-2004, 15:15
[spoiler:0d18135b96]vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?[/spoiler:0d18135b96]

wooooooooooooooo gast gebruik die SPOILER TAGS EENS!!!!
DIT WIL IK NIET WETEN!!!!!!!!!
DAMN!

The_Cure
16-03-2004, 15:15
Ik heb nog helemaal niks nada noppes van 24 gezien... ( :oops: shame ja ik weet het :oops: ) maar ben door al de verhalen wel razend benieuwd geworden! Maar heb zelf geen idee of ik hem leuk ga vinden :) Waar houden de 24-kijkers nog meer van (kwa serie of film) zelf ben ik aardig x-files verslaafd, maar weet mn goed niet in welk rijtje 24 zou passen! :)

Alexander V
16-03-2004, 15:21
Ik zou zelf als je 24 leuk vind Alias aanraden, vooral omdat het ook heel erg met die cliffhangers op het einde van de eps werkt.

Verder zijn mijn favo series:

Buffy
Angel
Charmed
Nikita
X-files

Hans De Bisschop
16-03-2004, 15:58
Ik zou zelf als je 24 leuk vind Alias aanraden, vooral omdat het ook heel erg met die cliffhangers op het einde van de eps werkt.

Verder zijn mijn favo series:

Buffy
Angel
Charmed
Nikita
X-files

Alias vind ik persoonlijk STUKKEN beter als 24 ... seizoen 1 daarvon heb ik op één dag zo goed als ononderbroken uitgekeken :D

dimension
16-03-2004, 18:22
Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners

Hans De Bisschop
16-03-2004, 19:02
Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners

Je moet gewoon rekening houden met mensen die er nog NIKS van gezien hebben .... tuurlijk weten we wat je bedoelt als we seizoen 3 gezien hebben ... maar iemand die seizoen 2 nog niet volledig gezien heeft, heeft ook seizoen 3 nog niet gezien ...

Erg volwassen gedrag hoor :roll:

FLEPSER
16-03-2004, 19:24
Na 30 posts al ruzie? :shock:

Jeronimo
16-03-2004, 19:59
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt netjes vind van Dimension.
Maar in ieder geval is seizoen 3 echt geweldig, dat einde van ep15!! Wow!
De spanning wordt echt geweldig goed opgebouwd met natuurlijk de nodige plotwendingen en een naar mijn mening veel beter verhaal dan seizoen 2!

King Dingeling
16-03-2004, 20:32
Ik heb deze serie nooit bekeken... volgens mij best stom... :roll:

ik hou wel van series zoals John Doe, Fastlane etc.

maar al heb je dit nog nooit gezien is het dan toch de moeite waard om de serie aan te schaffen ??

John Sital
16-03-2004, 20:34
[spoiler:5d6c2ddebb]president palmer overleeft de aanslag gewoon[/spoiler:5d6c2ddebb]

Dr_evil
16-03-2004, 23:25
Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners

http://cmforumonline.zenidhost.net/images/smiles/frusty.gif

Misschien dat een moderator z'n eerdere post even tussen spoiler tags moet zetten..?

dimension
17-03-2004, 10:25
ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag

Hans De Bisschop
17-03-2004, 10:33
ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag

Snap je het nou echt niet ... er zijn gewoon mensen die ook SEIZOEN 2 NOG NIET GEZIEN HEBBEN ... dus dat heb je voor hen ook al VERPRUTST.

Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen. :evil:

John Sital
17-03-2004, 17:23
Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen. :evil:

soeplepen.... :shock: soeplepel bedoel je :wink:

Hans De Bisschop
17-03-2004, 17:26
Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen. :evil:

soeplepen.... :shock: soeplepel bedoel je :wink:
Natuurlijk :lol: :lol: :lol:

Martijn Beunk
17-03-2004, 18:52
Hier ook een number 1 fan. Top serie absoluut. Ben eerst seizoen 1 gaan kijken op tv, maar kon de ontknoping niet afwachten en heb toen maar de UK edition geleend van iemand. Nu heb ik hem met nlo. Seizoen 1 vind ik nog altijd wel sterker dan 2. Ben erg benieuwd naar 3.

Marc Raps
17-03-2004, 20:15
24 rocks! Kijk al erg uit naar seizoen 3. Gewoon heerlijk over je heen laten komen die serie.
Cast commentary in the S2 DVD set is trouwens hilarisch. "He's hot!" :mrgreen:

- Marc

Dennis Kuijper
18-03-2004, 15:38
Ik twijfel eigenlijk om de serrie,s te kopen,tenminste serrie 1 dan voor de schappelijke prijs van 30 euro, want 24 uur per serrie :? Hoevaak zal ik dan geneigd zijn de serries te bekijken.

raymond koene
18-03-2004, 15:50
Ik twijfel eigenlijk om de serrie,s te kopen,tenminste serrie 1 dan voor de schappelijke prijs van 30 euro, want 24 uur per serrie :? Hoevaak zal ik dan geneigd zijn de serries te bekijken.

niet twijfelen, gewoon doen. dit is de meest pakkende tv-serie sinds twin peaks!!!!!!!!! als je eenmaal gaat kijken, stop je niet meer. ik denk dat ik de serie dan ook zeker vaker zal gaan kijken.

jdiezrequejo
29-04-2004, 11:32
De dvd release van Seizoen 3 in de UK ligt op 26 Juli.
Inmiddels zijn ze in engeland ook al begonnen met seizoen 3. Niet op de Bbc maar op Sky (maar dit was al eerder bekend)

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11171 8)

Daan de G.
29-04-2004, 11:33
ik ben weer begonnen bij seizoen 2, en kan al niet wachten op seizoen 3 :D

raymond koene
29-04-2004, 11:57
hier nog een fan van 24. had de serie nooit op tv gevolgd maar heb series 1 en 2 eigenlijk vlak achter elkaar op dvd gekeken. wat mij betreft is dit een van de beste series ooit. kan niet wachten totdat seizoen 3 komt!

jdiezrequejo
29-04-2004, 12:00
En ik kan niet wachten totdat seizoen 3 afgelopen is! :D
Seizoen 3 is weer zoals wij van 24 gewend zijn: Goed 8)

Werner
29-04-2004, 23:15
In zekere opzichten nog beter dan de vorige seizoenen. Alleen heeft het scenario de laatste week zo'n dramatische wendingen genomen, dat ik me afvraag hoe de scenaristen zich er nu weer gaan uitwerken.

[spoiler:1de043650c]Wordt het virus nu uiteindelijk in controle gehouden? Zal Palmer moeten terechtstaan voor meineed in de zaak Milliken? Is Michelle besmet, en hoe moet het nu nog verder met haarzelf en Tony? Krijgt Jack de bonen nog te vreten omdat hij (weliswaar onder dwang) Chapelle heeft neergeschoten? Waar is Saunders eigenlijk op uit? [/spoiler:1de043650c]

En vooral: wat gaan ze nog allemaal moeten uitzoeken om dit alles in seizoen 4 nog eens te overtreffen?

[spoiler:1de043650c]
S1: Moordaanslag op de presidentskandidaat
S2: Nucleaire aanval
S3: Aanval met biologische wapens
[/spoiler:1de043650c]

Kan het nog erger?

Frans Krenn
05-05-2004, 17:18
Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.

Sjors van de Rebellenclub
05-05-2004, 17:58
Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.

Dat zal waarschijnlijk pas begin 2005 worden, nadat Yorin de serie heeft uitgezonden

Frans Krenn
05-05-2004, 18:24
Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.

Dat zal waarschijnlijk pas begin 2005 worden, nadat Yorin de serie heeft uitgezonden
bedankt, ik heb de box zojuist besteld, dan maar zonder ondertitels.

Flash
12-01-2005, 00:50
*KICK*

het mag weer!
afgelopen zondag zijn in de VS episode 1 & 2 van het 4e seizoen uitgezonden en maandag episode 3 & 4.
nu moet ik helaas weer een week wachten :cry:

heb zojuist de 1e 4 episodes gekeken en dit kan nog wel eens een hell of a season gaan worden :twisted:


jammer dat er van oude cast niemand meer in zit, op Chloë en Jack na..

[spoiler:d18e593b0e]
Day 1:
"This groundbreaking thriller is a roller-coaster ride that unfolds in real time. From midnight to midnight -- covering a 24-hour day over the course of a season -- each episode will have its own resolution, but the clock will never stop ticking. The first 24 episodes take place on Presidential primary day in Los Angeles, where Jack Bauer and his elite team of CIA agents uncover a plot to assassinate Presidential nominee David Palmer. With only 24 hours to identify the killer and save Palmer's life, Jack must also deal with his strained marriage and the sudden disappearance of his troubled teenage daughter. The clock is ticking..."

Day 2:
"Season two picks up approximately 18 months after the conclusion of the first season, and finds Jack Bauer, who headed the government's Counter Terrorist Unit, dealing with a personal tragedy. Just as his life is beginning to return to normal, now-President David Palmer reaches out to Jack, who is called upon to stop another terrorist plot with global implications. A nuclear bomb is set to go off sometime that day in Los Angeles, and Jack may be the only one who can stop it. But time is running out..."

Day 3:
Season three starts three years after the events of the second season. A South American drug lord sits in jail, put there by Jack. His brother arranges to blackmail the US Government with the threat he will release a bio-weapon that will kill millions if they don't release him. Palmer seeks re-election to a second term, with a dodgy chief of staff, and a girlfriend who may not be telling him everything he needs to know. Will Jack survive this day? Or will it be his last...

Day 4:
Eighteen months after the conclusion of Season 3, CTU has a new leader, Erin Driscoll, a steely government agent who made firing Jack one of her first priorities.
After the explosion of a commuter train, Jack, who is now working for Secretary of Defense James Heller and also is romantically involved with Heller's married daughter, Audrey Raines, suddenly finds himself heading back to CTU for a meeting with Driscoll. Jack believes that the train explosion is a prelude for bigger things to come and as this day unfolds, he finds that his instincts are right. [/spoiler:d18e593b0e]

Daan de G.
23-01-2005, 13:39
dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot :)

wat een spanning:)

Flash
23-01-2005, 13:40
dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot :)

wat een spanning:)

zo mooi!
zit alweer met spanning te wachten op morgen :twisted:

Daan de G.
23-01-2005, 13:42
dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot :)

wat een spanning:)

zo mooi!
zit alweer met spanning te wachten op morgen :twisted:

JA!!
[spoiler:3f666a054d] One-man-armie Jack :) [/spoiler:3f666a054d]

InCoMing!!
23-01-2005, 16:24
TOPSERIE!!!

Als ik zondagochtend wakker word kijk ik alweer uit naar 21.00 :P. En vanavond helemaal, weer een dubbele aflevering, oei oei dat wordt weer smullen.

John Tak
23-01-2005, 16:49
ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag
Mijn hemel, zet niet zo'n grote blèr op en geef gewoon eens toe dat je ernaast zat. En gebruik inderdaad die spoilertags. Ik vond die finale ook huiveringwekkend en zou het heel irri hebben gevonden als ik hier terloops even van jou had moeten horen dat seizoen II zo zou aflopen. Het knappe van 24 vind ik juist al die bizarre plotwendingen. Elke week weer. Ik keek al niet eens naar de preview van volgende week omdat ik de aflevering helemaal "vers" wilde zien zonder voorkennis.

<edit:> Ik kom er trouwens net achter dat ik nu reageer op iets van bijna een jaar geleden hahaha. Lekker actueel ben ik. Affijn, ik las het net pas.

Heb me een paar maanden geleden met veel plezier in korte tijd door seizoen III gewerkt en het werd allemaal nòg spannender, met nòg meer verrassingen. Ik kan niet wachten tot IV uitkomt. Zal wel ergens volgend jaar worden zeker...? Of eind van het jaar? Iemand al een idee?

Daan de G.
02-02-2005, 18:34
Aflevering 7 van seizoen 4 heeft toch wel de meest coole verassing van allemaal!! ik zelf kon een schreeuw van geluk niet onderdrukken :)

twc02
02-02-2005, 18:41
Aflevering 7 van seizoen 4 heeft toch wel de meest coole verassing van allemaal!! ik zelf kon een schreeuw van geluk niet onderdrukken :)

[spoiler:0408ed4479]Tony? :D [/spoiler:0408ed4479]

Daan de G.
02-02-2005, 18:44
jup :$

[spoiler:1f9204e52d] Was ook wel te verwachten toen jack zei dat hij iemand belde die hij als enigste nog vertrouwde! ben heel benieuwd wat het verhaal rondom tony is, hij zat toch 20 jaar vast :?: [/spoiler:1f9204e52d]

Werner
03-02-2005, 17:45
[spoiler:52c07daf12] Was ook wel te verwachten toen jack zei dat hij iemand belde die hij als enigste nog vertrouwde! [/spoiler:52c07daf12]

Dat is mooi! [spoiler:52c07daf12]Dus zijn dochter Kim, zijn ex-partner Chase, de ex-president Palmer dus niet???[/spoiler:52c07daf12]

Daan de G.
03-02-2005, 21:32
Dat is mooi! [spoiler:14caccba5a]Dus zijn dochter Kim, zijn ex-partner Chase, de ex-president Palmer dus niet???[/spoiler:14caccba5a]



[spoiler:14caccba5a] Ja je hebt veel aan chase en kim als ze niet dichtbij zitten :? en volgens mij weet Jack niet eens waar palmer woont op dit moment dus, niet relevant ? [/spoiler:14caccba5a]

Flash
06-02-2005, 13:06
wat een episode (4.07) was dit weer zeg!
heb iig weer flink genoten! seizoen wordt er alleen maar weer beter op :D


Is er trouwens iemand die die season 4 trailer heeft kunnen vinden, die op de R1 DVD van season 3 staat?
Trailer duurt ongeveer 6min en je ziet dan (als het goed is) wat er tussen season 3 en 4 heeft plaats gevonden.


EDIT:
gevonden!

24 - Season 04 - Prequel (http://www.angelfire.com/rings/24prelude/s4prelude.html)

HiddeV
20-02-2005, 21:23
Ik wacht met het bekijken van seizoen 4 want ik wil m op dvd bekijken(dus niets verraden ;) ), maar wil toch wat weten. Wie komen er allemaal terug? En word er uitleg gegeven over degene die weg zijn(->wat er met hen gebeurt is)?

Flash
20-02-2005, 23:39
Ik wacht met het bekijken van seizoen 4 want ik wil m op dvd bekijken(dus niets verraden ;) ), maar wil toch wat weten. Wie komen er allemaal terug? En word er uitleg gegeven over degene die weg zijn(->wat er met hen gebeurt is)?

Wie komen er terug...

[spoiler:3ca135c62f]
In het begin hadden we alleen Jack en Chloe.
Nu is ook Tony Almeida terug.
Michelle is nergens te bekennen, Tony heeft presidential pardon, en komt dus vrij en raakt aan drank enzo.
Michelle verlaat hem of andersom..
En volgens mij zaten Chase en Kim in Europa ofzo, weet ik niet 100% zeker.
Palmer schijnt nog terug te komen, maar iig niet als president, want dat is John Keeler (zie s3).
[/spoiler:3ca135c62f]

Er is een kleine 6min durende prologue op de R1 DVD van S3, zie post hierboven voor link. Dit is gewoon de aanloop naar S4. Maar legt wel weer het een en ander uit :)

Marc Raps
20-02-2005, 23:44
[spoiler:d8e3d5a2cb]Michelle zal terugkeren in aflevering 11 (en latere afleveringen)[/spoiler:d8e3d5a2cb]

Burning Fish
21-02-2005, 13:13
Ik zou gezellig met jullie mee willen kletsen, maar ik zie dat jullie seizoen 3 al hebben afgekeken en de laatste aflevering komt komende zondag op TV, dus dan praat ik wel weer mee. :)

Beste serie ooit, overigens!

Anne Bijlsma
21-02-2005, 13:30
Ik ben inderdaad ook echt aan het genieten van seizoen 4. Ik denk dat ik me niet zo goed vermaakt heb met de vorige 3 seizoenen. Ik kan alleen niet echt zeggen waarom ik deze beter vind dan de vorige seizoenen, gewoon een gevoel denk ik...

...kan niet wachten om de volgende (409) te zien!

Marcel v/d H.
21-02-2005, 14:07
Heb nu inmiddels de eerste negen afleveringen van seizoen 4 alweer gezien en moet zeggen dat het nog steeds een goede serie is.
Al wordt het af en toe wel wat te voorspelbaar.

HiddeV
21-02-2005, 16:22
Bedankt voor de reactie's :)

Deze serie is niet alleen briljant in spanning/aktie/verrassende wendingen, ook de humor is geweldig. Zat net op IMDB een thread te lezen met de leukste quote's/momenten, zie hier (http://www.imdb.com/title/tt0285331/board/nest/15281102).
George Mason is het grappigst:
- "Hey hey, the service on this flight is bad enough, you don't have to shoot me."
- "I'm supposed to be in D.C. by now, not chasing little old ladies who set up metal detectors with their sewing needles. If I'm still here this time next yr, do me a favor, take me out to the wodshed and shoot me"

Palmer: "If you do this, you'll be reprimanded, possibly fired"
Mason: "Yeah, so far it sounds great"

Ook deze van Tony is geweldig: "Either fire me or get the hell out of my chair"

Ik hoop dat ze in seizoen 4 deze lijn doorzetten, maar omdat Chloe weer meer doet zal dat geen probleem worden :P

Marc Raps
21-02-2005, 17:45
George Mason heerst. :D

[spoiler:14856b3914]Nadat hij te horen krijgt dat hij besmet is met radioactieve straling:
"What are the symtons?"
"First, your hair will start falling out."
"Well, I'm used to that."[/spoiler:14856b3914]

En een klassieker van Jack: "I'm gonna need a hacksaw." :mrgreen:

HiddeV
21-02-2005, 18:01
Deze is ook super droog, uit seizoen 1.
[spoiler:e930d1537e]Dan: maybe she wasn't quite dead.
Ira Gaines: Well I tell ya, Dan. You're either dead or you're not dead. There's no such thing as "sorta dead". Here, let me show you.
[Pulls out gun and shoots Dan]
Ira Gaines: [to a very shocked Rick] You've just been promoted. Congratulations.[/spoiler:e930d1537e]

Marc Raps
21-02-2005, 20:36
"Bury him."
"Where?"
"In the ground."

:mrgreen:

Anyhoo, als er iemand is die weet waar ik seizoen 4 kan downen sans BitTorrent of ziets, dan zou ik een PM zeer op prijs stellen. :)

Flash
22-02-2005, 08:33
"Bury him."
"Where?"
"In the ground."

:mrgreen:

Anyhoo, als er iemand is die weet waar ik seizoen 4 kan downen sans BitTorrent of ziets, dan zou ik een PM zeer op prijs stellen. :)

consider it done... 8)

Z-Man
22-02-2005, 12:53
Dammit jullie zijn al allemaal bij seizoen 4 ik zit seizoen 3 te volgen op Yorin. Nog 2 afleveringen te gaan woehoe!! :D . Kga toch es kijken of ik de eerste paar afleveringen kan downen van seizoen 4. Wat een serie zeg ben al fan van de eerste dag, tot nu toe is seizoen 3 mn favoriet.

goeroezeboe
22-02-2005, 16:57
ik heb tot nu toe enkel het eerste seizoen gezien. De eerste 12-13 afleveringen waren prachig, ongelofelijk spannend & zeer verslavend. Het "nog een afleveringetje syndroom" stak bijzonder sterk de kop op. Maar ongeveer halfweg ging het niveau wat naar beneden. Er werd naar mijn goesting iets te veel herhaald
[spoiler:e7d089acbd]Kim werd aan de lopende band ontvoerd en vrijgelaten, Palmer kwam probleem na probleem tegen (1e opgelost => 2de probleem komt naar boven, enz..)[/spoiler:e7d089acbd]
Hiermee wil ik geenszins beweren dat het een slechte serie is. Alleen kwamen halfweg de problemen naar boven die het gevolg zijn van het concept (er MOET elke minuut van die 24 uur iets gebeuren, dus werden naar mijn mening onnodige verhaallijnen toegevoegd [spoiler:e7d089acbd]bijvoorbeeld het geheugenverlies van Teri[/spoiler:e7d089acbd]

Vermits er heel veel fans zijn van deze serie twijfel ik er niet aan dat er al mensen zijn zich hebben bezig gehouden met het zoeken naar fouten (of aanwijzigingen voor het uiteindelijke einde) in het verhaal. Zijn er daar nog geen sites over?

Flash
05-06-2005, 20:25
Yorin begint morgen met een rerun van S2 en S3.
Elke werkdag rond 00.00uur.

Beginnen morgen met episode 2.01.

Marco Dubbeldam
05-06-2005, 22:06
Ik ben nu bijna klaar met S1 en ook ik vind het echt een topserie! Kan niet wachten om de volgende seizoenen te gaan bekijken! 8)

Jordy van Buel
05-06-2005, 22:40
Beste serie ooit, dat kan ik na 2 seizoenen te hebben bekeken nu toch wel concluderen ..

Marcel v/d H.
06-06-2005, 08:48
Heb alle 4 seizoenen nu gezien, maar van mij mogen ze er nu ook wel mee stoppen. Het wordt er allemaal niet origineler op.

Pim v. Bree
06-06-2005, 08:58
Maar wel beter, vind ik. Seizoen 4 is echt gewoon helemaal top.

Frank Bedijn
06-06-2005, 09:30
Wanneer komt 4 in Nederland op de buis (of op DVD)

Burning Fish
06-06-2005, 10:35
In augustus dacht ik ergens te lezen. Is seizoen 4 echt weer zo goed als de vorige drie? Er zijn zoveel goede acteurs weggegaan (o.a. Dennis Haysbert :() en ik ben benieuwd of het allemaal nog steeds zo goed werkt met de nieuwe mensen.

HiddeV
06-06-2005, 10:44
In augustus dacht ik ergens te lezen. Is seizoen 4 echt weer zo goed als de vorige drie? Er zijn zoveel goede acteurs weggegaan (o.a. Dennis Haysbert :() en ik ben benieuwd of het allemaal nog steeds zo goed werkt met de nieuwe mensen.

Ik heb er alle vertrouwen in, ze hebben al drie seizoenen gemaakt en het niveau is niet gedaald, bovendien valt het wel mee wie er weg zijn.
Ik zie net op IMDB dat in seizoen 5 Jensen Ackles (http://www.imdb.com/name/nm0010075/) Agent Ryan Chappelle Jr. gaat spelen.

Werner
06-06-2005, 11:15
In augustus dacht ik ergens te lezen. Is seizoen 4 echt weer zo goed als de vorige drie? Er zijn zoveel goede acteurs weggegaan (o.a. Dennis Haysbert :() en ik ben benieuwd of het allemaal nog steeds zo goed werkt met de nieuwe mensen.

Dennis Haysbert [spoiler:d634f34eed]speelt wel degelijk mee in seizoen 4, zij het alleen maar in de laatste zes afleveringen. Spelen ook nog gedeeltelijk mee: Carlos Bernard en Reiko Aylesworth.[/spoiler:d634f34eed]

Marcel v/d H.
06-06-2005, 11:44
Seizoen 4 is zeker niet slecht, maar wat ik al eerder zei het is niet origineel en af en toe wat voorspelbaar.

Pepijn Wildbret
06-06-2005, 12:11
Seizoen 4 is zeker niet slecht, maar wat ik al eerder zei het is niet origineel en af en toe wat voorspelbaar.

Daarbuiten is in S4 de hand van Fox toch wel heel erg merkbaar.

[spoiler:372d79b6d4]Iedereen wordt maar links en rechts gemarteld. Het maakt niet: eigen personeel, de zoon van een senator, de zoon van een terrorist, het kan allemaal niet op[/spoiler:372d79b6d4]

Veel mensen vinden het misschien ver gezocht, maar het is toch echt duidelijk dat er statements worden gemaakt die eigenlijk niet kunnen.

24 is en blijft een goede serie, maar het patriottische aspect neemt zeker in S4 wel heel erg de overhand. Jack is een held, maar de offers die hij maakt zijn buiten proportie. Het “alles voor je vaderland” gevoel en “offers zijn nodig om een groter doel te bereiken” aspect worden naar mijn mening veel te sterk aangezet.

Daar buiten vond ik het einden echt helemaal ruk. In mijn opinie komen de schrijvers hier veel te makkelijk mee weg.

Ik zou zeggen: kom maar op met jullie kritiek! ;-)

Daan de G.
06-06-2005, 14:43
Ik geef je groot gelijk , i.t.t. de afsluiter van het seizoen van lost ( die ik wel degelijk geweldig vond ) komt die van 24 er maar matig af... Het is een spannend seizoen maar met teveel toevalligheden en er gebeurt teveel dat het allemaal nogal ongeloofwaardig overkomt...

Burning Fish
06-06-2005, 22:41
Dit zijn ook ongeveer de kritieken die ik zelf een beetje had op seizoen 2. Ligt dit seizoen qua kwaliteit ook ongeveer gelijk met nummer 2?
Ah, goed om te lezen dat Dennis Haysbert er weer bij is, die man speelt zo verschrikkelijk geniaal goed!

Daan de G.
06-06-2005, 22:47
Ow ik vond seizoen 2 zelf het beste, die had persoonlijk op mij de meeste emotionele impact... alleen jammer van Kim Bauer plotlijntjes...

Dennis Kuijper
06-06-2005, 23:04
Yorin begint morgen met een rerun van S2 en S3.
Elke werkdag rond 00.00uur.

Beginnen morgen met episode 2.01.

Ik ga zo maar is ff kijken,heb alleen een groot gedeelte van serie 1 gezien,nu komen de afleveringen elke dag,dat maakt het een stuk aantrekkelijker.

Dennis Kuijper
22-06-2005, 12:41
Gisteren seizoen 2 aflevering 12 gezien en heb nu echt de neiging om af te haken,ook vooral om zoals jij melde Kim Bauer,ik vind haar zwaar irritant en wat er gisteren gebeurde maakte het kompleet,ze zit geboeid met handen op haar rug,wat doet ze,ze haalt haar armen langs haar benen en voeten om zo haar armen vrij te krijgen vanaf haar rug,dit kan natuurlijk echt nooit en zeker niet als je achterin een auto zit(op boeienkoningen na)vervolgens steekt ze een brandje in de auto,wat die agent dan doet is ook verre van geloofwaardig om vervolgens over de kop te slaan.De agent en vriend van Kim zijn gewond maar zij heeft nog geen schrammetje.De serie begon echt heel sterk,maar erg gebeuren echt zoveel toevalligheden en dingen die gewoon niet kunnen dat de intresse wegebt.

DataHolic
22-06-2005, 12:47
Gisteren seizoen 2 aflevering 12 gezien en heb nu echt de neiging om af te haken,ook vooral om zoals jij melde Kim Bauer,ik vind haar zwaar irritant en wat er gisteren gebeurde maakte het kompleet,ze zit geboeid met handen op haar rug,wat doet ze,ze haalt haar armen langs haar benen en voeten om zo haar armen vrij te krijgen vanaf haar rug,dit kan natuurlijk echt nooit en zeker niet als je achterin een auto zit(op boeienkoningen na)vervolgens steekt ze een brandje in de auto,wat die agent dan doet is ook verre van geloofwaardig om vervolgens over de kop te slaan.De agent en vriend van Kim zijn gewond maar zij heeft nog geen schrammetje.De serie begon echt heel sterk,maar erg gebeuren echt zoveel toevalligheden en dingen die gewoon niet kunnen dat de intresse wegebt.

Kom op zeg, het is televisie!
Ik erger me juist aan de personen die naast mij dit soort dingen lopen te schreeuwen. Hoe onrealistisch het allemaal wel niet is enz. Stop gewoon met kijken en je bent er vanaf.

Dennis Kuijper
22-06-2005, 13:57
Gisteren seizoen 2 aflevering 12 gezien en heb nu echt de neiging om af te haken,ook vooral om zoals jij melde Kim Bauer,ik vind haar zwaar irritant en wat er gisteren gebeurde maakte het kompleet,ze zit geboeid met handen op haar rug,wat doet ze,ze haalt haar armen langs haar benen en voeten om zo haar armen vrij te krijgen vanaf haar rug,dit kan natuurlijk echt nooit en zeker niet als je achterin een auto zit(op boeienkoningen na)vervolgens steekt ze een brandje in de auto,wat die agent dan doet is ook verre van geloofwaardig om vervolgens over de kop te slaan.De agent en vriend van Kim zijn gewond maar zij heeft nog geen schrammetje.De serie begon echt heel sterk,maar erg gebeuren echt zoveel toevalligheden en dingen die gewoon niet kunnen dat de intresse wegebt.

Kom op zeg, het is televisie!
Ik erger me juist aan de personen die naast mij dit soort dingen lopen te schreeuwen. Hoe onrealistisch het allemaal wel niet is enz. Stop gewoon met kijken en je bent er vanaf.

Ik geef gewoon me mening over iets.Moeten dan alleen mensen hier reageren die alles wel positief vinden :?

Exxon
22-06-2005, 14:19
Ik had de serie nog nooit gezien maar ik hoorde er veel goede reacties over. 2 weken geleden begon ik te kijken met seizoen 2 op Yorin en ik vond het een hele goede serie. En nu las ik net ook dat S3 wordt herhaald dus daar ben ik wel blij mee. Jammer dat Yorin S1 niet uitzendt want iedereen zegt hier dat die nog beter is.

Pietse
22-06-2005, 14:53
Seizoen 4 vind ik persoonlijk de beste tot nu toe.
En dan te bedenken dat seizoen 5 en 6 er ook aan komen.

Burning Fish
22-06-2005, 15:13
Gisteren seizoen 2 aflevering 12 gezien en heb nu echt de neiging om af te haken,ook vooral om zoals jij melde Kim Bauer,ik vind haar zwaar irritant en wat er gisteren gebeurde maakte het kompleet,ze zit geboeid met handen op haar rug,wat doet ze,ze haalt haar armen langs haar benen en voeten om zo haar armen vrij te krijgen vanaf haar rug,dit kan natuurlijk echt nooit en zeker niet als je achterin een auto zit(op boeienkoningen na)vervolgens steekt ze een brandje in de auto,wat die agent dan doet is ook verre van geloofwaardig om vervolgens over de kop te slaan.De agent en vriend van Kim zijn gewond maar zij heeft nog geen schrammetje.De serie begon echt heel sterk,maar erg gebeuren echt zoveel toevalligheden en dingen die gewoon niet kunnen dat de intresse wegebt.

Kim's verhaallijn is inderdaad wat zwakjes, dat was in seizoen 1 ook al zo. [spoiler:c337052efd]Toen ze op weg naar CTU wéér werd gearresteerd[/spoiler:c337052efd] begon ik me echt kapot te ergeren. Naast dat en [spoiler:c337052efd] het geheugenverlies van Teri [/spoiler:c337052efd] is het echt een prachtig seizoen. Ook het einde is behoorlijk onverwacht en gaat goed tegen de cliche's van een "happy ending" in.
De laatste helft van seizoen 2 is wat zwakjes. Hoe vaak is er wel niet gezegd: "...but the casualties will be much higher if we go to war based on false evidence"? Erg vaak.... storend vaak. Het zit Bauer ook allemaal iets té veel tegen. [spoiler:c337052efd] Hij heeft de chip met de originele opnamen nét op tijd. Dan worden Mary en Yusuf (als ik me niet vergis) overvallen en wordt de chip gejat. Na veel moeite heeft Jack hem terug. De bestanden zijn beschadigd. Hij gaat een bezoekje brengen aan de programmeur. Die wil uiteindelijk niet meewerken, vlucht en gaat dood. De helikopter weigert Jack op te halen. Jack gebruikt Sherry om aan de opnames te komen. Er komt een shootout en Jack heeft alsnog de halve wereld gered. [/spoiler:c337052efd]
Tuurlijk is het televisie, maar het werd me een beetje té. Vanwege die laatste helft vind ik seizoen 2 toch echt de zwakste van de 3.
In seizoen 3 hebben ze het goed gedaan. Kim krijgt dan wel ineens een intelligentie-boost, wat misschien wat onrealistisch overkomt vergeleken met de vorige twee seizoenen, maar over het algemeen werkt het een stuk beter en zijn de ergernissen over haar zwakke verhaallijn tenminste verdwenen.
In seizoen 3 vond ik alleen [spoiler:c337052efd]het feit dat dat kind wat Chloe bijhield van Chase bleek te zijn[/spoiler:c337052efd] een onrealistische en een beetje té soap-achtige plotwending. De rest vond ik geniaal en ben ook weer enorm benieuwd naar seizoen 4. Nu maar hopen dat de cast inderdaad zo goed is als ze (jullie :P) zeggen.

Frank Bedijn
14-07-2005, 17:06
Vanaf 8 augustus 24 seizoen 4 UK versie te krijgen via rodisc. :P

Exxon
14-07-2005, 20:59
Vanavond de laatste aflevering van S2 bij Yorin.
Ik heb dus nu bijna alle afleveringen van S1 en S2 gezien en ik ga maandag zeker door met seizoen 3.

En ik zit vannacht natuurlijk op het puntje van mijn stoel... :)

[spoiler:e80a2feaaa]Seizoen 1 vind ik minder dan S2 maar nadat de bom was gevonden en onschadelijk gemaakt en Jack ging bewijzen dat de Cyprus-opname nep was vond ik het toch iets minder worden.[/spoiler:e80a2feaaa]

Pietse
14-07-2005, 21:54
Ik heb dus vannacht alle afleveringen van S1 en S2 gezien en ik ga maandag zeker door met seizoen 3.


Hoe lang duren die nachten bij jou, 36 uur ?

Dennis V.
14-07-2005, 21:55
@ Exxon

Gebruik a.u.b. de spoilertags ... [spoiler:05f735fb61] ... [/spoiler:05f735fb61]

Bob Hiemstra
15-07-2005, 06:11
Ik heb Season 4 r2uk in de preorder staan en heb deze ook nog niet gezien. Als ik hem over een paar weken binnen heb ga ik hem gelijk kijken.

Ik vind trouwens S3 het beste, deze had het meeste impact op mij, op de voet gevolgd door S1.

Voor mij was S2 het minste, vooral omdat Kim erg irritant is in dit seizoen, ze had voor mij weggelaten mogen worden uit de serie want het voegd eigenlijk niet echt iets toe.

Exxon
15-07-2005, 14:49
Paar domme foutjes, ik heb mn bericht gelijk gewijzigd.

Ik snap alleen een ding niet; er staat op de site van yorin en de tv-gidsen dat a.s. maandag een herhaling wordt uitgezonden van dag 2: 13:00 - 14:00. Weet iemand of dit klopt want naar mijn weten zou Yorin maandag de 1e aflevering van S3 gaan uitzenden.

Burkie
15-07-2005, 16:53
vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?

Ik heb spijt dat ik dit forum ben gaan lezen, als fan van 24 die season 2 nog niet gezien heeft. Jammer dat er blijkbaar users zijn die het nut van spoiler tags niet in kunnen zien..... :x

Ben ook gelijk maar gestopt met het lezen van dit topic om dit te voorkomen... :evil:

jan_tran
15-07-2005, 16:59
Ik heb spijt dat ik dit forum ben gaan lezen, als fan van 24 die season 2 nog niet gezien heeft. Jammer dat er blijkbaar users zijn die het nut van spoiler tags niet in kunnen zien..... :x

Ben ook gelijk maar gestopt met het lezen van dit topic om dit te voorkomen... :evil:

Dat ze of en toe geen spoilertags gebruiken vind ik ook jammerlijk, maar als fan van 24 moet je onderhand seizoen 2 ook toch wel gezien hebben? Zelf ben ik niet echt een fan van de serie maar heb onderhand alle 4 de seizoenen al gezien.

Burkie
15-07-2005, 17:01
Ik heb spijt dat ik dit forum ben gaan lezen, als fan van 24 die season 2 nog niet gezien heeft. Jammer dat er blijkbaar users zijn die het nut van spoiler tags niet in kunnen zien..... :x

Ben ook gelijk maar gestopt met het lezen van dit topic om dit te voorkomen... :evil:

Dat ze of en toe geen spoilertags gebruiken vind ik ook jammerlijk, maar als fan van 24 moet je onderhand seizoen 2 ook toch wel gezien hebben? Zelf ben ik niet echt een fan van de serie maar heb onderhand alle 4 de seizoenen al gezien.

Ik ben er eigenlijk pas ''ingerold'', en heb season 1 ook pas aangeschafd. Ben nu bijna klaar met het eerste seizoen en ben er zodoende erg onder de indruk van dat ik de andere seizoen zeker wil gaan zien. Daarom is het jammer dat ik dus nu al deze informatie heb... Spijtig.. maar goed :cry:

Burning Fish
15-07-2005, 18:33
Nou, wegwezen dan! :)

Ik vond dat ook een beetje jammer. En een beetje (vooruit dan maar:) [spoiler:0d9e3c90ee] vreemd dat hij dan in seizoen 3 weer "vrolijk" op de benen staat. Naast het feit dat hij nu een vaste dokter heeft weet je nog steeds niet wat het nu precies was. [/spoiler:0d9e3c90ee]

Exxon
16-07-2005, 02:23
Ik was net op www.amazon.jp omdat ze daar serie's hebben die in Amerika nog niet eens zijn te krijgen (Third Watch bv.) en toen zag ik deze box met daarin de boxen van S1 t/m S3.

http://images-jp.amazon.com/images/P/B0009YGWRW.09.LZZZZZZZ.jpg

Burning Fish
16-07-2005, 09:50
Aw, die is mooi! :o

Flash
16-07-2005, 10:29
Op BBC1 herhalen ze nu trouwens S1 (2 episodes achter elkaar) en zullen ze denk ik S2 ook wel weer uitzenden.
Voor S3 hebben ze niet de rechten...

Ron kars
16-07-2005, 17:21
Op BBC1 herhalen ze nu trouwens S1 (2 episodes achter elkaar) en zullen ze denk ik S2 ook wel weer uitzenden.
Voor S3 hebben ze niet de rechten...

Gisteravond gezien, zal van de week de box van S1 maar eens kopen...je hebt me aangestoken Burning Fish :P

Burning Fish
16-07-2005, 17:34
Goed zo, jongen. Hij begint nu echt smaak te krijgen. :P ;)
Nu Amélie nog een keer kijken!!! Je gaat hem prachtig vinden!

Frenz
30-08-2005, 00:28
Nou dan ga ik zo maar seizoen 3 kopen. RTL5 is door een of andere onduidelijke reden gestopt midden in de serie. Volgens mij waren er nog 8 afleveringen te gaan. Zie ik dat ze afgelopen zondag zijn begonnen met seizoen 4.
Kan iemand dat mij vertellen. Ik heb niets voor niets zitten wachten tot dat de serie weer begon. Niet dus

Jeronimo
30-08-2005, 06:37
Zie ik dat ze afgelopen zondag zijn begonnen met seizoen 4.

IK weet niet waar je gekeken hebt, maar S4 begint aanstaande zondag op rtl5 om 22.00 uur (herhaling elke woensdag 0.05 uur).

Almeida
30-08-2005, 08:46
Seizoen 4 is gisteren in België van start gegaan met een veelbelovende eerste aflevering.

Hier is trouwens een recente Nederlandstalige 24 blog:

http://24.skynetblogs.be

luca
30-08-2005, 09:28
Ik heb de eerste aflevering nu gezien en 'k vind het... anders :?
Wel goed, maar ik moet gewoon nog wennen aan al de nieuwe personages. [spoiler:fabfb0eeec]Tja, de enige bekenden zijn Jack en Chloë[/spoiler:fabfb0eeec]

luca
30-08-2005, 10:06
Seizoen 4 is gisteren in België van start gegaan met een veelbelovende eerste aflevering.

Hier is trouwens een recente Nederlandstalige 24 blog:

http://24.skynetblogs.be

goede blog :D
Heb em direct bij mijn favorieten gezet!

Richard vd Heide
30-08-2005, 12:52
@Luca [spoiler:3cb9093388] Komen nog wel meer in terug :) [/spoiler:3cb9093388]


Super serie, boxen worden steeds goekoper, heb alleen seizoen 3 gezien maar seizoen 1 + 2 koop ik soon :)

Le-Fab
30-08-2005, 14:58
in januari 2006 komt het vijfde seizoen in amerika
dus we zijn nog niet klaar als het 4de seizoen is afgelopen
en in 2006 of 2007 komt er een bioscoop film van 24
dus wees voor bereid voor wat actie

jan_tran
30-08-2005, 15:04
en in 2006 of 2007 komt er een bioscoop film van 24
dus wees voor bereid voor wat actie

Bron :?:

Le-Fab
30-08-2005, 15:09
ooh hier de bron

http://popwatch.ew.com/popwatch/2005/06/get_ready_for_2.html

Ron kars
01-09-2005, 19:15
in januari 2006 komt het vijfde seizoen in amerika
dus we zijn nog niet klaar als het 4de seizoen is afgelopen
en in 2006 of 2007 komt er een bioscoop film van 24
dus wees voor bereid voor wat actie

Zou je asjeblief willen leren om leestekens te gebruiken? Dit is nog storender als al die techno-taal van tegenwoordig.

Exxon
01-09-2005, 19:45
Nou dan ga ik zo maar seizoen 3 kopen. RTL5 is door een of andere onduidelijke reden gestopt midden in de serie. Volgens mij waren er nog 8 afleveringen te gaan. Zie ik dat ze afgelopen zondag zijn begonnen met seizoen 4.
Kan iemand dat mij vertellen. Ik heb niets voor niets zitten wachten tot dat de serie weer begon. Niet dus
Ik heb de herhalingen vanaf Juni allemaal gevolgd en ze zijn gewoon netjes afgerond, seizoen 2 en seizoen 3. Misschien dat je dat denkt omdat de serie eindigde bij 13:00 maar dat hoort zo. Op naar seizoen 4, a.s. zondag!

luca
01-09-2005, 20:12
in januari 2006 komt het vijfde seizoen in amerika
dus we zijn nog niet klaar als het 4de seizoen is afgelopen
en in 2006 of 2007 komt er een bioscoop film van 24
dus wees voor bereid voor wat actie

Zou je asjeblief willen leren om leestekens te gebruiken? Dit is nog storender als al die techno-taal van tegenwoordig.

Er is veel erger dan dit, geloof me! :wink:

Ron kars
01-09-2005, 20:15
in januari 2006 komt het vijfde seizoen in amerika
dus we zijn nog niet klaar als het 4de seizoen is afgelopen
en in 2006 of 2007 komt er een bioscoop film van 24
dus wees voor bereid voor wat actie

Zou je asjeblief willen leren om leestekens te gebruiken? Dit is nog storender als al die techno-taal van tegenwoordig.

Er is veel erger dan dit, geloof me! :wink:

Klopt, maar eerlijk gezegd irriteer ik me er kapot aan. sorry.

Marco Dubbeldam
01-09-2005, 20:18
Ik ben nu bijna klaar met S1 en ook ik vind het echt een topserie! Kan niet wachten om de volgende seizoenen te gaan bekijken! 8)

Ik heb ondertussen S 1 t/m 3 gezien. En ik vind het nog steeds een topserie. Ik hoop dat ik S4 (en verdere seizoenen) even goed vind. 8)

Burning Fish
02-09-2005, 06:21
Zondag komt ie! Zondag komt ie! *blij als een kind* :P

Ron kars
02-09-2005, 09:17
Zondag komt ie! Zondag komt ie! *blij als een kind* :P

Rustig jongen, adem in, adem uit, let op je bloeddruk :wink:

Flash
16-01-2006, 23:06
Net 5.01 en 5.02 gezien... is 1 grote adrenaline rush :shock:
Morgen 5.03 en 5.04.. hopen dat we dan weer een beetje adem kunnen halen.. :lol:

rutgerva
17-01-2006, 01:08
Net 5.01 en 5.02 gezien... is 1 grote adrenaline rush :shock:
Morgen 5.03 en 5.04.. hopen dat we dan weer een beetje adem kunnen halen.. :lol:

Inderdaad, de 1e twee afleveringen uit het 5e seizoen maken het je niet echt gemakkelijk, wat een opening zeg!!!

Jeronimo
17-01-2006, 06:25
Net 5.01 en 5.02 gezien... is 1 grote adrenaline rush :shock:
Morgen 5.03 en 5.04.. hopen dat we dan weer een beetje adem kunnen halen.. :lol:

Inderdaad, de 1e twee afleveringen uit het 5e seizoen maken het je niet echt gemakkelijk, wat een opening zeg!!!

Inderdaad!! :shock:
Op naar de volgende twee :D Vanavond kijken :wink:

Daan de G.
17-01-2006, 08:31
Het begint weer helemaal geweldig :)

En Sean Astin speelt nu zelfs mee, G-A-A-F :D

Pascal Barroso
17-01-2006, 09:06
Idd wat een begin :shock: Ik hoop dat we vanavond idd wat rustpunten krijgen want heb gisteravond zitten kijken en hap nu nog naar adem :lol:

Daan de G.
17-01-2006, 09:27
Idd wat een begin :shock: Ik hoop dat we vanavond idd wat rustpunten krijgen want heb gisteravond zitten kijken en hap nu nog naar adem :lol:

vergeet het maar ;)

Chris W
17-01-2006, 09:31
OK, zou ik mogen weten waar jullie ze zo snel vandaan halen? :P ben nl. ook wel benieuwd naar deze 5de serie. Alles nl. al een keer geleend. Ben dus nu wel benieuwd naar S5 :)

Pascal Barroso
17-01-2006, 10:04
Idd wat een begin :shock: Ik hoop dat we vanavond idd wat rustpunten krijgen want heb gisteravond zitten kijken en hap nu nog naar adem :lol:

vergeet het maar ;)

Ik denk dat aan de hand van waar we gebleven zijn je daar waarschijnlijk gelijk in hebt :wink:

Ill Nino (geen dakje sorry :wink: ) Gewoon de bronnen die internet rijk is aanspreken zeg maar :wink:

Chris W
17-01-2006, 10:33
Idd wat een begin :shock: Ik hoop dat we vanavond idd wat rustpunten krijgen want heb gisteravond zitten kijken en hap nu nog naar adem :lol:

vergeet het maar ;)

Ik denk dat aan de hand van waar we gebleven zijn je daar waarschijnlijk gelijk in hebt :wink:

Ill Nino (geen dakje sorry :wink: ) Gewoon de bronnen die internet rijk is aanspreken zeg maar :wink:

Golfje :wink: ik zal zoeken dan.

Z-Man
17-01-2006, 12:46
Oh shit net de eerste aflevering van season 5 gezien!! Wat een adrenaline in 40 minuten, dit gaat weer een topzeizoen worden :D

rutgerva
17-01-2006, 19:50
En vandaag alweer s5 aflevering 3 en 4 gekeken, weer ongelofelijk, als het zo doorgaat wordt dit het beste seizoen tot nu toe. Alleen wat ellendig dat ik nu een hele week zonder 24 moet :evil:

Elessar
17-01-2006, 22:07
Worden de afleveringen in de US wekelijks uitgezonden?

Dat er nu al 4 te zien zijn ligt zeker aan de ''4 hour premiere''?

Ramonhal
17-01-2006, 22:14
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Pascal Barroso
17-01-2006, 22:56
Ik zou zeggen kijk naar m'n vorige post :wink:

Net aflevering 3 en 4 gezien, als ik echt naar adem hapte vanmiddag had ik nu knock-out geweest :D Geweldige 4 uurs opening !! Helaas nu een week wachten.

Chris W
17-01-2006, 23:10
Zo, de eerste 2 gezien, en deel 3 en 4 aan t binnenslepen.

WOW! Wat een opening was dat zeg! Jammer van [spoiler:7f3f412674]David Palmer[/spoiler:7f3f412674] vond hem wel een simpatieke vent die mij wel kon boeien.
Ben benieuwd hoe Jack Bauer zich hier nu weer uit weet te redden :D jammer dat het zo lang duurt voordat we meer weten, maarja. Beter dat we kennen d/l-en :P dan zien we tenminste nog wat :D

Chris W
18-01-2006, 12:41
Episode 3 en 4 zojuist bekeken... OMG! Ik wil meer :P

wolfrolf
19-01-2006, 12:37
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Het rijmt op Titborrent ...

MAN! 5x01 ,02 ,03 en 04 waren echt :o :o :o :shock: :shock: :shock:

Wat een waanzinnige manier om het seizoen te starten.

Snel op naar aanstaande maandag! (eigenlijk dinsdag) :D

Chris W
19-01-2006, 14:31
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Het rijmt op Titborrent ...

MAN! 5x01 ,02 ,03 en 04 waren echt :o :o :o :shock: :shock: :shock:

Wat een waanzinnige manier om het seizoen te starten.

Snel op naar aanstaande maandag! (eigenlijk dinsdag) :D

Ghehe, idd :wink: titborrent. Ghehehe

Maar het wordt dus elke maandag avond uitgezonden neem ik aan? Dan weet ik wanneer ik kan zoeken :D

Flash
19-01-2006, 14:37
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Het rijmt op Titborrent ...

MAN! 5x01 ,02 ,03 en 04 waren echt :o :o :o :shock: :shock: :shock:

Wat een waanzinnige manier om het seizoen te starten.

Snel op naar aanstaande maandag! (eigenlijk dinsdag) :D

Ghehe, idd :wink: titborrent. Ghehehe

Maar het wordt dus elke maandag avond uitgezonden neem ik aan? Dan weet ik wanneer ik kan zoeken :D

handige site: www.tvrage.com
aanmelden.. en dan tv-series aan je profile toevoegen.. dan krijg je een eigen schedule met jouw series voor de komende maanden...
Moet er natuurlijk alleen rekening meehouden dat je er pas een dag later (NL'se tijd) aan kunt komen... 8)

Rogier Burghout
19-01-2006, 15:39
hmmm...heb de 1e 4 eps van S5 hier ook op dvd liggen, in HD kwaliteit....:cool:
eerst even de dvd's van S4 afkijken + de extra's, en dan lekker doorstomen naar S5...:cool:

Exxon
19-01-2006, 15:48
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Het rijmt op Titborrent ...

MAN! 5x01 ,02 ,03 en 04 waren echt :o :o :o :shock: :shock: :shock:

Wat een waanzinnige manier om het seizoen te starten.

Snel op naar aanstaande maandag! (eigenlijk dinsdag) :D

Ghehe, idd :wink: titborrent. Ghehehe

Maar het wordt dus elke maandag avond uitgezonden neem ik aan? Dan weet ik wanneer ik kan zoeken :D

Wat is titborrent?

Chris W
19-01-2006, 20:25
buiten het feit om dat 24 S4 24 januari op dVD R2 NL uitkomt in nederland wil ik graag vragen... Waar halen jullie S5 dan ineens vandaan??

Het rijmt op Titborrent ...

MAN! 5x01 ,02 ,03 en 04 waren echt :o :o :o :shock: :shock: :shock:

Wat een waanzinnige manier om het seizoen te starten.

Snel op naar aanstaande maandag! (eigenlijk dinsdag) :D

Ghehe, idd :wink: titborrent. Ghehehe

Maar het wordt dus elke maandag avond uitgezonden neem ik aan? Dan weet ik wanneer ik kan zoeken :D

Wat is titborrent?
ROFLMFAO :lol: :lol:

TomDemuynck
19-01-2006, 21:41
Wat is titborrent?
ROFLMFAO :lol: :lol:

Als u me toestaat (want het moet er even uit): :shock: :D :D :D !

En dan nu even serieus (want niemand kan alles weten): Titborrent (http://www.bittorrent.com/introduction.html) info!

The Gr8oNe
19-01-2006, 21:44
Naar de seizoen premiere hebben meer dan 35 miljoen Amerikanen gekeken.

Hoelang gaat 24 eigenlijk nog door?

Ramonhal
19-01-2006, 21:58
Ik zie in totaal zeker nog wel 3 seizoenen erbij komen. Vergeet niet dat deze complete serie zich in L.A. afspeelt... niet de enige mogelijke locatie dus.... NY/Washington/Florida of buitenlandse steden kunnen aantrekkelijk zijn voor de schrijvers. Ik zie Kiefer over een paar seizoenen wel als president :)

Er is één ding wat ik absoluut zou willen in de serie: De vader van Kiefer in het plaatje hieronder. Zou het niet extreem cool zijn om deze geweldige acteur (recent Italian Job) als vader van Jack Bauer te zien?
http://www.nndb.com/people/531/000023462/donald-sutherland.jpg

frank_black
19-01-2006, 22:07
dat zou echt geweldig zijn!

Daan de G.
20-01-2006, 09:54
Hoelang gaat 24 eigenlijk nog door?

Op dit moment is het 6de seizoen ook alweer bevestigd :)

rutgerva
20-01-2006, 10:28
Hoelang gaat 24 eigenlijk nog door?

Op dit moment is het 6de seizoen ook alweer bevestigd :)

Dat is nog eens geweldig nieuws :D :D :D Kunnen we ons in ieder geval nog een jaar vermaken.

wolfrolf
20-01-2006, 11:23
Hoelang gaat 24 eigenlijk nog door?

Op dit moment is het 6de seizoen ook alweer bevestigd :)

Oh? Bron?

Exxon
20-01-2006, 19:24
Ik heb nu het programma gedownload, en ik heb even een trailer van S5 gedowload maar die deed het niet. Hoe weet je of je een goed bestandje download?

Kan trouwens alleen maar aflevering 2, 3 en 4 vinden. Hoe vind ik 1?

HiddeV
21-01-2006, 18:06
Hoelang gaat 24 eigenlijk nog door?

Op dit moment is het 6de seizoen ook alweer bevestigd :)

Oh? Bron?

Seizoen 5 en 6 waren tegelijk gerenewed.

Ramonhal
21-01-2006, 18:13
Nog een paar nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk 24 Season 4 op R2 NL dvd halen :D :D :D :D :D

intexor
21-01-2006, 18:35
de mijne is vandaag verzonden, hoop dat hij maandag aankomt dus ;)

kan ik ook eindelijk die afleveringen van seizoen 5 kijken daarna, nogal verleidelijk om daar nu al aan te beginnen, als je alleen al maar de slogan waarmee ze het premiere-weekend promoten krijgt te horen.. [spoiler:841fd1402c]To the world he's dead, but Jack is back! The first 10 minutes will change everything..[/spoiler:841fd1402c] je vraagt je toch af waar ze het blijven halen :)

Werner
22-01-2006, 23:38
Ik heb overigens in de episode guide op imdb gezien dat vanaf aflevering 7 tot en met aflevering 10 van seizoen 5 onze aller [spoiler:60cb4bc90c]Kim Bauer[/spoiler:60cb4bc90c] terug haar opwachting maakt!
En voor de rest: lekker dit weekeinde S4 NLO gevonden voor 64,99 euro (FRS Oostende)...

Morpheus19
23-01-2006, 08:33
Ik heb overigens in de episode guide op imdb gezien dat vanaf aflevering 7 tot en met aflevering 10 van seizoen 5 onze aller [spoiler:24a63e24a5]Kim Bauer[/spoiler:24a63e24a5] terug haar opwachting maakt!
En voor de rest: lekker dit weekeinde S4 NLO gevonden voor 64,99 euro (FRS Oostende)...

Klopt. Zie IMDB.

[spoiler:24a63e24a5]Ik ben nu Seizoen 3 aan het kijken (ben bij aflevering 8 ) maar ga toch ff een aflevering van seizoen 5 met Elisha kijken. Alleen om haar ff te zien dan he :P[/spoiler:24a63e24a5]

Is het nu echt 100% zeker dat Seizoen 6 ook komt? Zou echt geweldig nieuws zijn :D

Ramonhal
23-01-2006, 19:56
Sorry, maar ik ben in middels bij seizoen 4 afgehaakt bij rtl.5, deze serie weet mij niet meer te boeien, ik had de laatste tijd steeds meer moeite om het nog te volgen.

Vind je het gek met al die irritante reclame's en weken tussen de afleveringen door??

Werner
23-01-2006, 20:06
Daar bestaat dus een oplossing voor: DVD!

intexor
23-01-2006, 20:18
Ik heb overigens in de episode guide op imdb gezien dat vanaf aflevering 7 tot en met aflevering 10 van seizoen 5 onze aller [spoiler:f9a13f6b01]Kim Bauer[/spoiler:f9a13f6b01] terug haar opwachting maakt!


schitterend nieuws! [spoiler:f9a13f6b01]als ze nu eindelijk eens een deftige storyline voor haar weten te vinden kunnen ze haar voor mijn part terug een heel seizoen laten meedoen :) ik ga haar toch missen als ik seizoen 4 binnenkort op DVD ga kijken, al maakt Audrey Heller hopelijk veel goed ;)[/spoiler:f9a13f6b01]

Flash
23-01-2006, 20:26
Ik heb overigens in de episode guide op imdb gezien dat vanaf aflevering 7 tot en met aflevering 10 van seizoen 5 onze aller [spoiler:180c7c4c0b]Kim Bauer[/spoiler:180c7c4c0b] terug haar opwachting maakt!


schitterend nieuws! [spoiler:180c7c4c0b]al maakt Audrey Heller hopelijk veel goed ;)[/spoiler:180c7c4c0b]

dat doet ze zeker :oops:

Elessar
23-01-2006, 22:00
Ik zit er laatste tijd steeds vaker aan te denken om deze serie te gaan kopen.
Waarom ik tot nu toe eigenlijk gewacht heb, is de nabije komst van HD en Blu Ray. Want deze worden dit jaar nog gepresenteerd en omdat 24 een recente serie is, denk ik niet dat het lang duurt voordat 24 dan ook op HD en/of Blu Ray wordt uitgebracht. Met daarbij de betere kwaliteit van.. vrijwel alles. Audio, Video, Extra's etc.

Mijn vraag is eigenlijk wat jullie zouden doen als jullie ook nu pás zouden beginnen met het sparen van de serie :)
Zouden jullie wachten tot de HD release, of gewoon deze uitgaves kopen? Geld is schaars overigens, dus dat speelt ook mee :wink:

Ben benieuwd!

Daan de G.
23-01-2006, 22:06
Ik zit er laatste tijd steeds vaker aan te denken om deze serie te gaan kopen.
Waarom ik tot nu toe eigenlijk gewacht heb, is de nabije komst van HD en Blu Ray. Want deze worden dit jaar nog gepresenteerd en omdat 24 een recente serie is, denk ik niet dat het lang duurt voordat 24 dan ook op HD en/of Blu Ray wordt uitgebracht. Met daarbij de betere kwaliteit van.. vrijwel alles. Audio, Video, Extra's etc.

Mijn vraag is eigenlijk wat jullie zouden doen als jullie ook nu pás zouden beginnen met het sparen van de serie :)
Zouden jullie wachten tot de HD release, of gewoon deze uitgaves kopen? Geld is schaars overigens, dus dat speelt ook mee :wink:

Ben benieuwd!

Als je geen HD-ready tv hebt kan je het net zo goed bij de oude dvd's houden! Als dat wel het geval is , tja wij in Nederland lopen overal op achter en denk dat dat met HD-DVD en Blu-ray precies hetzelfde zal zijn... helaas :cry:

Ramonhal
23-01-2006, 22:08
Mijn vraag is eigenlijk wat jullie zouden doen als jullie ook nu pás zouden beginnen met het sparen van de serie :)
Zouden jullie wachten tot de HD release, of gewoon deze uitgaves kopen? Geld is schaars overigens, dus dat speelt ook mee :wink:

Ben benieuwd!

Goed nieuw topic idee: Wat als de DVD word vervangen door HD?

On topic: Wat season 5 betreft ben ik erg benieuwd wat de verhaallijn zal zijn.

[spoiler:51f245e772]S1 - Aanval op Palmer S2 - Nucleaire aanval - S3 - Virus aanval S4 - Kern/aanval (denk ik, heb S4 nog niet helemaal gezien)[/spoiler:51f245e772]

Daan de G.
24-01-2006, 14:12
[spoiler:97287b8c62] Oh yeah, jack is back :D, wat een geweldige seizoen start is dit zeg :) [/spoiler:97287b8c62]

Ramonhal
24-01-2006, 16:18
YES! Praise the lord! eindelijk seizoen 4 op dvd :D :D

Da slapeloze nachten 8)

Chris W
24-01-2006, 16:40
Argh. Deel 5 van seizoen 5 aan t kijken. Loop me zwaar te ergeren aan die president zeg! Zwaar irritant karakter speelt ie. Hoop dat ie niet lang prez blijft...

Wel weer een goeie aflevering :D

Elessar
24-01-2006, 17:40
Ik zit er laatste tijd steeds vaker aan te denken om deze serie te gaan kopen.
Waarom ik tot nu toe eigenlijk gewacht heb, is de nabije komst van HD en Blu Ray. Want deze worden dit jaar nog gepresenteerd en omdat 24 een recente serie is, denk ik niet dat het lang duurt voordat 24 dan ook op HD en/of Blu Ray wordt uitgebracht. Met daarbij de betere kwaliteit van.. vrijwel alles. Audio, Video, Extra's etc.

Mijn vraag is eigenlijk wat jullie zouden doen als jullie ook nu pás zouden beginnen met het sparen van de serie :)
Zouden jullie wachten tot de HD release, of gewoon deze uitgaves kopen? Geld is schaars overigens, dus dat speelt ook mee :wink:

Ben benieuwd!

Als je geen HD-ready tv hebt kan je het net zo goed bij de oude dvd's houden! Als dat wel het geval is , tja wij in Nederland lopen overal op achter en denk dat dat met HD-DVD en Blu-ray precies hetzelfde zal zijn... helaas :cry:

Als je een HD speler hebt, maar geen HD tv, kun je je schijfjes dan niet kijken? Of zie je het kwaliteitsverschil dan gewoon niet op een ''normale'' tv?

Daan de G.
24-01-2006, 18:03
Als je een HD speler hebt, maar geen HD tv, kun je je schijfjes dan niet kijken? Of zie je het kwaliteitsverschil dan gewoon niet op een ''normale'' tv?

Ik geloof dat daar idd geen verschil in te zien zal zijn op een non HD tv...

Pascal Barroso
24-01-2006, 23:00
Weer een sterke aflevering :) Waardoor het wachten tot volgende week weer zwaar is, wat nou niet betekend dat ik liever saaie afleveringen heb. :wink:

Elessar
24-01-2006, 23:02
Oke :)
Ik vraag me eigenlijk af of je uberhaupt wel veel verschil zal gaan zien tussen de huidige dvd en de aankomende HD. Maar ja, we zullen moeten afwachten.


Net aflevering 5 bekeken. Jongens! Wat een aflevering!

[spoiler:ec4347fe03]
"Im not CTU. I'll go get Cummings myself"[/spoiler:ec4347fe03]
(y)

Chris W
25-01-2006, 06:29
lol, goed gebruik gemaakt van de spoilertags :roll: werkt niet hè met quote tussen spoilertags :wink:

Erik B.
25-01-2006, 14:52
Net ook de 5e aflevering bekeken. Iedere keer dat ik die [spoiler:167376f680]Sean Astin zie denk ik dat ie in een "Mr. Frodo" uit gaat barsten. Nu is hij ook goed opweg moet ik zeggen met zijn "Mr. Buchanan" en "Mr. Bauer" :lol:[/spoiler:167376f680]

Verder vond ik het [spoiler:167376f680] weer knap tegenvallen dat ze weer voor de "mol binnen CTU" gingen. Ik zag de bui weer hangen en het ging me flink irriteren eigenlijk, ieder seizoen is het tot nu toe zo gegaan. Gelukkig bleek het aan het eind van de aflevering allemaal weer anders in elkaar te zitten dan gedacht. [/spoiler:167376f680]

Verder heerscht Jack Bauer natuurlijk onmeunig. Bijna net zo hard als Chuck Norris. (y)

Werner
25-01-2006, 15:19
Verder heerscht Jack Bauer natuurlijk onmeunig. Bijna net zo hard als Chuck Norris. (y)

Nee! Chuck Norris is vergelijking een watje!

Pascal Barroso
25-01-2006, 19:10
* "Jack Bauer named his cat 'Chuck Norris.' Why? Because He's a pussy." :lol:

Veel meer hier: http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty

Chris W
25-01-2006, 20:07
* "Jack Bauer named his cat 'Chuck Norris.' Why? Because He's a pussy." :lol:

Veel meer hier: http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty

Haha, geweldig :D die eerste al!


If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.


Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.


Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.

Exxon
25-01-2006, 20:37
De box van S1-3

http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/1/611030_ga.jpg

Elessar
25-01-2006, 22:00
Zo'n aankoop vind ik altijd maar apart. Dat staat toch helemaal niet mooi naast je andere seizoenen? :?

Erik B.
25-01-2006, 22:00
* "Jack Bauer named his cat 'Chuck Norris.' Why? Because He's a pussy." :lol:

Veel meer hier: http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty

:lol:

Swanski
26-01-2006, 16:40
net heel S4 achterelkaar gezien, ik weet het echt ziek.... :shock:

Werner
27-01-2006, 11:07
[spoiler:904ca6ee84]1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.[/spoiler:904ca6ee84]

Chris Taylor
28-01-2006, 16:05
Ik wil deze serie misschien kopen, wie overtuigt me om dat te doen? Ik vond Spooks echt een geweldige serie, is dit te vergelijken? En moet ik dan gelijk de box van s1 tm 3 kopen?

Alvast bedankt!

jan_tran
28-01-2006, 16:10
Ik wil deze serie misschien kopen, wie overtuigt me om dat te doen? Ik vond Spooks echt een geweldige serie, is dit te vergelijken? En moet ik dan gelijk de box van s1 tm 3 kopen?

Alvast bedankt!

Begin met het lezen van pagina 1 zou ik zeggen.

Exxon
28-01-2006, 17:31
Het lijkt me niet slim om gelijk de box met S1 - S3 te kopen, misschien vindt je het wel niks (lijkt me stug maar oke)

Burning Fish
28-01-2006, 22:15
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Nu toch wel héél erg benieuwd hoe seizoen 5 is... :P

Swanski
29-01-2006, 02:57
Ik wil deze serie misschien kopen, wie overtuigt me om dat te doen? Ik vond Spooks echt een geweldige serie, is dit te vergelijken? En moet ik dan gelijk de box van s1 tm 3 kopen?

Alvast bedankt!

als je van spanning, topamusement en verslaving houdt (ik heb alle seizoenen of in 2x of in 1x gezien, dus per seizoen ruim 18 uur)

moet wel zeggen dat het niet zo zeer een kwalitatief goede serie is maar wel de 3 aspecten die ik heb genoemd...

Ramonhal
29-01-2006, 18:14
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Nu toch wel héél erg benieuwd hoe seizoen 5 is... :P

Ik deel de nieuwsgierigheid, ook zojuist klaar met season 4 en dat einde... die laatste 2 episode's zijn wat mij betreft de beste van alle seizoenen...

Daan de G.
29-01-2006, 21:07
Ik deel de nieuwsgierigheid, ook zojuist klaar met season 4 en dat einde... die laatste 2 episode's zijn wat mij betreft de beste van alle seizoenen...

Ik vond het de slechtste seizoensafsluiter tot nu toe, de laatste paar minuten zijn misschien wel een goed begin voor seizoen 5 maar [spoiler:d2eb2fcbe0] hoe marwan aan zijn einde komt en hoe de raket gestopt wordt vind ik erg maar dan ook heel erg afgeraffeld[/spoiler:d2eb2fcbe0]

Mastermano
29-01-2006, 21:39
Ik deel de nieuwsgierigheid, ook zojuist klaar met season 4 en dat einde... die laatste 2 episode's zijn wat mij betreft de beste van alle seizoenen...

Ik vond het de slechtste seizoensafsluiter tot nu toe, de laatste paar minuten zijn misschien wel een goed begin voor seizoen 5 maar [spoiler:15a13620ef] hoe marwan aan zijn einde komt en hoe de raket gestopt wordt vind ik erg maar dan ook heel erg afgeraffeld[/spoiler:15a13620ef]

Ik ben het hier helemaal mee eens.

intexor
29-01-2006, 21:40
net heel S4 achterelkaar gezien, ik weet het echt ziek.... :shock:

helemaal niet ;) dat doe ik jou na binnen een weekje na m'n examens :)

en die facts about jack bauer, hilaaaaarisch :) en allemaal zo waar :D

Ramonhal
29-01-2006, 22:06
Ik deel de nieuwsgierigheid, ook zojuist klaar met season 4 en dat einde... die laatste 2 episode's zijn wat mij betreft de beste van alle seizoenen...

Ik vond het de slechtste seizoensafsluiter tot nu toe, de laatste paar minuten zijn misschien wel een goed begin voor seizoen 5 maar [spoiler:cb25c53ede] knip[/spoiler:cb25c53ede]

Ik ben het hier helemaal mee eens.

Nee, ik blijf bij mijn mening [spoiler:cb25c53ede]met name omdat de emotie's bij iedereen duidelijk zichtbaar zijn. Hoe Marwan stierf... tsjah ik vond het prima, wat wou je dan? en toen tony dood was maar toen weer niet vond ik michelle echt geweldig. Ook vond ik het schitterend toen audrey te horen kreeg dat bauwer dood was, erg mooi geacteerd. Overall vond ik er meer emotie in zitten als in de andere ''dagen'' en zodanig ook een mooie afsluiting.[/spoiler:cb25c53ede]

Ps: gelieve de spoiler niet te quoten omdat er dingen over het einde van S4 in staan die in het witte kader te lezen zijn (kan DVD.nl dat niet aanpassen?)

Swanski
30-01-2006, 02:11
net heel S4 achterelkaar gezien, ik weet het echt ziek.... :shock:

helemaal niet ;) dat doe ik jou na binnen een weekje na m'n examens :)

en die facts about jack bauer, hilaaaaarisch :) en allemaal zo waar :D

iee jij doet mij na oh nie, ik had mijn tentamens erop zitten en gelukkig geen herkansingen uit vorige blok dus lekker 2 weken vrij en meteen goed begonnen door 24 S4 aan 1 stuk door gezien, ik kon echt niet meer volhouden v.a. 7.00 uur, moest nog doorgaan t/m 14.00 uur, dus maar wat gegeten en veel koffie gedronken :D

veel plezier iig en succes met je examens :wink:

Bearfoot
30-01-2006, 09:34
Nee... ik was ook zwaar teleurgesteld met het einde van het vorige seizoen. Sjees, het was zo spannend en we zaten er helemaal in. En inderdaad, hoe het werd afgeraffeld. Tja, ze moesten binnen die 24 uur blijven hè? Maar ik ga vol goede moed aan seizoen 5 beginnen. Ik haal eerst zoveel mogelijk afleveringen binnen voordat ik begin te kijken. Wel heb ik even 'gecheckt' of ze goed zijn binngengekomen en mijn god, wat een beeldkwaliteit! Wanneer komen ze in NL eens met echt breedbeeld HDTV???

Beckero
30-01-2006, 15:09
Ik heb even een klein vraagje ivm de nieuwe boxset met seizoenen 1-3.
In de aparte seizoen-boxsets (2,3 en nu ook 4) heb je dus de hele box, maar nog in een kartonnen hoesje gestopt, die er elk seizoen relatief hetzelfde uitziet, behalve dan de fotos.

Nu is mijn vraag of dit bij de nieuwe box van 1 - 3 ook nog het geval is, of dat de 3 seizoenen er in zitten zonder dit hoesje.

Iemand die hier een antwoord op heeft?

Ramonhal
30-01-2006, 15:50
Ik heb even een klein vraagje ivm de nieuwe boxset met seizoenen 1-3.
In de aparte seizoen-boxsets (2,3 en nu ook 4) heb je dus de hele box, maar nog in een kartonnen hoesje gestopt, die er elk seizoen relatief hetzelfde uitziet, behalve dan de fotos.

Nu is mijn vraag of dit bij de nieuwe box van 1 - 3 ook nog het geval is, of dat de 3 seizoenen er in zitten zonder dit hoesje.

Iemand die hier een antwoord op heeft?

alle drie de delen zitten er zonder het hoesje in... zelf gezien bij van leest :wink: helaas moet ik zeggen... :)

Beckero
30-01-2006, 16:00
alle drie de delen zitten er zonder het hoesje in... zelf gezien bij van leest :wink: helaas moet ik zeggen... :)

Is de verpakking van seizoen 1 zoals die van de andere delen, dus niet meer diegene die je steeds moet 'uitklappen' en zo de hele tafel inneemt? ;)

Inderdaad spijtig. Had overwogen om mijn oude versies te verkopen omdat de verpakking al heel veel heeft afgezien, maar nu er geen hoesjes meer om zitten ga ik toch nog eens 2x nadenken...

Erik B.
30-01-2006, 16:05
Is de verpakking van seizoen 1 zoals die van de andere delen, dus niet meer diegene die je steeds moet 'uitklappen' en zo de hele tafel inneemt? ;)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien deze box bij mij misschien ook in de planning staat. Is de box van seizoen 1 nog steeds een digipack of is deze nu rechgetrokken met het systeem van s2-4?

Freddy
30-01-2006, 16:48
http://img228.imageshack.us/img228/5904/dsc002609az.jpg

Eén plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Persoonlijk vind ik het een hele mooie box! Seizoen 1 wijkt idd af, maar ze blijven bij mij toch gewoon in de box zitten. Iemand enig idee of seizoen 4 t/m 6 ook in eenzelfde box komen?

Beckero
30-01-2006, 16:54
OK bedankt voor de informatie.
dan blijf ik toch denk ik mijn oudere versies behouden. Liever een versleten hoesje dan geen :)
En wie weet gaat Paul Champagne wel een ALU-box maken die ik me dan wel kan aanschaffen :lol:

Edit: mijn woorden zijn nog niet koud en kijk: er bestaat blijkbaar al een alu-box

Beckero
30-01-2006, 19:16
Iemand enig idee of seizoen 4 t/m 6 ook in eenzelfde box komen?

Die kans bestaat, al zal je daar wel nog een twee -of drietal jaartjes op moeten wachten. Er is ook en kans dat er dan een boxset uitkomt met alle 5 of alle 6 de seizoenen, en niet meer van 4 tot 6.
Time will tell!

Chris Taylor
30-01-2006, 19:50
Heb de boxset van 1-3 aangeboden gekregen voor 90 euro...is dat een leuke prijs voor de serie?

Ramonhal
30-01-2006, 21:27
Heb de boxset van 1-3 aangeboden gekregen voor 90 euro...is dat een leuke prijs voor de serie?

euhm... 30 euro per stuk terwijl ze allemaal nieuw in de winkel lagen voor 79,99 Excl de hoes om de 3 versie's, laat me even denken...



JA!

:wink:

Werner
30-01-2006, 21:35
Heb de boxset van 1-3 aangeboden gekregen voor 90 euro...is dat een leuke prijs voor de serie?

Niet over nadenken! Toehappen!

Marco Dubbeldam
30-01-2006, 22:03
Ben ook net klaar met het vierde seizoen. Was weer een superverslavend en spannend seizoen! Had weer vaak moeite om te stoppen met kijken... :)

Nog even over het einde:

[spoiler:f6fcdbfb88]Ben het er wel mee eens dat het einde met Marwan en de raket afgeraffeld was, maar ik vond het stuk erna (Jack's 'dood'), toch wel een erg mooie afsluiter van dit seizoen...Ben erg benieuwd hoe ze dit in het vijfde seizoen gaan oplossen. 8) [/spoiler:f6fcdbfb88]

Erik B.
30-01-2006, 22:51
Bedankt voor bovenstaande pic. Het is mij nu duidelijk wat te doen. :)

Chris Taylor
31-01-2006, 10:34
Heb de boxset van 1-3 aangeboden gekregen voor 90 euro...is dat een leuke prijs voor de serie?

euhm... 30 euro per stuk terwijl ze allemaal nieuw in de winkel lagen voor 79,99 Excl de hoes om de 3 versie's, laat me even denken...



JA!

:wink:

Haha super duidelijk!! Hartstikke bedankt, ik zal eens even mailen :D

Joost v.d. Ham
31-01-2006, 10:40
Zojuist klaar met S4. Ik miste veel van de spanning dit keer, veel situaties komen geforceerd over en mensen weredn naar mijn inzien teveel bezig gehouden. Dat idee had ik ook met S2, waar de toevalligheden ook wat voorspelbaar werden. Toen S3 daar overheen kwam met de grootste spanning tot nu toe had ik hoge verwachtingen voor S4. Helaas kon dat niet helemaal worden waargemaakt.

Maar ik heb me zeker wel vermaakt hoor.

Daan de G.
31-01-2006, 13:08
aflevering 6 is weer erg spannend zeg, pfoe :)

Chris W
31-01-2006, 18:02
aflevering 6 is weer erg spannend zeg, pfoe :)
Zeker wel... Denk dat dit een zeer sterk seizoen wordt voor de 24 reeks! Heb enkel nog maar S1 en S2 gezien, maar zoals nu S5 verloopt, DAMN! :shock: Vind het nog steeds erg jammer van [spoiler:7478605ee2]Palmer[/spoiler:7478605ee2] :cry:

Aan de andere kant... we zitten pas op 1/4 nu hè... misschien zakt het nog wel wat in. Ik hoop van niet uiteraard.

Daan de G.
31-01-2006, 19:16
aflevering 6 is weer erg spannend zeg, pfoe :)
Heb enkel nog maar S1 en S2 gezien, maar zoals nu S5 verloopt, DAMN! :shock:

Lol, waarom heb je in godsnaam S3 & S4 overgeslagen en ben je met 5 verder gegaan, mis je behoorlijk wat personage ontwikkelingen...

Ramonhal
31-01-2006, 20:18
De box van S1-3

http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/1/611030_ga.jpg

Dit is misschien een leuke oplossing voor mensen die de eerste 3 seizoenen al hebben:

http://www.designpaulchampagne.com/images/cases/24.jpg

Bron: http://www.designpaulchampagne.com/new.html

Elessar
31-01-2006, 20:19
Ik vond aflevering 6 net wat minder spannend dan de vorige.

Maar meer Aaron en Mike, geweldig!

intexor
31-01-2006, 20:28
net heel S4 achterelkaar gezien, ik weet het echt ziek.... :shock:

helemaal niet ;) dat doe ik jou na binnen een weekje na m'n examens :)

en die facts about jack bauer, hilaaaaarisch :) en allemaal zo waar :D

iee jij doet mij na oh nie, ik had mijn tentamens erop zitten en gelukkig geen herkansingen uit vorige blok dus lekker 2 weken vrij en meteen goed begonnen door 24 S4 aan 1 stuk door gezien, ik kon echt niet meer volhouden v.a. 7.00 uur, moest nog doorgaan t/m 14.00 uur, dus maar wat gegeten en veel koffie gedronken :D

veel plezier iig en succes met je examens :wink:

haha wat een toeval dat je ongeveer in dezelfde situatie zit, maar dan een week eerder als ik :) vrijdag m'n laatste examen en moe of niet, daarna zal er 18u naar seizoen 4 gekeken worden :D wie weet ook nog de eerste zes afleveringen van seizoen 5, al zal ik waarschijnlijk toch maar een slaap-pauze inlassen tussen de seizoenen ;) de komende 2 weken worden voor mij ook niets dan dvd-kijken, leve de lesvrije periode na examens.



veel kijkplezier nog (zal wel lukken als ik lees dat je Lost besteld hebt ;))

Chris W
31-01-2006, 21:02
aflevering 6 is weer erg spannend zeg, pfoe :)
Heb enkel nog maar S1 en S2 gezien, maar zoals nu S5 verloopt, DAMN! :shock:

Lol, waarom heb je in godsnaam S3 & S4 overgeslagen en ben je met 5 verder gegaan, mis je behoorlijk wat personage ontwikkelingen...

Ghehe, tja. Liep allemaal wat raar. Pas S1 & 2 geleend van iemand, en nu is inmiddels S5 op t internet te vinden, dus ben k hier maar gewoon mee verder gegaan :wink: die S3 & 4 komen nog wel een keertje :wink:

Werner
31-01-2006, 23:37
Ghehe, tja. Liep allemaal wat raar. Pas S1 & 2 geleend van iemand, en nu is inmiddels S5 op t internet te vinden, dus ben k hier maar gewoon mee verder gegaan :wink: die S3 & 4 komen nog wel een keertje :wink:

Spijtig genoeg krijg je dan last van "omgekeerde spoilers", je weet zo bijvoorbeeld wie er totnogtoe niet de pijp is uitgegaan...

Morpheus19
01-02-2006, 09:07
Acteur Kiefer Sutherland staat te popelen van ongeduld om aan de slag te gaan met een filmversie van de populaire televisieserie 24. Zodra de opnamen voor het huidige seizoen zijn afgerond gaat hij (later dit jaar) aan de slag met de film. Sutherland zegt: "Ik denk dat het wel mogelijk is een film te maken, die compleet los staat van 24, de televisieshow. Daarmee bedoel ik, dat de karakters anders kunnen zijn, zonder dat de formule zijn kracht verliest."

Momenteel werkt het productieteam nog aan de afronding van het vijfde seizoen. De serie bestaat telkens uit 24 afleveringen van één uur. In dat ene uur wordt in 'real-time', de verrichtingen van speciaal agent Jack Bauer gevolgd.

Kiefer Sutherland won eerder deze maand een Screen Actors Guild Award in de categorie buitengewone acteerprestatie van een acteur in een dramaserie, voor zijn rol als Jack Bauer in 24. Hij heeft overigens ook gelijk gemeld, dat de opnamen van het zesde seizoen starten, zodra de werkzaamheden voor de film 24 zijn afgerond.

Flash
01-02-2006, 09:32
Acteur Kiefer Sutherland staat te popelen van ongeduld om aan de slag te gaan met een filmversie van de populaire televisieserie 24. Zodra de opnamen voor het huidige seizoen zijn afgerond gaat hij (later dit jaar) aan de slag met de film. Sutherland zegt: "Ik denk dat het wel mogelijk is een film te maken, die compleet los staat van 24, de televisieshow. Daarmee bedoel ik, dat de karakters anders kunnen zijn, zonder dat de formule zijn kracht verliest."

Momenteel werkt het productieteam nog aan de afronding van het vijfde seizoen. De serie bestaat telkens uit 24 afleveringen van één uur. In dat ene uur wordt in 'real-time', de verrichtingen van speciaal agent Jack Bauer gevolgd.

Kiefer Sutherland won eerder deze maand een Screen Actors Guild Award in de categorie buitengewone acteerprestatie van een acteur in een dramaserie, voor zijn rol als Jack Bauer in 24. Hij heeft overigens ook gelijk gemeld, dat de opnamen van het zesde seizoen starten, zodra de werkzaamheden voor de film 24 zijn afgerond.

:D

Pascal Barroso
01-02-2006, 11:27
Aflevering 6 gisteren gezien en ik vond hem weer erg goed.

Als ze zo doorgaan word het in ieder geval voor mij het beste seizoen tot nog toe, maar het is nog vroeg.

En hoe meer Aaron hoe beter natuurlijk :)

wolfrolf
01-02-2006, 12:43
Aaron Pierce (y) (y) (y) (y)

Swanski
01-02-2006, 15:04
intexor: idd funny ja

er gebeurt weer van alles in S4, kom je nog wel achter gauw :wink:

Chris W
01-02-2006, 16:00
Ghehe, tja. Liep allemaal wat raar. Pas S1 & 2 geleend van iemand, en nu is inmiddels S5 op t internet te vinden, dus ben k hier maar gewoon mee verder gegaan :wink: die S3 & 4 komen nog wel een keertje :wink:

Spijtig genoeg krijg je dan last van "omgekeerde spoilers", je weet zo bijvoorbeeld wie er totnogtoe niet de pijp is uitgegaan...

Haha, ja dat is zo. Maar ach ja :wink: kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen :D ik geniet nu gewoon lekker met iedereen mee van S5 :D T is niet dat je veel achtergrond info nodig hebt om er in te springen. CTU is weer van staf veranderd. Niets nieuws dus :wink: Het hoe of wat weet ik nog niet van S3 & 4 dus daar kan ik echt nog wel van genieten dan hoor :wink:

Elessar
02-02-2006, 17:47
"Kiefer staat te popelen van ongeduld''. Heb altijd een ontzettende hekel aan zulke domme conclusies.
Dat je de man interviewd, betekent nog niet meteen dat je de man meteen goed genoeg kent om zo'n conclusie te kunnen trekken. En al lijkt hij het zo wellicht te brengen, dat is zijn werk. Bah.

President Logan heb ik sinds seizoen 4 al een verschrikkelijk irritant personage gevonden, hoewel de acteur het wel ontzettend goed doet. Ik vraag me af of hij het seizoen doorkomt. Ik hoop het eigenlijk van niet.

[spoiler:8cb8ee0490]Waarschijnlijk ben ik het gewoon vergeten hoor, maar de president die vorig seizoen in het ziekenhuis belandde, is die nou overleden en blijft Logan dus president, of moet de echte president nog uit het ziekenhuis ontslagen worden? En dat hij dan dus Logan z'n plaats weer inneemt?[/spoiler:8cb8ee0490]

luca
02-02-2006, 19:30
"Kiefer staat te popelen van ongeduld''. Heb altijd een ontzettende hekel aan zulke domme conclusies.
Dat je de man interviewd, betekent nog niet meteen dat je de man meteen goed genoeg kent om zo'n conclusie te kunnen trekken. En al lijkt hij het zo wellicht te brengen, dat is zijn werk. Bah.

President Logan heb ik sinds seizoen 4 al een verschrikkelijk irritant personage gevonden, hoewel de acteur het wel ontzettend goed doet. Ik vraag me af of hij het seizoen doorkomt. Ik hoop het eigenlijk van niet.

Waarschijnlijk ben ik het gewoon vergeten hoor, maar de president die vorig seizoen in het ziekenhuis belandde, is die nou overleden en blijft Logan dus president, of moet de echte president nog uit het ziekenhuis ontslagen worden? En dat hij dan dus Logan z'n plaats weer inneemt?

Spoilers? :roll:

Elessar
02-02-2006, 22:14
Spoilers? :roll:

Goed.

Antwoorden?

Daan de G.
02-02-2006, 22:18
Ik vind het toch een beetje gedoe met die spoiler tags, we zijn inmiddels bij pagina 7 en dan kan je toch wel verwachte dat de meeste mensen die hier kijken up to date met de serie zijn ( net zoals bij het Lost draadje )

Swanski
02-02-2006, 22:27
Ik vind het toch een beetje gedoe met die spoiler tags, we zijn inmiddels bij pagina 7 en dan kan je toch wel verwachte dat de meeste mensen die hier kijken up to date met de serie zijn ( net zoals bij het Lost draadje )

vind ik niet hoor, daarbij komt, wat is up to date?, wat op dvd uit is of wat via downloaden is gezien?

het is toch een kleine moeite om de spoiler tag te gebruiken?

en daarbij komt dat ook gebeurtenissen uit seizoen 1 als een spoiler moeten worden gezien, veel mensen orienteren zich op diverse topics om een serie wel/niet aan te schaffen...

ik heb zelf ook zo'n hekel aan mensen die een film hebben gezien en dan meteen belangrijke scenes gaan bespreken, hier op een dvd/film-forum mag je toch van elkaar verwachten dat je niets verklapt over films/series,

but thats my opinion hé :wink: en ga er ook maar niet op in, krijg je alleen maar offtopic mee in 1 vd leukste topics :P

Daan de G.
02-02-2006, 22:36
je hebt ook wel gelijk misschien ( ik ga der wel op in ;)) moet ik maar op een 24 only forum gaan spammen :p

Ik ben van plan om de 24 box van seizoen 4 te gaan kopen, was deze nou ergens in de aanbieding ? (om maar ff ontopic te gaan ;))

Morpheus19
03-02-2006, 08:43
[spoiler:c910db953f]Volgende week komt Kim terug in de serie, hell yeah![/spoiler:c910db953f]

Bob Hiemstra
03-02-2006, 09:49
You gotta be shitting me!!
Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.
Vond de laatste aflevering trouwens weer lekker gaan.


[spoiler:fb2e2450ea]Vooral het stukje waar Jack ff Walt Cummings ondervraagt :wink: [/spoiler:fb2e2450ea]

Elessar
03-02-2006, 11:51
You gotta be shitting me!!
Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.

:lol: :lol:



Maar hoe zit t nou met Logan en de andere president! 8) (mn vorige post)

Bob Hiemstra
03-02-2006, 22:03
Zover ik weet is nooit bekend gemaakt wat er met die andere president gebeurd is.

Dennis Kuijper
03-02-2006, 23:21
Misschien dat ik me nog is aan andere seizoenen wil wagen met d,r tijd want toen ik seizoen 2 zag zakte het naarmate de serie vorderde steeds verder af en ongeloofwaardiger dat ik gestopt ben met kijken,dit kwam vooral door die blonde griet(Kim bauer?)zijn de andere series ook zo of moet ik me toch maar er aan wagen?Moet ik trouwens seizoen 2 afgekeken hebben om seizoen 3 te volgen b.v.?

Tijl Kindt
04-02-2006, 01:08
Zelf vond ik seizoen 1 schitterend, seizoen 2 zo-zo, seizoen 3 erg goed, seizoen 4 ook super, en seizoen 5 lijkt tot nog toe ook weer heel erg leuk te zijn.

Dus seizoen 2 vond ik de minste. Probeer gewoon deel 3 eens ;).

Dva
04-02-2006, 23:27
Zelf vond ik seizoen 1 schitterend, seizoen 2 zo-zo, seizoen 3 erg goed, seizoen 4 ook super, en seizoen 5 lijkt tot nog toe ook weer heel erg leuk te zijn.

Dus seizoen 2 vond ik de minste. Probeer gewoon deel 3 eens ;). seizoen 3 vond ik tot nu toe het beste. Seizoen 4 vond ik het minste, er over vond ik [spoiler:75cc765dfe] alleen de wereld kon nog vergaan, voor de rest zat alles er 7x in. Trop is teveel [/spoiler:75cc765dfe]. Misschien ook omdat ik de "mummy" als slechterik niet goed gecast vond.

Ramonhal
05-02-2006, 01:33
Wat ik onder andere geweldig vond aan seizoen 1 was het einde [spoiler:6693474dc0]wanneer Bauer teri in zijn handen heeft en er vervolgens terugblikken in een ander blok voorbijkomen...[/spoiler:6693474dc0] Ik vind het erg jammer dat er niet meer technieken aan te pas komen die geen invloed hebben op het real-time aspect maar wel wat betreft het verhaal, camera en overall. Wat ze wel deden was met de sound-effects bijvoorbeeld: [spoiler:6693474dc0]geen tikgeluid bij de teller aan het einde van seizoen 1 en wanneer chapelle doodgaat in een aflevering in seizoen 3, ook wanneer er geen tikkend geluid is maar het hijgen van de president aan het einde van seizoen 2 was indrukwekkend[/spoiler:6693474dc0] Ik vind dat ze een mooi einde zouden kunnen maken door er op het allerlaatst (misschien de laatste serie ofzo (als die er komt(wat ik overigens niet hoop))) slow-motions van te maken. Om de laatste 10 seconden langzaam weg te zien tikken bijvoorbeeld. Ik ben erg benieuwd of ze meer interessante dingen gaan doen met het real-time effect omdat ze vooral in seizoen 4 erg gaan ''slacken'' of zogezegd lui worden door een aantal onwaarschijnlijke dingen wat te maken heeft met mensen die soms iets te snel van locatie naar locatie gaan...

Dva
05-02-2006, 09:54
Wat ik onder andere geweldig vond aan seizoen 1 was het einde [spoiler:e60087d65e]wanneer Bauer teri in zijn handen heeft en er vervolgens terugblikken in een ander blok voorbijkomen...[/spoiler:e60087d65e] Ik vind het erg jammer dat er niet meer technieken aan te pas komen die geen invloed hebben op het real-time aspect maar wel wat betreft het verhaal, camera en overall. Wat ze wel deden was met de sound-effects bijvoorbeeld: [spoiler:e60087d65e]geen tikgeluid bij de teller aan het einde van seizoen 1 en wanneer chapelle doodgaat in een aflevering in seizoen 3, ook wanneer er geen tikkend geluid is maar het hijgen van de president aan het einde van seizoen 2 was indrukwekkend[/spoiler:e60087d65e] Ik vind dat ze een mooi einde zouden kunnen maken door er op het allerlaatst (misschien de laatste serie ofzo (als die er komt(wat ik overigens niet hoop))) slow-motions van te maken. Om de laatste 10 seconden langzaam weg te zien tikken bijvoorbeeld. Ik ben erg benieuwd of ze meer interessante dingen gaan doen met het real-time effect omdat ze vooral in seizoen 4 erg gaan ''slacken'' of zogezegd lui worden door een aantal onwaarschijnlijke dingen wat te maken heeft met mensen die soms iets te snel van locatie naar locatie gaan... absoluut, zeker nu uit reeks 5 blijkt dat Chloë niet aan de overkant van de straat van het CTU woont (of ze zou verhuisd moeten zijn :wink: )

Tom van Abeelen
06-02-2006, 10:32
gisteren seizoen 4 afgekeken was weer goed
vandaag maar beginnen aan seizoen 5 tot welke aflevering kan ik er al aan komen want heb nou pas 1 tot en met 6

Pepijn Wildbret
06-02-2006, 10:53
Seizoen 5 is verassend goed.
Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.

Morpheus19
06-02-2006, 11:18
You gotta be shitting me!!
Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.
Vond de laatste aflevering trouwens weer lekker gaan.


[spoiler:e2436344e0]Vooral het stukje waar Jack ff Walt Cummings ondervraagt :wink: [/spoiler:e2436344e0]

Je bedoelt; het brengt de serie naar een nog hoger niveau...

Pascal Barroso
06-02-2006, 11:31
gisteren seizoen 4 afgekeken was weer goed
vandaag maar beginnen aan seizoen 5 tot welke aflevering kan ik er al aan komen want heb nou pas 1 tot en met 6

Je bent bij :wink: Morgen is aflevering 7 beschikbaar.

luca
06-02-2006, 12:04
Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.

Eindelijk eens iemand die het met me eens is! :)

Dva
06-02-2006, 17:39
Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.

Eindelijk eens iemand die het met me eens is! :) Hier is er nog zo 1. Seizoen 4 was veel te overdreven. Trop is teveel zei ooit een Belgisch politicus. Voor seizoen 4 kan ik dit alleen bevestigen.

Marcel v/d H.
07-02-2006, 11:11
Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.

Eindelijk eens iemand die het met me eens is! :) Hier is er nog zo 1. Seizoen 4 was veel te overdreven. Trop is teveel zei ooit een Belgisch politicus. Voor seizoen 4 kan ik dit alleen bevestigen.

Ik vond seizoen ook minder, vind 5 tot nu toe een stuk beter.

alainke
07-02-2006, 18:04
serie 4 juist uitgekeken,lekker spannend

intexor
07-02-2006, 18:54
serie 4 juist uitgekeken,lekker spannend

mijn 24-weekend zit er ook op, heb er zeer van genoten :) ik begrijp de kritiek van sommigen dat dit niet zo'n goed seizoen is, zelf vond ik het wel een zeer goed seizoen thans, maar het realisme is op sommige momenten wel zoek doordat er in seizoen 4 echt ongelooflijk veel gebeurt. in de eerste afleveringen van seizoen 5 lijken ze op dat vlak terug wat "back to basics" te gaan, en dat is een goede zaak (seizoen 4 proberen te overtreffen door met nog meer actie te komen zou alles in het belachelijke hebben getrokken vrees ik).

Jack Bauer is in het 4e seizoen in ieder geval harder en rauwer dan tevoren, het kost hem steeds minder moeite om de regels te breken zeg maar :D ik geniet echt wel van dit personage, laat Jack gewoon ff zijn zin doen en alles komt wel in orde, de ene keer al met wat meer slachtoffers dan de andere keer :lol:

24 blijft na seizoen 4 in ieder geval mijn favoriete serie, ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik vanaf nu weer ga wachten met seizoen 5 tot het helemaal is uitgezonden of dat ik iedere week ga kijken, voorlopig vind ik 24 nog altijd voorbestemd om marathon-filmavonden te houden ;)
[/spoiler]

Erwin83
08-02-2006, 16:28
Ik heb pas seizoen 1,2,3 weer gekeken en ik had ff een vraagje over seizoen 2 en 3...

[spoiler:9ec76ba94c]
Aan het einde van seizoen 2 zie je een gast die Peter Kingsley de opdracht had gegeven voor de nuke aanval. Hij start ook de chemische aanval op maar in seizoen 3 zien we hem niet meer...?

En in seizoen 3 heb je Kyle Singer die "coke" mee neemt en dat zou dan de virus moeten zijn. De terroristen hadden hem ook gepakt enzo maar uiteindelijk had hij helemaal niks... Wat moesten ze dan met hem? Waarom was hij betaald enzo?[/spoiler:9ec76ba94c]

Ik heb alles van 24 gezien en vind het echt een top serie 8)

Exxon
08-02-2006, 17:40
Gelukkig dat je niks zei over S4 of S5, rechtsbovenin, als je een berichtje schrijft, staat een knopje ''spoiler'', die kan je volgende keer beter gebruiken!

intexor
08-02-2006, 17:46
@ Erwin83:

je eerste vraag zou beantwoord moeten worden in het spel, waarin men uitlegt wat er gebeurt tussen seizoen 2 en 3.

je tweede vraag: [spoiler:6d123ef6a9]voor zover ik me herinner (alweer een aantal maanden geleden dat ik seizoen 3 nog eens gekeken heb) werd Kyle Singer door de terroristen louter gebruikt als afleidingsmiddel voor CTU, en dat lukt ook wel aardig in de eerste uren ;)[/spoiler:6d123ef6a9]

Erwin83
08-02-2006, 18:41
ok thx dat dacht ik al. En het spel tja het is PS2 only... en ik denk niet dat het spel aan de serie kan tippen...

Exxon ik heb het voor je aangepast ;) Ik vond het allemaal vrij onbelangrijk in het verhaal daarom had ik het niet in spoiler tags staan