PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film heb je als laatste gekeken en hoe vond je hem ??



ger
10-12-2001, 12:35
De laatste tijd erg veel gekocht en dus ook erg veel aan het kijken geslagen..

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ieder een film beleeft...

Afgelopen weekend wat nieuws en wat ouds door elkaar gekeken
(de stapel naast de speler wordt te groot !)

Living in peril (James Belushi Rob Lowe ,redelijke thriller alleen een beetje voorspelbaar)

Miss Congeality (Schitterend komedie met een heerlijke Sandra Bullock)

Keeping the Faith (Ben Stiller in een soms komische en soms verliefde rol) erg leuk voor de dames !

Devil in a blue dress (heb een zwak voor Denzel Washington ,vandaar ,goede ouderwetse detective)

Tussendoor nog twee afleveringen van Baantjer gekeken
OK ik weet dat ik nu kritiek krijg........... Toch nog steeds één van de betere nederlandse series en die prijs van twee tientjes meer dan waard !!

:o

System 3rror
10-12-2001, 12:38
Zaterdag avond naar The Crimson Rivers gekeken met Jean Reno!!

Echt een film in het rijtje van se7en en The Bonecollector!

Rond een of half 11 eraan begonnen, lekker donker, geluid hard en dan zijn dit soort films op zn best!

Digger
10-12-2001, 12:52
Ik heb als laatste pearl harbor gekeken, en ik vond het echt een slechte film. Het enige mooie aan de film was de aanval van de japanners waarbij ik nog moet zeggen dat ik de special effects ook niet erg geslaagd vond. Het leek net of die vliegtuigen in een schilderij rondvlogen. Daarbij moet ik ook nog zeggen dat het verhaal dat om die aanval heen is verzonnen ook erg slecht is. Vooral het einde is slecht verzonnen en alleen maar bedoelt om de film zo snel mogelijk af te laten lopen.

Nathan Strik
10-12-2001, 19:11
Als laatste heb ik Ein Lied von Liebe und Tod - Gloomy Sunday gezien.
Echt een hele gave Duitse film, die een behoorlijke DVD heeft gekregen. Is alleen nog in Duitsland te krijgen, maar ik raad hem zeker aan. Zorg wel dat je Duits een beetje redelijk is, want er staan geen ondertitels op de DVD.
Maar dat is voor mij niet zo´n probleem gelukkig... :D

Tom van den Hout
10-12-2001, 19:16
Mijn laatst gekeken film was gister Swordfish

Ik blijf het een strakke aktiefilm vinden, heb hem nou al 3x gezien sindsdat ie op DVD is. Vooral die explosie is kewl :D kan er naar blijven kijken

Gewoon niet nadenken en genieten van de aktie :p

ron
10-12-2001, 19:40
Pearl Harbor (op dvd toch beter te pruimen dan in de bios omdat je zo lekker kan skippen) en The tailor of Panama, een aanrader voor diegenen die deze film nog niet kennen. Pierce Brosnan in een goede film, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Maikel
10-12-2001, 20:10
The Godfather. Volgens velen de beste film ooit gemaakt. Iedere filmliefhebber zou deze klassieker toch eens in zijn leven gezien moeten hebben.

Jason Bourne
10-12-2001, 20:40
Cast away afgelopen vrijdag gekeken vond het opzich wel een goeie film. Vooral de Wilson verhaallijn vond ik goed gevonden.

Edwin vd Zwaard
12-12-2001, 00:27
voor de zoveelste keer "shawshank redemption" in de speler gestopt gisteren... blijft genieten.... :D

Groeten
Edwin

www.filmbuster.nl
webmaster@filmbuster.nl

hitchberg
12-12-2001, 08:21
Na 'm ooit in de bioscoop te hebben gezien en een paar keer op TV (waaronder een super slechte RCV-video) nu voor 't eerst op DVD/Breedbeeld T2 Judgement Day gekeken.
Fantastische ervaring, lijkt wel of ik naar een compleet nieuwe film heb gekeken, en niet alleen door de nieuw ingevoegde scenes.

Hoewel ik stapel ben op mijn dochter ben, was het wel vervelend dat zij halverwege (1:22) de film thuis kwam en even wat aandacht van haar pappie wilde....... zullen we ff "Friends"kijken, brrrrr (ik heb ook zo'n hekel aan pauzes in de bios)
Ja kinders denk daar maar goed aan voor je er aan begint.
I'll be back