PDA

Bekijk de volledige versie : L'appartement



Oakey
12-03-2004, 15:33
Ik heb laatst de DVD van L'appartement gekocht. Goeie film, maar de Homescreen-release is echt te slecht voor woorden. Gedurende de hele film zit er een soort van witte streep bovenin beeld. Echt niet kijkbaar...
Weet iemand of de UK-versie dit ook heeft?
Homescreen heeft dit soort problemen trouwens vaker (La Pianiste en Waking Ned hebben ook rare technische fouten met beeld en/of geluid), terwijl hun adviesprijs vaak tegen de €30 aanzit. :x

http://www.homescreen.nl/uploads/img_news/Appartement.jpg

Hrodbern
02-06-2004, 07:39
Bedankt voor de tip :!:
Ik stond op het punt de NL editie aan te schaffen, maar wijk nu wel uit naar de UK.
De beeldkwaliteit van La Pianiste was inderdaad niet denderend, het lijkt ook wel of het beeld niet helemaal juist is "uitgesneden". Als ik hem op mijn PC afspeel dan zie ik boven en rechts duidelijk een dunne zwarte rand. Maar dat is gelukkig niet storend.
Over andere releases van Homescreen heb ik gelukkig niet zoveel te klagen, ben over de meeste allang blij dat ze uberhaupt te verkrijgen zijn :)

Caledonians
27-02-2005, 12:18
Heb gisteren deze film gekeken en de film was echt super maar de dvd release is inderdaad bagger. Zat bij mij ook een vreemde witte streep bovenin en het geluid deed ook vreemd. Maar de film zelf is absoluut een aanrader!

P5YCH0
27-02-2005, 12:25
Ik heb hier dus geen last van gehad. Maar ik weet niet of het om deze release gaat, maar hij heeft wel NL subs.

Caledonians
27-02-2005, 13:38
Ik heb hier dus geen last van gehad. Maar ik weet niet of het om deze release gaat, maar hij heeft wel NL subs.

Heb je wel die uitgave van Homescreen dan? Ik zelf vond die witte lijntjes niet heel erg storend maar het hoort natuurlijk niet...

Kars
27-02-2005, 13:44
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare6/lappartement.htm

Je moet dus de regio 3 hebben, de regio 2 schijnt heel erg zacht te zijn.

Sakura
27-02-2005, 14:47
Just to buy the original French DVD, there are many more features e.g. Music....you won't regret....

Patrick Deckard
27-02-2005, 15:23
De homescreen-uitgave van "8 femmes" was ook al te belabberd om te bekijken!!!

Kars
27-02-2005, 18:15
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare6/lappartement.htm

Je moet dus de regio 3 hebben, de regio 2 schijnt heel erg zacht te zijn.

Oh, ik zit verkeerd te lezen, je moet idd de Franse r2 hebben.

Oakey
28-02-2005, 18:29
Titels van Homescreen die ik heb gekocht (en weer heb geruild wegens belabberd beeld en/of geluid):
- L'appartement: bovenkant van het beeld vreemde witte streep
- Waking Ned: geluid komt alleen uit de rechter 2 kanalen van de DD5.1-track
- La pianiste: muziek in begin van film alleen in de 2.0 track te horen (en dan nog alleen uit rechterkanaal) en niet op de 5.1 track; audio behoorlijk "out of sync"; na afloop van de aftiteling springt de dvd vanzelf naar ergens halverwege de film
- Fucking Amal: makroblokken

De enige Homescreen-release die ik heb die wel goed lijkt is Good-bye Lenin... Misschien kunnen we een aparte thread maken over wat voor technische fouten er op de Homescreen-dvd's te ontdekken zijn :)